Ik had laatst wel een download gevonden voor FL, als je belang had.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jamaar dat bedoelde ik niet, ik bedoel dat je het wel moet kopen ipv garageband wat standaard op elke Mac zit.
Ik heb 'm al lang joh, daar ging het toch over.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:07 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik had laatst wel een download gevonden voor FL, als je belang had.
Ik moet me voortaan maar even inlezenquote:Op woensdag 9 december 2009 19:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb 'm al lang joh, daar ging het toch over.
Ik zie het ja.quote:
En bedanktquote:Op woensdag 9 december 2009 19:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Alleen nerds zijn handig met computers.
Ben je een nerd als je een OP kunt knippen en plakken?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Alleen nerds zijn handig met computers.
Nee, maar we hebben zelden een normale OP, dus ik plakte maar de eerste OP die ik vond.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ben je een nerd als je een OP kunt knippen en plakken?
Niet echt, eigenlijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ben je een nerd als je een OP kunt knippen en plakken?
No way.quote:
Ynuhh -> Yvonnuh -> Yvonnequote:Op woensdag 9 december 2009 19:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ynuhh, heet jij in het echt, Ina? Dat is het enige wat ik op uit kan maken
.
Fifa en UT en CODquote:
Denk ik ook ja.quote:
quote:
Zo heet mijn buurvrouwquote:Op woensdag 9 december 2009 19:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarom die huil-smiley er achteraan?
Heet je echt Yvonne? De grondlegster van deze SCquote:Op woensdag 9 december 2009 19:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarom die huil-smiley er achteraan?
quote:
Ik ga hem ook eens proberen te spelen. Deze vind ik ook tof:quote:Op woensdag 9 december 2009 20:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Joah die is tofspeel ik altijd op gitaar
Ik heet echt Yvonne ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heet je echt Yvonne? De grondlegster van deze SC
Ik gebruik het al weken.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:14 schreef Maisnon het volgende:
http://listen.grooveshark.com/
dit is nog eens handig als je zonder eigen muziek zit
En wat wil je vervolgens met haar hyves doen?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hmm, dat rest nog 123 hyves die ik door moet kijken.
Succes.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hmm, dat rest nog 123 hyves die ik door moet kijken.
Wat is er dan?quote:
Ik werd wat te boos op mn dochterquote:
Wat is er mis met je laptop dan? Nu wordt het nachtwerk?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:43 schreef Maisnon het volgende:
Mijn laptop gaat gered worden! een beetje zoals Japsnars zei... de harde schijf eruit halen, bij een vriend van me in zo'n behuizing doen en dan als externe harde schijf alle belangrijke bestanden eraf halen. En dan opnieuw windows erop zetten.
Gelukkig raak ik er 2 projectdagen mee kwijt. En met gelukkig bedoel ik nu heb ik een proooobleem
Ik ken het alleen van Bobby's world, zo'n tekenfilm van vroegahhh.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:46 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar waar is het van. Dat iemand de hele tijd badabiiiiing badabooooem zegt
Wat heeft ie nu weer gedaan?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik werd wat te boos op mn dochter
en dat vond ik niet eerlijk van mezelf en ik baal van mn ex
Niets eigenlijk...quote:Op woensdag 9 december 2009 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van Bobby's world, zo'n tekenfilm van vroegahhh.![]()
[..]
Wat heeft ie nu weer gedaan?
hehe, ik herkende die naam niet maar zodra ik dat ventje op zijn driewieler zag, wist ik het weer. Wat een geweldige serie was datquote:
Ik wist heul niet dat je een nieuwe laptop had.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:48 schreef Fascination het volgende:
Bohh, ik heb gewoon zelf uitgevonden hoe bluetooth werkt op m'n nieuwe laptop.God, wat ben ik trots op mezelf.
Ja samen met the Rugrats.quote:
Hey Arnoldquote:
Prachtig.quote:
Buschauffeur hier deed dat laatst bij zo'n irritant Marokkaantje. Pleurde half de bus uit, ik moest wel lachen.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Altijd fijn dat buschauffeurs wachten totdat je uitgestapt bent.
Bijna gesandwiched door twee busdeuren...
Jawel, joh. Die andere was gecrasht, heb ik je nog verteld.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wist heul niet dat je een nieuwe laptop had.
Denk dat ik het me serieus daarvan herinnerquote:Op woensdag 9 december 2009 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van Bobby's world, zo'n tekenfilm van vroegahhh.![]()
[..]
Wat heeft ie nu weer gedaan?
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Buschauffeur hier deed dat laatst bij zo'n irritant Marokkaantje. Pleurde half de bus uit, ik moest wel lachen.
Ja je hebt wel verteld dat die andere was gecrasht.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, joh. Die andere was gecrasht, heb ik je nog verteld.
JE LUISTERT OOK NOOIT NAAR ME.
Ratjetoe, the sequel, All Grown Up, was ook altijd wel lachen.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zag ze ook staan ja. Maar hoe heette dat in Nederland? Niet the Rugrats toch?
Wedden dat jij zo'n irritant typje bent dat bij elke halte op het knopje drukt? Ik geef de buschauffeur groot gelijk. Dat dat tuig maar eens goed aangepakt wordt.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, maar ik ben altijd heel braaf in de bus... dus ik weet niet waar ik dat aan te danken had.
Nou ja, dr liep wel een vrouw voor me die uberlangzaam liep
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wedden dat jij zo'n irritant typje bent dat bij elke halte op het knopje drukt? Ik geef de buschauffeur groot gelijk. Dat dat tuig maar eens goed aangepakt wordt.
Codec?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:05 schreef Allure_ het volgende:
Wat is een codec, en hoe download je dat for fuck sake.
Waarom heb ik altijd met dat soort moeilijke dingen te maken?
Mp3 is een audio-codec. Las ik net.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Codec?
Wat zou je daar nou weer mee moeten? Het klinkt als iets met cijfers.
Nerdquote:Op woensdag 9 december 2009 21:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mp3 is een audio-codec. Las ik net.
Ja, hij geeft wel aan dat ie de codecs automatisch downloadt, maar toch start het film bestand nietquote:Op woensdag 9 december 2009 21:13 schreef Maisnon het volgende:
codec is voor film of geluid, hoe het gecodeerd is zeg maarduuus divx of avi en daar allemaal weer varianten van enzo.
Maar ik dacht dat je met VCL player nooit codecs nodig had ofzoiets omdat ie dat vanzelf downloadde wanneer nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |