quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien heb jij wel een zieke geest, als je dat dubbelzinnig vindt!
Zat je te F5'en ofzoquote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.![]()
![]()
Mwah, ziek. Best gezond!quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef Bart het volgende:
Misschien heb jij wel een zieke geest, als je dat dubbelzinnig vindt!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:55 schreef Bart het volgende:
Ik mag morgen trouwens op tweede gesprek komen, tegen alle verwachtingen in
Joh! Tof! Succes!
... ♥ ik mis je ♥![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.
... ♥ ik mis je ♥![]()
Super Toll Geilquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:55 schreef Bart het volgende:
Ik mag morgen trouwens op tweede gesprek komen, tegen alle verwachtingen in![]()
![]()
quote:
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
6 dagen vrij... 4 dagen disneyquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:43 schreef phluphy het volgende:
[..]
En dan, weekend? Of vakantie?![]()
Ik wil ook vakantie.![]()
![]()
Du Hastquote:
Verder: goedenavond allemaalhelaas kan ik mij niet op IRC vertoeven, want FlowChat is kapot
.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★![]()
![]()
![]()
Waarom lijkt het nou altijd zo dat wanneer ik naar Amersfoort moet, heel Nederland daar heen wil
![]()
Naja, we zijn er iigquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:55 schreef Bart het volgende:
Ik mag morgen trouwens op tweede gesprek komen, tegen alle verwachtingen inSucces
So we just called him Fred too![]()
quote:
NEEquote:![]()
LUISTEREN NAAR DE FLUFMEISTER
Bedanktquote:
Gaaf succesquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:55 schreef Bart het volgende:
Ik mag morgen trouwens op tweede gesprek komen, tegen alle verwachtingen in!
* WyriHaximus heeft net gehoord dat ze vakantie deze maand is goed gekeurd (laatste 2 weken van het jaar)
phluphy for president!![]()
Lekkerrrrrrrr!quote:Op woensdag 9 december 2009 09:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gaaf succes!
* WyriHaximus heeft net gehoord dat ze vakantie deze maand is goed gekeurd (laatste 2 weken van het jaar)
en? en? en?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:55 schreef Bart het volgende:
Ik mag morgen trouwens op tweede gesprek komen, tegen alle verwachtingen in
So we just called him Fred too![]()
Nou ja, ging wel goed volgens mij. Heb de indruk dat ik de enige kandidaat ben nu, dus als ik het goed heb gedaan, dan word ik aangenomen. Maar ja, als ik het niet goed heb gedaan....quote:
Vandaag of morgen hoor ik het, zeiden ze...I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: