abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75481483
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:49 schreef Wazeggie het volgende:
Dat hoeft helemaal niet. Mijn vriend zet me er echt niet uit als ik vreemd zou gaan (slippertje). Dus dat zet ik niet op het spel.Niet iedereen is zo zwart-wit
Waaschijnlijk ook vooral vanwege het huis en de kinderen dan... zijn vertrouwde leventje dus.

Als er verder geen financiele afhankelijkheden of kinderen zouden zijn en hij je zo zonder verdere gevolgen uit huis zou kunnen zetten, zou hij het dan ook niet doen?
Ja, ik generaliseer.
pi_75481738
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:01 schreef Northside het volgende:

[..]

Waaschijnlijk ook vooral vanwege het huis en de kinderen dan... zijn vertrouwde leventje dus.

Als er verder geen financiele afhankelijkheden of kinderen zouden zijn en hij je zo zonder verdere gevolgen uit huis zou kunnen zetten, zou hij het dan ook niet doen?
Wat een onzin. Tuurlijk zet hij mij niet het huis uit vanwege een slippertje. Dat zou ik bij hem ook niet doen. En dat heeft niets met geld of kinderen te maken.
Maar gewoon met het feit dat ik graag met hem mijn leven door breng.

En de reden dat ik eventueel vreemdgaan niet zou vertellen thuis, is dat ik geen zin heb in gedoe om iets wat voor mij waarschijnlijk niet zoveel te betekennen heeft.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75481844
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:09 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat een onzin. Tuurlijk zet hij mij niet het huis uit vanwege een slippertje. Dat zou ik bij hem ook niet doen. En dat heeft niets met geld of kinderen te maken.
Maar gewoon met het feit dat ik graag met hem mijn leven door breng.

En de reden dat ik eventueel vreemdgaan niet zou vertellen thuis, is dat ik geen zin heb in gedoe om iets wat voor mij waarschijnlijk niet zoveel te betekennen heeft.
Misschien voor jou niet, maar voor je partner wel. Wie ben jij om dat voor hem te beslissen?

Tenzij hij expliciet heeft aangegeven het niet te willen weten, natuurlijk. Maar zelfs als de partner van Taurus het wel wil weten, verzwijgt zij haar fouten. Dat valt bij mij onder bedriegen.
  donderdag 10 december 2009 @ 14:24:44 #154
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75482288
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:13 schreef RvLaak het volgende:
Misschien voor jou niet, maar voor je partner wel. Wie ben jij om dat voor hem te beslissen?
Tja, ik heb het er dus met m'n ex over gehad. Die zat zich ook af te vragen of ze het niet liever gewoon niet had geweten. Als ze er nooit achter gekomen was, waren we over een jaar gelukkig getrouwd geweest.
quote:
Tenzij hij expliciet heeft aangegeven het niet te willen weten, natuurlijk. Maar zelfs als de partner van Taurus het wel wil weten, verzwijgt zij haar fouten. Dat valt bij mij onder bedriegen.
Het bedriegen was het vreemdgaan. Het niet vertellen valt wat mij betreft onder damage-control.

Je bent overigens niet ingegaan op dat hele verhaal wat ik gepost had.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_75482584
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:39 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Hij schiet er toch ook niets mee op?
Precies, en daarom zou ik het niet vertellen.
Als het al niet zoveel zou betekenen, waarom zou ik iemand dan laten schrikken?
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 10 december 2009 @ 14:39:28 #156
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_75482796
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:32 schreef capricia het volgende:

[..]

Precies, en daarom zou ik het niet vertellen.
Als het al niet zoveel zou betekenen, waarom zou ik iemand dan laten schrikken?
Zoals al eerder gevraagd.

Heeft hij ooit tegen je gezegd dat hij niet wil dat je het verteld als je vreemd bent gegaan?
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_75482890
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:39 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Zoals al eerder gevraagd.

Heeft hij ooit tegen je gezegd dat hij niet wil dat je het verteld als je vreemd bent gegaan?
Dat zou er bij mij niet toe doen. Ik ben geen hondje die precies doet wat hij wil.
Ik bepaal zelf wel welke zaken ik wel of niet de moeite waard vindt om te vertellen.

Als ik een paar schoenen koop van 300 euro, dan vertel ik hem dat ook niet. Omdat hij dat wellicht ook niet leuk zal vinden. En daarvan heeft hij nooit gezegd dat hij het niet weten wil.

Dut wat is je punt?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75482949
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:49 schreef Wazeggie het volgende:
Dat hoeft helemaal niet. Mijn vriend zet me er echt niet uit als ik vreemd zou gaan (slippertje). Dus dat zet ik niet op het spel.Niet iedereen is zo zwart-wit
Dan kan ej het dus gewoon vertellen.
pi_75483044
Het is in mijn ogen heel simpel, als je een monogame relatie met iemand aan gaat, dan is vreemdgaan een zonde.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_75483113
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:24 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tja, ik heb het er dus met m'n ex over gehad. Die zat zich ook af te vragen of ze het niet liever gewoon niet had geweten. Als ze er nooit achter gekomen was, waren we over een jaar gelukkig getrouwd geweest.
Persoonlijk zou ik niet met een partner verder kunnen die vreemd is gegaan. Minimaal een tijd uit elkaar. Wat er daarna gebeurt, gebeurt. Zo voel ik het ook mbt mijn aandeel in de relatie. Ik zou niet met mn vriendin verder willen als ik vreemd gegaan zou zijn.
quote:
[..]

Het bedriegen was het vreemdgaan. Het niet vertellen valt wat mij betreft onder damage-control.

Je bent overigens niet ingegaan op dat hele verhaal wat ik gepost had.
Klopt, soz... Maar ik kan er echter weinig op zeggen. Het is nou eenmaal gebeurd en alles wat jij en ik daar nu over zeggen, is gelul achteraf. Persoonlijk vind ik dat je haar "gewoon" op een taxi had moeten zetten, maar ik kan niet zeggen wat ik in jouw schoenen had gedaan.
pi_75483162
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:42 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat zou er bij mij niet toe doen. Ik ben geen hondje die precies doet wat hij wil.
Ik bepaal zelf wel welke zaken ik wel of niet de moeite waard vindt om te vertellen.

Als ik een paar schoenen koop van 300 euro, dan vertel ik hem dat ook niet. Omdat hij dat wellicht ook niet leuk zal vinden. En daarvan heeft hij nooit gezegd dat hij het niet weten wil.

Dut wat is je punt?
Doorgaans is een aankoop van een paar honderd euri niet echt een reden om een relatie te verbreken. Het gevoel verraden te zijn en het vertrouwen in je partners vermogen tot zelfbeheersing kwijt te zijn, wel.
pi_75483185
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:50 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Doorgaans is een aankoop van een paar honderd euri niet echt een reden om een relatie te verbreken. Het gevoel verraden te zijn en het vertrouwen in je partners vermogen tot zelfbeheersing kwijt te zijn, wel.
Nogmaals: Ik ga er van uit dat een slippertje geen reden is om de relatie te verbreken. Zowel voor hem als voor mij niet.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75483356
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:42 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik, ik, ik....

Waarom ga je uberhaupt een relatie aan ?
  donderdag 10 december 2009 @ 14:55:29 #164
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_75483357
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:50 schreef capricia het volgende:

[..]

Nogmaals: Ik ga er van uit dat een slippertje geen reden is om de relatie te verbreken. Zowel voor hem als voor mij niet.
Leuk dat jij het denken voor hem doet
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_75483372
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:55 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Leuk dat jij het denken voor hem doet
Dat doe ik wel vaker, ook als ik beslis wat we gaan eten bijvoorbeeld...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75483394
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik, ik, ik....

Waarom ga je uberhaupt een relatie aan ?
Er werd mij een vraag gesteld, en dus antwoord ik.
Normaal toch? Wat is precies jouw probleem?
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 10 december 2009 @ 14:58:45 #167
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_75483498
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:55 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat doe ik wel vaker, ook als ik beslis wat we gaan eten bijvoorbeeld...
Eten vergelijken met vreemdgaan

Ben je echt zo dom of doe je maar alsof?
pi_75483502
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:56 schreef capricia het volgende:

[..]

Er werd mij een vraag gesteld, en dus antwoord ik.
Normaal toch? Wat is precies jouw probleem?
Het gaat me niet om het feit dat je een vraag beantwoord, maar als je zelf wel bepaalt wat je wel of niet aan je partner vertelt (en we zitten in een vreemdgaan topic), dan vraag ik me gewoon af waarom je uberhaupt een relatie aan gaat ?

Verbaas me gewoon over het grote ''ik'' gehalte in dit topic, en die andere vreemdgaan topics, niet alleen van jou.
pi_75483603
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:50 schreef capricia het volgende:

Maar het vertellen doe je ook niet, want "daar komt gedoe van" zeg je... dus blijkbaar stelt het toch wel iets voor.

En WEET je dat het voor hem geen reden is om de relatie te verbreken als jij vreemd gaat of hoop/denk je dat?
Ja, ik generaliseer.
pi_75483619
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:58 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Eten vergelijken met vreemdgaan

Ben je echt zo dom of doe je maar alsof?
Alleen als mensen domme reacties neerzetten...
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 10 december 2009 @ 15:03:14 #171
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75483672
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:48 schreef RvLaak het volgende:
Persoonlijk zou ik niet met een partner verder kunnen die vreemd is gegaan. Minimaal een tijd uit elkaar. Wat er daarna gebeurt, gebeurt. Zo voel ik het ook mbt mijn aandeel in de relatie. Ik zou niet met mn vriendin verder willen als ik vreemd gegaan zou zijn.
Tja, maar dat vind ik dus een beetje theoretisch gelul. Ik vind het heel makkelijk dat mensen hier maar gaan roepen dat ze het zouden vertellen, of het zelf uit zouden maken. Ik geloof het gewoon niet. Op het moment dat je vreemd bent gegaan, daar spijt van hebt, en heel graag verder wil met je relatie zoals die was (stom genoeg was ik na dat slippertje alleen nog maar zekerder in m'n relatie en had die wat-zou-het-fijn-zijn-ff-single-te-zijn issues niet meer) denk je echt niet van "ik vertel het gewoon en zie dan wel". Nee, dan ga je een afweging maken.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_75483711
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:03 schreef Catbert het volgende:

Tja, maar dat vind ik dus een beetje theoretisch gelul. Ik vind het heel makkelijk dat mensen hier maar gaan roepen dat ze het zouden vertellen, of het zelf uit zouden maken. Ik geloof het gewoon niet.
Je hebt het zelf verteld... je doet je punt daarmee een beetje teniet he...
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 10 december 2009 @ 15:06:11 #173
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_75483760
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:01 schreef capricia het volgende:

[..]

Alleen als mensen domme reacties neerzetten...
Je geeft geen antwoord.

Waarom vergelijk je eten met vreemdgaan?

Is het vanwege een gebrek aan empathie of boeit het je echt niets?
  donderdag 10 december 2009 @ 15:06:43 #174
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75483781
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:01 schreef Northside het volgende:
Maar het vertellen doe je ook niet, want "daar komt gedoe van" zeg je... dus blijkbaar stelt het toch wel iets voor.
Vreemdgaan stelt altijd wat voor in de zin van dat je je partner er een hoop pijn aan gaat hebben als hij/zij er achter zou komen. Het kan voor de 'dader' prima niks voorstellen. Ik was op die meid ook niet verliefd ofzo.
quote:
En WEET je dat het voor hem geen reden is om de relatie te verbreken als jij vreemd gaat of hoop/denk je dat?
Zelfs als je vriend(in) zegt dat het niet perse een reden is het uit te maken, is er een hele grote kans dat het toch gebeurt. Het is heel makkelijk hier te stellen dat je het 'gewoon' zou vertellen, maar als je helemaal gek op iemand bent, is die keuze opeens een STUK moeilijker.
  donderdag 10 december 2009 @ 15:07:29 #175
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75483806
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:04 schreef Northside het volgende:
Je hebt het zelf verteld... je doet je punt daarmee een beetje teniet he...
Dat heb ik niet, ze is er zelf achter gekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')