sterkte..quote:Op zondag 3 januari 2010 23:17 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus is al een hele dag ziek
thanks allemaalquote:Op maandag 4 januari 2010 10:48 schreef mschol het volgende:
[..]
sterkte..
alleen een griepje hoop ik?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 06:45 schreef phluphy het volgende:
Ik ben geen jaren 90 kind, maar heb ook niet gehoord van enkele van die namen.![]()
Ik twijfel of ik naar mijn werk moet gaanquote:Goedemorgen allen, btw. Hier weer wakker geworden met een vers pak sneeuw. Er hangt gewoon een heel klein wolkje boven ons gebied die - op buienradar - geen mm opschuift.
en das boeiend (dat die gasten dood gingen red.) omdat?quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:18 schreef Geqxon het volgende:
Van die mensen die nog in de luiers zaten toen Eazy E, 2pac en Biggy dood gingen.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:02 schreef mschol het volgende:
[..]
en das boeiend (dat die gasten dood gingen red.) omdat?
Ik zit gewoon op mijn werk hoor!quote:
Net zoals je begint bij een nieuwe job, zo'n gevoel heb ik nu ook voor wat er komen gaatquote:
Hehe, leuk tochquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Net zoals je begint bij een nieuwe job, zo'n gevoel heb ik nu ook voor wat er komen gaat.
't Is een hele vooruitgang, maar vind 't toch spannend
Nou, dat gaat hier absoluut niet gebeurenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:24 schreef Cothen het volgende:
Succes Sjowhan!
ik hoop dat je niet dezelfde pech hebt als wij een paar maanden geleden hadden: een andere partij (wel van de eigen organisatie) had ons migratieweekend verkozen tot test weekend...
enkele jaren geleden was dat een zeer acceptabele prijs...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:56 schreef Bart het volgende:
OMG
Ik kom er net achter wat onze vorige ICT-beheerder durft te vragen voor het leveren van een USB-stick van 2GB:
¤ 209,10![]()
![]()
Precies.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:08 schreef Cothen het volgende:
[..]
enkele jaren geleden was dat een zeer acceptabele prijs...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |