Boefje!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:57 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Dan zou ik stiekem een internetcafé opzoeken als zij denkt dat ik in de kroeg zit.
Ik was expres heel traag aan het doen anders, maar toen dacht ik nou als niemand 'm maakt dan ik maarquote:
Ik kreeg anders een bericht dat ik niet meer kon posten omdat het topic dicht was!quote:Op woensdag 9 december 2009 16:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik was expres heel traag aan het doen anders, maar toen dacht ik nou als niemand 'm maakt dan ik maar
En anders zou ik een pers in de kelder zitten en dan 's avonds vlak voor de Sperrtijd paints bij betrouwbare Nederlanders door de brievenbus gooien.quote:
quote:
quote:
Dit geld ook voor mij.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kreeg anders een bericht dat ik niet meer kon posten omdat het topic dicht was!
Dit neem ik bij deze terug, zoiets kan ik niet over mijn hart krijgen om tegen griekje te zeggen.quote:
Ik wachtte serieus even voordat ik op invoeren drukte. Ik was dus niet snel, jij fokking traag.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kreeg anders een bericht dat ik niet meer kon posten omdat het topic dicht was!
Ahwquote:Op woensdag 9 december 2009 16:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dit neem ik bij deze terug, zoiets kan ik niet over mijn hart krijgen om tegen griekje te zeggen.
Zet nu hier die kwaliteit neer dan.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:05 schreef Siniti het volgende:
Nee ik nam de tijd voor mijn post omdat ik weet dat de KLB SC kwaliteitsposts nodig heeft en geen snel in elkaar geflanste berichtjes!!!
Ja.quote:
Oja ik zie het. Getuigd inderdaad echt van kwaliteit die post.quote:
10 euro.quote:
Die prijs is afhankelijk van de klant en zijn kaaklijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:12 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel duurder zou zijn.
Dan is het gratis voor mij.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die prijs is afhankelijk van de klant en zijn kaaklijn.
Zeg.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:12 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel duurder zou zijn.
Dat guido en breezer topic staat altijd vol met zulke. Ze lijken ook echt allemaal op elkaar.quote:
Ja ik weet. Maar deze heb ik nog niet eerder gezien. Die reeks is sowieso hilarisch.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat guido en breezer topic staat altijd vol met zulke. Ze lijken ook echt allemaal op elkaar.
Kloptquote:Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik weet. Maar deze heb ik nog niet eerder gezien. Die reeks is sowieso hilarisch.
Dienst...?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
De dienst waarschijnlijk wel ja, maar voor de voorrijkosten dien je gewoon te betalen.
Ik wilde dit topic vullen met iets lekkers.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom post je pics van m'n boi?
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whehe.quote:
Godver wat slecht.quote:
De tranen schoten in mijn ogen, damn wat slechtquote:
Nee man.quote:
Haha, jij hebt goedkopie schuurpapier in de wc hangenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb trouwens al de hele dag een snotneus maar geen papieren zakdoekjes, zit ik de hele tijd met wc-papier. En dat doet pijn aan m'n neus.
Nee, dat hoeft ook niet. Jij hebt zeker van dat gerecyclede papier? Wat al een keer door iemand zijn zweterige bilnaad geweest isquote:Op woensdag 9 december 2009 17:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ja wat denk jij, dat we hier veel geld gaan uitgeven aan page plus voor zachte babybilletjes?
Ja, your body is a temple, toch?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ja wat denk jij, dat we hier veel geld gaan uitgeven aan page plus voor zachte babybilletjes?
Smart_assss ik woon in Centrum.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:59 schreef Smart_ass het volgende:
Lakituuuuuuuu waar woon jij eigenlijk ook alweer ergens in A'dam?
Hahahaha nee man, ik weet niet wat voor wc-papier ze hier kopen. Thuis hebben we wel van die lekkere dikke, van 3 lagen.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft ook niet. Jij hebt zeker van dat gerecyclede papier? Wat al een keer door iemand zijn zweterige bilnaad geweest is
Oh nice.quote:
Toen ik nog op kamers woonde kocht ik mijn eigen rollen, om maar geen gerecycled schuurpapier te hebbenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:08 schreef Smart_ass het volgende:
Zolang het hier niet van dat grijze schuurpapier is vind ik 't best.
Doen wij hier welquote:Op woensdag 9 december 2009 17:04 schreef Smart_ass het volgende:
Wat voor medicijn verkoop je dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
Buy my medicine lalalalalalalala.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Hoe ik eraan ben gekomen moet je aan m'n ouders vragen, ik woon gewoon thuis.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh nice.Ja vroeg ik me zo af ineens. Maar waar een beetje? Welke buurt ofzo? [ afbeelding ] Stadsdeel centrum is ook nog redelijk groot toch?
En hoe ben je eraan gekomen?
Luie draak.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben even aan het checken wat voor eten ik hier allemaal heen kan laten bezorgen.
JIJ WOONT NOG THUIS? Oh myquote:Op woensdag 9 december 2009 17:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe ik eraan ben gekomen moet je aan m'n ouders vragen, ik woon gewoon thuis.En Centrum is één groot stadsdeel inderdaad, dus ook gelijk m'n buurt, maar ik zit niet helemaal in het midden, we hebben geen grachtenpand jammer genoeg.
![]()
Zoek je een huisje dan ofzo?
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor medicijn verkoop je dan?Alles wat je hartje begeert meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou ik op fucking kamers gaan als ik naar de faculteit kan lopen?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JIJ WOONT NOG THUIS? Oh mydat wist ik niet! Ik overwoog verliefd op je te worden maar nu kun je het vergeten
!
Are you serious?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JIJ WOONT NOG THUIS? Oh mydat wist ik niet! Ik overwoog verliefd op je te worden maar nu kun je het vergeten
!
Dat neukt prettigerquote:Op woensdag 9 december 2009 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom zou ik op fucking kamers gaan als ik naar de faculteit kan lopen?
Waarom lopen als je ook gedragen kan worden?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat, je leert op jezelf wonen. Ik vind het zo fijn om op kamers te zitten, niet dat ik een slechte band met mijn ouders heb ofzo.quote:
Ja.quote:
Oh, dan kan ik het ook vergeten bij je.quote:
Je schept altijd zo op over Amsterdam en over dat je zo centraal woont en blabla, blijk je gewoon nog bij je ouders te wonenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zo wilde ik ook reageren.quote:
Boeien, ik doe het toch liever bij haar thuis dan bij mij.quote:
Alleen moet je nu zelf die vlekken van de der uitgelopen sperma verschonen. En thuis doet je moeder dat.quote:
Godverdomme wat duur. Koop ik liever een kapsalon voor.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doen wij hier weluitsluitend kwaliteitspapier voor ons. Ik heb pas nog wees-lief-voor-je-billen Page papier gekocht in de bonus bij de AH, 32 rollen voor 7 euro. KA-CHING!
Hij kan het dus toch.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je brengt me in de verleiding
Dus dan zeg je zo van, ja hee euhm ik woon nog bij m'n ouders dus zullen we naar jouw huis gaanquote:Op woensdag 9 december 2009 17:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Boeien, ik doe het toch liever bij haar thuis dan bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |