Ik had laatst wel een download gevonden voor FL, als je belang had.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jamaar dat bedoelde ik niet, ik bedoel dat je het wel moet kopen ipv garageband wat standaard op elke Mac zit.
Ik heb 'm al lang joh, daar ging het toch over.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:07 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik had laatst wel een download gevonden voor FL, als je belang had.
Ik moet me voortaan maar even inlezenquote:Op woensdag 9 december 2009 19:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb 'm al lang joh, daar ging het toch over.
Ik zie het ja.quote:
En bedanktquote:Op woensdag 9 december 2009 19:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Alleen nerds zijn handig met computers.
Ben je een nerd als je een OP kunt knippen en plakken?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Alleen nerds zijn handig met computers.
Nee, maar we hebben zelden een normale OP, dus ik plakte maar de eerste OP die ik vond.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ben je een nerd als je een OP kunt knippen en plakken?
Niet echt, eigenlijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ben je een nerd als je een OP kunt knippen en plakken?
No way.quote:
Ynuhh -> Yvonnuh -> Yvonnequote:Op woensdag 9 december 2009 19:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ynuhh, heet jij in het echt, Ina? Dat is het enige wat ik op uit kan maken
.
Fifa en UT en CODquote:
Denk ik ook ja.quote:
quote:
Zo heet mijn buurvrouwquote:Op woensdag 9 december 2009 19:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarom die huil-smiley er achteraan?
Heet je echt Yvonne? De grondlegster van deze SCquote:Op woensdag 9 december 2009 19:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarom die huil-smiley er achteraan?
quote:
Ik ga hem ook eens proberen te spelen. Deze vind ik ook tof:quote:Op woensdag 9 december 2009 20:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Joah die is tofspeel ik altijd op gitaar
Ik heet echt Yvonne ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heet je echt Yvonne? De grondlegster van deze SC
Ik gebruik het al weken.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:14 schreef Maisnon het volgende:
http://listen.grooveshark.com/
dit is nog eens handig als je zonder eigen muziek zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |