quote:Op woensdag 9 december 2009 13:09 schreef Qwea het volgende:
Baloe krijgt een winterjas
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 december 2009 13:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 gaatjes in mn oorlel (gewoon 1 per lel), maar wil nu een andere (die trouwens niet uitzakt!) -->
[ afbeelding ]
Een industrial![]()
![]()
![]()
Coolquote:Op woensdag 9 december 2009 13:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet nog even uitvissen welke maat, en met MM overleggen want ik weet niet of die nou in the UK goedkoper is of hierMaar ws gaat ie zo'n jas krijgen. Dan heeft ie buiten minder last van zn gewrichten iig.
Ik vind 'm echt vetquote:
Drie hier gewoon onder in de oorlel...gedaan nadat ik was afgekeurd....zal daar wel iets mee te maken hebben gehad....nieuwe levensfase en zoquote:Op woensdag 9 december 2009 13:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 gaatjes in mn oorlel (gewoon 1 per lel), maar wil nu een andere (die trouwens niet uitzakt!) -->
[ afbeelding ]
Een industrial![]()
![]()
![]()
Jawel het is wel cool ik moet alleen even eraan wennen geloof ik (volgens mij word ik oudquote:Op woensdag 9 december 2009 13:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
CoolEn anders via eBay ofzo? Zijn de dingen ook vaak goedkoper
![]()
[..]
Ik vind 'm echt vet![]()
Jij... niet zo?
Oeh das idd naar ja als je daar zo mee op moet letten!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Drie hier gewoon onder in de oorlel...gedaan nadat ik was afgekeurd....zal daar wel iets mee te maken hebben gehad....nieuwe levensfase en zo...geen gaten hier aan de bovenkant van het oor...lijkt me ontzettend zeer te doen ....dwars door dat kraakbeen heen
...die gaatjes door de lel heen is altijd al een ellende bij mij, ben een jaar verder voordat het onsteken is afgelopen en dan nog moet ik uitermate voorzichtig zijn dat ik de boel niet kapotsteek met het wisselen van oorbelletjes
nou is dat al snel hier he...quote:Op woensdag 9 december 2009 13:10 schreef MrSubtle het volgende:
ik heb gewoon iets van 4 topics gemist
Zowiezo doet een juwelier dat toch niet maar een tattoo en piercing shop?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh das idd naar ja als je daar zo mee op moet letten!
Ik heb er ook ooit 1 bovenin mn oor gehad, maar toen was ik een stuk jonger en heb die dus laten schieten... nooooooit doen in je kraakbeen, zo fout. Dat is toen idd ook helemaal fout gegaan. Daarom twijfel ik ook nog wel een beetje, maar ga sowieso nog een tijdje nadenken
Het kan me echt niet boeien of het eruit ziet of niet. Gaat erom dat hij warm blijft en dus minder pijn heeftquote:
Goed idee! Ebay! Damn, dat ik daar niet aan heb gedachtquote:Op woensdag 9 december 2009 13:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
CoolEn anders via eBay ofzo? Zijn de dingen ook vaak goedkoper
![]()
[..]
Ik vind 'm echt vet![]()
Jij... niet zo?
Ja, toentertijd dus wel, maar toen wist ik ook nog niet dat je dat echt nooit moet doen.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:22 schreef nieslief het volgende:
[..]
Zowiezo doet een juwelier dat toch niet maar een tattoo en piercing shop?
Tenminste met alles buiten het gewone oorbelletje om zou ik naar een piercingmeneer of mevrouw gaan.
Ah gelukkigquote:Op woensdag 9 december 2009 13:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou is dat al snel hier he...
en je hebt weinig gemist...
In je oorlel kan verder prima, hier zijn de laatsten ook geschoten, de eerste kreeg ik al kind....niks schieten toen(bestond nog niet eens)...gewoon de oorbel er door heen drukken....en dat doet heel zeerquote:Op woensdag 9 december 2009 13:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb er ook ooit 1 bovenin mn oor gehad, maar toen was ik een stuk jonger en heb die dus laten schieten... nooooooit doen in je kraakbeen, zo fout. Dat is toen idd ook helemaal fout gegaan. Daarom twijfel ik ook nog wel een beetje, maar ga sowieso nog een tijdje nadenken
Ik heb ook gaatjes in mn oorlel... maar ik hoef maar een uurtje een oorbel in te doen en ik loop met knalrode oorlellen de hele dag... Maakt niet uit wat voor materiaal, alles gaat misquote:Op woensdag 9 december 2009 13:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thats the spiritquote:Op woensdag 9 december 2009 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het kan me echt niet boeien of het eruit ziet of niet. Gaat erom dat hij warm blijft en dus minder pijn heeft
quote:Op woensdag 9 december 2009 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het kan me echt niet boeien of het eruit ziet of niet. Gaat erom dat hij warm blijft en dus minder pijn heeft
Hahaquote:Op woensdag 9 december 2009 13:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed idee! Ebay! Damn, dat ik daar niet aan heb gedacht
maar hij heeft pijn in zijn gewrichten, zo'n jas houd alleen zijn schouder en heupgewrichten warm, de knie en enkelgewrichten niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM deelt je meningquote:Op woensdag 9 december 2009 13:24 schreef Nonneke het volgende:
Denk je niet dat een jas een beetje warm word voor Baloe ? alsin TE warm ?
buiten dat vind ik het echt debiel om grote honden aan te kleden, kleine kouwelijke/naakte hondjes in de winter ok, maar gewoon grote honden met een dikke vacht nee, maar dat is mijn mening![]()
Hier geen SSpakje
Inderdaad, zweep erover!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:25 schreef Qwea het volgende:
Ja dag, dat beest heefte en wintervacht… ik ga hem echt niet zo uitlaten… Ties, max en vrijwel niemand heeft zoiets debiels voor zijn hond…
Enkel die magere hazewindhondjes…
____
MM is het er niet mee eensdas dan mooi jammer voor MM
quote:Op woensdag 9 december 2009 13:23 schreef trovey het volgende:
[..]
In je oorlel kan verder prima, hier zijn de laatsten ook geschoten, de eerste kreeg ik al kind....niks schieten toen(bestond nog niet eens)...gewoon de oorbel er door heen drukken....en dat doet heel zeer
Damn, das ook niks. Scheef?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook gaatjes in mn oorlel... maar ik hoef maar een uurtje een oorbel in te doen en ik loop met knalrode oorlellen de hele dag... Maakt niet uit wat voor materiaal, alles gaat mis
Een van de gaatjes is ook soort van "scheef" geschotendat helpt ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |