Ruby pumps, Emerald sparkle, meteor shower (Geen dorothy who dusquote:Op donderdag 10 december 2009 18:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Geweldig!![]()
Welke zijn het allemaal? Ruby Pumps, Dorothy Who? en?
Niceeequote:Op donderdag 10 december 2009 18:31 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ruby pumps, Emerald sparkle, meteor shower (Geen dorothy who dus) en DV8 (staat verder geen naam op) Ze gaat nog Atlantis voor me bestellen en nog eentje, Ben het vergeten welke dat was maar een roze.
Ik ben zo belachelijk blij
Woei!quote:Op donderdag 10 december 2009 18:31 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ruby pumps, Emerald sparkle, meteor shower (Geen dorothy who dus) en DV8 (staat verder geen naam op) Ze gaat nog Atlantis voor me bestellen en nog eentje, Ben het vergeten welke dat was maar een roze.
Ik ben zo belachelijk blij
Dank je Mimu! Maar ik moet er aan wennen ....quote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Prachtig romika!Geweldige kleur!
Dank je Obli......wel ff vreemd hoor.....geheel anders dan normaal voor mij.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, mooie kleur!![]()
[..]![]()
Kusje op je zielige nageltje..
Thanks!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:36 schreef _evenstar_ het volgende:
geen geel heeft dus geen smileys hiermaar morgen wel voor die herome lakjes gaat neuzen
mooie romika
Inderdaad een prachtige kleur! Heerlijk kerst met rood en eigenlijk heel veel glittersquote:Op donderdag 10 december 2009 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik draag vandaag OPI Smitten With Mittens en nu voel ik me helemaal kerst!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:44 schreef romika het volgende:
Eerst "Heb je betonverf op je vingers" toen: Je kan zo bij de marine.....en ga zo maar door.
Aaah dat is ook niet aardig! Ik vind je kleurtje wel mooi, maar volgens mij kun jij (en snkr ook trouwens) alle kleurtjes wel hebben!quote:Op donderdag 10 december 2009 18:44 schreef romika het volgende:
[..]
Dank je Mimu! Maar ik moet er aan wennen ....
[..]
Dank je Obli......wel ff vreemd hoor.....geheel anders dan normaal voor mij.
[..]
Thanks!![]()
[..]
Inderdaad een prachtige kleur! Heerlijk kerst met rood en eigenlijk heel veel glitters
Nou de kleur is vandaag absoluut niet in de smaak gevallen....![]()
Eerst "Heb je betonverf op je vingers" toen: Je kan zo bij de marine.....en ga zo maar door.
pfffffff.........ja allemaal reacties van mijn mannelijke collega's.
Ik werk tussen vrijwel alleen mannen in en ja die moeten nu elke kleur die ik erop smeer bekijken van mij....hahahaha.......ja bij gebrek aan vrouwelijke collega's. Nou ze doen hun best!!
En de vrouwelijke collega's van de andere afdelingen vonden het ook maar niks.![]()
Alleen mijn vriendinnetje vond het mooi![]()
En dat terwijl ik hetzelf al bijna mooi vond.....
Tja zo gaan die dingen, misschien straks een ander kleurtje.....
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben gewoon geen smaak.Hij staat je echt geweldig!
Een truc die ze in Azie toepasten om mij een jade armband aan te smeren (die ik niet wilde omdat ik ook bang was dat ik 'm niet meer afkreeg) is een plastic zakje over je hand heen te trekken zodat het wat beter glijdt.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:51 schreef Tammymara het volgende:
Hier trouwens nog een foto van mijn nagels met die neon van de action erop.
[ afbeelding ]
Waarom zo'n rare foto? Dat was omdat ik die armband (Uit Nubië ) vandaag van mijn ouders heb gekregen die uit Egypte kwamen.En omdat ik jarig was geweest hadden ze dat als cadeau meegenomen.Ik vond het zo sneu dat ie dus niet paste dat ik een half uur heb lopen wrikken en wringen en ja, Hij past.
(kuch)
Alleen, de terugweg is wat moeilijker want hij gaat niet meer af![]()
( Klik hier maar )
hij is leukquote:Op donderdag 10 december 2009 18:51 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zo'n rare foto? Dat was omdat ik die armband (Uit Nubië ) vandaag van mijn ouders heb gekregen die uit Egypte kwamen.En omdat ik jarig was geweest hadden ze dat als cadeau meegenomen.Ik vond het zo sneu dat ie dus niet paste dat ik een half uur heb lopen wrikken en wringen en ja, Hij past.
(kuch)
( Klik hier maar )
Dank je....nou ik moet zeggen dat ik er al aardig aan gewend was vandaag....begon het zelf ook wel mooi te vinden.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Aaah dat is ook niet aardig! Ik vind je kleurtje wel mooi, maar volgens mij kun jij (en snkr ook trouwens) alle kleurtjes wel hebben!
Als het iets scheelt: ik had een tijd terug Gussied up Green op van China Glaze. Collega 1: Wat heb jij een mickey mouse vingers. Collega 2 (terwijl ik een hap wilde nemen van mijn appel): Wacht het stickertje zit er nog op!! en Collega 3 (tevens baas): Met wat voor kleur heb je je nagels nou weer geverfd? *trekt raar gezicht*
Komt allemaal wel goedMensen zijn andere kleuren gewoon niet zo gewend in het begin
Sommige kleurtjes moet je even aan wennen en als je dan zulke opmerkingen krijg is dat minder, maargoed je kunt niet iedereen blij maken!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:03 schreef romika het volgende:
[..]
Dank je....nou ik moet zeggen dat ik er al aardig aan gewend was vandaag....begon het zelf ook wel mooi te vinden.
Tja Daph....zulke mensen heb je altijd.....ik moet er eigenlijk altijd wel om lachen hoor.
Zelf durven ze niks......en tja ik zie mannen van mij niet met gelakte nagels binnenkomen, alhoewel ik wel heb voorgesteld op een van hen te willen oefenen.
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hij is leuk![]()
heb je het al met boter ( of zeep/afwasmiddel) geprobeerd ?
Huilllllll neeeeeeeee ik mag niet op de mannen oefenen.,......quote:Op donderdag 10 december 2009 19:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sommige kleurtjes moet je even aan wennen en als je dan zulke opmerkingen krijg is dat minder, maargoed je kunt niet iedereen blij maken!
Heeft je collega ja gezegd? Of mag je niet op hem oefenen?
Hoe harder ik met zo'n armband ga wrikken, hoe meer mijn handen altijd op gaan zettenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:06 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Boter, olijfolie,handzeep, glijmiddel ()
Ik ga zo die zakjes tip ook proberen.
Misschien anders toch een zaagje?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:06 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Boter, olijfolie,handzeep, glijmiddel ()
Ik ga zo die zakjes tip ook proberen.
ja maar, da's toch zonde van je hand?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Misschien anders toch een zaagje?
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja maar, da's toch zonde van je hand?
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja maar, da's toch zonde van je hand?
Sterkte met je armband........koud water inderdaad of iets heel vettigs....tjee.....hoop dat je hem er snel af krijgt....quote:Op donderdag 10 december 2009 18:51 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
(kuch)
( Klik hier maar )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |