abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75427707
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:22 schreef LalalaHippie het volgende:

[..]

Dat.
Ik ben wel eens per ongeluk achter dingen gekomen... Mijn ex vond toen erger dat ik door zijn mail was gegaan dan wat hij gedaan had. Ik zou nooit expres naar dingen op zoek gaan en vertrouw mijn partners tot het tegendeel bewezen is.
Maar mijn ervaring is dus ook dat mensen die iets te verbergen hebben het hardste roepen. Van mij mag mijn partner alles lezen als hij dat wil, tenzij iemand anders persoonlijk leven daarbij geschaad wordt.
Hoe kan je nou per ongeluk achter iets komen als je zonder toestemming mail las?

En over die gevallen dat men de mail moest lezen om erachter te komen of iemand wel of niet vreemdging... Sja. Zo zou ik sowieso niet willen leven.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 22:30:13 #102
236264 crew  capricia
pi_75427709
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:23 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Dat las je ook waarom stel je dan totaal irrelevante vragen. Mij gaat het om de leugen die imo fout is. Als jij wel zou liegen dan moet je dat helemaal zelf weten, ik vind het gewoon niet goed.
Wat is een leugen?
Ik heb ongetwijfeld hier wel eens dingen geschreven op fok die ik, als mijn vriend mij dezelfde vraag zou stellen, tegenovergesteld zou beantwoorden.
Voorbeeld vraag: Kun je je inleven in vreemdgaan?
Antwoord naar Fokker: Ja. Dat kan ik me voorstellen. Vertel eens...
Antwoord naar vriend: Nee, leg eens uit waar die vraag vandaan komt...

Dat zijn wel 2 tegenovergestelde antwoorden en toch kloppen ze beiden.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:35:15 #103
151979 LalalaHippie
Don't worry be Hippie
pi_75427959
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hoe kan je nou per ongeluk achter iets komen als je zonder toestemming mail las?

En over die gevallen dat men de mail moest lezen om erachter te komen of iemand wel of niet vreemdging... Sja. Zo zou ik sowieso niet willen leven.
Ik had wel toestemming om iets in zijn mailbox te lezen en toen kwam ik dus andere dingen tegen. Tja en erachter komen dat je lief vreemdgaan is hoe dan ook altijd k*t.
"There is only one good, knowledge, and one evil, ignorance. " - Socrates
"Envy is the ulcer of the soul." - Socrates
"Wie met beide benen op de grond staat, komt niet ver" - Loesje
pi_75429198
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:09 schreef shmoopy het volgende:

[..]

M'n dagboek.
M'n laptop zou mails kunnen 'onthullen', maar daar staat niets in wat mijn partner niet mag weten, idem voor mijn mobiel, en in mijn agenda staan alleen maar saaie werkafspraken, dus ik zou niet weten wat voor gevoeligs hij zou moeten zien.

Als hij zomaar in bovengenoemde spullen zou gaan rondsnuffelen, zou ik zeker pissig zijn omdát het van mij is en niemand daar ongevraagd aan moet zitten, maar meer ook niet eigenlijk.

Dit staat volledig los van het feit of ik al of niet geheimpjes zou hebben voor mijn partner, heur, ik ben niet compleet met 'm vergroeid, so to speak.
Gelukkig

Ja ok, heb geen dagboek. Mijn pc en mobiel zijn mijn dagboek. Of die iets onthullen weet ik niet, maar waardeer het gewoon als iemand je als your own person respecteert. Hou er ook niet van als iemand uit mijn naam spreekt zonder dat ik erom vraag, al zijn we visionair & gevoelsmatig nog zo versmolten, lol
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:27 schreef Xennia het volgende:

Waarom zou je partner iets uit het verleden (voor jouw tijd) niet mogen verzwijgen? Zo lang ze niet liegt en het jou niet schaadt?
Volledig mee eens, zolang je met je vriend Leo ergens kan staan zonder dat er iemand op hem afkomt 'Leontine..?! Ben jij het??'
Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 8 december 2009 @ 23:48:07 #105
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75430563
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:27 schreef Xennia het volgende:

[..]

Waarom zou je partner iets uit het verleden (voor jouw tijd) niet mogen verzwijgen? Zo lang ze niet liegt en het jou niet schaadt?
Niks mis mee, ik hoef ook niet alles te weten. Maar ik heb wel eens gedate met een jongen die obsessief zijn telefoon bij zich hield. Een paar maanden nadat ik het afgerond had, bleek hij een twee kinderen te hebben van 6 en 4 jaar. Ik had er wel degelijk anders ingestaan als ik geweten had vanaf het begin dat hij een kind had.

Ik respecteer het overigens wel, maar in sommige relaties doe ik dat en dan is het wederzijds. Ook wel relaties gehad waarin het not done was. Voor mij maakt het gewoon niet zoveel uit of iemand in mijn telefoon neust.
Resistance is futile.
pi_75430713
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

Niks mis mee, ik hoef ook niet alles te weten. Maar ik heb wel eens gedate met een jongen die obsessief zijn telefoon bij zich hield. Een paar maanden nadat ik het afgerond had, bleek hij een twee kinderen te hebben van 6 en 4 jaar. Ik had er wel degelijk anders ingestaan als ik geweten had vanaf het begin dat hij een kind had.
Dat vind ik ook niet iets wat je zou moeten verzwijgen. Simpelweg omdat hij ook heus wel wist dat jij wellicht anders in de relatie had gestaan als je het had geweten.
pi_75431434
Mijn vriendin en ik kijken 's ochtends vaak samen onze e-mail. Heb er geen problemen mee als ze het even opent als ik om de hoek sta om te kijken of ik nieuwe mailtjes heb. Ik heb helemaal niks te verbergen, en ik zou er ook geen moeite mee hebben als ze 'stiekem' mijn berichten zou lezen als ze me verdenkt van iets. Als ik inderdaad dingen zoals vreemdgaan te verbergen had voor mijn partner dan verdien ik een klap voor m'n kop en mag ik al helemaal niet gaan lopen janken over privacy.
  woensdag 9 december 2009 @ 00:20:00 #108
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_75431465
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:19 schreef Triggershot het volgende:
Heb jij weleens in de privé dingen / spullen van je partner gesnuffeld?
Mail, agenda, mobiel of whatever?
Heb je het verteld, kwam die er achter en wat kwam er uit?
Trigger heeft iemand goed boos gemaakt omdatie de verleiding niet kon weerstaan.
NEE!
Ik hou daar niet van, hoewel een keer ik een mobiel nakeek waar diegene bij stond.
Vond een vage naam, hij liegen, bluffen!
Ik denk ok, even later toch het nr genoteerd.
Bleek ik toch gelijk te hebben.

Die gast kon echt goed liegen
Snollebolt
  woensdag 9 december 2009 @ 00:25:22 #109
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75431606
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:20 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

NEE!
Ik hou daar niet van, hoewel een keer ik een mobiel nakeek waar diegene bij stond.
Vond een vage naam, hij liegen, bluffen!
Ik denk ok, even later toch het nr genoteerd.
Bleek ik toch gelijk te hebben.

Die gast kon echt goed liegen
.

"NEE! ... hoewel een keer'
Resistance is futile.
pi_75432111
Ik heb dat altijd gedaan. Ik zal dat ook altijd blijven doen. Niet obsessief ofzo, ik ben er niet op uit. Maar als de kans zich voordoet, tuurlijk.

Dagboeken zou ik niet aan beginnen trouwens. Dat is niet goed voor beiden. Maar een telefoon, wel ja, waarom niet.
pi_75432160
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:50 schreef Taurus het volgende:
Ik heb dat altijd gedaan. Ik zal dat ook altijd blijven doen. Niet obsessief ofzo, ik ben er niet op uit. Maar als de kans zich voordoet, tuurlijk.

Dagboeken zou ik niet aan beginnen trouwens. Dat is niet goed voor beiden. Maar een telefoon, wel ja, waarom niet.
Waarom wel? Als iemand zonder reden mijn telefoon doorzoekt zou ik wel raar opkijken..ik snap echter niet dat mensen die betrapt worden beginnen te zeiken over privacy...je bent gewoon keihard betrapt
pi_75432219
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:42 schreef Isabeau het volgende:
1x gedaan omdat ik hem wantrouwde en helaas klopte dat voorgevoel 100%

ps: na confrontatie heeft hij nooit iets gezegd als 'wat erg dat je mijn e-mail las!' daar was hij toch iets te schuldig voor
Same here. 1 keer iemands mail ingekeken, gewoon omdat ALLES erop wees dat er wat aan de hand was, en ik moest het gewoon weten en het klopte.

Maar het is idd een slecht teken, een teken van wantrouwen en ik zou het nu nooit meer doen. Al is het alleen maar omdat ik nu geen relatie aan zou gaan met iemand die ik niet 1000% vertrouw.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_75432277
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:50 schreef Taurus het volgende:

Hmm nu ik dit alles zo lees, moet ik misschien toch maar wat minder goed van vertrouwen zijn en mijn spullen niet onbeheerd achter laten. Triest eigenlijk dat dat moet.
pi_75432293
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:52 schreef TiMPiN het volgende:

[..]

Waarom wel? Als iemand zonder reden mijn telefoon doorzoekt zou ik wel raar opkijken..ik snap echter niet dat mensen die betrapt worden beginnen te zeiken over privacy...je bent gewoon keihard betrapt
Precies. Tuurlijk zou je dan raar opkijken, daarom doen mensen het ook als je niet kijkt. Ik ga niet vragen 'mag ik even in je telefoon kijken?', ik doe het stiekem! Waarom? Niet eens per se uit wantrouwen, maar uit nieuwsgierigheid. Kijken wat hij zoal in zijn telefoon heeft staan, wat zijn smsgedrag met vrienden is. Als er dan een meisjesnaam de revue passeert is dat ook mooi om te checken.

Eerlijk gezegd kan ik het wel hebben als ik mijn vriend in mijn telefoon zou zien neuzen. Ik kan alles uitleggen.

Maar over all is het de bedoeling dat het heimelijk gebeurt.
pi_75432302
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:58 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hmm nu ik dit alles zo lees, moet ik misschien toch maar wat minder goed van vertrouwen zijn en mijn spullen niet onbeheerd achter laten. Triest eigenlijk dat dat moet.
Als je veel waarde hecht aan berichten die niet door anderen gelezen worden, en als je je eigen vriendin niet kent moet je inderdaad beter opletten. ( ? )
pi_75432356
quote:
Op woensdag 9 december 2009 01:00 schreef Taurus het volgende:

[..]

Als je veel waarde hecht aan berichten die niet door anderen gelezen worden, en als je je eigen vriendin niet kent moet je inderdaad beter opletten. ( ? )
Het gebeurt kennelijk heimelijk. Zogenaamd uit nieuwsgierigheid. Dus er zijn meer mensen die obsessief controleren en mij mijn recht op vrije gedachten niet gunnen dan ik vermoedde.
pi_75432398
quote:
Op woensdag 9 december 2009 01:05 schreef Xennia het volgende:

[..]

Het gebeurt kennelijk heimelijk. Zogenaamd uit nieuwsgierigheid. Dus er zijn meer mensen die obsessief controleren en mij mijn recht op vrije gedachten niet gunnen dan ik vermoedde.
Wat maakt het dan uit? Je merkt het toch niet? Ik word nu zelf bijna nieuwsgierig naar wat jij allemaal voor spannends in je telefoon hebt! Trouwens, hoezo zogenaamd? Het is nieuwsgierigheid. En daarnaast zei ik ' niet obsessief' En je vrije gedachten staan niet in je telefoon. Dagboeken zou ik niet lezen. Maar beetje in iemands telefoon graaien vind ik altijd interessant.
  Moderator woensdag 9 december 2009 @ 01:09:13 #118
236264 crew  capricia
pi_75432414
quote:
Op woensdag 9 december 2009 01:05 schreef Xennia het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Ik gun jou alle vrijheid qua gedachten. Maar als jij mij een schrift of een boekje voor mijn neus legt met de titel "wat denk ik echt van fok" en jij gaat uitgebreid naar de wc, dan ga ik dat echt wel bekijken hoor!
Ik ben gewoon nieuwgierig!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75432430
quote:
Op woensdag 9 december 2009 01:07 schreef Taurus het volgende:

[..]

Wat maakt het dan uit? Je merkt het toch niet? Ik word nu zelf bijna nieuwsgierig naar wat jij allemaal voor spannends in je telefoon hebt! Trouwens, hoezo zogenaamd? Het is nieuwsgierigheid. En daarnaast zei ik ' niet obsessief' En je vrije gedachten staan niet in je telefoon. Dagboeken zou ik niet lezen. Maar beetje in iemands telefoon graaien vind ik altijd interessant.
Mijn vrije gedachten en die van mijn vrienden staan wel in mijn telefoon. Ik wil er graag zelf voor kiezen welke gedachten ik deel en welke niet. Dat is aan mij en niet aan iemand die heimelijk in mijn telefoon kijkt alsof ik een of andere delinquent ben die geen recht heeft op briefgeheim.

Als hij nieuwsgierig is, dan vraagt hij maar aan mij wat hij wil weten en dan zal ik nadenken wat ik wil delen.
pi_75432474
quote:
Op woensdag 9 december 2009 01:10 schreef Xennia het volgende:

[..]

Mijn vrije gedachten en die van mijn vrienden staan wel in mijn telefoon. Ik wil er graag zelf voor kiezen welke gedachten ik deel en welke niet. Dat is aan mij en niet aan iemand die heimelijk in mijn telefoon kijkt alsof ik een of andere delinquent ben die geen recht heeft op briefgeheim.

Als hij nieuwsgierig is, dan vraagt hij maar aan mij wat hij wil weten en dan zal ik nadenken wat ik wil delen.
Je merkt het niet!! Wat niet weet, wat niet deert. Misschien voor sommigen geen fraaie gedachten maar wel 'n waarheid als 'n koe. Je hebt er dus geen last van
pi_75432476
quote:
Op woensdag 9 december 2009 01:09 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Ik gun jou alle vrijheid qua gedachten. Maar als jij mij een schrift of een boekje voor mijn neus legt met de titel "wat denk ik echt van fok" en jij gaat uitgebreid naar de wc, dan ga ik dat echt wel bekijken hoor!
Ik ben gewoon nieuwgierig!
Ooit in je op gekomen om mij gewoon te vragen wat ik van fok denk?
pi_75432511
quote:
Op woensdag 9 december 2009 01:13 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ooit in je op gekomen om mij gewoon te vragen wat ik van fok denk?
Oke, stel je hebt net gezegd "ik ga jou nooit vertellen wat ik van fok denk", en dan ga je naar de WC. Dan gaat ze kijken.
pi_75432519
quote:
Op woensdag 9 december 2009 01:13 schreef Taurus het volgende:

[..]

Je merkt het niet!! Wat niet weet, wat niet deert. Misschien voor sommigen geen fraaie gedachten maar wel 'n waarheid als 'n koe. Je hebt er dus geen last van
Sad. Nou ik krijg bijna zin om je te bedriegen en al mijn sporen uit te wissen. Wat niet weet wat niet deert, toch?
pi_75432526
quote:
Op woensdag 9 december 2009 01:16 schreef Xennia het volgende:

[..]

Sad. Nou ik krijg bijna zin om je te bedriegen en al mijn sporen uit te wissen. Wat niet weet wat niet deert, toch?
Precies
pi_75432558
quote:
Op woensdag 9 december 2009 01:15 schreef Taurus het volgende:

[..]

Oke, stel je hebt net gezegd "ik ga jou nooit vertellen wat ik van fok denk", en dan ga je naar de WC. Dan gaat ze kijken.
Als ik dat niet wil vertellen heb ik daar ongetwijfeld een goede reden voor. Als dan over mijn expliciet uitgesproken grens wordt heen gewalst, is het einde oefening. Damn, als je eigen partner al over je grenzen heen gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')