http://www.ziltezoen.nl/quote:Op donderdag 10 december 2009 12:50 schreef phluphy het volgende:
De Zilte Zoen. Wat klinkt dat romantisch.
Neequote:Nog niets gehoord van je gesprek, Bart?
fuck de nieuwe taalquote:Op donderdag 10 december 2009 12:51 schreef Cothen het volgende:
[..]
tot zover mijn educatieve bijdrage.
En nog steeds nietquote:Op donderdag 10 december 2009 12:50 schreef phluphy het volgende:
Nog niets gehoord van je gesprek, Bart?
Inderdaad! Daar hoopten wij ook op... Nu was ik vooral sjagrijnigquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:15 schreef phluphy het volgende:
Da's niet tof Bart. Anders had jullie etentje een extra feestelijk tintje kunnen krijgen.
Hopelijk hoor je morgen iets!
Nouja, 't is wat anders. De afdeling Inkoop verzorgt de prijzen (en ook de folderprijzen) en waarschijnlijk zal er bij de Inkoop wat verkeerd staan, zodat de prijs verkeerd stond/staat.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:16 schreef phluphy het volgende:
Dat was dan toch hún fout, dat er nog steeds verkeerde prijzen stonden?
Wat stom dat ze jou vragen dat op te gaan lossen, goed dat je het niet gedaan hebt!
Prima ontspanning.. Helaas zie ik vriendinnetje wel een weekend nietquote:En heeeeeeeeeeeeeel goed om te lezen dat je een weekendje gaat feesten. Eindelijk je welverdiende ontspanning.
Dat kan voor sommige branches best handig zijn. Weet nog wel uit de tijd dat ik in de consumenten ICT zat, dat het vaak genoeg voorkwam dat een prijs meermalen per dag werd bijgesteld.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:19 schreef Sjowhan het volgende:
Ook leuk, als ze een artikel aanpassen qua prijs, wordt 't dezelfde avond (als ze geen datum in de toekomst hebben opgegeven) nog verstuurd naar de winkel
Hmm. Volgens mij doe ik het niet helemaal goed. Moest toch mee de stad in. En sta nu wachten totdat vriendinlief klaar is met afrekenen....quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:10 schreef Cothen het volgende:
Mogguh
* Cothen heeft het goed bekeken:
ik lig besmet mijn iPhone en vriendinlief poetst het huis
Awh sucks, nog een reden waarom niet?quote:Op zondag 13 december 2009 09:01 schreef Bart het volgende:
Ben niet aangenomen
Wel leuk feestje gisteren
Komen een hoop veranderingen aan en het is een moeilijk team, dus ze durfden het toch niet aan om mij aan te nemen aangezien ik geen managementervaring heb. Maar ze willen me over een tijdje wel bellen zodra ze een projectmanager nodig hebben, aangezien ze wel overtuigd zijn van mijn technische kennis en ervaring met projecten.quote:Op zondag 13 december 2009 09:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Awh sucks, nog een reden waarom niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So we just called him Fred too
Makkelijk is ook niet leuk, ik hou wel van een uitdaging...quote:Op zondag 13 december 2009 12:43 schreef phluphy het volgende:
Balen, Bart, maar misschien dan maar beter ook. Het zou waarschijnlijk geen makkelijk baantje zijn geworden.
quote:Op zondag 13 december 2009 12:48 schreef Cothen het volgende:
jammer, Bart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das waar
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:
Iedereen is opgeroepen.quote:Op maandag 14 december 2009 11:17 schreef Cothen het volgende:
Mogguh...
waarom moet iedereen in Amsterdam zijn als ik daar ook heen moet?
Iets met Duitsers geloof ik.quote:Op maandag 14 december 2009 11:17 schreef Cothen het volgende:
Mogguh...
waarom moet iedereen in Amsterdam zijn als ik daar ook heen moet?
Het is Cees Jan, geen Hertog Janquote:
Zie toevoeging & postsquote:Op maandag 14 december 2009 21:55 schreef Cothen het volgende:
ff spammen: Exchange: mail door sturen naar SMTP van provider
Misschien zit zat je fysiek niet meer in het werk, maar wel qua mentaal? Ook omdat je lange dagen maakt momenteel?quote:Op woensdag 16 december 2009 01:14 schreef Cothen het volgende:
Heb ik weer: slapeloosheid...
Terwijl ik vandaag van 9u30 tot 22u30 aan de slag was en morgen 10u tot 22u mag.. (en over donderdag nog maar te zwijgen)
Ik vanochtend 9 minuten in plaats van de gebruikelijke 7 minutenquote:Op donderdag 17 december 2009 12:15 schreef Jump het volgende:
Ik heb er zojuist drie (!!!) uur over gedaan om op het werk te geraken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |