Handy Pandyquote:
Op Crushing wel jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:01 schreef bigbass het volgende:
Eindelijk Uncharted 1 maar opnieuw gekocht en uitgespeeld![]()
Was de eerste keer gestopt bij die mutants, maar kon er niet tegen dat ik deel 2 wel had afgemaakt en deel 1 niet. Merk wel dat deel 1 een stukje pittiger is op het einde dan deel 2, had echt de neiging met dingen te gaan gooien op dat schip.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als je met zo'n ongefundeerde opmerking komt kun je zo'n reactie verwachten, sufkut.
Is toch heel anders als ik gedacht had, hoop dat het lopen niet alleen beperkt is tot de scene maar dat je ook zelf kan bepalen welke locatie je naartoe gaat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Alright matey. Beginne met het beginne, makers van Fahrenheit. Fucking Fahrenheit. Zo gaaf was die game, keuze's die je maakte, gameplay, oh my. Is een lastig spel om uit te leggen, je emoties gaan er in op en ze spelen ermee, want je speelde als de bad guy en als de politie.
Nu Heavy Rain, een origami killer, spelen als meerdere normale mensen die een prachtig verhaal meemaken. Dit spel is een boek die je niet meer wil dichtslaan. En met 1 knopje drukken, er zit genoeg gameplay in, alleen bevat dit spel veel climaxen en die zijn geschikt voor QTE, dan 'druk je een knopje' ja. Je ziet nu al die emoties, vader die zijn kind verliest en alles wat je speelt kan je anders benaderen.
Zie anders deze filmpjes even,
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-heavy-rain/54811
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-heavy-rain/54813
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-heavy-rain/50415
Graphics, interactie met andere personen, het spelen met meerdere personen met een eigen verhaal. Heck, misschien speel je wel het hele spel als de moordenaar en weet je dat niet eens. Dit wordt een game, my gawd.
Baas...quote:Op woensdag 16 december 2009 18:32 schreef RickoKun het volgende:
Oh hai
<_<
>_>
I'll just put this over here:
[ afbeelding ]
Een paar seconden de aan/uit knop ingedrukt houden. Dan worden de instelling terug gezet.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb een probleempje! Ik moet tijdelijk mijn PS3 aansluiten op een TV zonder HDMI aansluiting. Nu staan de instellingen ingesteld op een Full HD tv en krijg ik mijn PS3 beeld niet aan op de tv met een scart aansluiting. Iemand een idee hoe ik dat probleem op kan lossen?
Welke Live-feed volg jij?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
nog 3 kwartier !!!! EINZZ !!@@#@#![]()
![]()
Geen enkelequote:
Lightning gaat doodquote:Op woensdag 16 december 2009 23:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Geen enkele, ja de real time edtion over 3.5 dag
Ik ga er blanco in
Hoezoquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:54 schreef rakotto het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Betalen voor de water update! (Om levels te maken met water, spelen in die levels is gratis) Dit zou echt geen geld moeten kosten, wat slecht.
Deze is trouwens niet grappigquote:Op woensdag 16 december 2009 18:32 schreef RickoKun het volgende:
Oh hai
<_<
>_>
I'll just put this over here:
[ afbeelding ]
Welk niveau heb je hem gespeeld dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:38 schreef koei het volgende:
Ratchet & Clank Quest for Booty is wel heel erg kort... Zelfs voor maar 15 euro...
''Een leuke minigame''quote:Op donderdag 17 december 2009 13:14 schreef Cheiron het volgende:
Oeh, vanavond de time trial van Gran Turismo, ik ben benieuwd.
Ik zag ook dat Braid op PSN komt vanavond. Dat was toch een leuke minigame?
Ik vind hem grappigquote:Op donderdag 17 december 2009 07:43 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
Deze is trouwens niet grappig. Dat grapje was namelijk 2 jaar geleden relevant.
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
''Een leuke minigame''
Gooi alle games die je hebt uit het raam en speel Braid, geniaal spel.
het klinkt alsof jij het enige type tv hebt dat niet met de playstation samen wil werken, ik zou in elk geval niet weten hoe het op te lossen is, succes ermee.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:16 schreef SuperSSam het volgende:
Beste mensen,
Ik ben nieuw op dit forum, maar ik heb dit probleem opgezocht met de zoekfunctie maar heb de oplossing niet kunnen vinden via google ook niet ik ben momenteel 3 weken lang aan het zoeken naar een oplossing voor dit probleem:
Ik heb een playstation 3 40gb en een Samsung LE32B530 tv, ik gebruik een hdmi kabel voor beeld en geluid.
Mijn probleem is dat ik geen beeld krijg op mijn tv als mijn playstation 3 opstart, hij past de resolutie wel aan dus hij herkent de playstation 3 wel maar hij geeft geen beeld.
Ik heb de volgende dingen geprobeerd:
* Een ander hdmi apparaat op de TV aansluiten (werkt gewoon);
* De playstation 3 op een andere tv aansluiten( werkt gewoon);
* Een andere HDMI kabel gebruiken ( werkt niet);
* De ps3 resetten op allerlei manier, zoals het aan uit knop inhouden etc. (werkt niet);
* De tv naar fabrieksinstellingen terugzetten (werkt niet);
* Alle kabels incl stroom uit beide apparaten halen voor 24 uur en dan volgens Sony playstation de ps3 aansluiten (werkt niet).
Ik heb wel beeld met scart aansluiting, maar als ik dan naar het menu ga om over te schakelen naar hdmi dan krijg ik zwart beeld en verandert het beeld na 30 seconden weer terug. Ik heb ook de instellingen van hdmi op een andere tv via hdmi aangepast naar zo laag mogelijke resolutie 576i en dan weer aangesloten op mijn eigen tv, maar dat werkte ook niet.
Ik heb samsung gebeld om te vragen of het aan de tv kan liggen. Een van de medewerkers aan de lijn liet mij een paar dingen uitvoeren op de tv maar hij bleek gewoon goed te zijn en ze vertelde me dat ik de TV moest terugsturen. Ze vertelde er wel bij dat als er een ander HDMI apparaat wel op werkte dat het geen zin had om de tv op te sturen omdat die dan niet gerepareerd wordt.
Ik heb Sony playstation gebeld. Ook hierbij werd ik goed geholpen door één van de medewerkers, alleen alles wat hij mij vertelde was voor mij al bekend en hij vertelde mij om de playstation 3 terug te sturen, maar dat wil ik niet doen want dat heb ik al eerder gedaan omdat ik dit probleem had.
Ik heb dus mijn oude playstation 3 opgestuurd omdat ik dit probleem had, ik heb een nieuwe terug gekregen en nog steeds hetzelfde. De tv is ook nog helemaal nieuw ongeveer 4 a 5 weken oud.
Ik kwam wel een site tegen waar veel mensen hetzelfde probleem hadden http://www.breakitdownblog.com/ps3-hdmi-black-screen/ Maar de oplossing die voor iedereen werkte: Stroom en kabels voor lange tijd uit beide apparaten halen en dan weer aansluiten volgens de gegevens instructies van Sony werkt niet voor mij..
Dus het heeft voor mij geen zin om de tv terug te sturen omdat een ander hdmi apparaat het er wel op doet, het heeft voor mij geen zin om de playstation terug te sturen omdat ik de playstation al heb terug gestuurd en hij ook niet werkt met een splinternieuwe. Het heeft voor mij ook geen zin om een nieuwe hdmi kabel te kopen omdat ik buiten mijn eigen hdmi kabel nog een andere normale hdmi kabel heb geprobeerd en een goldplated hdmi kabel maar werken beide niet..
Ik weet echt niet wat ik nu moet doen en ik hoop dat één van jullie mij verder kan helpen met dit probleem .
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Issam Razza
vind em ronduit slecht eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je moet nog steeds gas geven met X en remmen met viekantje ,
dat moet toch gewoon met je triggers , daar zijn die dingen voor . dan kan je teminste zelf bepalen hoeveel gas je geeft en hoe hard je remtquote:Op donderdag 17 december 2009 15:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Toch maar eens proberen straks, maar dat klinkt vreselijk
Je kan gedoseerd gas geven met de rechter analoge stick en ook zo gedoseerd remmen. De lijn is niet statisch maar past zich wel degelijk aan aan jou snelheid.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vind em ronduit slecht eigenlijk![]()
je moet nog steeds gas geven met X en remmen met viekantje , de grahpics zijn wel ok maar zijn gewoon gelijk aan forza3 waar de screens je altijd anders moeten laten geloven .
de driveline is statisch , hij veranders niet van kleur aan de hand van je snelheid oftwel hij is nutteloos .
ik hoop dat ze dit nog aan gaan passen want dit is rond uit slecht na zoveel jaar ontwikkelen .
Inderdaad, al moet ik wel zeggen dat ik met de PS3 triggers niet geweldig zou kunnen rijden, aangezien ik die veel minder goed vast kan houden dan de x360 triggers, veels te glad en een te schuine hoek.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat moet toch gewoon met je triggers , daar zijn die dingen voor . dan kan je teminste zelf bepalen hoeveel gas je geeft en hoe hard je remt
Oh dat zou nog wel eens kunnen werkenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kan gedoseerd gas geven met de rechter analoge stick en ook zo gedoseerd remmen. De lijn is niet statisch maar past zich wel degelijk aan aan jou snelheid.
Volgens mij heb je niet helemaal goed gekeken
Werkt gewoon primaquote:Op donderdag 17 december 2009 16:04 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oh dat zou nog wel eens kunnen werken
mm pookjes niet geprobeerd , maar daar denk je ook niet zo snel bij naquote:Op donderdag 17 december 2009 16:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kan gedoseerd gas geven met de rechter analoge stick en ook zo gedoseerd remmen. De lijn is niet statisch maar past zich wel degelijk aan aan jou snelheid.
Volgens mij heb je niet helemaal goed gekeken
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je moet nog steeds gas geven met X en remmen met viekantje , de grahpics zijn wel ok maar zijn gewoon gelijk aan forza3 waar de screens je altijd anders moeten laten geloven .
de driveline is statisch , hij veranders niet van kleur aan de hand van je snelheid oftwel hij is nutteloos .
ik hoop dat ze dit nog aan gaan passen want dit is rond uit slecht na zoveel jaar ontwikkelen .
Oh...quote:With that said, someone with access to the demo also received an email from Sony that wanted to emphasize this is not a demo of Gran Turismo 5, and is only being released for GT Academy. Polyphony Digital has also posted a new press release, clearly stating the demo was “specifically designed for this competition to showcase the realism of the brand-new physics engine” and nothing more.
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:14 schreef Cheiron het volgende:
Oeh, vanavond de time trial van Gran Turismo, ik ben benieuwd.
Ik zag ook dat Braid op PSN komt vanavond. Dat was toch een leuke minigame?
Maar misschien kun je 'em uit de Britse store halen.quote:* Braid (£7.99/¤9.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Belgium, Netherlands and Russia
Dat is dus het vreemde, hij heeft het wel gedaan voorheen..quote:het klinkt alsof jij het enige type tv hebt dat niet met de playstation samen wil werken, ik zou in elk geval niet weten hoe het op te lossen is, succes ermee.
Op normal (jaja, een keer geen easy gekozenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Welk niveau heb je hem gespeeld dan?
Batman natuurlijk!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:43 schreef SToRM81 het volgende:
Batman: AA van Zavvi is binnen
Nu moet ik wel even kijken of ik eerst de Gow Collection ga spelen of inFamous of Batman...
ff resetbutton ingedrukt houden?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:18 schreef SuperSSam het volgende:
[..]
Dat is dus het vreemde, hij heeft het wel gedaan voorheen..
Hihiquote:Op donderdag 17 december 2009 20:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Refresht mailbox for shipping order
![]()
Ja dat kan.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:15 schreef janrad het volgende:
Kan iemand mij vertellen of AC2 de moeite waar is ?
hihiquote:Op donderdag 17 december 2009 20:41 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Zero Punctuation: Demon's Souls
Je kan gewoon instellen dat je met de triggers gas wilt geven, werkt al een stuk beter imo.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
quote:God of War III: Ultimate Trilogy Edition
Hi everyone
I’m Thach Quach, Senior European Product Manager for the brutal and highly-anticipated God of War III, exclusive to PlayStation 3.
I’d like to give you some details about the “God of War III: Ultimate Trilogy Edition” we have planned for Europe, Australia and New Zealand and answer any questions you might have.
We’ve been working pretty hard on this for the past few months but I’m delighted to announce that the “Ultimate Trilogy Edition” will be available in limited quantities in most European countries, Australia and New Zealand at the same time as the standalone God of War III game. Pricing and exact release details to be confirmed in the next few weeks so stay tuned
This very special edition will come in a high-end, sculpted replica of Pandora’s Box and we are planning to include the following items inside:
*God of War III
*God of War Collection (gentle reminder, this is God of War and God of War II, remastered in HD, running at 60 fps, with Trophy support, all on one Blu-ray Disc)
*Extra game content downloadable via PlayStation Network:
God of War Combat Arena containing an exclusive environment and seven challenges to complete
Dominus character skin
Apollo character skin
Phantom of Chaos character skin
Forgotten Warrior character skin
*Exclusive video content downloadable via PlayStation Network:
God of War: Unearthing the Legend Franchise Documentary. This is a full-length documentary detailing the history of the God of War franchise. A must have for fans!
*Special audio bonus content:
God of War Trilogy Soundtrack – God of War, II, and III scores from the game
God of War: Blood and Metal EP – a heavy metal homage featuring original music inspired by God of War
*Additional content:
Artbook
Postcards
Erg complete uitgave dit zeg. Al zal de prijs daar ook naar zijn denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kijk DIT is de Limited Edition zoals ik 'm had willen zien. En het gaat nu nog gebeuren ook.
Wat gaat dat geintje wel niet kostenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Kijk DIT is de Limited Edition zoals ik 'm had willen zien. En nu gaat het nog gebeuren ook.
ik mis nog een Kratos figurine eigenlijk...quote:Op donderdag 17 december 2009 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Kijk DIT is de Limited Edition zoals ik 'm had willen zien. En nu gaat het nog gebeuren ook.
Verdomd, nu je het zegt.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
ik mis nog een Kratos figurine eigenlijk...
Nicequote:Op donderdag 17 december 2009 20:41 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Zero Punctuation: Demon's Souls
Resetbutton? Op de tv op ps3 en bedoel je daarmee de power button of is er een speciale reset button? Ik heb namelijk wel de ps3 geprobeerd te resetten dmv de aan en uit knop in te houden zodat ik in safe mode zou komen.quote:ff resetbutton ingedrukt houden?
Ja dat heb ik inderdaad al geprobeerd, met r/w/y kabel werkt dat wel maar met hdmi niet..quote:De aanknop is idd de resetbutton. Even ingedrukt houden en je hoort een aantal piepjes waarna hij opnieuw opstart.
Wellicht is je HDMI aan de PS3 kant gewoon stuk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:29 schreef SuperSSam het volgende:
[..]
Ja dat heb ik inderdaad al geprobeerd, met r/w/y kabel werkt dat wel maar met hdmi niet..
Vond het toch voor de 15 euro een vermakelijk spelletje ondanks de 3 uurtjes speeltijd. Ga hem nog wel een keer doorspelen op het hoogste niveauquote:Op donderdag 17 december 2009 18:50 schreef koei het volgende:
[..]
Op normal (jaja, een keer geen easy gekozen). Maar afgezien daarvan blijft het kort. Het zijn gewoon erg weinig levels.
Wat heb je daar voor moeten doen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:09 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb zojuist een beta code ontvangen voor Modnation Racers!
Geldig vanaf vandaag t/m 10 januari.
Mijn email adres invullen op een website voor de beta van Modnation Racersquote:
Geen interesse in een top down view. Ook al zijn het zombies.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:26 schreef Strolie75 het volgende:
Dead Nation
http://uk.playstation.com(...)m228392/Dead-Nation/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
QFTquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen interesse in een top down view. Ook al zijn het zombies.
Dat wilde ik ook net zeggenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
ik mis nog een Kratos figurine eigenlijk...
Voor mij zal het vooral afhangen van de prijs. De GoW collectie heb ik nog niet, maar stiekem ook wel maar dan op PS2 disc. De Pandoras Box is wel Nice om te zien, maar ook niet meer dan. Een figurine zou me over de streep trekken. Dan had ik al gemaild voor preorder mogelijkheden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:13 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net zeggen
Maar ik denk dat ik m sowieso niet ga halen. De GoW Collection heb ik al en buiten het spel zelf boeit de rest me niet zo heel veel.
FF13? Heeft de japanse versie engelse subs?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dear ,our treasure buyer, ??![]()
![]()
Thank you for your purchase. just to let you know that we made the shipment for you via EMS. Expected shipping days are 3-4 days.
Your tracking number is: XXXX
WHOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*checkt online status
Destination Netherlands
Delivery Status Event Date The item left Hong Kong for its destination on 18-Dec-2009
![]()
Geloof het nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
FF13? Heeft de japanse versie engelse subs?
Nopequote:Op vrijdag 18 december 2009 14:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
FF13? Heeft de japanse versie engelse subs?
De playstation 3 doet het wel op de tv beneden met hdmi.. Dus denk niet dat de hdmi kapot is en aangezien de ps3 2 weken oud is lijkt mij dat ook sterk. Toch bedankt voor je suggestiequote:Wellicht is je HDMI aan de PS3 kant gewoon stuk.
Dan kan je kiezen voor reparatie of wellicht een component kabel.
Misschien een hele stomme, maar zit je op het goede kanaal op je tv te kijken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:02 schreef SuperSSam het volgende:
[..]
De playstation 3 doet het wel op de tv beneden met hdmi.. Dus denk niet dat de hdmi kapot is en aangezien de ps3 2 weken oud is lijkt mij dat ook sterk. Toch bedankt voor je suggestie
werkt je PS3 wel in een lagere resolutie op je TV via HDMI?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:02 schreef SuperSSam het volgende:
[..]
De playstation 3 doet het wel op de tv beneden met hdmi.. Dus denk niet dat de hdmi kapot is en aangezien de ps3 2 weken oud is lijkt mij dat ook sterk. Toch bedankt voor je suggestie
Ik ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:09 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb zojuist een beta code ontvangen voor Modnation Racers!
Geldig vanaf vandaag t/m 10 januari.
Ik nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:25 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ook
Ben erg benieuwd naar dit spel! Ik hou wel van simpele racers! Vanavond maar eens installeren!
Zojuist ontvangen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:25 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ook
Ben erg benieuwd naar dit spel! Ik hou wel van simpele racers! Vanavond maar eens installeren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |