Boefje!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:57 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Dan zou ik stiekem een internetcafé opzoeken als zij denkt dat ik in de kroeg zit.
Ik was expres heel traag aan het doen anders, maar toen dacht ik nou als niemand 'm maakt dan ik maarquote:
Ik kreeg anders een bericht dat ik niet meer kon posten omdat het topic dicht was!quote:Op woensdag 9 december 2009 16:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik was expres heel traag aan het doen anders, maar toen dacht ik nou als niemand 'm maakt dan ik maar
En anders zou ik een pers in de kelder zitten en dan 's avonds vlak voor de Sperrtijd paints bij betrouwbare Nederlanders door de brievenbus gooien.quote:
quote:
quote:
Dit geld ook voor mij.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kreeg anders een bericht dat ik niet meer kon posten omdat het topic dicht was!
Dit neem ik bij deze terug, zoiets kan ik niet over mijn hart krijgen om tegen griekje te zeggen.quote:
Ik wachtte serieus even voordat ik op invoeren drukte. Ik was dus niet snel, jij fokking traag.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kreeg anders een bericht dat ik niet meer kon posten omdat het topic dicht was!
Ahwquote:Op woensdag 9 december 2009 16:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dit neem ik bij deze terug, zoiets kan ik niet over mijn hart krijgen om tegen griekje te zeggen.
Zet nu hier die kwaliteit neer dan.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:05 schreef Siniti het volgende:
Nee ik nam de tijd voor mijn post omdat ik weet dat de KLB SC kwaliteitsposts nodig heeft en geen snel in elkaar geflanste berichtjes!!!
Ja.quote:
Oja ik zie het. Getuigd inderdaad echt van kwaliteit die post.quote:
10 euro.quote:
Die prijs is afhankelijk van de klant en zijn kaaklijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:12 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel duurder zou zijn.
Dan is het gratis voor mij.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die prijs is afhankelijk van de klant en zijn kaaklijn.
Zeg.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:12 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel duurder zou zijn.
Dat guido en breezer topic staat altijd vol met zulke. Ze lijken ook echt allemaal op elkaar.quote:
Ja ik weet. Maar deze heb ik nog niet eerder gezien. Die reeks is sowieso hilarisch.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat guido en breezer topic staat altijd vol met zulke. Ze lijken ook echt allemaal op elkaar.
Kloptquote:Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik weet. Maar deze heb ik nog niet eerder gezien. Die reeks is sowieso hilarisch.
Dienst...?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
De dienst waarschijnlijk wel ja, maar voor de voorrijkosten dien je gewoon te betalen.
Ik wilde dit topic vullen met iets lekkers.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom post je pics van m'n boi?
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whehe.quote:
Godver wat slecht.quote:
De tranen schoten in mijn ogen, damn wat slechtquote:
Nee man.quote:
Haha, jij hebt goedkopie schuurpapier in de wc hangenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb trouwens al de hele dag een snotneus maar geen papieren zakdoekjes, zit ik de hele tijd met wc-papier. En dat doet pijn aan m'n neus.
Nee, dat hoeft ook niet. Jij hebt zeker van dat gerecyclede papier? Wat al een keer door iemand zijn zweterige bilnaad geweest isquote:Op woensdag 9 december 2009 17:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ja wat denk jij, dat we hier veel geld gaan uitgeven aan page plus voor zachte babybilletjes?
Ja, your body is a temple, toch?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ja wat denk jij, dat we hier veel geld gaan uitgeven aan page plus voor zachte babybilletjes?
Smart_assss ik woon in Centrum.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:59 schreef Smart_ass het volgende:
Lakituuuuuuuu waar woon jij eigenlijk ook alweer ergens in A'dam?
Hahahaha nee man, ik weet niet wat voor wc-papier ze hier kopen. Thuis hebben we wel van die lekkere dikke, van 3 lagen.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft ook niet. Jij hebt zeker van dat gerecyclede papier? Wat al een keer door iemand zijn zweterige bilnaad geweest is
Oh nice.quote:
Toen ik nog op kamers woonde kocht ik mijn eigen rollen, om maar geen gerecycled schuurpapier te hebbenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:08 schreef Smart_ass het volgende:
Zolang het hier niet van dat grijze schuurpapier is vind ik 't best.
Doen wij hier welquote:Op woensdag 9 december 2009 17:04 schreef Smart_ass het volgende:
Wat voor medicijn verkoop je dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
Buy my medicine lalalalalalalala.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Hoe ik eraan ben gekomen moet je aan m'n ouders vragen, ik woon gewoon thuis.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh nice.Ja vroeg ik me zo af ineens. Maar waar een beetje? Welke buurt ofzo? [ afbeelding ] Stadsdeel centrum is ook nog redelijk groot toch?
En hoe ben je eraan gekomen?
Luie draak.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben even aan het checken wat voor eten ik hier allemaal heen kan laten bezorgen.
JIJ WOONT NOG THUIS? Oh myquote:Op woensdag 9 december 2009 17:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe ik eraan ben gekomen moet je aan m'n ouders vragen, ik woon gewoon thuis.En Centrum is één groot stadsdeel inderdaad, dus ook gelijk m'n buurt, maar ik zit niet helemaal in het midden, we hebben geen grachtenpand jammer genoeg.
![]()
Zoek je een huisje dan ofzo?
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor medicijn verkoop je dan?Alles wat je hartje begeert meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou ik op fucking kamers gaan als ik naar de faculteit kan lopen?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JIJ WOONT NOG THUIS? Oh mydat wist ik niet! Ik overwoog verliefd op je te worden maar nu kun je het vergeten
!
Are you serious?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JIJ WOONT NOG THUIS? Oh mydat wist ik niet! Ik overwoog verliefd op je te worden maar nu kun je het vergeten
!
Dat neukt prettigerquote:Op woensdag 9 december 2009 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom zou ik op fucking kamers gaan als ik naar de faculteit kan lopen?
Waarom lopen als je ook gedragen kan worden?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat, je leert op jezelf wonen. Ik vind het zo fijn om op kamers te zitten, niet dat ik een slechte band met mijn ouders heb ofzo.quote:
Ja.quote:
Oh, dan kan ik het ook vergeten bij je.quote:
Je schept altijd zo op over Amsterdam en over dat je zo centraal woont en blabla, blijk je gewoon nog bij je ouders te wonenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zo wilde ik ook reageren.quote:
Boeien, ik doe het toch liever bij haar thuis dan bij mij.quote:
Alleen moet je nu zelf die vlekken van de der uitgelopen sperma verschonen. En thuis doet je moeder dat.quote:
Godverdomme wat duur. Koop ik liever een kapsalon voor.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doen wij hier weluitsluitend kwaliteitspapier voor ons. Ik heb pas nog wees-lief-voor-je-billen Page papier gekocht in de bonus bij de AH, 32 rollen voor 7 euro. KA-CHING!
Hij kan het dus toch.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je brengt me in de verleiding
Dus dan zeg je zo van, ja hee euhm ik woon nog bij m'n ouders dus zullen we naar jouw huis gaanquote:Op woensdag 9 december 2009 17:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Boeien, ik doe het toch liever bij haar thuis dan bij mij.
Oe, bij jou is de verleiding zelfs groterquote:
Dat wordt misschien anders als je op jezelf woontquote:Op woensdag 9 december 2009 17:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Boeien, ik doe het toch liever bij haar thuis dan bij mij.
Ohhhh, jij woont thuis?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe ik eraan ben gekomen moet je aan m'n ouders vragen, ik woon gewoon thuis.En Centrum is één groot stadsdeel inderdaad, dus ook gelijk m'n buurt, maar ik zit niet helemaal in het midden, we hebben geen grachtenpand jammer genoeg.
![]()
Zoek je een huisje dan ofzo?
Met of zonder slagroom?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je brengt me in de verleiding
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Godverdomme wat duur. Koop ik liever een kapsalon voor.
Enige kutte is het eten. Geen zin om te koken en moet wachten tot de anderen thuis zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 17:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat, je leert op jezelf wonen. Ik vind het zo fijn om op kamers te zitten, niet dat ik een slechte band met mijn ouders heb ofzo.
En achteraf heb je na 2 weken gigantische spijt dat je al 3 weken je drol aan het ophouden bent omdat je zo nodig eten bij de turk moest halen ipv pleepapier?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Godverdomme wat duur. Koop ik liever een kapsalon voor.
Ik was net 18 toen ik weggetyft werd.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij de weg: ligt ook wel aan de leeftijd, op je 20e kan thuis wonen prima
Ik heb nooit gezegd dat ik kamers op woon, jullie weten toch allang dat ik m'n hele leven in A'dam woon?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je schept altijd zo op over Amsterdam en over dat je zo centraal woont en blabla, blijk je gewoon nog bij je ouders te wonendan is het geen respect voor jou maar respect voor hun.
Het gaat niet om hoe dichtbij je woont het gaat erom dat je in je eigen kamer/huis alles kunt doen en laten wat je wil, en kunt leren hoe je voor jezelf moet zorgen!
Maar opzich kan ik het me wel voorstellen. A'dam is fucking duur en moeilijk een kamer te vinden enzo. Al zou ik op een gegeven moment ook wel op mezelf willen zitten, dat wel.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je schept altijd zo op over Amsterdam en over dat je zo centraal woont en blabla, blijk je gewoon nog bij je ouders te wonendan is het geen respect voor jou maar respect voor hun.
Het gaat niet om hoe dichtbij je woont het gaat erom dat je in je eigen kamer/huis alles kunt doen en laten wat je wil, en kunt leren hoe je voor jezelf moet zorgen!
Niet? Dan weet je niet wat je mist. Een entrecôtje derbij is héérlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan eten bij mn sex
Pizza en Chinees hier.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ga nu niets bestellen, maar moet toch even checken wat ze hier allemaal hebben.
Ja dat ook. Peace up.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Pleun is dik en heeft eelt op d'r billen.
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Niet? Dan weet je niet wat je mist. Een entrecôtje derbij is héérlijk
Nee, want ik doe niet aan onenightstands op de eerste date julliewetenzellufquote:Op woensdag 9 december 2009 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus dan zeg je zo van, ja hee euhm ik woon nog bij m'n ouders dus zullen we naar jouw huis gaan?
Ik wil trouwens ook altijd neuken bij anderenin m'n eigen bed vind ik vies
!
thuisbezorgd.nl?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:24 schreef reetveter het volgende:
He S_A welke site gebruik je voor het eten bestellen?
Appelmoes is een sfeerverziekert.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Schat, nu ik je toch lig te pompen, kan je mij de appelmoes even aangeven?
Mooi dat jij er gelukkig mee bent, maar ik heb je helaas van m'n potentiële trouw-kandidaten lijst af moeten halenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik kamers op woon, jullie weten toch allang dat ik m'n hele leven in A'dam woon?Plus wat maakt het uit hoe ik woon in Amsterdam, zolang ik er maar woon
![]()
En dat laatste kan ook prima, ik kan best doen wat ik wil. Plus ik hoef van mezelf nog helemaal niet te leren om voor me zelf te zorgen. Ik ben 18, heb nog tijd genoeg voor die shit.
Dan zou je daar eens mee moeten beginnen.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, want ik doe niet aan onenightstands op de eerste date julliewetenzelluf
&nde waddaboutmequote:Op woensdag 9 december 2009 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooi dat jij er gelukkig mee bent, maar ik heb je helaas van m'n potentiële trouw-kandidaten lijst af moeten halensorry.
Pleun zit nu rauwe aardappelen te kauwen.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:25 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom heb ik nou gezegd dat ik tot 19.00u op een huisgenoot zou wachten om mee te gaan eten?
Nou ik heb nog niets besteld ofzo, was even aan het kijken wat ze allemaal hebben. Maar ik kom erachter dat er op thuisbezorgd veeeeul meer staat dan op justeat.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:24 schreef reetveter het volgende:
He S_A welke site gebruik je voor het eten bestellen?
Ik tyfte mezelf toen wegquote:Op woensdag 9 december 2009 17:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik was net 18 toen ik weggetyft werd.
Gewoon. Geen. Etenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Niet? Dan weet je niet wat je mist. Een entrecôtje derbij is héérlijk
Vind ik niet. Als mijn kinderen later op hun 20ste nog thuis wonen dan schop ik ze er hoogstpersoonlijk uit hoor.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij de weg: ligt ook wel aan de leeftijd, op je 20e kan thuis wonen prima
Wanneer wou je trouwen dan? Ik beloof je tegen die tijd helemaal zelfstandig te wonen.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooi dat jij er gelukkig mee bent, maar ik heb je helaas van m'n potentiële trouw-kandidaten lijst af moeten halensorry.
Vind ik niet, ik vind koken leuk. En mijn huisgenoten zijn meestal wel rond 5 uur thuis. Ik woon ook maar met anderen hier. Dus afspraken zijn zo gemaakt, plus het zijn beide goede vriendinnen van mij.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Enige kutte is het eten. Geen zin om te koken en moet wachten tot de anderen thuis zijn.
Ja same hier hoor. Alleen ben in het weekend nog wel gewoon thuisquote:Op woensdag 9 december 2009 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik tyfte mezelf toen weg![]()
maar op zich vind ik 20 geen rare leeftijd om thuis te wonen
[..]
Gewoon. Geen. Eten
Jij hebt een vriendin dus je kunt er niet op, helaas pindakaas.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin dus je kunt er niet op, helaas pindakaas.
Al staat Beau van Erven Dorens er ook op en hij heeft zelfs kinderen, maarja uitzonderingen bevestigen de regel enzo!
Wanneer krijg ik die razz?
Over een jaar of 5. Maar dan wil ik toch wel dat je alles zelf kunt, dat je je was scheidt en dat je goed kunt koken.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wanneer wou je trouwen dan? Ik beloof je tegen die tijd helemaal zelfstandig te wonen.
Lucky, ik woon met stelletjes samen. Dus ik zie ze nooit. (zelfstandige studio enzo). Dus ik moet wachten tot vrienden van me klaar zijn en hierheen komen. Ben allang blij dat ik nooit tot bijna niet alleen hoef te eten want dat vind ik niks. Gelukkig ga ik met enkele weken hier weg in een huis met vriendenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik vind koken leuk. En mijn huisgenoten zijn meestal wel rond 5 uur thuis. Ik woon ook maar met anderen hier. Dus afspraken zijn zo gemaakt, plus het zijn beide goede vriendinnen van mij.
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind ik niet. Als mijn kinderen later op hun 20ste nog thuis wonen dan schop ik ze er hoogstpersoonlijk uit hoor.
Come on. Dat ligt ook aan de omstandigheden.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind ik niet. Als mijn kinderen later op hun 20ste nog thuis wonen dan schop ik ze er hoogstpersoonlijk uit hoor.
BEAU? ZELFS BEAU MAG EEN VRIENDIN HEBBEN MAAR IK NIET :w?????quote:Op woensdag 9 december 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin dus je kunt er niet op, helaas pindakaas.
Al staat Beau van Erven Dorens er ook op en hij heeft zelfs kinderen, maarja uitzonderingen bevestigen de regel enzo!
Wanneer krijg ik die razz?
Ik zeg ook niet dat het afschuwelijk verkeerd is ofzo, ik heb het alleen meer op mensen die gewoon lekker op zichzelf gaan wonen als ze gaan studeren.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en
Tegenwoordig is het redelijk normaal om langer thuis te wonen, het hoeft wat mij betreft niet en als je eerder weg wil, ga Aub, maar zeiken dat je met je 20e toch echt wel het huis uit moet zijn is gewoon onzin. Dat jij het prettiger vindt wil niet zeggen dat het zo zou moeten.
En de arme jongen is 18...
Ik woon ook niet echt in een typisch studentenhuis, maar meer in een appartement met nog 2 andere studentes.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Lucky, ik woon met stelletjes samen. Dus ik zie ze nooit. (zelfstandige studio enzo). Dus ik moet wachten tot vrienden van me klaar zijn en hierheen komen. Ben allang blij dat ik nooit tot bijna niet alleen hoef te eten want dat vind ik niks. Gelukkig ga ik met enkele weken hier weg in een huis met vrienden.
Gasstel? Woon jij op een camping ofzo.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
Als ik op mezelf zou wonen zou ik ten eerste van mezelf af komen, kan me niet voorstellen dat dat comfortabel is.
Hihi.
Nee, ik denk dat ik niet meer aan fatsoenlijk eten toekom.Als in aan tafel eten. Ik betrap me er nu ook op dat als ik alleen ben ik het vlees uit de pan snijd en aan het gasstel eet etc.
Scheelt wel afwas trouwens.
Yeah fucking rightquote:Op woensdag 9 december 2009 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Come on. Dat ligt ook aan de omstandigheden.Bovendien woon jij met huisgenoten, dus zo op jezelf woon je niet.
Altijd, ik heb geen levenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
BEAU? ZELFS BEAU MAG EEN VRIENDIN HEBBEN MAAR IK NIET :w?????
En die Razz krijg je, al zit ik tot januari vol geboekt. True story, donderdag ben ik al terug in Raalte en dan ga ik laaaaaaaang op vakantie
. Maar wanneer kan jij dan madame tussaude.
Kant en klaar kan ik dan ook niet vreten, hurgl!quote:Op woensdag 9 december 2009 17:31 schreef Siniti het volgende:
Als ik alleen ben koop ik een kant en klaar maaltijd. Jij doet nog moeite hoor bp.
Volgens mij is het meestal wel moeilijk om een plekje te vinden (in Ehv iig ook)quote:Op woensdag 9 december 2009 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het afschuwelijk verkeerd is ofzo, ik heb het alleen meer op mensen die gewoon lekker op zichzelf gaan wonen als ze gaan studeren.
Lakitu is bij deze wel een kleine uitzondering vanwege het kutte woningaanbod in Amsterdam.
Dat doe ik ook als ik een keer alleen moet etenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:31 schreef Siniti het volgende:
Als ik alleen ben koop ik een kant en klaar maaltijd. Jij doet nog moeite hoor bp.
Gasstel/gassfornuis, zo'n ding waar een blauw vuur uit komt. Zit vastgebouwd in het aanrecht.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gasstel? Woon jij op een camping ofzo.
Maar het woningaanbod is tegenwoordig vrijwel overal kut eigenlijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het afschuwelijk verkeerd is ofzo, ik heb het alleen meer op mensen die gewoon lekker op zichzelf gaan wonen als ze gaan studeren.
Lakitu is bij deze wel een kleine uitzondering vanwege het kutte woningaanbod in Amsterdam.
Die zie je tenminstequote:Op woensdag 9 december 2009 17:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik woon ook niet echt in een typisch studentenhuis, maar meer in een appartement met nog 2 andere studentes.
Want als je thuis woont doe je zeker ook niets zelf.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Yeah fucking rightwant die huisgenoten koken natuurlijk elke avond voor me, doen m'n was en vegen m'n kont af
?
[..]
Altijd, ik heb geen leven!
Blauw vuur is voor homo's. Echte mannen doen het met geel en rijgen het vlees daarboven aan het spit.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gasstel/gassfornuis, zo'n ding waar een blauw vuur uit komt. Zit vastgebouwd in het aanrecht.
Ah, je doet niet aan sportquote:Op woensdag 9 december 2009 17:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Yeah fucking rightwant die huisgenoten koken natuurlijk elke avond voor me, doen m'n was en vegen m'n kont af
?
[..]
Altijd, ik heb geen leven!
Ik reageerde trouwens en je zei niets meer.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Blauw vuur is voor homo's. Echte mannen doen het met geel en rijgen het vlees daarboven aan het spit.
Oeh, hyves? Maar ja, wat moet je dan.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:35 schreef Smart_ass het volgende:
Twee huisgenoten van mij zijn trouwens exen van elkaar. Fucking weird man, ik zou echt niet met een ex in 1 huis willen wonen.
Ah ja, ik scroll nooit zo veel terug. Te veel moeite. Ik bestel mijn eten bij de chineesquote:Op woensdag 9 december 2009 17:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik reageerde trouwens en je zei niets meer.Waar bestel jij je eten dan?
Nou ergens anders gaan wonen misschien?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, hyves? Maar ja, wat moet je dan.
Wat, hoe kan je je buren nou niet kennen?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die zie je tenminste. Ik weet niet eens hoe degene die naast mij woont eruit ziet
.
Die hebben bij elkaar nog geen 100 vrienden gekquote:Op woensdag 9 december 2009 17:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou ergens anders gaan wonen misschien?
Ja hier:
http://emma----x.hyves.nl/
en
http://paulvalst.hyves.nl/
Maar geen duidelijke foto's enzo.
Alleen daarom ergens anders gaan wonen?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou ergens anders gaan wonen misschien?
Ja hier:
http://emma----x.hyves.nl/
en
http://paulvalst.hyves.nl/
Maar geen duidelijke foto's enzo.
Waar woon/studeer jij dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat, hoe kan je je buren nou niet kennen?
Ik ga zelfs met ze stappen, ik heb het echt getroffen met hun als huisgenoten.
vloerverwarming?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:40 schreef Smart_ass het volgende:
Onze prullenbak is gewoon warm. Ik doe de klep open, voel ineens allemaal warme lucht.
Ja nja, het zijn goede vrienden van elkaar, maar als jij met je ex in huis woont waar je niet meer mee door 1 deur kan?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen daarom ergens anders gaan wonen?Lijkt me wat overdreven.
Ja, verdomme, wat een kutfoto's.
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:40 schreef Smart_ass het volgende:
Onze prullenbak is gewoon warm. Ik doe de klep open, voel ineens allemaal warme lucht.
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:41 schreef Fascination het volgende:
Oh ik heb jou trouwens ook van m'n potentiële trouwkandidatenlijstje geschrapt, Bt.
6:265 BW?quote:
Waarom ga je eigenlijk niet in Utrecht wonen dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Studeer in Utrecht, woon in A'foort.
Joah, maar het is zo lastig om wat anders te vinden, lijkt me.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja nja, het zijn goede vrienden van elkaar, maar als jij met je ex in huis woont waar je niet meer mee door 1 deur kan?Dan zou ik echt wel vertrekken hoor.
waarom?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:41 schreef Fascination het volgende:
Oh ik heb jou trouwens ook van m'n potentiële trouwkandidatenlijstje geschrapt, Bt.
Omdat het stelletjes zijn die elke dag werken en amper tot niet gaan stappen. Alleen die lui onder mij zie ik wat vaker. Daarom ga ik hier ook weg en met vrienden in een huis, das ist besserrrr.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat, hoe kan je je buren nou niet kennen?
Ik ga zelfs met ze stappen, ik heb het echt getroffen met hun als huisgenoten.
RECHTENNERDJEquote:
En dat staat voor?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Artikel 265 van boek 6 van het Burgerlijk Wetboek bedoelt ze.
Ze is blijkbaar een beetje bekrompen. Daar houd ik niet van. Tenzij het over mannen gaat natuurlijk.quote:
Wat een dijenkletser, he?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Artikel 265 van boek 6 van het Burgerlijk Wetboek bedoelt ze.
gers wilt Fas en S_a doen.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:45 schreef gers het volgende:
[..]
RECHTENNERDJE
die meisjes zijn trouwens wel geil
Het is goed te reizen, plus ik zit hier goed. Zo'n mooi huis kan ik niet voor deze prijs in Utrecht vinden.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom ga je eigenlijk niet in Utrecht wonen dan?
Mijn dijen kletsen niet. Ik ben niet dik.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is blijkbaar een beetje bekrompen. Daar houd ik niet van. Tenzij het over mannen gaat natuurlijk. [ afbeelding ]
Jij nog niet.
[..]
Wat een dijenkletser, he?![]()
![]()
JOAH, ik moest heeeeul hard lachen.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is blijkbaar een beetje bekrompen. Daar houd ik niet van. Tenzij het over mannen gaat natuurlijk. [ afbeelding ]
Jij nog niet.
[..]
Wat een dijenkletser, he?![]()
![]()
Ja oke, dan kan ik het me voorstellen ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is goed te reizen, plus ik zit hier goed. Zo'n mooi huis kan ik niet voor deze prijs in Utrecht vinden.
Wat wil je horen? Ik weet best wel negatieve over-een-kam-scheerderige dingen over mannen te zeggenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij nog niet.
Wanneer party in Amersfoort.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is goed te reizen, plus ik zit hier goed. Zo'n mooi huis kan ik niet voor deze prijs in Utrecht vinden.
Godverdomme, zeg.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn dijen kletsen niet. Ik ben niet dik.
Verras me.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat wil je horen? Ik weet best wel negatieve over-een-kam-scheerderige dingen over mannen te zeggen
Mannen luisteren nooitquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mannen luisteren nooit
Mannen denken alleen met hun pik
Mannen houden nooit rekening met vrouwen.
Dat zal niet echt verrassend zijn, maar wel waahaar!
QFADOquote:Op woensdag 9 december 2009 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mannen luisteren nooit
Oké, doeggies.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:52 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga trouwens naar de supermarche, VRETEN kopen. Ik heb honger als een paard man. Adiossss.
.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vrouwen luisteren nooit
Mannen denken vaak aan hun pik
Mannen houden niet zoveel rekening met vrouwen als die graag zouden willen.
Ik heb zin om dit te quoten for truth.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mannen luisteren nooit
Pleun briest de deur uit.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:52 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga trouwens naar de supermarche, VRETEN kopen. Ik heb honger als een paard man. Adiossss.
Wat een kutgrap.quote:
Ja en ik ben het living proof?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Dat tweede is wel heel erg waar, trouwens.
Foei stoute meid!quote:Op woensdag 9 december 2009 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een kutgrap.![]()
Bwhehe, ik had eigenlijk nu moeten werken, maar ik zei dat ik niet kon.
Misschien heeft hij dat wel.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:54 schreef Japsnars het volgende:
Er is hier zo'n kinderquiz op Nederland 3 en er kwam net een vraag voorbij:
"Hoe komt het dat mannen een lagere stem hebben dan vrouwen"
Kiest een van die gozers als antwoord: "Mannen hebben inwendige baardgroei"!!
Hmm, misschien moet je je lichaam ter beschikking van de wetenschap stellen.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja en ik ben het living proof?
Nou, hij zat er wel dicht bij.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:54 schreef Japsnars het volgende:
Er is hier zo'n kinderquiz op Nederland 3 en er kwam net een vraag voorbij:
"Hoe komt het dat mannen een lagere stem hebben dan vrouwen"
Kiest een van die gozers als antwoord: "Mannen hebben inwendige baardgroei"!!
Àllemaal waar. Kan me verder niet echt schelen ofzoquote:Op woensdag 9 december 2009 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mannen luisteren nooit
Dat zal niet snel lukken denk ik.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wilde gewoon Fas gunstig stemmen hoor
Maar ik ben niet dood.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet je je lichaam ter beschikking van de wetenschap stellen.
Hihi.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wilde gewoon Fas gunstig stemmen hoor
Je kent me helemoal niet.quote:
Wat goed van ons zegquote:Op woensdag 9 december 2009 18:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Fas wilt ons maar we zijn hard to get.
Mensen die hard to get spelen.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Fas wil ons maar we zijn hard to get.
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die hard to get spelen.![]()
Beter dan dat je maar met je vingers hoeft te knippen.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die hard to get spelen.![]()
quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dagelijks, het volgende grote feest is met oud en nieuw.
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:14 schreef Fascination het volgende:
Als ik later kinderen krijg die van patat houden, onterf ik ze.
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:14 schreef Fascination het volgende:
Maar wie erft dan alles van jou?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:14 schreef Fascination het volgende:
Ik houd er ook niet van en de oudste ook niet, maar de jongste wel. En frikandellenquote:Op woensdag 9 december 2009 18:14 schreef Fascination het volgende:
Mijn geliefde. Mijn geliefde houdt niet van patat, anders zouden we geen geliefden zijn.quote:
Arm kindquote:Op woensdag 9 december 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd er ook niet van en de oudste ook niet, maar de jongste wel. En frikandellen
Spaghetti natuurlijk.quote:
Ga jij de kinderen dragen of jouw geliefde?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn geliefde. Mijn geliefde houdt niet van patat, anders zouden we geen geliefden zijn.
Spaghetti.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Spaghetti natuurlijk.
En ik zag Hertog 3 chocolade ijs staan, en Ben&Jerry's.. Maar ik ben gewoon doorgelopen!!!!!!!!!!
Frikandel speciaal.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd er ook niet van en de oudste ook niet, maar de jongste wel. En frikandellen
Patat.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn geliefde. Mijn geliefde houdt niet van patat, anders zouden we geen geliefden zijn.
Bohh, match made in heaven.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hmm, misschien is het maar beter dat ik ze niet draag. Anders krijgen ze mijn eigenschappen mee.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ga jij de kinderen dragen of jouw geliefde?
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, misschien is het maar beter dat ik ze niet draag. Anders krijgen ze mijn eigenschappen mee.
Ik heb ze al gedragenquote:Op woensdag 9 december 2009 18:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bohh, match made in heaven.![]()
[..]
Hmm, misschien is het maar beter dat ik ze niet draag. Anders krijgen ze mijn eigenschappen mee.
Ik heb ook eens een kindje gedragen, maar na 10 seconden werd ik moe en beveelde ik het zelf verder zum laufen.quote:
Ik ben Fas aan het versieren, bemoei je er niet meequote:Op woensdag 9 december 2009 18:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een kindje gedragen, maar na 10 seconden werd ik moe en beveelde ik het zelf verder zum laufen.
Vanmiddag nog een vette plakpoepluier verschoontquote:Op woensdag 9 december 2009 18:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ben je al plakpoepluierexpert?![]()
En slapeloze nachten door gehuil.
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:25 schreef Smart_ass het volgende:
Ik blijf mijn hele leven kinderloos. Heerlijk.
Hoe kun je dat nu al weten?quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:25 schreef Smart_ass het volgende:
Ik blijf mijn hele leven kinderloos. Heerlijk.
quote:
Good one.quote:
Dat jullie allemaal geen kinderen willen.quote:
Ik wel, ooit. Maar nu nog niet, ik ben verdomme zelf nog half een kind.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat jullie allemaal geen kinderen willen.
Trouwen op onze 23e?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Over een jaar of 5. Maar dan wil ik toch wel dat je alles zelf kunt, dat je je was scheidt en dat je goed kunt koken.
Ik wil geen kind dat teveel op mij lijkt, maar ook weer niet te weinig want dan haat ik haar ook.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:40 schreef reetveter het volgende:
Nee men, kinderen zijn tof! Alhoewel ik ze nu nog lang niet hoef.
Hoezo wil je niet dat ze teveel op jou lijkt? Heb je zulke erge karaktereigenschappen?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil geen kind dat teveel op mij lijkt, maar ook weer niet te weinig want dan haat ik haar ook.
Garageband heb ik nooit gebruikt. Beats maken met FL Studio.quote:
Daarom gaat ons kind op mij lijken.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil geen kind dat teveel op mij lijkt, maar ook weer niet te weinig want dan haat ik haar ook.
Nee, maar dat word elke dag ruzie.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo wil je niet dat ze teveel op jou lijkt? Heb je zulke erge karaktereigenschappen?
Nee, maar ik lijk op mijn moeder en dat botst gewoon heel erg af en toe. Vooral vanaf ongeveer 11 tot 14,5 jarige leeftijd.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo wil je niet dat ze teveel op jou lijkt? Heb je zulke erge karaktereigenschappen?
Ik wil juist wel dat die op mij lijktquote:Op woensdag 9 december 2009 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat programma ken ik niet, ik kwam garageband toevallig tegen toen ik iets zocht. Best leuk om even me aan te klieren.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Garageband heb ik nooit gebruikt. Beats maken met FL Studio.
Is dat goed is slecht?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Uhm we hebben best wel veel dezelfde karaktertrekjes, dus weet niet of dat wel werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
FL studio is een professioneel programma voor beats/muziek.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat programma ken ik niet, ik kwam garageband toevallig tegen toen ik iets zocht. Best leuk om even me aan te klieren.
Professioneel?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
FL studio is een professioneel programma voor beats/muziek.
Moeilijk dus, niks voor mij.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
FL studio is een professioneel programma voor beats/muziek.
Jamaar dat bedoelde ik niet, ik bedoel dat je het wel moet kopen ipv garageband wat standaard op elke Mac zit.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:03 schreef Gupje het volgende:
[..]
Professioneel?![]()
Is een van de eenvoudigste beat maak programma die er is, net echt voor de echte pro's...
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:59 schreef reetveter het volgende:
Stelletjes in de SC.
Vrijgezelle fappers in de SC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |