Dan doet een echte vent met powers dat toch gewoonquote:Op donderdag 19 november 2009 07:06 schreef Bart het volgende:
Ohja fluf, omdat ik geen brute modpowers meer heb, kan ik geen fluffielink plaatsen in de laatst post, sorry
Nou, dan moet je in het vervolg beter opletten en je ervan verzekeren dat je de lapo maakt!quote:Op donderdag 19 november 2009 07:06 schreef Bart het volgende:
Ohja fluf, omdat ik geen brute modpowers meer heb, kan ik geen fluffielink plaatsen in de laatst post, sorry
quote:Op donderdag 19 november 2009 08:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dan doet een echte vent met powers dat toch gewoon
*proest* Duuuuuuude.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dan doet een echte vent met powers dat toch gewoon
quote:
Ik had 't je nog zo gezegd. G2play.net is niet betrouwbaar, dat blijkt ook wel uit het draadje van de presale/verkoop-Windows7 op Gathering of Tweakers.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]goed en nu ff me geld terug halen voor COD:MW2 blijkt me key gebanned te zijn omdat ik hem bij g2play.net gekocht had
wauw.. hoe willen ze daar achterkomen? ten zij ze dubbele key's uitgeven)quote:Op donderdag 19 november 2009 08:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]goed en nu ff me geld terug halen voor COD:MW2 blijkt me key gebanned te zijn omdat ik hem bij g2play.net gekocht had
inmiddels al veel games via die site gekocht en nog geen 1 gehad die gebanned was of dubbel was uitgegevenquote:Op donderdag 19 november 2009 09:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik had 't je nog zo gezegd. G2play.net is niet betrouwbaar, dat blijkt ook wel uit het draadje van de presale/verkoop-Windows7 op Gathering of Tweakers.
Gewoon direct kopen in de winkel, of via een 'accredit' shop van steam.
Men ziet wel waar een key is verstrekt.. G2play.net verstrekte bij de Windows7-release ook ipv retail-keys MSDN's. Leuk als Microsoft hun account blokkeert, dan hebben degene die daar de keys gekocht hebben een groot probleemquote:Op donderdag 19 november 2009 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
wauw.. hoe willen ze daar achterkomen? ten zij ze dubbele key's uitgeven)
Denk kwestie van mazzel hebbenquote:Op donderdag 19 november 2009 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
inmiddels al veel games via die site gekocht en nog geen 1 gehad die gebanned was of dubbel was uitgegeven
Posts in een gesloten topic kan je binnen 48 uur nog steeds edittenquote:Op donderdag 19 november 2009 07:06 schreef Bart het volgende:
Yup dit was de eerste en laatste keer bij hunquote:Op donderdag 19 november 2009 09:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik had 't je nog zo gezegd. G2play.net is niet betrouwbaar, dat blijkt ook wel uit het draadje van de presale/verkoop-Windows7 op Gathering of Tweakers.
Gewoon direct kopen in de winkel, of via een 'accredit' shop van steam.
Dunno spel staat iig op preloaded in steam :/.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
wauw.. hoe willen ze daar achterkomen? ten zij ze dubbele key's uitgeven)
Succesquote:Op donderdag 19 november 2009 17:35 schreef Bart het volgende:
Zo, schoenen gepoetst, overhemd+broek gestreken, straks nog even de tondeuse over mijn hoofd heen, en dan ben ik klaar voor morgen.
Je liegt, volgens Microsoft is Windows 7 tof.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:18 schreef Jump het volgende:
Waarom is een windows 7 update zo traag![]()
"Transferring files, settings and programs) duurt eeuwen
Tnx!quote:
En jij gelooft een junk die zegt dat hij niet verslaafd is ook?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je liegt, volgens Microsoft is Windows 7 tof.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:03 schreef Jump het volgende:
http://www.amazon.com/Mob(...)ef=cm_cmu_pg__header
Check die customer actions shots
quote:Wow is this thing great! I use it as a "mini-bar" when the friends and I go out to the bars. I can quickly fix multiple shots of tequila for myself and the friends as we drive from one bar to the next. We also discovered that if you place a pillow on top of it and turn on the cruise control you can catch quick naps on the interstate. If you swerve to the left or right the rumble strips on the road wake you up in plenty of time before you get into trouble. I can now take longer trips without being tired!
Also, i am now dating a midget and she fits nicely on the steering wheel desk which allows us to experiment sexually while driving. This thing is like WD-40 or duct tape, it is a million and one uses!
Go Bartquote:Op donderdag 19 november 2009 17:35 schreef Bart het volgende:
Zo, schoenen gepoetst, overhemd+broek gestreken, straks nog even de tondeuse over mijn hoofd heen, en dan ben ik klaar voor morgen.
Had me verdomme een PM gestuurd waar het nieuwe topic was.quote:
Ook goed:quote:
quote:There is one problem though. In several accidents that I have had whilst using this, the airbag causes the laptop screen to slam shut. I've suffered several broken fingers because of this. I have started to look around for airbag finger protection but have not yet found any...
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:59 schreef JortK het volgende:
http://www.topcultured.com/the-best-omegle-ownage-ever/
failquote:Op donderdag 19 november 2009 22:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Had me verdomme een PM gestuurd waar het nieuwe topic was.
Ik ben lui weet je. Check mijn ondertitel en usericon.
en? en? en?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:35 schreef Bart het volgende:
14.00 gesprek...quote:
Gesprek ging wel goed, we zaten wel met veel dingen op dezelfde lijnquote:
Ben heel benieuwdquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Gesprek ging wel goed, we zaten wel met veel dingen op dezelfde lijn
Maar er zijn nog 2 kandidaten, dus het zegt geen kloot, misschien zitten zij nog veel meer op dezelfde lijn
Eind volgende week of uiterlijk begin de week erna hoor ik meer, dus nu begint het anderhalve week duimendraaien
Je bent niet de enigequote:
Die post heb ik helegaar overheen gelezen! Sterkte manquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:36 schreef Sjowhan het volgende:
Vandaag rond 10nen naar huis gegaan, voelde me al de hele ochtend brak, en heb me dus ziekgemeld..
Hoop dat ik morgen weer wat opgeknapt ben, ze kunnen mij niet missen bij de korfbal
Ja, wachten is altijd klote, eerst wachten óf ik op gesprek mocht komen, toen wachten tót ik op gesprek mocht komen, nu wachten of ik op tweede gesprek mag komen...quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:35 schreef phluphy het volgende:
Fijn dat het gesprek goed is gegaan Bart. Da's toch alvast mooi binnen!![]()
Wel enorm balen dat je zo lang moet wachten!
lol netjes of staat je routeplanner op de toeristische route?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:45 schreef Jump het volgende:
Routeplanner: 56 minuten
Thomas: 32 minuten
Thomas 1 - 0 Routeplanner
quote:
Werkt nietquote:Zo verbindt u de draadloze muis met de ontvanger:
1. Start de verbindingsutility. (N.B. U moet beheerdersrechten hebben.)
2. Zet de muis aan. Controleer het batterijniveau als de muis niet aangaat.
3. Houd de linkermuisknop ingedrukt.
4. Keer uw muis om terwijl u de linkerknop ingedrukt houdt.
* > Als uw muis een stroom- of Reset-knop heeft, drukt u eenmaal kort op deze knop terwijl u de linkermuisknop ingedrukt blijft houden.
* > Als uw muis een schuifschakelaar heeft, zet u de schakelaar uit en weer aan terwijl u de linkermuisknop ingedrukt blijft houden.
5. Blijf de linkerknop ingedrukt houden en klik 5 keer met de rechtermuisknop. Laat de linkermuisknop vervolgens los.
6. Klik op OK.
mx revolution + ontvanger hebben beide een connect knopje...quote:Op zondag 22 november 2009 19:22 schreef ScarFace- het volgende:
Logitech MX revolution gaat het over trouwens.
Dat soort knopjes zitten er niet op hoorwel aan/uit op de muis zelf uiteraard, vanwege de accu.
Welk mobo heb je precies?quote:Op zondag 22 november 2009 21:23 schreef mschol het volgende:
even tussendoor: heb nieuwe pc dus werkende, wat het prima doet.. echter om de een of andere reden geeft de speaker van m'n mobo soms een piepje af terwijl er niks aan de hand lijkt te zijn (voeding ok, fans ok, temperaturen ok..) piepje is onregelmatig en echt maar 2-3x op een 24 uur (opzich dus niet erg maar ben wel benieuwd of iemand dit herkend)
gigabyte P55-UD5quote:
jawel maar moet ik rebooten, daar heb ik geen zin inquote:Op zondag 22 november 2009 22:09 schreef Jump het volgende:
Kan je dat niet uitlezen in de BIOS zelve?
videokaart vermoedelijk ook niet (2x een 8 pins 12v lijnquote:Op zondag 22 november 2009 22:12 schreef Jump het volgende:
Trouwens, als je +12 echt 2-3 volt was zou je pc niet meer draaien denk ik. Zeker je HDD niet
Bios update al geprobeerd?quote:Op zondag 22 november 2009 21:23 schreef mschol het volgende:
even tussendoor: heb nieuwe pc dus werkende, wat het prima doet.. echter om de een of andere reden geeft de speaker van m'n mobo soms een piepje af terwijl er niks aan de hand lijkt te zijn (voeding ok, fans ok, temperaturen ok..) piepje is onregelmatig en echt maar 2-3x op een 24 uur (opzich dus niet erg maar ben wel benieuwd of iemand dit herkend)
al paar dagen terug gedaanquote:
Waarom niet formatteren met de install van Windows?quote:Op maandag 23 november 2009 10:50 schreef ScarFace- het volgende:
Externe hdd gekocht1.5TB / 100 euro zo een van Samsung.
Nu formatteren > ntfsdan image erop knallen en windows 7 installen
quote:
1. Waarom doe je een format, je had hem ook kunnen converteren.quote:Op maandag 23 november 2009 10:50 schreef ScarFace- het volgende:
Externe hdd gekocht1.5TB / 100 euro zo een van Samsung.
Nu formatteren > ntfsdan image erop knallen en windows 7 installen
Omdat er voor de install een image op moetquote:Op maandag 23 november 2009 10:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom niet formatteren met de install van Windows?
GEFELICITEERD!!quote:Op maandag 23 november 2009 12:38 schreef Bart het volgende:
Mijn 20.000e post op fok, bij deze heb ik officieel geen leven meer
Dankjewelquote:
Bedankt dat je dit emotionele moment met ons wilde delen.quote:Op maandag 23 november 2009 12:38 schreef Bart het volgende:
Mijn 20.000e post op fok, bij deze heb ik officieel geen leven meer
Haha, drôle, je ne parle pas espagnol du tout !quote:Op maandag 23 november 2009 09:13 schreef phluphy het volgende:
Een downtime is niet goed voor me. Ik heb vannacht gedroom dat Bertje's moeder me in elkaar sloeg, en dat Bertje probeerde Spaans te praten, maar het kwam er in het Frans uit.![]()
![]()
Is er een thereapeut in de buurt?
Ja, van alle miljoenen topics die er zijn kies ik precies dit topic voor deze belangrijke mijlpijl in mijn leven!quote:Op maandag 23 november 2009 13:22 schreef phluphy het volgende:
[..]
Bedankt dat je dit emotionele moment met ons wilde delen.
ik heb er slechts 28753quote:
Dan neem ik jouw knoflooksaus er wel bijquote:
Is goed! Ik vind het echt viesquote:Op maandag 23 november 2009 15:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan neem ik jouw knoflooksaus er wel bij
Ja en zonder patat/friet.quote:
Hehehequote:Op maandag 23 november 2009 15:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Is goed! Ik vind het echt vies
Maar ik ben wel zo'n miep dat als ik het bij iemand zou eten, ik niets zou zeggen en gewoon opeten
Gastquote:
Wat is er mis met een normaal patatje/frietje?quote:
Mja... Nee.. Ik vind het niets.quote:Op maandag 23 november 2009 15:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Hehehe
Knoflooksaus ga ik speciaal voor naar de Lidl, die is echt megalekkerIs ook het enige dat ik bij de Lidl haal, eens in de zoveel tijd haal ik weer vijf potten
Of:quote:Op maandag 23 november 2009 16:02 schreef Cothen het volgende:
[..]
Wat is er mis met een normaal patatje/frietje?
Maar goed, om het toch een internationaal tintje te geven doen we er dit wel bij:
[ afbeelding ]
Een wat????quote:
Waar staat dat het niet hetzelfde smaakt?quote:
Dezelfde smaak wil nog niet zeggen dezelfde fabrikant.quote:Op maandag 23 november 2009 16:16 schreef Bart het volgende:
Waar staat dat het niet hetzelfde smaakt?
Wat denk je dat mij meer interesseert, de smaak of de fabrikantquote:Op maandag 23 november 2009 16:18 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dezelfde smaak wil nog niet zeggen dezelfde fabrikant.
Patat, kebab, een dikke laag knoflooksaus en sla!quote:
Slaquote:Op maandag 23 november 2009 16:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Patat, kebab, een dikke laag knoflooksaus en sla!
Op zich.. aardig.. maar die knoflooksaus
Gesmolten kaasquote:Op maandag 23 november 2009 16:30 schreef Tally het volgende:
O ik vergeet ook nog de laag kaas aan de bovenkant.
Miljoenen vind ik wat overdreven. Maar vooruit, we zijn vereerd.quote:Op maandag 23 november 2009 13:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, van alle miljoenen topics die er zijn kies ik precies dit topic voor deze belangrijke mijlpijl in mijn leven!
Kaasquote:Op maandag 23 november 2009 16:30 schreef Tally het volgende:
O ik vergeet ook nog de laag kaas aan de bovenkant.
Ruim 1,3 miljoen, das al bijna miljoenen!quote:Op maandag 23 november 2009 19:15 schreef phluphy het volgende:
[..]
Miljoenen vind ik wat overdreven. Maar vooruit, we zijn vereerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So we just called him Fred too
1) serieus?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:40 schreef KoekjesTwister het volgende:
Rest of world.
quote:Op woensdag 25 november 2009 08:37 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus is ook weer in het land van de levenden
Lag gister bijna te slapen op me werk amper geslapen de nacht er voorquote:Op woensdag 25 november 2009 09:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Was u in het land der doden dan?
Ik heb vanmorgen blijkbaar niet gedacht. Ben van alles thuis vergetenquote:Op donderdag 26 november 2009 09:10 schreef Cothen het volgende:
Mogguh!
Heb bedacht om vandaag maar eens met de trein te gaan...
Was alleen vergeten dat je wel nat wordt als de door de regen naar de trein moet lopen.
Nee half naaktquote:Op donderdag 26 november 2009 09:15 schreef Cothen het volgende:
Je stond dus naakt voor de deur bij je werk?
Tuurlijk niet gekkie!quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:10 schreef Cothen het volgende:
Ik zit weer achter de iPhone in de trein.
Hoe weet jij dat nouquote:Op donderdag 26 november 2009 19:25 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je zit er niet achter. Je zit er VOOR. Doh!
Dat laatste. Je kent dat wel dat van die vieze vette mannetjes van 40 zich als een lekker wijf voordoen op internet? Ik ben het omgekeerde, een allejezus lekker wijf met lange benen en cup dubbel D dat zich voordoet als vieze vette ventquote:Op donderdag 26 november 2009 22:56 schreef phluphy het volgende:
Jullie (Bart /Frothen) zijn gek. Of aan de dope. Of ongesteld.
Ik weet het echt zeker :y
Ik zou nu natuurlijk kunnen zeggen: "dat verbaast me niets, ik vond je al vaker als een wijf praten".quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat laatste. Je kent dat wel dat van die vieze vette mannetjes van 40 zich als een lekker wijf voordoen op internet? Ik ben het omgekeerde, een allejezus lekker wijf met lange benen en cup dubbel D dat zich voordoet als vieze vette vent
Nee, dat doe je niet, wij vrouwen begrijpen elkaarquote:Op vrijdag 27 november 2009 07:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik zou nu natuurlijk kunnen zeggen: "dat verbaast me niets, ik vond je al vaker als een wijf praten".
Maar dat doe ik niet.![]()
Moet bij de persoon passen. Maar over het algemeen kort.quote:
Nu welquote:
Och ik weet toch niet hoe hij er uit ziet. En een foto krijg ik niet van hem.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:06 schreef Geqxon het volgende:
Wat vind ik nu toch op mijn computer...
[ afbeelding ]!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, was vergeten de wekker te zettenquote:Op zaterdag 28 november 2009 10:12 schreef Cothen het volgende:
Zoveel nog? Dacht dat je aan het lannen was?
dan heet het toch een powernap?quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:18 schreef Cothen het volgende:
Tijdens een lan ga je toch niet liggen slapen?
Sorry, drie dagen zonder slaap red ik net nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 10:18 schreef Cothen het volgende:
Tijdens een lan ga je toch niet liggen slapen?
Open haard met spiegelwandquote:Op maandag 30 november 2009 22:57 schreef KoekjesTwister het volgende:
Soms kom je op Funda zulke mooie huizen tegen...
http://www.funda.nl/koop/almere/huis-56535249-meentweg-9/fotos/
Ik dacht dat dit zo'n huis was die ook in de 'eigen droomhuis' oid-serie was bij een van de RTL-zendersquote:Op maandag 30 november 2009 22:57 schreef KoekjesTwister het volgende:
Soms kom je op Funda zulke mooie huizen tegen...
http://www.funda.nl/koop/almere/huis-56535249-meentweg-9/fotos/
Ik heb een chocoladeletter van de baasquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:22 schreef WyriHaximus het volgende:
moge nog maar 4 daagjes tot sinterklaas
Jort! Hoe staat het met dat statistiek-gebeuren?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb een chocoladeletter van de baas
Een fles wijn. Een bos bloemen. En kaartjes voor Mamma Mia in Den Haag.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet. Werk. Vrouw. School.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Jort! Hoe staat het met dat statistiek-gebeuren?
Werk heb je verlof voor, school is nooit belangrijk geweest, vrouw neem ik wel even over van je!quote:
Statistiek?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:33 schreef Bart het volgende:
Jort! Hoe staat het met dat statistiek-gebeuren?
Ja dat je stats kan opvragen enzo, maar dan van de fokserver zelf. Wie de meeste posts in DIG maakt, met welke users je het meeste in dezelfde topics post, enz enz. Dat werd eerst door derden bijgehouden, maar Jort was in overleg met Glowmouse bezig om dat vanuit fok zelf te krijgen.quote:
Ik een nieuwe telefoon van Hi (die ik net zo hard terug betaal)quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Ow dat.. waar iedereen zich al jaren tegenaanbemoeid, maar wat eigenlijk niets anders is dan de juiste queries uitvoeren op de database.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:46 schreef Bart het volgende:
Ja dat je stats kan opvragen enzo, maar dan van de fokserver zelf. Wie de meeste posts in DIG maakt, met welke users je het meeste in dezelfde topics post, enz enz. Dat werd eerst door derden bijgehouden, maar Jort was in overleg met Glowmouse bezig om dat vanuit fok zelf te krijgen.
Nooit van gehoord...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:41 schreef mschol het volgende:
even een vraagje..
wie weet een dvd ripper/image maker (a la anydvd/dvd decrypter) die zowel een ISO als een mds creert op het moment van rippen?
heb er kennelijk ooit 1 gehad, maar weet dus niet meer welke
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 3 december 2009 08:55 schreef phluphy het volgende:
Morguh!
Bart, wanneer hoor je iets over je sollicitatie?
Dat verliep toch ietsje andersquote:Op woensdag 2 december 2009 19:06 schreef Cothen het volgende:
Morgen "alleen maar" Amsterdam en Utrecht.
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:54 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dat verliep toch ietsje anders
Vanmorgen vroeg in Amsterdam: verkeerde kabels bij me.
Terug naar Utrecht om kabels te zoeken.
Kabels bleken in Den Haag te zijn
En weer terug naar Amsterdam....
Overigens is vandaag ook duidelijk geworden waarom de stroom opeens uitviel afgelopen weekend: de oven is stuk. En daar kwam ik achter toen de oven na 15min nog steeds niet warm was toen ik de pizza erin wilde stoppen
Gelukkig deed de frituurpan het nog wel
Inderdaad! "Uiterlijk begin van de week hoor je meer!". Volgens mij is het nu toch echt al eind van de weekquote:
Ik zou morgen even bellen. Daarmee toon je ook aan dat je echt heus belangstelling hebt, toch?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad! "Uiterlijk begin van de week hoor je meer!". Volgens mij is het nu toch echt al eind van de week
Mwa, weet niet eens of het nut heeft. Hoorde via wat bronnen die ik daar heb dat er iemand anders al op tweede gesprek is geweestquote:Op donderdag 3 december 2009 20:08 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik zou morgen even bellen. Daarmee toon je ook aan dat je echt heus belangstelling hebt, toch?
Dat zou lullig zijn. Maar dan zou ik al helemaal bellen. Zodat ze gedwongen worden het je te vertellen.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Mwa, weet niet eens of het nut heeft. Hoorde via wat bronnen die ik daar heb dat er iemand anders al op tweede gesprek is geweest![]()
Dus ik geloof niet dat het nog wat gaat worden, dan heb ik ook geen zin om er nog energie in te steken, zekers als zij het fatsoen niet nemen om mensen op de hoogte te houden.
Wees blij dat het geen poot was die afbrook. Ik heb dat eens had, beetje leunen en opeens poot weg achteraan. Man man, zelden zo'n stuik gezet naar achteren.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:48 schreef mschol het volgende:
fijn..
leun net naar achter.. *pang* kapotte bureaustoel.. (1 van de plastic stoelleuningen is gebroken, dus naar achterleunen kan niet meer)
gelukkig heeftie z'n geld allang waar gemaakt
ik was inderdaad blij dat ik er niet vanaf donderde.. een val naar achter zou een punt van een pckast in me hoofd hebben betekendquote:Op donderdag 3 december 2009 20:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen poot was die afbrook. Ik heb dat eens had, beetje leunen en opeens poot weg achteraan. Man man, zelden zo'n stuik gezet naar achteren.
Gewoon goed vasttapen met ducktapequote:Op donderdag 3 december 2009 20:48 schreef mschol het volgende:
fijn..
leun net naar achter.. *pang* kapotte bureaustoel.. (1 van de plastic stoelleuningen is gebroken, dus naar achterleunen kan niet meer)
gelukkig heeftie z'n geld allang waar gemaakt
Ja ach, ik maak me er niet meer druk om. Ik wacht gewoon het telefoontje van ze af, en dan zeg ik dan wel dat ik de gang van zaken wel slecht vind. Binnenkort komt er waarschijnlijk weer een vacature voor teamleider, maar dan in Alkmaar. Er is er net eentje op non-actief gesteld. Dus dan grijp ik dan wel weer mijn kansquote:Op donderdag 3 december 2009 20:13 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat zou lullig zijn. Maar dan zou ik al helemaal bellen. Zodat ze gedwongen worden het je te vertellen.
En dan zou ik ze zeggen dat ik teleurgesteld ben over de gang van zaken.
Anders komen ze er zo gemakkelijk van af, die lullo's.
nah... toch maar niet.. ik ga wel een nieuwe stoel halen binnenkortquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon goed vasttapen met ducktape
Heb deze http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40103100 zit zaligquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef mschol het volgende:
[..]
nah... toch maar niet.. ik ga wel een nieuwe stoel halen binnenkort
Misschien is dit iets voor jequote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef mschol het volgende:
[..]
Wat de fuck zijn al die frisbeesquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:03 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Misschien is dit iets voor je![]()
[ afbeelding ]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1359833quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef mschol het volgende:
[..]
Daar heb je toch een dertiende maand/winstuitkering/kerstbonus voor?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:09 schreef mschol het volgende:
wel shit.. moet dus dure bureaustoel gaan kopen..... en das net nadat ik 4x een HDD heb besteld.. naast de reguliere feest aankopen wordt het weer een duur maandje(wil ook nog een paar goede wandel/bergschoenen hebben
)
ik heb nog geen 13de maandquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar heb je toch een dertiende maand/winstuitkering/kerstbonus voor?
Ja das waar, extra uitgaves komen altijd op momenten dat je ze het minst kan gebruiken...quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog geen 13de maand(volgend jaar is het pas een volledige 13de maand..)
maarja financieel kan het allemaal wel (geen probleem) maar blijf het jammer vinden dat er van dat soort uitgaves bijkomen precies in een perode waar je zowiezo al veel geld kwijt bent
Winst, welke winst?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:13 schreef Bart het volgende:
Daar heb je toch een dertiende maand/winstuitkering/kerstbonus voor?
Maken jullie dan geen winst? Ach ja, je kan niet allemaal een monopolie hebbenquote:
Jawel, maar net zoals bij menig ander bedrijf is de winst behoorlijk onder druk komen te staan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:20 schreef Bart het volgende:
Maken jullie dan geen winst? Ach ja, je kan niet allemaal een monopolie hebben
Bij ons nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:40 schreef Cothen het volgende:
[..]
Jawel, maar net zoals bij menig ander bedrijf is de winst behoorlijk onder druk komen te staan.
Ik heb het eens laten vallen in deze reeksquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:42 schreef KoekjesTwister het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie werkgevers.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar heb je toch een stapeltje reserve geld voor?
Mja, in mijn geval zou 't echt een "had" zijn.. Door reparatie aan de auto (ongepland) is dat geld ook geheel op gegaanquote:
KINquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:42 schreef KoekjesTwister het volgende:
overheidquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
KIN
Zegt je nog steeds niets waarschijnlijk
We kin do it?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
KIN
Zegt je nog steeds niets waarschijnlijk
True true dat valt idd behoorlijk rauw op je dak danquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:28 schreef mschol het volgende:
zoals eerder vermeld.. financieel kan ik het well trekken, das geen probleem.
maar komt zo rauw op je dak vallen als je echt 2 uur daarvoor 500 euro aan hdd's hebt uitgegeven(m.a.w. als het eerder was gebeurd had ik die hdd's gewoon uitgesteld...
)
en dan direct door naar het kerst geneuzel?quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:37 schreef Cothen het volgende:
Mogguh. Nog pakweg 14 uur en dan is dat Sinterklaas geneuzel ook weer voorbij
Nou... Liever niet, maar zal er niet aan ontkomen denk ik.quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan direct door naar het kerst geneuzel?
Staat in mijn profielquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:42 schreef KoekjesTwister het volgende:
ik zoek het bewust op door volgend weekend in disney te zittenquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:44 schreef Cothen het volgende:
[..]
Nou... Liever niet, maar zal er niet aan ontkomen denk ik.
leuke attractie, altijd erg populair...quote:
voorjaar, zomerquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:53 schreef phluphy het volgende:
En als ik terugkom, hoeveel weken dan nog tot het voorjaar weer begint?
Zo laat mogelijk, ik raak er namelijk al snel op uitgekeken.quote:Op zondag 6 december 2009 10:23 schreef Seijitsu het volgende:
Vraagje: wanneer halen jullie eigenlijk de kerstboom in huis? Bij ons is dat meestal al rond 14 december
O.O Holy crap eind November? Dan zijn wij nog vroeg. En inderdaad na een tijdje raak je er wel op uitgekeken.quote:Op zondag 6 december 2009 10:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zo laat mogelijk, ik raak er namelijk al snel op uitgekeken.
Bij de buren staat-ie al vanaf eind november.
bijen/wespen/weer wordt warmer.../zonquote:Op zondag 6 december 2009 10:24 schreef phluphy het volgende:
Ik begrijp dat mensen de zomer niet leuk vinden, als je niet van warmte houdt.
Maar wat is er mis met het voorjaar
Dat is juist het leukste gedeelte van het jaar volgens mijquote:Op zondag 6 december 2009 10:29 schreef mschol het volgende:
[..]
bijen/wespen/weer wordt warmer.../zon
get the point?
Die van ons staat al in huis, alleen wel in een doosquote:Op zondag 6 december 2009 10:23 schreef Seijitsu het volgende:
Vraagje: wanneer halen jullie eigenlijk de kerstboom in huis? Bij ons is dat meestal al rond 14 december
Niets mis met een zonnetje, beetje warmte is altijd wel lekker (zolang het onder de 30 graden blijft). Maar het grootste voordeel van de zon is dat het dan eigenlijk altijd wel droog is, en regen is kutquote:Op zondag 6 december 2009 10:29 schreef mschol het volgende:
[..]
get the point?
Dus jullie hebben een fake treequote:Op zondag 6 december 2009 10:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Die van ons staat al in huis, alleen wel in een doos
Maar hij wordt na 12 december opgezet, want dan hebben we nog een verjaardag hier thuis en dan staat dat ding zo in de weg
Veel te duurquote:Op zondag 6 december 2009 10:41 schreef Seijitsu het volgende:
[..]
Dus jullie hebben een fake tree. Wij hebben echt altijd een echte
Ik vind dat altijd wel gezellig zo'n echte, maar idd het naalden zuigen zuigt.quote:Op zondag 6 december 2009 10:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Veel te duur![]()
En je blijft naalden zuigen
Hoe kun jij daar nou last van hebben, je zit toch altijd binnen achter je pc's.quote:Op zondag 6 december 2009 10:29 schreef mschol het volgende:
[..]
get the point?
quote:Op zondag 6 december 2009 11:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hoe kun jij daar nou last van hebben, je zit toch altijd binnen achter je pc's.![]()
Daar hebben ze spuitbussen voor.quote:Op zondag 6 december 2009 11:55 schreef phluphy het volgende:
Qua kerstversiering houd ik het dit jaar misschien wel gewoon bij div. verlichting her en der, zonder boom.
En als er al een boom komt, dan toch heus een echte. Die geur.![]()
Kost nog steeds te veel moeite!quote:En naalden hoef ik niet te zuigen, die kan ik vegen.
quote:Op zondag 6 december 2009 12:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Niet huilen!!!! Ik plaagde je maar.
quote:Op zondag 6 december 2009 14:54 schreef Jump het volgende:
Twee Marokkanen rijden met een brommer op de E313, richting Antwerpen.
Iets na Hasselt valt de brommer in panne.
Ze duwen de brommer tot op een parking en beginnen eraan te prutsen.
Wat later stopt een vrachtwagen met een Poolse trucker aan het stuur op de parking.
De Marokkanen vragen hem of hij hen geen lift kan geven tot in Antwerpen.
'Ja maar, zegt de Pool, heel mijn oplegger zit vol paletten met oefenballen bestemd voor het revalidatiecentrum van het UZ van Antwerpen, daar kunnen jullie niet meer bij'.
Hij trekt de achterdeur van de oplegger open en, inderdaad, heel de vloer staat vol paletten met bruine medecine balls van 5 kilo.
Na wat gediscussieer geeft de Poolse trucker toe en laat de Marokkanen, met brommer en al in zijn oplegger kruipen.
Met al dat gedoe heeft de trucker heel wat tijd verloren en hij geeft flink gas.
Hij is nog maar pas het klaverblad van Lummen voorbij of een zwaantje steekt hem voor en stuurt hem naar de pechstrook. Het zwaantje vraagt hem wat er in godsnaam zo dringend kan zijn dat hij tegen zo een snelheid over de snelweg rijdt. De Pool heeft het ondertussen danig op de zenuwen gekregen en, om het zwaantje te treiteren, zegt dat hij eieren uit Marokko vervoert en dat als hij nog lang opgehouden wordt, dat hij vreest dat ze bedorven gaan raken.
Het zwaantje gelooft het maar half en trekt even de deur open van de oplegger.
Hij smijt de deur onmiddellijk weer dicht en begint als een bezetenen de centrale op te roepen om te vragen dringend alle beschikbare manschappen naar hem toe te sturen.
De flik in de centrale vraagt wat er aan de hand is, waarom hij zoveel versterking nodig heeft. 'Ik heb juist een lading Marokkaneneieren onderschept, roept hij, er zijn er nog maar twee uitgebroed, maar ze hebben al een brommer gestolen'.
![]()
Bij mij thuis staat-ie er al twee wekenquote:Op zondag 6 december 2009 10:23 schreef Seijitsu het volgende:
quote:Op zondag 6 december 2009 14:54 schreef Jump het volgende:
Twee Marokkanen rijden met een brommer op de E313, richting Antwerpen.
Iets na Hasselt valt de brommer in panne.
Ze duwen de brommer tot op een parking en beginnen eraan te prutsen.
Wat later stopt een vrachtwagen met een Poolse trucker aan het stuur op de parking.
De Marokkanen vragen hem of hij hen geen lift kan geven tot in Antwerpen.
'Ja maar, zegt de Pool, heel mijn oplegger zit vol paletten met oefenballen bestemd voor het revalidatiecentrum van het UZ van Antwerpen, daar kunnen jullie niet meer bij'.
Hij trekt de achterdeur van de oplegger open en, inderdaad, heel de vloer staat vol paletten met bruine medecine balls van 5 kilo.
Na wat gediscussieer geeft de Poolse trucker toe en laat de Marokkanen, met brommer en al in zijn oplegger kruipen.
Met al dat gedoe heeft de trucker heel wat tijd verloren en hij geeft flink gas.
Hij is nog maar pas het klaverblad van Lummen voorbij of een zwaantje steekt hem voor en stuurt hem naar de pechstrook. Het zwaantje vraagt hem wat er in godsnaam zo dringend kan zijn dat hij tegen zo een snelheid over de snelweg rijdt. De Pool heeft het ondertussen danig op de zenuwen gekregen en, om het zwaantje te treiteren, zegt dat hij eieren uit Marokko vervoert en dat als hij nog lang opgehouden wordt, dat hij vreest dat ze bedorven gaan raken.
Het zwaantje gelooft het maar half en trekt even de deur open van de oplegger.
Hij smijt de deur onmiddellijk weer dicht en begint als een bezetenen de centrale op te roepen om te vragen dringend alle beschikbare manschappen naar hem toe te sturen.
De flik in de centrale vraagt wat er aan de hand is, waarom hij zoveel versterking nodig heeft. 'Ik heb juist een lading Marokkaneneieren onderschept, roept hij, er zijn er nog maar twee uitgebroed, maar ze hebben al een brommer gestolen'.
![]()
Ik heb hem gister gehaald, met gratis twee weken Eredivisie Livequote:Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef Sjowhan het volgende:
Ik weet niet of ik een kerstboom koop dit jaar. Zou sowieso alles nieuw moeten kopen, en daar heb ik nu echt geen geld voor.
nee dat wil jequote:Op maandag 7 december 2009 16:58 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb hem gister gehaald, met gratis twee weken Eredivisie Live
Je hebt een boom gekocht met ingebouwde dvb-t tuner?quote:Op maandag 7 december 2009 16:58 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb hem gister gehaald, met gratis twee weken Eredivisie Live
DVB-Tree?quote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef Cothen het volgende:
[..]
Je hebt een boom gekocht met ingebouwde dvb-t tuner?
Je mag wel even naar die van mij kijkenquote:Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef Sjowhan het volgende:
Ik weet niet of ik een kerstboom koop dit jaar. Zou sowieso alles nieuw moeten kopen, en daar heb ik nu echt geen geld voor.
Dat klinkt een beetje.... dubbelzinnig. :-|quote:Op maandag 7 december 2009 21:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Je mag wel even naar die van mij kijken
Wat is er dubbelzinnig aan als ik zeg dat Sjowhan naar mijn piek en ballen mag kijken?quote:Op maandag 7 december 2009 22:39 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje.... dubbelzinnig. :-|
over dubbelzinnigheid gesprokenquote:Op dinsdag 8 december 2009 07:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat is er dubbelzinnig aan als ik zeg dat Sjowhan naar mijn piek en ballen mag kijken?
Alles!quote:Op dinsdag 8 december 2009 07:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat is er dubbelzinnig aan als ik zeg dat Sjowhan naar mijn piek en ballen mag kijken?
En dan, weekend? Of vakantie?quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:18 schreef mschol het volgende:
[..]
over dubbelzinnigheid gesproken
morghe
nog 2 dagen werken...
Misschien heb jij wel een zieke geest, als je dat dubbelzinnig vindt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |