Goed kijken.quote:
Ja, ik ga akkoord met wat u zegt, hun levens zijn te welzijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:15 schreef Saaaaab het volgende:
Ensaf![]()
Jij gaat haar regelen, ik voel het.
Leuk grapje, er is geen beer.quote:
Dat heeft niemand. Als het er op aan komt doen we allemaal maar watquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:14 schreef Ensaf het volgende:
Klacht 1: Ik heb niet veel verstand van het opbouwen van duurzame relatie's
Jijquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Hier moet ik gepost hebben, houdt ons weer op de hoogte Ensaf. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen
Het was bedoeld als vergelijking voor verliefd zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:29 schreef koningdavid het volgende:
Maar Ensaffie, als rechtschapen christen ga je pas met haar douchen als jullie getrouwd zijn he?
Ik zal mijn best doen! Aan jou steun zal het niet liggenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:31 schreef Nikmans het volgende:
Maar Ensaf ik ben overtuigd van je playerskills, je gaat die chimeid gewoon binnenhalen jwz
Jullie horen het wanneer ik meer weet!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Hier moet ik gepost hebben, houdt ons weer op de hoogte Ensaf. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen
:boks.:quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:36 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Het was bedoeld als vergelijking voor verliefd zijn.
En zoals je ziet heb ik op de paint nog gewoon een zwempak aan. Ik zou best een keer met haar naar het zwembad willen gaan, daar moet je voor het zwembad in gaat ook onder de douche stappen zonder enige andere lading.
![]()
Hoe kan ik het goedmaken, lieve Maraca?quote:
Ik zocht hem ookalquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:43 schreef Aron7120 het volgende:
Ensaf het word je van harte gegund![]()
maar waar is die 2e muis
Ja ja, probeer het nou niet te ontkennen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:43 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Sorry, ik was wat details vergeten.
[ afbeelding ]
Zie em nog nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:48 schreef koningdavid het volgende:
Voor iedereen die de 'tweede muis' zoekt:
Let op de tegels.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:52 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Zie em nog niet![]()
Zal ik een nieuw topic openenIk kan de 2e muis op ensafs paint niet vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |