2005 beldequote:Op woensdag 9 december 2009 11:14 schreef Rave_NL het volgende:
en ja, het is frikadel geen frikandel.
quote:Een frikandel (tot 2005 in Nederland officieel gespeld als frikadel) is in België en Nederland een langwerpige, donkergekleurde staaf van verschillende soorten vlees die warm gefrituurd wordt gegeten.
weet jij toevallig ook de precieze aard van de weddenschap?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
mja kut voor hem... maar als het een weddenschap was
Heul niet. http://www.vandale.nl/van(...)?zoekwoord=frikandelquote:Op woensdag 9 december 2009 11:14 schreef Rave_NL het volgende:
en ja, het is frikadel geen frikandel.
Zoiets zal het wel geweest zijn iddquote:Op woensdag 9 december 2009 11:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
weet jij toevallig ook de precieze aard van de weddenschap?
"wedden dat het niet lukt om een bevroren frikadel in m'n poepertje te duwen zonder spuug?"
das leuker als ze dna monsters gaan testenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom dan met een bevroren frikandel en niet met je leuter
Wie zegt dat het een bevroren frikandel was.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
OK.
Wat ik me dan als eerste afvraag:
Als je al iemand wil verkrachten... Waarom dan met een bevroren frikandel en niet met je leuter
quote:
dan heb ik het fout, evenals de grote kranten van Nederland..quote:Op woensdag 9 december 2009 11:22 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Heul niet. http://www.vandale.nl/van(...)?zoekwoord=frikandel
het slachtoffer, de daders, de advocaten, de rechtbank en de nationale en internationale media?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een bevroren frikandel was.
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
[..]
dan heb ik het fout, evenals de grote kranten van Nederland..
Mea culpa.
zet je meteen aan het denken of de hoeveelheid taakstraf evenredig staat aan de soort snack en de toestand daarvan.quote:
Nee, ik denk hier liever niet aan. Ik associeer kipknotsen met Mora, Snackbar, Eten, Gezellig, Joepie en andere woorden van diezelfde strekkingquote:Op woensdag 9 december 2009 11:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
zet je meteen aan het denken of de hoeveelheid taakstraf evenredig staat aan de soort snack en de toestand daarvan.
Als een bevroren frikaNdel gelijk staat aan 50 uur taakstraf gevolgd door vrijspraak na hoger beroep, hoe geldt het dan voor een anale verkrachting met bijv. een gloeiend heet gefrituurde kipknots of een ontdooide berenklauw??
'We hebben DNA gevonden van een paard, schaap, kangeroe en een marmot'quote:Op woensdag 9 december 2009 11:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
das leuker als ze dna monsters gaan testen
De OP ?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mn koffie.. wat doe je..quote:Op woensdag 9 december 2009 11:39 schreef Toempf het volgende:
[..]
'We hebben DNA gevonden van een paard, schaap, kangeroe en een marmot'
idd, beter een frikadel dan een berelulquote:Op woensdag 9 december 2009 11:16 schreef wise het volgende:
beter een frikandel dan een kipsate op prikker
dat dusquote:Op woensdag 9 december 2009 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
OK.
Als je al iemand wil verkrachten... Waarom dan met een bevroren frikandel en niet met je leuter
Vrijspraak voor frikandellenverkrachtingquote:Op woensdag 9 december 2009 11:47 schreef Smart_ass het volgende:
Bron?
Iedereen die Nederlands onder de knie heeft, kan ook Fries begrijpen.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:54 schreef Adelante het volgende:
http://www1.omropfryslan.nl/Player.aspx?t=an&fn=320d8fe5.wma
Voor wie Fries kan verstaan
Dat lijkt me duidelijk toch, denk niet dat een 14 jarige verkrachting als gedachte had tijdens het binnenbrengen van de frikandelquote:Op woensdag 9 december 2009 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
OK.
Leuke vriendengroepquote:Op woensdag 9 december 2009 11:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vrijspraak voor frikandellenverkrachting
Uitgegeven: 8 december 2009 18:13
Laatst gewijzigd: 8 december 2009 22:35
LEEUWARDEN - Het gerechtshof in Leeuwarden heeft dinsdag drie jongens uit Augustina (Friesland) vrijgesproken van een verkrachting met een bevroren frikandel.
© anp
De jongens werden vorig jaar door de rechtbank in Leeuwarden veroordeeld tot een taakstraf van 50 uur. Ze zouden in 2006 een toen nog 14-jarige dorpsgenootje met de frikandel hebben verkracht.
Het Openbaar Ministerie (OM) had het hof dinsdag gevraagd om een taakstraf en een schadevergoeding van 1250 euro.
''Volgens het hof is er geen sprake geweest van seksueel binnendringen in het lichaam'', zei advocaat Tjalling van der Goot, die een van de verdachten bijstond.
Seksuele lading
''Hoewel volgens de raadsheren in het algemeen het anaal inbrengen van een bevroren frikandel een seksuele lading heeft, ontbreekt die strekking in dit geval.''
Het voorval speelde zich af in een vriendengroep van destijds 13 en 14 jaar oud. ''Op een plek waar de vrienden regelmatig bij elkaar kwamen en waar veel werd geouwehoerd.''
Het anaal inbrengen van de snack maakte volgens Van der Goot deel uit van een weddenschap.
http://www.nu.nl/binnenla(...)lenverkrachting.html
Voor rondhangen ofzo inderdaad.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:01 schreef BorusBulldog het volgende:
Dit is wel een OM faal ook. Ze hadden die jongens gewoon voor iets anders dan verkrachting aan moeten klagen.
Ja, want Fries is geen eigen taal maar gewoon een dialect.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:56 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Iedereen die Nederlands onder de knie heeft, kan ook Fries begrijpen.
De raadsheren zijn bekend met het anaal inbrengen van frikandellenquote:Hoewel volgens de raadsheren in het algemeen het anaal inbrengen van een bevroren frikandel een seksuele lading heeft, ontbreekt die strekking in dit geval.
Ja maar dan met een döner-kebab spiesquote:Op woensdag 9 december 2009 11:25 schreef Folmer het volgende:
Dit gaat een hype worden bij Marokkaanse meiden.
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef Rave_NL het volgende:
het slachtoffer, de daders, de advocaten, de rechtbank en de nationale en internationale media?
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, want Fries is geen eigen taal maar gewoon een dialect.![]()
Heb je al een vegetarische variant aangeboden gekregen door je snackbarhouder?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:35 schreef Ensaf het volgende:
Ik kreeg honger van het woord frikandel.
Nog niet! Ik had de laatste keer een Kipcorn, denk niet dat daar een vegetarische variant van bestaatquote:Op woensdag 9 december 2009 14:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je al een vegetarische variant aangeboden gekregen door je snackbarhouder?
popcornquote:Op woensdag 9 december 2009 14:49 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nog niet! Ik had de laatste keer een Kipcorn, denk niet dat daar een vegetarische variant van bestaat.
Zolang het een 'weddenschap' was, en niemand heeft gezien/getuigt dat het eigenlijk je lul was, kom je er blijkbaar mee wegquote:Op woensdag 9 december 2009 16:49 schreef 91Vos het volgende:
Dus als je een meisje met condoom verkracht en daarna tegen iedereen zegt dat het een frikandel was, kom je er mee weg (met een beetje geluk)?
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ik denk hier liever niet aan. Ik associeer kipknotsen met Mora, Snackbar, Eten, Gezellig, Joepie en andere woorden van diezelfde strekking
Met knoflooksaus en sambal erover heen zodat het lekker naar binnen glijd.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:22 schreef Trilobiet het volgende:
[..]
Ja maar dan met een döner-kebab spies
Ts, je ziet hoe een 100% serieuze zaak hier 100% in het belachelijke wordt getrokken.quote:
Begrijp me niet verkeerd, ik keur dit gedrag zeker niet goed (quote:Op woensdag 9 december 2009 19:05 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ts, je ziet hoe een 100% serieuze zaak hier 100% in het belachelijke wordt getrokken.![]()
Je doet er ook al vrolijk aan mee zelfs...
Ik vind het verdomd ernstig dat jeugdigen, georganiseerd, tot zulke daden in staat zijn.
En er ook nog ongestraft mee weg komen, dank zij een compleet falend justitie en OM.
Mocht dit mij zijn overkomen, dan nam ik vanaf nu dus mijn eigen recht in handen.
De personen die mij dit zouden hebben geflikt werden een voor een dood gevonden
Met een doorbakken spoetnik dwars in hun strot.
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:05 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ts, je ziet hoe een 100% serieuze zaak hier 100% in het belachelijke wordt getrokken.![]()
Je doet er ook al vrolijk aan mee zelfs...
Ik vind het verdomd ernstig dat jeugdigen, georganiseerd, tot zulke daden in staat zijn.
En er ook nog ongestraft mee weg komen, dank zij een compleet falend justitie en OM.
Mocht dit mij zijn overkomen, dan nam ik vanaf nu dus mijn eigen recht in handen.
De personen die mij dit zouden hebben geflikt werden een voor een dood gevonden
Met een doorbakken spoetnik dwars in hun strot.
Sneu!quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:24 schreef Rafelbaard het volgende:
Godver ik doe een google naar bapao en ik krijg dit te zien!
[ afbeelding ]
CP in mijn google!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef wise het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&lr=&safe=off&um=1&sa=1&q=%22frikadel%22+naakt&btnG=Afbeeldingen+zoeken&aq=f&oq=&start=0
safesearch uit, 4de plaatje![]()
btw
[ afbeelding ]
deze?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef wise het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&lr=&safe=off&um=1&sa=1&q=%22frikadel%22+naakt&btnG=Afbeeldingen+zoeken&aq=f&oq=&start=0
safesearch uit, 4de plaatje![]()
btw
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler]
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
deze?yesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler]I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
[..]
deze?JUSTITIE PAK HEMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler]
The Pope? How many divisions has he got?
@ dat nieuwsbericht:quote:Op donderdag 10 december 2009 20:37 schreef Intenso het volgende:
ik ken een paar van dat groepje, maar zal er verder geen uitspraken over doen.
hier is de link naar het nieuwsbericht: http://waldnet.nl/wn/nieu(...)delverkrachting.html
[..]
deze?Heej Karl Noten, wat doe jij hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler]Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
Dat zou inderdaad veel leuker zijn geweestquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:35 schreef kurk_droog het volgende:
En ik maar denken dat het om een meisje ging. Nu is mijn interesse voor dit verhaal wel helemaal verdwenen
Omdat een verkrachting meestal niet om het sexuele genot gaat maar voornamelijk om het gevoel van macht bij de dader.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
OK.
Dure frikandel!quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:56 schreef FoKTeD het volgende:
"Het toen 14-jarige slachtoffer voelde zich zwaar vernederd. Na het voorval werd hij veel gepest. Hij veranderde noodgedwongen van school en voetbalclub. De vrijspraak brengt met zich mee dat de drie jongens de schadevergoeding van 1250 euro niet hoeven te betalen."
en daar heeft niemand het over beetje sneu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |