Verse dilemma's, hopelijk heb ik wat huisjes omver geschopt (

):
Ik zou in Ulft LUV ook met bier hebben bekogeld of Ik heb medelijden met Patty Brard
Memento Mori of Carpe Diem
Lindsay Lohan haalt het einde van 2010 niet of Ik geef haar nog een tweede kans
Red Bull Crashed Ice moet een Olympische discipline worden of Ik volg liever kunstrijden
Sieneke kan in Oslo scoren of De voorronde is het beste resultaat dat ze kan bereiken
De Volkskrant is een nieuwe weg ingeslagen of De vernieuwingen werken averechts
Ik heb vredelievende buren of Ik ben ze liever kwijt dan rijk
Kardinaal Simonis heeft een ongelukkige uitspraak gedaan of Hij moet twee keer nadenken voordat hij iets verkondigt
Er moet iets gedaan worden tegen het grote marktaandeel van Albert Heijn of De concurrenten waren terecht niet opgewassen tegen Albert Heijn
Jan Mulder mag volgend seizoen nooit meer worden uitgenodigd voor een praatprogramma of Dat maakt me niets uit
Ik ben voor een Internetfilter of De schadelijke websites dienen uit de lucht gehaald te worden
Ik ga naar de proloog van de Giro d'Italia en/of de Tour de France of Ik ben geen (die-hard) wielerfan
Ik kan me vinden in de bezuinigingsplannen die de studiegroepen voorstellen of De bezuinigingen worden helaas opgevangen door degenen die niet veel meer kunnen inleveren
België wordt bestuurd door capabele politici of Dat land wordt jarenlang demissionair geregeerd
Ik zou sportliefhebbers frustreren door op het WK naar andere TV-programma's te kijken of Ik geef me over aan de meerderheid
Ik ben tevreden met de verrichtingen van Barack Obama of Ik had meer van hem verwacht
Volksbuurt of VINEX-wijk
Nederlandse bedrijven laten zich verkopen aan multinationals of Daar valt weinig aan te doen
Ik mis Philip Freriks of Rob Trip kwam als geroepen voor het Acht Uur Journaal
Op Koninginnedag trek ik erop uit of Ik moet niets hebben van Oranje feestvreugde
Flirten met een standaardzin of flirten in een ongewone situatie
En last but not least:
Hyves is een aanwinst voor het Internet of Raymond Spanjar (de eigenaar van Hyves) is een bedreiging voor het Internet
[ Bericht 1% gewijzigd door Ofyles2 op 02-04-2010 22:39:52 (Grammaticaal geoptimaliseerd) ]