1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Ik open nooit topicsquote:
Ik moest zo hard lachenquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben down (en niet als in het syndroom)
Blij dat ik toch nog iemand kan plezierenquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:46 schreef Maes het volgende:
Ik ben down (en niet als in het syndroom) komt wel weer goed![]()
Bij mij wel hoor; op dit moment de reclame van calgonit kwantum Harpic Hygenic De Alfa Mitoquote:
Voetbal, bahquote:
quote:
Hier knallen ze al een hele poos, en ik ben blij dat Frits het niet nog es mee hoeft te maken, die maakte van elke knal echt zo een spectakelquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:03 schreef tombolafan het volgende:
GODALLEMACHTIG!!!!![]()
ZE ZIJN HIER NU AL BEZIG MET VUURWERK!
Joepie ze is er weer.......quote:
En omdat ik net op m'n donder kreeg van zusjelief via de foon ook even deze foto van lillie met het pakje. Nou ja met het pakje ze was nieuwsgierig naar het draadje van de camera en ze doet haar knipvlies dicht door de flits dus dat oogje is een beetje eng geworden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:04 schreef gothic-blackie het volgende:
eej nieslief eindelijk pakje met muisje pluisje lieverd knuffelbeer bijtende kathoest met de dame van t huis dan?
Nee das onweerquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:03 schreef tombolafan het volgende:
GODALLEMACHTIG!!!!![]()
Ik ben ook maar uitgeweken naar Comedy Central.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:03 schreef tombolafan het volgende:
GODALLEMACHTIG!!!!![]()
quote:
Mss ga ik Pushing Daisies wel beginnen nu, voor een tweede keerquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben ook maar uitgeweken naar Comedy Central.![]()
Dorst, pijn in mijn benen maar geen zin om dat op te lossen. Want dan zou ik 2 katten van schoot moeten halen.
Ik nodig dit jaar de mensen bij mij uit. Want Yoko en Satsu gaan volgens mij helemaal uit hun plaatjes met oudjaar. Ben ik liever erbij.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier knallen ze al een hele poos, en ik ben blij dat Frits het niet nog es mee hoeft te maken, die maakte van elke knal echt zo een spectakel
jaquote:
Weddenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
echt niet
![]()
ik herken echt wel het verschil hoor
Hmm dat doen ze hier gelukkig niet denk dat ze van de hele straat een plens water over zich heen krijgen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja![]()
2 katten in paniek (vanmiddag de hond ook al heel erg geschrokken van een knal)
Oh, oh-oh, wilde jij niet een Bedlington terrier? Ik kwam er vanmiddag 1 tegen...
als ik zou weten waar ze zitten dan stap ik er opaf bel ik 0900-8844, maar ik hoor het alleen en heb geen zin om te zoeken. Vorig jaar hadden ze de oud-papierbak al een keer in de fik gestoken...quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm dat doen ze hier gelukkig niet denk dat ze van de hele straat een plens water over zich heen krijgen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik nodig dit jaar de mensen bij mij uit. Want Yoko en Satsu gaan volgens mij helemaal uit hun plaatjes met oudjaar. Ben ik liever erbij.
Ik laat de honden NO WAY alleen met oud en nieuwquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik nodig dit jaar de mensen bij mij uit. Want Yoko en Satsu gaan volgens mij helemaal uit hun plaatjes met oudjaar. Ben ik liever erbij.
Jaaaaaaaaa wil ik ooit, als ik geen chihuahua's meer hebquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja![]()
2 katten in paniek (vanmiddag de hond ook al heel erg geschrokken van een knal)
Oh, oh-oh, wilde jij niet een Bedlington terrier? Ik kwam er vanmiddag 1 tegen...
Ow.. beter binnen blijven dan jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als ik zou weten waar ze zitten dan stap ik er opaf bel ik 0900-8844, maar ik hoor het alleen en heb geen zin om te zoeken. Vorig jaar hadden ze de oud-papierbak al een keer in de fik gestoken...
Ik bleef ook altijd thuis met mn eigen katten. Die gingen op de trap zitten of in de trapkast, en dan ging ik erbij zitten en kwamen ze op schoot trillen...quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Wij zijn ook altijd thuis, Whoopie weet van ellende niet waar ze heen moet kruipen. En kalmerende tabletten doen we niet meer.
Dit is het eerste jaar ook voor Yoko bij jou?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa wil ik ooit, als ik geen chihuahua's meer heb![]()
Leuk zijn ze he?
Net schaapjes![]()
![]()
dorp. en op zich durf ik er wel op af te stappen (ook wel eens gedaan), maar dat maakt niet echt indruk...quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow.. beter binnen blijven dan jastad of dorp?
Ik niet!quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Zo, lekker gebadderd
Draakje, je pakje!
(Had iemand het lijstje al aangepast met dat pakje er in?)
Das belachelijk en dat is dan nog maar 1 van de belachelijke dingen van dat hele labradoodle gebeuren ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:19 schreef Maes het volgende:
Bob is bang voor vuurwerk en onweer. Zielug hoor![]()
Heel ander verhaal, ik hoorde vandaag van onze overbuurvrouw dat haar puppie Fay (labradoodle) al gesteriliseerd was voor ze haar kregen. Vinden jullie dat niet vroeg?
Greys we moeten onze Sinthoed nog weg halen. Heb jij al een Kersticon?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Zo, lekker gebadderd
Draakje, je pakje!
(Had iemand het lijstje al aangepast met dat pakje er in?)
Huh? En hoe oud was ze dan toen ze haar kregen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:19 schreef Maes het volgende:
Heel ander verhaal, ik hoorde vandaag van onze overbuurvrouw dat haar puppie Fay (labradoodle) al gesteriliseerd was voor ze haar kregen. Vinden jullie dat niet vroeg?
Zwabsquote:
eh... ja, maar hoe oud was ze toen ze haar kregen dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:19 schreef Maes het volgende:
Wat is er allemaal nog meer belachelijk aan dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das belachelijk en dat is dan nog maar 1 van de belachelijke dingen van dat hele labradoodle gebeuren ook
Nee, maar die willen ze voor mij vast ook niet knutselen want het is nogal lastig begreep ik met een bewegend eendjequote:Op dinsdag 8 december 2009 21:21 schreef Maes het volgende:
[..]
Greys we moeten onze Sinthoed nog weg halen. Heb jij al een Kersticon?
Nou ik ben blij dat je ook zo over denkt. Ik heb het maar niet tegen de buurvrouw gezegd want ze heeft een jaar op haar pupje moeten wachten en is er ontzettend blij mee. Maar ik had zoiets van als dat zo moet zou ik het ras helegaar niet willen hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das belachelijk en dat is dan nog maar 1 van de belachelijke dingen van dat hele labradoodle gebeuren ook
nu nog vleugels?quote:
en de gewone is wel het eendje hoop ik he?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar die willen ze voor mij vast ook niet knutselen want het is nogal lastig begreep ik met een bewegend eendjeAch, ik zet de gewone wel terug, mooi zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Volgens mij 12 weken. Mijn reactie was hetzelfde. Hoe oud was ze dan? Maar omdat ik me zat op te winden heb ik haar antwoord niet echt opgeslagen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh... ja, maar hoe oud was ze toen ze haar kregen dan?
Maar hoe oud was de pup toen ze gesteriliseerd werd dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:23 schreef Maes het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat je ook zo over denkt. Ik heb het maar niet tegen de buurvrouw gezegd want ze heeft een jaar op haar pupje moeten wachten en is er ontzettend blij mee. Maar ik had zoiets van als dat zo moet zou ik het ras helegaar niet willen hebben.
Hebben ze deze ook gemaakt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar die willen ze voor mij vast ook niet knutselen want het is nogal lastig begreep ik met een bewegend eendjeAch, ik zet de gewone wel terug, mooi zat
Nou, voor mensen met een allergie zijn er genoeg rassen om te proberen, labradoodles zullen eerder niet goed zijn omdat dr lab in zit en die wel erg allergiegevoelig zijn hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er allemaal nog meer belachelijk aan dan?
Smaken verschillen toch?
Het is toch een uitkomst voor mensen die allergisch zijn?
eerst de snavelquote:
Ze ging aangifte doen als wij door zouden gaan met gillen tegen zoonlief (stem verheffen als hij niet luisterd)quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? En hoe oud was ze dan toen ze haar kregen?
@Bamba, waarover had je ruzie met de buuf?
Yoko heeft haar eerste nieuwjaar waarschijnlijk op straat gevierd. Geen idee hoe ze dat vond. Voor Satsu is het de allereerste keer. Ik ben benieuwd: ome Naartjie vindt dat licht en geluid maar wát boeiend. Dat ze daar maar een voorbeeld aan nemen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Wij zijn ook altijd thuis, Whoopie weet van ellende niet waar ze heen moet kruipen. En kalmerende tabletten doen we niet meer.
Dit is het eerste jaar ook voor Yoko bij jou?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Volgens mij 12 weken. Mijn reactie was hetzelfde. Hoe oud was ze dan? Maar omdat ik me zat op te winden heb ik haar antwoord niet echt opgeslagen.
Hoe gehorig is het dan bij jullie?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ze ging aangifte doen als wij door zouden gaan met gillen tegen zoonlief (stem verheffen als hij niet luisterd). Ben bij buren 2 deuren verderop geweest en die vertelden dat ze al sinds ze er woont zo zeikt. Ze begon er ook over dat wij 's zomers de ramen open hadden staan
Want ja, dat is een grove overtreding natuurlijk
Tis een schatje om te zien. Hele mooie blauwe ogen en slingerpoten, erg grappig.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hoe oud was de pup toen ze gesteriliseerd werd dan?
En wat vind jij er allemaal nog meer belachelijk aan?
Ik vind het wel een uitkomst voor allergische mensen en best een leuke hond om te zien
Och arme Yoko, onze buurkat (nu ja zeg maar katje ze is klein) sprong bij ons tegen het raam van angst.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Yoko heeft haar eerste nieuwjaar waarschijnlijk op straat gevierd. Geen idee hoe ze dat vond. Voor Satsu is het de allereerste keer. Ik ben benieuwd: ome Naartjie vindt dat licht en geluid maar wát boeiend. Dat ze daar maar een voorbeeld aan nemen.
Blauwe ogen en dan een witte/beige vacht??quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Tis een schatje om te zien. Hele mooie blauwe ogen en slingerpoten, erg grappig.
Heel erg gehorig. Ik hoor haar boven hoesten bij wijze van.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe gehorig is het dan bij jullie?
Ik geloof je zo, das standaard bij dat "ras".quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:32 schreef Maes het volgende:
Volgens mij was de pup 12 weken toe ze d'r kregen en was ze toen al gesteriliseerd. Maar ik ga het morgen nog eens vragen dan weet ik het zeker.
Ah, zo zijn er wel meer stomme modeverschijnselen en ik weet niet of een labradoodle nou perse onder een stom modeverschijnsel valt. Daar duurt het al te lang voor denk ik om het zo te noemen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, voor mensen met een allergie zijn er genoeg rassen om te proberen, labradoodles zullen eerder niet goed zijn omdat dr lab in zit en die wel erg allergiegevoelig zijn hoor![]()
Tis echt een stom modeverschijnsel, ze kruisen die twee rassen, echt zonder goede reden, een poedel is slimmer dan een lab , dus qua hulphond kun je net zo goed gewoon helemaal een poedel nemen als je er een wil hebben die niet verhaart.
Tis ook geen nieuw ras dat ze willen ontwikkelen, nee, die honden worden allemaal als hele jonge pup al geholpen, en er worden steeds poedels en labs gekruisd, er wordt niet doorontwikkeld.
Ik vind het echt zinloos, dat gekruis voor de poen...
En die honden die dan allemaal zinloos vroeg geholpen worden, das gewoon moedwillig dierenmishandeling, totaal overbodig
Herkenbaar, ik woon ook in een gehorig huis en hoor de buuf dus ook tegen haar kindern praten, stem verheffen en in ons geval ook echt gillen (ik loop naar buiten om dat te checken want dacht in het begin dat het aan mij lag).quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heel erg gehorig. Ik hoor haar boven hoesten bij wijze van.
Het ergste is nog dat ze erop aanstuurde dat wij Robin zouden mishandelen. Dus toen ben ik pislink geworden. Ik heb de woningstichting en de politie gebeld en die hebben er een notitie van gemaakt. Als ze overlast van ons heeft, kan ik nog inkomen. Maar als ze me gaat beschuldigen dat ik mijn kind mishandeld....Dan ga je toch behoorlijk te ver bij me.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:31 schreef oh-oh het volgende:
Hier lopen ook mensen met zo een labradoodle.
Ik zag m als pup en zeg heel enthousiast: oh leuk, een poedel???
Vent kijkt me aan alsof ik helemaal debiel ben en zegt : nee een labradoodle!
Dus ik zeg "nou dan zat ik dr niet ver naast, is het alleen een kruising toch?"
Hij :"nee, het is gewoon geen poedel, het is een labradoodle, das een exclusief ras".
Ik: "nee joh, das geen eens een ras, das gewoon een kruising, een vuilniksbakkie dus, das niet exclusief hoor".
Trieste sukkel![]()
wat Greys zegtquote:
Ja en ook een lichtbruin neusjequote:Op dinsdag 8 december 2009 21:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Blauwe ogen en dan een witte/beige vacht??
Ik verbaas me nog regelmatig hoe snel ze binnen gewend was. Vandaag mocht ze voor het eerst naar buiten. Helemaal leuk. Maar nu het luik dicht is ligt ze zeer gelukkig al een uur op schoot te slapen. Vindt ze allemaal goed.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och arme Yoko, onze buurkat (nu ja zeg maar katje ze is klein) sprong bij ons tegen het raam van angst.
Best kans dat ze Naartjie nadoen, zou fijn zijn.Van Satsu dat wist ik (redcat topic half doorgelezen).
Geloof me Greys, ik ken mensen uit de fok wereld en uit de poedel wereld, die labradoodle is echt een hip verschijnsel, ik heb reden genoeg om dr een afkeer van te hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, zo zijn er wel meer stomme modeverschijnselen en ik weet niet of een labradoodle nou perse onder een stom modeverschijnsel valt. Daar duurt het al te lang voor denk ik om het zo te noemen.
En anderen zullen het weer raar of stom vinden dat jij je hondjes bv kleren aantrekt - ik noem maar wat - maar jij doet ook gewoon wat je zelf leuk en goed vindt.
Of al die doodlepups zo heel jong geholpen worden weet ik niet hoor. Ik vind het ook raar maar het zal wel vaker gebeuren en als het echt heel veel kwaad kon waren ze daar vast al mee gestopt omdat die pups dat niet overleefden denk ik. Geen idee hoor. Het is wel heel vroeg en idd een beetje vreemd, maar om het nou pure dierenmishandeling te noemen, daarvoor weet ik er te weinig van.
Leven en laten leven en iedereen lekker het soort hond laten nemen wat hij wil toch?
Ze zullen er wel een reden voor hebben om perse DIE te willen. Net als jij je nakies leuk en bijzonder vindt, wilden die mensen graag een Labradoodle
Overigens heb ik gekeken voor een Hollandse Smous hondje, maar daarvoor is ook een wachtlijst van een jaar en op zich vind ik dat niet erg, maar wel dat je daarmee nou juist weer verplicht aan een fokprogramma mee moet doen als je zo'n hondje neemt. Dan maar iets wat er op lijkt!
Ik snap het ook wel hoor en als ze geluidsoverlast van ons heeft, mag ze dat ten alle tijde aankaarten bij ons. Maar vanaf dag 1 dag we er woonden heeft ze ons tegengezeten. Zelfs zo erg, dat het de rest van de straat ook opvalt. En dan vind ik nog dat je iemand niet mag beschuldigen van kindermishandeling. Ik ben er nog kwaad overquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik woon ook in een gehorig huis en hoor de buuf dus ook tegen haar kindern praten, stem verheffen en in ons geval ook echt gillen (ik loop naar buiten om dat te checken want dacht in het begin dat het aan mij lag).
Dat klinkt als je er geen beeld bij hebt best eng hoor, maar ik snap jou natuurlijk ook no offence, echt niet.
*hollandse smous hond opgezocht heeft*quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, zo zijn er wel meer stomme modeverschijnselen en ik weet niet of een labradoodle nou perse onder een stom modeverschijnsel valt. Daar duurt het al te lang voor denk ik om het zo te noemen.
En anderen zullen het weer raar of stom vinden dat jij je hondjes bv kleren aantrekt - ik noem maar wat - maar jij doet ook gewoon wat je zelf leuk en goed vindt.
Of al die doodlepups zo heel jong geholpen worden weet ik niet hoor. Ik vind het ook raar maar het zal wel vaker gebeuren en als het echt heel veel kwaad kon waren ze daar vast al mee gestopt omdat die pups dat niet overleefden denk ik. Geen idee hoor. Het is wel heel vroeg en idd een beetje vreemd, maar om het nou pure dierenmishandeling te noemen, daarvoor weet ik er te weinig van.
Leven en laten leven en iedereen lekker het soort hond laten nemen wat hij wil toch?
Ze zullen er wel een reden voor hebben om perse DIE te willen. Net als jij je nakies leuk en bijzonder vindt, wilden die mensen graag een Labradoodle
Overigens heb ik gekeken voor een Hollandse Smous hondje, maar daarvoor is ook een wachtlijst van een jaar en op zich vind ik dat niet erg, maar wel dat je daarmee nou juist weer verplicht aan een fokprogramma mee moet doen als je zo'n hondje neemt. Dan maar iets wat er op lijkt!
k vind dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Ik snap echt niets van je enorme afkeer hiervan eerlijk gezegd
Laat die mensen lekker.
Jij hebt je nakies, zij hun labradoodle
Omdat hij deed of ik dom was toen ik zijn hond een poedel kruising noemde, terwijl een labradoodle dat gewoon is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Ik snap echt niets van je enorme afkeer hiervan eerlijk gezegd
Laat die mensen lekker.
Jij hebt je nakies, zij hun labradoodle
quote:
Vergeef me mijn lompheid, maar wat is het verschil met honden kaalscheren en ze jasjes aandoenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:26 schreef oh-oh het volgende:
Nou, voor mensen met een allergie zijn er genoeg rassen om te proberen, labradoodles zullen eerder niet goed zijn omdat dr lab in zit en die wel erg allergiegevoelig zijn hoor![]()
Tis echt een stom modeverschijnsel, ze kruisen die twee rassen, echt zonder goede reden, een poedel is slimmer dan een lab , dus qua hulphond kun je net zo goed gewoon helemaal een poedel nemen als je er een wil hebben die niet verhaart.
Tis ook geen nieuw ras dat ze willen ontwikkelen, nee, die honden worden allemaal als hele jonge pup al geholpen, en er worden steeds poedels en labs gekruisd, er wordt niet doorontwikkeld.
Ik vind het echt zinloos, dat gekruis voor de poen...
En die honden die dan allemaal zinloos vroeg geholpen worden, das gewoon moedwillig dierenmishandeling, totaal overbodig
Mag ze dan in de tuin?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik verbaas me nog regelmatig hoe snel ze binnen gewend was. Vandaag mocht ze voor het eerst naar buiten. Helemaal leuk. Maar nu het luik dicht is ligt ze zeer gelukkig al een uur op schoot te slapen. Vindt ze allemaal goed.![]()
Arm buurpoesje.Ik houd mijn katten altijd binnen rond oudjaar. Voor je het weet gooien ze vuurwerk in de tuin of schrikken de poezen zo van een knal dat ze weglopen.
ja, okee, dat is stom, maar als zij het nou een leuk ras vinden... Ik ben niet zo dol op poedels (wel op retrievers), dus ik zou zo'n hond niet nemen. Maar als zij dat leuk vinden...quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat hij deed of ik dom was toen ik zijn hond een poedel kruising noemde, terwijl een labradoodle dat gewoon is.
Hij vond dat schijnbaar een belediging![]()
Ik ben DOL op poedels, dat is zowat t meest onderschatte ras dat dr is.
En zijn hond was net een poedel, volgens hem maakte ik echt een enorme fout door dat hardop uit te spreken.
En dan net doen alsof je iets exclusiefs hebt, terwijl het gewoon een leuk stamboomloos mixje is , dat vind ik best triest
Naakthonden behoren tot de oudste rassen die er zijn, helaas proberen ze tegenwoordig het naakt er eerder uit dan in te fokkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
*hollandse smous hond opgezocht heeft*
Leuke hond! En inderdaad, het is maar waar je van houdt toch, wat je koopt? Lijkt mij ook dat ze naakthondjes zijn gaan doorfokken uit originele hondjes die naakt(er) waren? Nou is het raar dat ze labradoodles niet onderling laten fokken, maar wie weet waarom dat is...
En met de verhoging van de medicatie heeft ze kans dat de bloedwaardes weer goed worden?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedenavond
Er was trouwens ook nog goed nieuws over May ze was 0.5kg aangekomen in 3 maanden, dus ze woog nu 3.6 kg, gezond gewichten dr leverwaarde was ook goed.
En de DA benadrukte weer eens watvoor wonder het is dat ze er nog is want toen ik binnen kwam en vertelde dat ze toch nog wel wat geel was en ik me er toch wat zorgen om maakte en vroeg of ze wist od dat normaal was zei ze daar geen pasklaar antwoord op te hebben omdat May de enige kat was die zij ooit heeft gehad die zo geel en zwak was en het overleefd heeft.Later kwam ze ook met het bloedsample aan en zag je een laagje rode bloedcellen en daarboven gele vloeistof ipv kleurloos maar de DA zei wel dat ze haar nog nooit zo minder geel had gezien, sinds dat ze ziek was dan.
Maarja het was natuurlijk het fijnste geweest als dr bloedwaarde gewoon goed was en toegenomen was t.o.v de vorige keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |