Moet er iets van 10 miljoen van laten maken, dus elke cent per stuk erbij speelt dan wel mee. Aan de andere kant, op het totale budget van de launch is het peanuts.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je ziet dat merken nog wel eens uitpakken bij introductie van nieuwe bieren.
Ik neem aan dat #1 van 10 miljoen nu de verzameling van Dagoduck ingaat?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:44 schreef ETA het volgende:
[..]
Moet er iets van 10 miljoen van laten maken, dus elke cent per stuk erbij speelt dan wel mee. Aan de andere kant, op het totale budget van de launch is het peanuts.
Testprintquote:Op donderdag 4 november 2021 22:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat #1 van 10 miljoen nu de verzameling van Dagoduck ingaat?
test prints en misdrukken blijven in mijn eigen collectiequote:
Boh bij die rechter proef je gewoon de lucht van zweet en schraal bierquote:Op vrijdag 5 november 2021 17:07 schreef Dagoduck het volgende:
Heb ook nog drie grote viltjes, die worden gebruikt in dienbladen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:51 schreef ETA het volgende:
[..]
test prints en misdrukken blijven in mijn eigen collectie
Ja, de waiter tray coasters, ook deze ontwikkel ik voor mijn merkquote:Op vrijdag 5 november 2021 17:07 schreef Dagoduck het volgende:
Heb ook nog drie grote viltjes, die worden gebruikt in dienbladen.
[ afbeelding ]
en in mijn thuiskantoortje heb ik eigenlijk momenteel nauwelijks testprints of misprints, staan allemaal op kantoor. Heb wel deze mooie staan, als het goed is ben ik de enige die deze heeft:quote:
Verzamelenquote:
Ik ben druk bezig nieuwe te makenquote:Op maandag 19 juni 2023 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
Afgelopen weekend viltjes die ik heb gekregen van @:DecoAoreste gesorteerd en mijn opbergdozen wat geordend (met name de viltjes die niet van biermerken zijn zaten maar gewoon ongeordend in een doos). Dit is het resultaat:
De biermerkviltjes op alfabet:
[ afbeelding ]
Die zeven dozen passen precies onder mijn tweeënhalve IKEA-kast. De Heineken, Grolsch en afwijkend formaat viltjes heb ik apart in een doos. Laat ik nou nog twee mooie dozen van mijn Magnum-schoenen hebben liggen.
Extra doos 1, linksachter Grolsch, linksvoor drumviltjes puur ter opvulling van de doos zodat niet alles gaat schuiven. In het midden de Heinekenviltjes gesorteerd per soort (evenement, wk-voetbal, nieuwjaar, series etc) met wat opvulkarton ervoor. Rechts de grootformaatviltjes, van alles door elkaar, gewoon onhandige formaten.
[ afbeelding ]
En dan extra doos 2, linksachter de alcoholische dranken (niet bier), daarvoor alcoholvrije dranken en daarvoor viltjes van horeca (van café's enzo zonder biermerk erop). In het midden weer wat opvulling en rechts van alles wat geen drank is.
[ afbeelding ]
Heb ze meteen ook maar even geteld en kom op een totaal van 2162 viltjes waarvan 1822 van brouwerijen. Waarvan weer 118 van Heineken ( @:ETA ). Grolsch zijn er 95. Verder ook nog aantal viltjes die ik van @:alopio heb gekregen![]()
Zo kan mijn verzameling er wel weer een tijdje tegenaan. Ook maar eens gaan bezinnen op wat te doen met al die dubbele viltjes die ik heb.
@:houdjemond Had jij nou nog Top 2000-viltjes voor me?
quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:07 schreef Dagoduck het volgende:
Heb ook nog drie grote viltjesen, die worden gebruikt in dienbladen.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |