Had jij niet 's nachts ook nog last van een andere vervelende klier?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Steeds een andere naam...maar wel altijd een meisjesnaam hoewel er bij de gegevens man staat (voor de rest weinig info behalve natuurlijk een website)....en er zo tussenuit te pikken omdat hij/zij bijna alleen emoticons gebruikt en quots
Daar kan (en wil) ik je niet mee helpenquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar kan (en wil) ik je niet mee helpen
dat heeft men in FOT al geprobeerd, dat werkt nietquote:Op woensdag 9 december 2009 12:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Dan is het de volgende keer misschien handiger om users hun inzendingen te laten mailen en zelf alles anoniem te posten. Maar dan zouden we dus ook geen foto, filmpjes, etc acties kunnen omdat de dieren hier onderling ook al best bekend zijn.
Maar ik vind het wel jammer..
Die grijze matjes zijn vetbedden(tja ik heb de naam ook niet verzonnenquote:Op woensdag 9 december 2009 12:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tussen het matras en zn dekentje bedoel je? Hij ligt nu namelijk met het dekentje op zn matras, en een fleece deken over hem heen
En ja, hij blijft liggen en hij vindt het heerlijk
Ja je kan het jammer vinden, maar je doet er niks tegen.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Dan is het de volgende keer misschien handiger om users hun inzendingen te laten mailen en zelf alles anoniem te posten. Maar dan zouden we dus ook geen foto, filmpjes, etc acties kunnen omdat de dieren hier onderling ook al best bekend zijn.
Maar ik vind het wel jammer..
Saai hoor.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar kan (en wil) ik je niet mee helpen
Deze post willekeurig door het forum heen...of hij/zij in andere SC post....weet ik eerlijk gezegd niet...'s nachts zit in in F en F SC.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:55 schreef senesta het volgende:
's ochtend zijn die spammers meestal al geband ja. Wel wazig dat ze steeds in dezelfde topics zoals de F&F SC posten. Of posten ze in alle SC topics??
Ja nou die heb ik dus al. Zo'n dun ding. Dat kan volgens mij echt niet warm zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 12:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Die grijze matjes zijn vetbedden(tja ik heb de naam ook niet verzonnen)...gewoon te krijgen bij allerlei dierenzaken, keurig netjes als omgezoomd matje, maar ook ongezoomd en bij sommige zaken zelfs op de rol....en ze werken echt heel goed, de warmte blijft in dat vetbed "hangen"en zo blijft de hond/kat warm. Sasha ligt er hier ook op met haar ouder wordende gewrichtjes.
Ik ga er even over nadenken, we zullen zienquote:Op woensdag 9 december 2009 12:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja je kan het jammer vinden, maar je doet er niks tegen.
De dikte zegt niet alles in dit geval.....het is het materiaal wat er voor zorgt dat de warmte vastgehouden wordt....maar je hebt ook wat dikkere exemplaren hoor...die zijn meestal omgezoomd (en met of zonder dierenpootjes erop) in beige of grijs. Demo......oh wacht...lukt even niet.....er liggen twee katten op te slapenquote:Op woensdag 9 december 2009 12:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nou die heb ik dus al. Zo'n dun ding. Dat kan volgens mij echt niet warm zijn
Tja maar volgens mij kan Baloe van Q niet echt op harde oppervlakken liggen dus het moet wel zacht en dik zijn dus.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:01 schreef trovey het volgende:
[..]
De dikte zegt niet alles in dit geval.....het is het materiaal wat er voor zorgt dat de warmte vastgehouden wordt....maar je hebt ook wat dikkere exemplaren hoor...die zijn meestal omgezoomd (en met of zonder dierenpootjes erop) in beige of grijs. Demo......oh wacht...lukt even niet.....er liggen twee katten op te slapen
Klopt ja...eentje die onder de speed zat en zijn vriendin was niet beschikbaar laten we maar zeggen....bleef maar doorgaan ondanks dat ik aangaf dat het genoeg was geweest(grapje of even flirten is leuk maar men moet ook weer niet te ver gaan).....ben gevlucht uit de SC en van FOK! toen ik hem niet kwijtraaktequote:Op woensdag 9 december 2009 12:53 schreef nieslief het volgende:
[..]
Had jij niet 's nachts ook nog last van een andere vervelende klier?
Een loser dus, haha xDquote:Op woensdag 9 december 2009 12:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Steeds een andere naam...maar wel altijd een meisjesnaam hoewel er bij de gegevens man staat (voor de rest weinig info behalve natuurlijk een website)....en er zo tussenuit te pikken omdat hij/zij bijna alleen emoticons gebruikt en quots
Je kunt er altijd zo'n woonkussen (van de Kwantum onderleggen)...liggen hier de beestjes ook op...goedkoop en als je er een dekentje of zo'n vetbed oplegt dan blijft zo'n kussen ook schoon.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tja maar volgens mij kan Baloe van Q niet echt op harde oppervlakken liggen dus het moet wel zacht en dik zijn dus.
Naja, het kleed/deken komt op een matras.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tja maar volgens mij kan Baloe van Q niet echt op harde oppervlakken liggen dus het moet wel zacht en dik zijn dus.
Een loserquote:Op woensdag 9 december 2009 13:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Een loser dus, haha xD
Ik wil een piercingggggg![]()
Vette shit!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:09 schreef Qwea het volgende:
Baloe krijgt een winterjas
[ afbeelding ]
Moet je je niks van aantrekken johquote:Op woensdag 9 december 2009 13:10 schreef MrSubtle het volgende:
ik heb gewoon iets van 4 topics gemist
Ik heb ook 2 gaatjes in mn oorlel (gewoon 1 per lelquote:Op woensdag 9 december 2009 13:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Een loseren ik heb piercings maar alleen in mijn oren (3 gaatjes per oor maar heel eenvoudig knopjes erin) ...geen persings verder in mijn lijf...die worden er niet mooier op op mijn leeftijd
....nu maar hopen dat als ik heel oud wordt die oren niet zo gaan uitsteken zoals je vaak ziet bij hele oude mensen
![]()
Ik moet nog even uitvissen welke maat, en met MM overleggen want ik weet niet of die nou in the UK goedkoper is of hierquote:Op woensdag 9 december 2009 13:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vette shit!![]()
![]()
[..]
Moet je je niks van aantrekken joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |