Hoe weet jij dat nouquote:Op donderdag 26 november 2009 19:25 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je zit er niet achter. Je zit er VOOR. Doh!
Dat laatste. Je kent dat wel dat van die vieze vette mannetjes van 40 zich als een lekker wijf voordoen op internet? Ik ben het omgekeerde, een allejezus lekker wijf met lange benen en cup dubbel D dat zich voordoet als vieze vette ventquote:Op donderdag 26 november 2009 22:56 schreef phluphy het volgende:
Jullie (Bart /Frothen) zijn gek. Of aan de dope. Of ongesteld.
Ik weet het echt zeker :y
Ik zou nu natuurlijk kunnen zeggen: "dat verbaast me niets, ik vond je al vaker als een wijf praten".quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat laatste. Je kent dat wel dat van die vieze vette mannetjes van 40 zich als een lekker wijf voordoen op internet? Ik ben het omgekeerde, een allejezus lekker wijf met lange benen en cup dubbel D dat zich voordoet als vieze vette vent
Nee, dat doe je niet, wij vrouwen begrijpen elkaarquote:Op vrijdag 27 november 2009 07:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik zou nu natuurlijk kunnen zeggen: "dat verbaast me niets, ik vond je al vaker als een wijf praten".
Maar dat doe ik niet.![]()
Moet bij de persoon passen. Maar over het algemeen kort.quote:
Nu welquote:
Och ik weet toch niet hoe hij er uit ziet. En een foto krijg ik niet van hem.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:06 schreef Geqxon het volgende:
Wat vind ik nu toch op mijn computer...
[ afbeelding ]!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, was vergeten de wekker te zettenquote:Op zaterdag 28 november 2009 10:12 schreef Cothen het volgende:
Zoveel nog? Dacht dat je aan het lannen was?
dan heet het toch een powernap?quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:18 schreef Cothen het volgende:
Tijdens een lan ga je toch niet liggen slapen?
Sorry, drie dagen zonder slaap red ik net nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 10:18 schreef Cothen het volgende:
Tijdens een lan ga je toch niet liggen slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |