wil je uitgescholden worden dan? Dan krijg je van mij het 06nr van mijn collega per PM. Die is lekker gestresst en dan is dat schelden zo geregeld.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit is niet trollen, jullie doen net of ik een moord begaSorry dat ik af en toe een grappige smily er tussen gooi, maar de zaak moet wel 'n beetje luchtig blijven denk je ook niet? Die felheid, ongelooflijk. Ik word nog net niet uitgescholden.
Hihi, ik zou gewoon als ik haar vriend was een ander wijf palen. 'Wat niet weet is niet erg!'quote:Op woensdag 9 december 2009 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus als hij er niks van weet dan is het niet erg
Ik durf wel te stellen dat jij daar geen enkele weet van hebt. Maar dat terzijde.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien hebben wij privacy trauma`s, maar jij bent toch wel behoorlijk hypocriet met je sms-wis acties en doorsnuffel-acties.
Ik durf wel te stellen dat er geen eerlijkheid is in jouw relatie, alleen maar gespeeld vertrouwen.
Lees mijn bericht over vreemdgaan hierboven maar. Ik denk niet dat hij daar zo over zou denken omdat hij dan de last van schuldgevoel moet dragen. Bovendien komt hij hier niets te kort. Sowieso, vreemdgaan vergelijken met telefoongluren: dat wijst op meer dan een vertrouwenstrauma. Dat is kortsluiting.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hihi, ik zou gewoon als ik haar vriend was een ander wijf palen. 'Wat niet weet is niet erg!'
Rare respons, waar zeg ik dat ik dat wil?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wil je uitgescholden worden dan? Dan krijg je van mij het 06nr van mijn collega per PM. Die is lekker gestresst en dan is dat schelden zo geregeld.
Als je niet zoveel te verbergen hebt, en je bent zo eerlijk, waarom vraag je dan gewoon niet aan je vriend of je zijn smsjes mag lezen? Dan ben je open, eerlijk en vertrouwd bezig.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik durf wel te stellen dat jij daar geen enkele weet van hebt. Maar dat terzijde.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten, ook dat lijkt me een waarheid als een koe. Het is dus niet zo vreemd dat ik smsjes van vrienden of vriendinnen waar hun privébelevenissen in staan die bijvoorbeeld niet voor andere ogen bestemd zijn wis. Voor de zekerheid. Zelf heb ik niet zo veel te verbergen hoor, dus dat valt mee. Het is niet een en al slechtheid aan deze kant
Voor de rest wel, is maar een klein ding waar het hier over gaat (in mijn ogen, en ook in de ogen van mijn vriend). Maar voor jullie is het huuuuuge en staat 'telefoon doorlezen' blijkbaar voor alles waar een relatie om draait. Duidelijk niet mijn slag, geeft niets, ik val jullie er niet om aanquote:Op woensdag 9 december 2009 10:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan mag je ook gewoon zijn telefoon door lezen WAAR HIJ BIJ IS.
Waarom doe je dat dan niet?
[..]
Natuurlijk niet. Je wist liever smsjes die hij liever niet zou mogen zien om vervolgens zijn telefoon door te snuffelen als hij onder de douche staat, maar bij jullie is er volledig vertrouwen, openheid en eerlijkheid hoor!
Het gaat niet om telefoon doorlezen, het gaat om het stiekeme gedrag, waarbij je verborgen houd voor je partner dat je zijn telefoon doorleest.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Voor de rest wel, is maar een klein ding waar het hier over gaat (in mijn ogen, en ook in de ogen van mijn vriend). Maar voor jullie is het huuuuuge en staat 'telefoon doorlezen' blijkbaar voor alles waar een relatie om draait. Duidelijk niet mijn slag, geeft niets, ik val jullie er niet om aan
Hoe weet je dat in godsnaam als je het stiekem doetquote:Op woensdag 9 december 2009 11:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Voor de rest wel, is maar een klein ding waar het hier over gaat (in mijn ogen, en ook in de ogen van mijn vriend).
De telefoon an sich is een symptoom, de onderliggende ziekte is veel dieper. Dat sneaky en achterbakse gedoe omdat je niet aan je vriend durft te vragen of je zijn smsjes mag lezen (omdat je donders goed weet hoe hij reageert), dat is het werkelijke probleem. Probeer het nou niet te downplayen.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Voor de rest wel, is maar een klein ding waar het hier over gaat (in mijn ogen, en ook in de ogen van mijn vriend). Maar voor jullie is het huuuuuge en staat 'telefoon doorlezen' blijkbaar voor alles waar een relatie om draait. Duidelijk niet mijn slag, geeft niets, ik val jullie er niet om aan
Dat is niet handig. Als hij ja zegt weet ik dat zijn inbox saaie berichten bevat, en als hij nee zegt kan ik niet kijken maar weet ik wel dat er reden is om te kijken. Lijkt me omslachtig. Zelf even gluren levert geen onnodige spanning en dan oordeel ik zelf wel of het de moeite waard was.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je niet zoveel te verbergen hebt, en je bent zo eerlijk, waarom vraag je dan gewoon niet aan je vriend of je zijn smsjes mag lezen? Dan ben je open, eerlijk en vertrouwd bezig.
Jij hebt echt een verknipte kijk op een relatie.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat is niet handig. Als hij ja zegt weet ik dat zijn inbox saaie berichten bevat, en als hij nee zegt kan ik niet kijken maar weet ik wel dat er reden is om te kijken. Lijkt me omslachtig. Zelf even gluren levert geen onnodige spanning en dan oordeel ik zelf wel of het de moeite waard was.
O kom op zegquote:Op woensdag 9 december 2009 11:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat is niet handig. Als hij ja zegt weet ik dat zijn inbox saaie berichten bevat, en als hij nee zegt kan ik niet kijken maar weet ik wel dat er reden is om te kijken. Lijkt me omslachtig. Zelf even gluren levert geen onnodige spanning en dan oordeel ik zelf wel of het de moeite waard was.
Gelukkig, ik ben niet de enige die denkt dat de wereld fucked up is geworden.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een verknipte kijk op een relatie.
Die redenering hierboven slaat echt als een pik op een bakvorm
Onzin. In jouw belevingswereld is een telefoon een symptoom, stel je eens open voor andere belevingswerelden. Dat doe je duidelijk niet want je valt me keihard aan, omdat ik iets doe dat in jouw wereld niet te verantwoorden of rechtvaardigen of goed te praten valt. Ik blijf op zich vriendelijk berichten terwijl jij en je medestanders mij van iets serieus betichten, terwijl het voor de zoveelste keer binnen onze relatie niet zo'n groot ding is. Dat jij dat niet begrijpt ligt toch echt bij jou, daar hoor ik geen last van te hebben.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De telefoon an sich is een symptoom, de onderliggende ziekte is veel dieper. Dat sneaky en achterbakse gedoe omdat je niet aan je vriend durft te vragen of je zijn smsjes mag lezen (omdat je donders goed weet hoe hij reageert), dat is het werkelijke probleem. Probeer het nou niet te downplayen.
Je respecteert zijn recht op privacy niet. Erg kwalijk vind ik. Dat je een stel bent wil niet zeggen dat hij verplicht is alles mat je te delen, hij heeft recht op zijn eigen leven.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
je zegt valt me mee dat, dus denk misschien wil ze het graag.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Rare respons, waar zeg ik dat ik dat wil?
Primaquote:Op woensdag 9 december 2009 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een verknipte kijk op een relatie.
Die redenering hierboven slaat echt als een pik op een bakvorm
Deze vergelijking is pas krom, sorry dat ik het zeg. Probeer eens niet mijn gehele persoon te koppelen aan die ene telefoonactie, voor de verandering. Ik hou er geen principes op na, ik bekijk elke situatie los van elkaar, hypocritie neem ik voor lief. Dat ik wel eens in de telefoon van mijn vriend gluur als hij niet kijkt vind ik geen doodzonde, ik zou er bijna 'sorry' voor zeggen hier. Maar het is de harde werkelijkheid, mensen..quote:Op woensdag 9 december 2009 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Taurus? Jij vind het dus ook prima als Justitie ff je telefoongegevens doorgraaft of een huiszoeking doet zonder je kennis te geven hiervan, of zonder aanleiding.
Je kan immers beter achteraf besluiten of het de moeite waard was dan vooraf toestemming vragen.
En als iemand dan 'nee' zegt is hij/zij meteen schuldig aan ietsx1000
Ik val je helemaal niet aan, ik confronteer je met je eigen acties en woorden.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Onzin. In jouw belevingswereld is een telefoon een symptoom, stel je eens open voor andere belevingswerelden. Dat doe je duidelijk niet want je valt me keihard aan, omdat ik iets doe dat in jouw wereld niet te verantwoorden of rechtvaardigen of goed te praten valt.
Het is voor jou geen probleem, je vriend weet het nietquote:Ik blijf op zich vriendelijk berichten terwijl jij en je medestanders mij van iets serieus betichten, terwijl het voor de zoveelste keer binnen onze relatie niet zo'n groot ding is. Dat jij dat niet begrijpt ligt toch echt bij jou, daar hoor ik geen last van te hebben.
Ik heb wel degelijk een idee, alleen wil jij niet zeggen dat je weet dat hij het niet goedkeurt dat jij zijn prive spullen doorspit. Dat je daarom maar een slap verhaaltje fabriceert over dat het niet 'interessant' is als hij ja zou zeggen, daar prikt iedereen hier er gewoon doorheen.quote:Ook dat 'omdat je donders goed weet hoe hij reageert' is heel raar om te stellen, van jouw kant. Jij hebt geen idee.
Het was even een passend voorbeeld bij hoe krom jij redeneert.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
Deze vergelijking is pas krom, sorry dat ik het zeg. Probeer eens niet mijn gehele persoon te koppelen aan die ene telefoonactie, voor de verandering. Ik hou er geen principes op na, ik bekijk elke situatie los van elkaar, hypocritie neem ik voor lief. Dat ik wel eens in de telefoon van mijn vriend gluur als hij niet kijkt vind ik geen doodzonde, ik zou er bijna 'sorry' voor zeggen hier. Maar het is de harde werkelijkheid, mensen..
Het valt me mee. Dat is iets positiefs. Het valt me mee dat er nog net níet gescholden wordt. Hoe kun je dat nou opvatten als 'dus scheld me uit, alsjeblieft'?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je zegt valt me mee dat, dus denk misschien wil ze het graag.
Je wilt in elk geval dat wij allemaal denken dat je debiel bent. Althans in mijn ogen
Nee, je bent pas hypocriet als je zijn telefoon checkt en je eigen berichtjes wist. Dat is hypocriet.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:13 schreef Taurus het volgende:
Ik geef toe dat ik wel eens check, uit nieuwsgierigheid, ik zeg dat mijn vriend me niet op straat zou gooien als hij er achter komt, en gelijk heb ik een verknipte kijk op een relatie en ben ik hypocriet en naar, etc. Dat vind ik overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |