Hoe bizar het ook klinkt, hij lijkt juist enorm veel op Squote:Op zondag 13 december 2009 21:49 schreef pinquit het volgende:
wow groof![]()
![]()
wat een verschil met je meisje trouwens![]()
ja doe ns posten dan die vergelijking?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:38 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Hoe bizar het ook klinkt, hij lijkt juist enorm veel op S, maar door z'n enorme bos haar en z'n donkere huidje heeft hij een totaal andere look
. Ik heb nu al foto's waarop de gelijkenis verbluffend is
.
Dank voor alle reacties trouwens.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:38 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Hoe bizar het ook klinkt, hij lijkt juist enorm veel op S, maar door z'n enorme bos haar en z'n donkere huidje heeft hij een totaal andere look
. Ik heb nu al foto's waarop de gelijkenis verbluffend is
.
Dank voor alle reacties trouwens.
Toch een ander parkquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja doe ns posten dan die vergelijking?![]()
@Freecell we waren in Erperheide, België.
Die kat, ik weet niet wat het was, hij was een beetje viezig. Alsof ie buiten leeft zeg maar. Dus het zou best kunnen dat dat beestje op het park leeft.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:36 schreef Poppedein het volgende:
maar even een heel speciale vermelding wil ik nog even maken voor Willow... want ik ben hastikke op WillowIk vind je zo'nkleine vrolijke guitigerd met vanaf dag 1 zowel pret in je gezichtje. Jij bent écht een "oehhhh ik MOET jou knuffelen en oppassen dat ik niet in je *hap*"kindje!
Helemaal gemist!quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:13 schreef Groofsken het volgende:
Nou, daar komtie dan nog even, mijn grote trots... (het is de linker
)
[ afbeelding ]
Das gewoon de "Cabau van Kasbergen-haargrens"quote:Op maandag 14 december 2009 11:52 schreef Sorbootje het volgende:
Ja d'r haar groeit op haar vorhoofd door tot haar wenkbrauwen. Mijn weerwolfje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |