. Ik ga er over een maandje aan beginnen.
 . Ik ga er over een maandje aan beginnen.

quote:Op woensdag 9 december 2009 16:08 schreef Seven. het volgende:
Whoa, tof! Maar hoezo staat Beverly Crusher vermeld in dat stuk? Geen TNG kenner, maar please zeg mij dat zij geen captain wordt.. Ik ga er over een maandje aan beginnen.

Zie FAQ in de 2e postquote:

en Aion
 en Aion  gewend dus kan me er nog moeilijk een voorstelling van maken
 gewend dus kan me er nog moeilijk een voorstelling van maken  

Open Beta begint morgen voor mensen die een pre-order hebben en heb mijn OB-key reeds gehad. Moet het hele gebeuren alleen nog wel ergens downloaden.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:18 schreef JMurc het volgende:
Ben erg benieuwd naar het spel. Heb bij Amazon.co.uk de Gold Ed. besteld! Dus ik mag deze maand al met de beta beginnen als het goed is!

Jammer, net te laat..quote:Op maandag 11 januari 2010 17:38 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Open Beta begint morgen voor mensen die een pre-order hebben en heb mijn OB-key reeds gehad. Moet het hele gebeuren alleen nog wel ergens downloaden.

En dat is morgen? Misschien. Dus daar kun je aan meedoenquote:Op maandag 11 januari 2010 19:10 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Jammer, net te laat..
We are no longer accepting closed beta applications for Star Trek Online. Open beta will start January 12, 2010! See you then!

Dat is Closed Beta. Open Beta start morgen, maar helemaal open is het niet. Is voor mensen die de game hebben gepre-ordered.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:10 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Jammer, net te laat..
We are no longer accepting closed beta applications for Star Trek Online. Open beta will start January 12, 2010! See you then!

En pre-orderen kan nu zeker ook niet meer?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:04 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Dat is Closed Beta. Open Beta start morgen, maar helemaal open is het niet. Is voor mensen die de game hebben gepre-ordered.

geen idee, ik denk het wel... zal wel veel gepatched worden bji release n.a.v. de betas...quote:Op maandag 11 januari 2010 23:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En pre-orderen kan nu zeker ook niet meer?
Of kost dat me extra?
Is zo'n open/closed beta nou eigelijk anders ingame dan wanneer de echte release komt?

Anders dan dat er nog een lading patches overheen komen. Maar dat blijft gebeuren. Het is gewoon het normale spel. Wat wel belangrijk is, is dat je alles wat je opbouwt tijdens een beta kwijt bent als het spel live gaat.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En pre-orderen kan nu zeker ook niet meer?
Of kost dat me extra?
Is zo'n open/closed beta nou eigelijk anders ingame dan wanneer de echte release komt?

Hm kan m nog wel via fileplanet krijgen, alleen nu twijfel ik over mn internetverbinding.quote:

Wrom niet gewoon via Steam? 700KB/squote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:50 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hm kan m nog wel via fileplanet krijgen, alleen nu twijfel ik over mn internetverbinding.
Als ik geluk heb download ie m met 400kb/s, in de praktijk is het meestal tussen de 50 en de 200

Weet niet zo goed hoe t werkt, moet ik gewoon de versie van 49,99 bestellen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wrom niet gewoon via Steam? 700KB/s

De gewone of de special edition. Wat jij wil.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:55 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Weet niet zo goed hoe t werkt, moet ik gewoon de versie van 49,99 bestellen?
Krijg ik dan ook een boxje toegestuurd als de echte release er is ?
(en kan ik direct na het bestellen op steam beginnen met downloaden van de open beta?)

Ok, donequote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De gewone of de special edition. Wat jij wil.
Bij Steam krijg je geen doos/dvd/boekje/wat dan ook. Wel de optie om het voor altijd te kunnen downloaden.
En ja, je kunt nu de open beta downloaden.

Oh, nou mijn download staat toch pas op 60%, voor 5 uur had ik sowieso niet kunnen spelenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:49 schreef thingamajig het volgende:
Open Beta start geloof ik pas om 19:00 uur...

Oh coolquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:49 schreef thingamajig het volgende:
Open Beta start geloof ik pas om 19:00 uur...

Federation natuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
In dat geval, gaan jullie goodie two-shoes spelen, of bad-ass Klingons?

je bent de eerste op m'n friendslistquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Mijn username in STO is trouwens gewoon stbabylon

quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:38 schreef thingamajig het volgende:
Onthoud wel: dit is nog steeds een Beta. Wellicht nog wat bugs her en der en ook zullen wellicht nog lang niet alle verbeteringen n.a.v. de Closed Beta zijn doorgevoerd...

?
 ?

denk het niet.... ook schijnt er geen onderverdeling te komen in continenten, dus gewoon samen met de Yanks...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:46 schreef GlenSpey het volgende:
Op welke server gaan jullie eigelijk spelen? Of zijn er helemaal niet meerdere servers tijdens de beta?

Ik lees net wel dat als je de Klingon factie kiest, je kan spelen met:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
In dat geval, gaan jullie goodie two-shoes spelen, of bad-ass Klingons?

quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:46 schreef GlenSpey het volgende:
Op welke server gaan jullie eigelijk spelen? Of zijn er helemaal niet meerdere servers tijdens de beta?

quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:12 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Ik lees net wel dat als je de Klingon factie kiest, je kan spelen met:
- Klingons
- Nausicaans
- Gorn
- Orion...
En die laatste is natuurlijk wel aantrekkelijk, ivm de Orion Slave Girls
[ afbeelding ]

Wat is je ingame name?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:36 schreef stbabylon het volgende:
Blergh, map not accepting, cause full

De server lijkt al uit z'n voegen te barstenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:46 schreef GlenSpey het volgende:
Hm net een sudden death. Disconnected.
Niet zo mooi want zat net in mn scheepje om probes te vernietigen, kan de missie wel mooi helemaal opnieuw doen
Achja, hoort erbij zullen we maar zeggen

quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:57 schreef STING het volgende:
[..]
De server lijkt al uit z'n voegen te barsten
Kom er niet meer op.

quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Mijn username in STO is trouwens gewoon stbabylon

Lag had ik tot nog toe weinig last van.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:04 schreef stbabylon het volgende:
Ground training nu gedaan, 1 vastloper, nu in de ruimte vastloper 2. Oh, en op de grond heb ik res op 0,5 moeten zetten om nog een beetje te kunnen bewegen in de lag.
Maar ja, is dan ook beta he

dan is het stbabylon@stbabylonquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:13 schreef STING het volgende:
[..]
Alleen "stbabylon" is niet voldoende, hij vraagt om het format character_name@handle.

quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:26 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ben m nu aan het downloaden, alleen de snelheid varieert zo dat ik geen idee heb wanneer ik m binnen heb.
Maar zo te lezen hoef ik het nog niet zo erg te vinden dat ik nog niet ingame kan
 )
 )

heb even door mijn skill points heengekeken maar weet eerlijk gezegd niet wat ik ermee aanmoet. Ook met al die verschillende opties voor officers, kits, uitrusting etc. De 'tutorial' of de beginmissies zijn aardig maar het merendeel komt via die schermpjes met tekst. Had liever gezien dat dat iets geleidelijker kwam zodat je ook gelijk goede voorbeelden hebt. Vooral die afrondende gesprekjes in earth station werd ik niet veel wijzer van
 heb even door mijn skill points heengekeken maar weet eerlijk gezegd niet wat ik ermee aanmoet. Ook met al die verschillende opties voor officers, kits, uitrusting etc. De 'tutorial' of de beginmissies zijn aardig maar het merendeel komt via die schermpjes met tekst. Had liever gezien dat dat iets geleidelijker kwam zodat je ook gelijk goede voorbeelden hebt. Vooral die afrondende gesprekjes in earth station werd ik niet veel wijzer van 

Het is een mmorpg, en dat betekent volgens mij automatisch dat er grinden aan te pas komt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 02:14 schreef GlenSpey het volgende:
Ik hoop echter dat er niet tot nauwelijks sprake is van grinden, daar beleef ik echt geen plezier aan

In GuildWars en WoW zit geen grinden.... ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:42 schreef GlenSpey het volgende:
Grinden zit vooral bij Koreaanse mmorpg's. Heeft iets met die Aziaten te maken die dat blijkbaar leuk vinden.
Bij Europese/Amerikaanse mmo's komt het over het algemeen minder voor, natuurlijk zal er wel eens een stukje grindwerk zijn, als het maar niet levels lang is

Ja ok, maar als je meer wil (betere gear, betere mounts, betere x, betere y), moet je gaan grinden. Of dat nou pvp, raids/instances of mobs is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:50 schreef GlenSpey het volgende:
GuildWars nooit echt gespeeld, zou het niet weten.
In WoW kom je alle content door met quests

Zoals ik ooit van 50 naar 60 ging in WoWquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:58 schreef GlenSpey het volgende:
Klopt en instance/raid/pvp-grinden doe ik meestal ook nooit te lang, maar vind t toch weer anders dan wanneer je tijdens het levelen 3 dagen in hetzelfde veldje dezelfde mobs killt, om maar een leveltje hoger te komen. Bij dat soort grinds heb ik altijd het idee dat de makers geen creativiteit meer hadden voor meer content

Ik ga nog wel even op de site kijken, misschien heb ik het verkeerd begrepen.
 Ik ga nog wel even op de site kijken, misschien heb ik het verkeerd begrepen.

Beter dan wow vind ik moeilijk te zeggen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:36 schreef MrDrako het volgende:
zit nog te twijfelen, pre order of niet, was met wow na lvl 17 erop uitgekeken, houd sowieso meer van star trek achtige thema's. dus geen pijl en boogjes en magie, maar technolgie enzo.
iemand die al zegt, ja dit is beter dan wow, vooral als je star trek leuk vind?? (dat sowieso, duh, maar qua game)
 maar of t net zon hoogvlieger gaat worden als wow... het hangt ervanaf of het spel lang leuk blijft. Of de quests en de gebieden een beetje divers zijn en wat voor mij heel belangrijk is: weinig grindwerk
 maar of t net zon hoogvlieger gaat worden als wow... het hangt ervanaf of het spel lang leuk blijft. Of de quests en de gebieden een beetje divers zijn en wat voor mij heel belangrijk is: weinig grindwerk  dus we'll see.
 dus we'll see.

Tis een stortvloed van informatie die tutorial, maar het went snelquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:17 schreef thingamajig het volgende:
Net even 3 kwartier gespeeld... tutorial vind ik wel leuk tot nu toe, maar er komt wel veel op je af. Het besturen van het schip vind ik niet heel natuurlijk aanvoelen, maar ach... De Star Trek-feel zit er wel in iig...

ben verscheidene keren vernietigd.
 ben verscheidene keren vernietigd.   
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |