en das boeiend (dat die gasten dood gingen red.) omdat?quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:18 schreef Geqxon het volgende:
Van die mensen die nog in de luiers zaten toen Eazy E, 2pac en Biggy dood gingen.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:02 schreef mschol het volgende:
[..]
en das boeiend (dat die gasten dood gingen red.) omdat?
Ik zit gewoon op mijn werk hoor!quote:
Net zoals je begint bij een nieuwe job, zo'n gevoel heb ik nu ook voor wat er komen gaatquote:
Hehe, leuk tochquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Net zoals je begint bij een nieuwe job, zo'n gevoel heb ik nu ook voor wat er komen gaat.
't Is een hele vooruitgang, maar vind 't toch spannend
Nou, dat gaat hier absoluut niet gebeurenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:24 schreef Cothen het volgende:
Succes Sjowhan!
ik hoop dat je niet dezelfde pech hebt als wij een paar maanden geleden hadden: een andere partij (wel van de eigen organisatie) had ons migratieweekend verkozen tot test weekend...
enkele jaren geleden was dat een zeer acceptabele prijs...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:56 schreef Bart het volgende:
OMG
Ik kom er net achter wat onze vorige ICT-beheerder durft te vragen voor het leveren van een USB-stick van 2GB:
¤ 209,10![]()
![]()
Precies.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:08 schreef Cothen het volgende:
[..]
enkele jaren geleden was dat een zeer acceptabele prijs...
Dus? Als ik hem nu bestel, leveren ze hem dan enkele jaren geleden?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:08 schreef Cothen het volgende:
[..]
enkele jaren geleden was dat een zeer acceptabele prijs...
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik denk dat we het kunnen vergeten
Jort_K kan het in ieder geval niet meer
euh nee, dat niet, maar je had het over de "vorige ict beheerder", dus dat suggereerd dat het om een prijs uit het verleden gaatquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus? Als ik hem nu bestel, leveren ze hem dan enkele jaren geleden?
Ongetwijfeld is het een prijs uit een verleden, maar het is ook de huidige prijsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:17 schreef Cothen het volgende:
[..]
euh nee, dat niet, maar je had het over de "vorige ict beheerder", dus dat suggereerd dat het om een prijs uit het verleden gaat
van wat naar wat migreren jullie?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:08 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond gaat het beginnen hier.
Na een aantal weken testen en configureren, ga ik vanavond met 2 externe mannen het gehele netwerk omzetten. Dit betekend voor mij dat het veel beter beheersbaar wordt, en ik ook verzoeken kan inwilligen voor andere netwerkmappen en/of rechten.
Niet dat het kon op Linux, maar 't was daar vooral met de commandline werken. En niet dat ik daar voor afschrik, maar mocht ik onder een trein komen, of in ieder geval een tijd niet op het kantoor kunnen komen, zal de vervanger daar problemen mee hebben mocht degene geen kennis van Linux hebben (en dat zijn er een hoop).
Daarnaast hebben we ook de mailserver intern draaien (Exchange 2007) waardoor er ook straks gedeelde agenda's etc kunnen komen.
Daarvoor is wel office 2007 nodig (nu draaien we nog op office 2000), maar die upgrade staat er ook aan te komen..
Helaas kan bovenstaande niet tijdens kantoortijden gebeuren (goh) dus ben vanavond tot maximaal 23uur bezig (dan wordt het pand gesloten), morgen van 09:00 tot 23:00u, en eventueel nog zondag mocht het niet af komen op zaterdag.
Vermoed overigens van wel
Ik zeg: doen!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik kan het wel opnieuw opbouwen dat ik het wel weer kan
We zaten op een Suse 11-omgeving (met samba,dns,dhcp), en gaan naar een Windows 2008-omgeving (Windows 2008 R2 x64 voor primaire AD en DNS, Windows x64 voor secundaire AD, DNS, Exchange en Virus).quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 08:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
We zaten op een Suse 11-omgeving (met samba,dns,dhcp), en gaan naar een Windows 2008-omgeving (Windows 2008 R2 x64 voor primaire AD en DNS, Windows x64 voor secundaire AD, DNS, Exchange en Virus).
in 6 uur 20 werkstations gedaan? nofi maar dat klinkt erg weinig...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 08:58 schreef Sjowhan het volgende:
Gisteren al behoorlijk opgeschoten; vanaf +/- 17u tot 22:30 20 werkstations gedaan.
Ik verwacht dat we vanavond wel klaar zijn, en dus morgen niet meer terug hoeven te komen
ieuw susequote:Op zaterdag 9 januari 2010 08:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
We zaten op een Suse 11-omgeving (met samba,dns,dhcp), en gaan naar een Windows 2008-omgeving (Windows 2008 R2 x64 voor primaire AD en DNS, Windows x64 voor secundaire AD, DNS, Exchange en Virus).
Ik ben er onlangs nog zo tegengekomen, was een site van een belgische hoster.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:54 schreef Bart het volgende:
Dat er nog van die websites bestaan die alleen werken als je er www voor zet
Echt, afschaffen die onzin
chocomel.nl werkt bijvoorbeeld niet, maar www.chocomel.nl wel![]()
![]()
De senaatsleden waren ook massaal toegestroomd....quote:
Moet je ze het eens mailen krijg je vaak een reactie terug van: maar iedereen zet altijd www ervoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:54 schreef Bart het volgende:
![]()
ben ik ook tegen maar helaas, het gebeurd nog steeds.. (probeer m'n broer ook zo gek te krijgen dattie dat gaat c.q laat aanpassen..)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:54 schreef Bart het volgende:
![]()
Was kastje oid schijnbaarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:52 schreef Cothen het volgende:
Bart, wat hebben ze in de Bollestreek uitgespookt?
Is het gelukt met de migratie, of moet je morgen weer aan de slag?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Was kastje oid schijnbaar. Zat gelukkig in 070 te werken, anders had ik ook er last van gehad..
[23:22:11] <@jump> Moet je morgen n nog terug?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:34 schreef Cothen het volgende:
[..]
Is het gelukt met de migratie, of moet je morgen weer aan de slag?
Precies.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:40 schreef Jump het volgende:
[..]
[23:22:11] <@jump> Moet je morgen n nog terug?
[23:22:54] <Sjowhan> gelukkig niet
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:52 schreef Cothen het volgende:
Bart, wat hebben ze in de Bollestreek uitgespookt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |