Dream on, girl.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Daarom houden mannen zo van vrouwen: ze willen shoppen
Een nieuwe vriend(in)?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:39 schreef Fha het volgende:
Je vriendin is zuinig en mag zichzelf dus trakteren op nieuwe schoenen
Ik krijg in totaal 750 euro terugNu nog bedenken wat ik ga kopen
Diamonds are a guy's worst enemy.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:37 schreef AdvancedPower het volgende:
Diamonds are girl's best friend.
Je zei dat het zo goedquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Diamonds are a guy's worst enemy.
Kledingzaak vrouwen horen je gewoon leeg te roven klaarquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Heren, laten we wél wezen: als de dames niet van die échte damesdingen deden, was het ook weer niet goed.
Wat hebben jullie nou liever: een vriendin die shopt in een kledingzaak of één die shopt in een ijzerwinkel
Ijzerwinkel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Heren, laten we wél wezen: als de dames niet van die échte damesdingen deden, was het ook weer niet goed.
Wat hebben jullie nou liever: een vriendin die shopt in een kledingzaak of één die shopt in een ijzerwinkel
Oh. Nou. In ieder geval: ik val zelf niet op mannen die té graag in kledingwinkels rondneuzen. Ik vind het het leukste als ze er een grote hekel aan hebbenquote:
Oh jij valt op van die mannen niet nieteens een piepende deur kunnen maken want 'dat is echt iets uit 2005, dit is 2009 hoooorquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:24 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh. Nou. In ieder geval: ik val zelf niet op mannen die té graag in kledingwinkels rondneuzen. Ik vind het het leukste als ze er een grote hekel aan hebben![]()
Ik wil niet eentje die zo goedkoop isquote:
Als ie geen piepende deur kan maken dan ga ik mij toch echt achter mijn oren krabben.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
Oh jij valt op van die mannen niet nieteens een piepende deur kunnen maken want 'dat is echt iets uit 2005, dit is 2009 hoooor'.
En overweg kan met een boor? Of uberhaupt jou kan vertellen of je nou wel of niet de tuintafel moet voorbehandelen voordat jij hem roze verft? Of wel klusjes rond het huis kan doen..quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als ie geen piepende deur kan maken dan ga ik mij toch echt achter mijn oren krabben.
Volgens mij heb je haar antwoord niet helemaal goed gelezenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
En overweg kan met een boor? Of uberhaupt jou kan vertellen of je nou wel of niet de tuintafel moet voorbehandelen voordat jij hem roze verft? Of wel klusjes rond het huis kan doen..
Meeste mannen kunnen dat namelijk niet, en jij wil dr een die niet in een ijzelhandel komt, succes
Of je fietszadel zit los maar je lief weet niet hoe ie dat moet maken![]()
![]()
![]()
Ijzerwinkels, fuck ja. En dan samen een robot bouwen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:16 schreef Boca_Raton het volgende:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
Meeste mannen kunnen dat namelijk niet, en jij wil dr een die niet in een ijzelhandel komt, succes
?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:25 schreef MASD het volgende:
[..]
Ijzerwinkels, fuck ja. En dan samen een robot bouwen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:50 schreef SietzeFranckel het volgende:
mag ik mee shoppen ik hoop het van wel nou groeten sietze franckel
Volgens mij alleen meer dan vrouwen, zoals vrouwen meer aanleg voor talen hebben.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de meeste mannen aanleg voor techniek hoor.
Shopppen.. niet soppen...quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Daarom houden mannen zo van vrouwen: ze willen shoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De klaagbaak is een machine.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |