Controleren in de aangeboden stand, geen keuringseis meerquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:50 schreef lst128 het volgende:
Mijn elektrische spiegels zijn niet meer van binnenuit te verstellen (schakelaar kapot). Met de hand is het spiegelglas nog wel te draaien.
Is dit afkeur of niet?
De insteek is dat de regelmatige bestuurder wat kan zien, die 3 meter dat de keurmeester rijdquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef 2cv het volgende:
Niet handig als de keurmeester een ander postuur heeft dan diegeen die de auto naar het keurstation gereden heeft ...
Mits lichtbeeld in orde zie ik niet zo snel reden tot afkeur uit mn hoofd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:39 schreef bastiaan_ het volgende:
Binnenkort ook mijn autootje laten keuren. Heb in mijn linker koplamp wat condens, nouja, flink wat. Neem aan dat hij hier direct op wordt afgekeurd? Eventueel een manier om het er zelf uit te krijgen?
Ja, als de keurmeester 1,50m is en de klant 2,10m dan heeft de keurmeester een kussen nodig van ca. 30cm dik. Ingedrukt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
De insteek is dat de regelmatige bestuurder wat kan zien, die 3 meter dat de keurmeester rijd
Als het raam te openen is en de spiegel dan te verstellen is het ook prima ( tenminste, dat was mijn vroegere ervaring).quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef 2cv het volgende:
Niet handig als de keurmeester een ander postuur heeft dan diegeen die de auto naar het keurstation gereden heeft ...
Tja, je mag twee maand van te voren keuren, en je krijgt een maand van te voren nog een brief van de RDW....quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:31 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
130 euro + 7 euro administratiekosten betalen. Deze boete wordt automatisch opgelegd als je een dag te laat bent. Maat van mij is dit ook overkomen. De apk garage was dicht en de keuring liep een dag over de datum. Hoppa boete in de bus, 137 euro aub..
Tnxquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Controleren in de aangeboden stand, geen keuringseis meer
Ach heb je ook watquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:06 schreef lst128 het volgende:
[..]
Tnxhad voor de zekerheid toch maar een nieuwe deurschakelaar besteld en erop gezet, alles werkt nu weer. Was een duur knopje, 45 euro
Zuurquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:31 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
130 euro + 7 euro administratiekosten betalen. Deze boete wordt automatisch opgelegd als je een dag te laat bent. Maat van mij is dit ook overkomen. De apk garage was dicht en de keuring liep een dag over de datum. Hoppa boete in de bus, 137 euro aub..
Da;s dan jouw probleem, je kan de kalender voor de komende 600 jaar bekijken om te kijken of je APK in het weekend verloopt. Dat je dan toch zo eigenwijs bent om het uit te stellen tot (na) de laatste dag kan de RDW niks aan doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:13 schreef lst128 het volgende:
[..]
ZuurHoe is dit te voorkomen (behalve eerder keuren
), voor 1 dag schorsen
Mijn APK verloopt zondag en maandag wordt ie pas gekeurd...
je APK is nu gewoon 137 duurder, daar kun je niks aan doen. Schorsen werkt ook niet op deze termijn volgens mij, dit kost ook geld bovendien en je mag niet meer op de openbare weg komen...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:13 schreef lst128 het volgende:
[..]
ZuurHoe is dit te voorkomen (behalve eerder keuren
), voor 1 dag schorsen
Mijn APK verloopt zondag en maandag wordt ie pas gekeurd...
Wij danken u. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Mits lichtbeeld in orde zie ik niet zo snel reden tot afkeur uit mn hoofd.
Droog maken doe je met een föhn
Wat voor auto heb je? en welk bouwjaar?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:52 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ik heb een vraag. Moet de achterbank van de auto verankerd zijn? Ik had bij een vorige auto een afkeurpunt, want de achterbank zat niet vast aan de bodem van de auto??? De bank kon niet schuiven, want zat netjes geborgd in de uitspakingen in de bodem van de auto die hiervoor gemaakt zijn. Ik was het hier niet mee eens, maar discussie had geen zin en dus heb de bank verankerd met grote tighwraps om toch door de keuring te komen.
Verder heb ik ookin het verleden een fiat panda gehad waar de achterbank gewoon een doek was dat aan 2 buizen zat die je er zo uit kon tillen. Dat was ook nooit een probleem. wie weet hoe dit zit?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Tja, je mag twee maand van te voren keuren, en je krijgt een maand van te voren nog een brief e-mail van de RDW.... mijnoverheid.nl dat er een bericht in je berichtenbox is.
Nee, de dienst stuurt nog steeds brieven, laatst nog een gehad voor mijn auto, en mn ouders gisteren een voor hun autoquote:
Oh, ik kreeg dus een e-mail in septemberquote:Op zondag 26 januari 2014 18:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Nee, de dienst stuurt nog steeds brieven, laatst nog een gehad voor mijn auto, en mn ouders gisteren een voor hun auto
Ik heb die auto niet meer, maar was een mercedes 200 diesel uit 1986quote:Op zondag 26 januari 2014 18:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je? en welk bouwjaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |