Zure regen is in de volksmond zure regen die schade (heeft) veroorzaakt aan gebouwen en inderdaad, ook aan bomen.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:40 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zure regen bestaat dan misschien wel, zure regen is in de volksmond de aanduiding voor das grosse Waldsterben. En dat bestaat echt niet. Linkse idioten die gepwned worden door Richard de Mos, hoe sneu moet je dan wel niet zijn. Het zal wel met het links zijn te maken hebben, je bent een geboren verliezer of niet.
Ik denk niet dat jij de jaren tachtig bewust hebt meegemaakt.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:41 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Zure regen is in de volksmond zure regen die schade (heeft) veroorzaakt aan gebouwen en inderdaad, ook aan bomen.
En wat door krachtig optreden daadwerkelijk voor een groot deel is opgelost in het rijke westen.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:41 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Zure regen is in de volksmond zure regen die schade (heeft) veroorzaakt aan gebouwen en inderdaad, ook aan bomen.
dit is wel heel triestquote:Op woensdag 9 december 2009 01:13 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
De heer de Mos behoort tot Neerlands intellectuele elite. Zie hem hier de Tweede Kamer pwnen.
Hoho dat is hooguit jouw interpretatie. Verder heeft iedereen met meer dan 2 hersencellen door dat De Mos zowel inhoudelijk als debattechnisch niets in te brengen heeft tegen Samsom.quote:
Ach ook dat mag nauwelijks een openbaring genoemd worden.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:02 schreef Iblis het volgende:
Het is nochtans opvallen welke luiden van mening zijn dat Samsom ‘gepwnd’ is en welke menen dat het omgekeerde het geval is.
Ik heb niet eens gekekenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoho dat is hooguit jouw interpretatie. Verder heeft iedereen met meer dan 2 hersencellen door dat De Mos zowel inhoudelijk als debattechnisch niets in te brengen heeft tegen Samsom.
Hoe en waar maak je dat precies op uit mijn woorden? Want dan heb ik mijn woorden misschien verkeerd gekozen want het komt niet in de buurt van de waarheid.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:13 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gekeken. Maar uit jouw (toch zeer betrouwbare) woorden maak ik op dat Samsom ondanks zijn superieure intellect (
) verloren heeft van De Mos, op het punt van de zure regen. Voorwaar een reuze prestatie, waarmee ik Samsom van harte feliciteer. Nu ja, hij verloor ook al van Hamer (
![]()
![]()
), dus het is voor hem vertrouwd terrein.
Wat een geluk, voor bovenstaande uitspraak hieronder een praktijkvoorbeeld:quote:Op woensdag 9 december 2009 20:20 schreef waht het volgende:
Wat vaker blijkt is dat de gemiddelde stemmer gewoon te dom is om onzin te identificeren.
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:40 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zure regen bestaat dan misschien wel, zure regen is in de volksmond de aanduiding voor das grosse Waldsterben. En dat bestaat echt niet. Linkse idioten die gepwned worden door Richard de Mos, hoe sneu moet je dan wel niet zijn. Het zal wel met het links zijn te maken hebben, je bent een geboren verliezer of niet.
Jij hebt beaamd dat De Mos heeft geroeptoeterd dat zure regen niet bestaat. Dat is misschien een beetje dom, maar het is wel zo ongelooflijk dom (of ongelooflijk slinks) om te doen alsof door heldhaftig ingrijpen van de overheid dat voorkomen is waar iedereen in de jaren tachtig agv de zure regen bang voor was (nl het Waldsterben), wat Samsom dus doet.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoe en waar maak je dat precies op uit mijn woorden? Want dan heb ik mijn woorden misschien verkeerd gekozen want het komt niet in de buurt van de waarheid.
Nee hoor, ik hoef geen discussie tussen De Mos en Samsom te zien om te weten dat Samsom een linkse nitwit is. Je bent uberhaupt al een idioot als je met De Mos in discussie gaat, en als die je dan ook nog pwnedquote:
Oordelen dat iemand gpwnd is zonder het programma te hebben gezien is natuurlijk niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:25 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoef geen discussie tussen De Mos en Samsom te zien om te weten dat Samsom een linkse nitwit is. Je bent uberhaupt al een idioot als je met De Mos in discussie gaat, en als die je dan ook nog pwned
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:28 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
De Mos ging trouwens meteen al voor paal toen hij eerst stellig beweerde alle 4000 mails gelezen te hebben en even later toegaf "de hoofdlijnen" te hebben bekeken.
Maar De Mos is toch ook links?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:25 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoef geen discussie tussen De Mos en Samsom te zien om te weten dat Samsom een linkse nitwit is. Je bent uberhaupt al een idioot als je met De Mos in discussie gaat, en als die je dan ook nog pwned
Zeker, maar het is altijd mooi als er strijd is binnen het linkse kamp, dat moedig ik van harte aan.quote:
Wie er tegenwoordig eigenlijk nog rechts? Naast jouzelf dan hè.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:44 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zeker, maar het is altijd mooi als er strijd is binnen het linkse kamp, dat moedig ik van harte aan.
In de Nederlandse politiek? Daar is zo goed als iedereen links, zelfs (helaas) de VVD.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:49 schreef Pool het volgende:
[..]
Wie er tegenwoordig eigenlijk nog rechts? Naast jouzelf dan hè.
Nee hoor, als jij op de snelweg op de linkerstrook zit te tutten haal ik je gewoon rechts in. Veel mensen kennen blijkbaar hun plek niet: zoveel mogelijk rechts houden.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:49 schreef Bowlingbal het volgende:
Maar linkse mensen halen de mensen die rechts zijn toch altijd in? Tenminste, op de snelweg wel.
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:31 schreef justanick het volgende:
[..]
Nee hoor, als jij op de snelweg op de linkerstrook zit te tutten haal ik je gewoon rechts in. Veel mensen kennen blijkbaar hun plek niet: zoveel mogelijk rechts houden.
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:31 schreef justanick het volgende:
[..]
Nee hoor, als jij op de snelweg op de linkerstrook zit te tutten haal ik je gewoon rechts in. Veel mensen kennen blijkbaar hun plek niet: zoveel mogelijk rechts houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |