Mag gewoon weer voor de apk. Enkel lichtbeeld is een eisquote:Op zondag 26 januari 2014 19:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mijn bak gaat morgen voor de apk. heb alleen aftermarket xenon eruit gehaald en vervangen door halogeen...voor de rest zien we wel
Ow? nou ja is er nu al uit.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Mag gewoon weer voor de apk. Enkel lichtbeeld is een eis
Gordel komt uit de leuning v.d. bank, maar is gewoon in mijn kofferbak gepleurd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:08 schreef daNpy het volgende:
Die gordel is redelijk logisch, maar het pedaal rubber
Gorden word niet gebruikt, 't is een Seat Exeo interieur waarbij de middelste zitting de gordelmechanisme in de stoel zit.. Check:quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:10 schreef daNpy het volgende:
Als er een gordel in zit/ligt moet hij ook deugdelijk bevestigd zijn.
Over deugdelijk kun je discussiëren maar een los liggende gordel is zeker niet goed.
Doet er niet toe; net als je gordelplicht. Als je een gordel in je auto hebt zitten moet ie deugdelijk bevestigd zijn. Haal hem er of uit, of bevestig hem deugdelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:12 schreef Turquaz52 het volgende:
Gorden word niet gebruikt, 't is een Seat Exeo interieur waarbij de middelste zitting de gordelmechanisme in de stoel zit.. Check:
Mijn motorkap is opengewaaid, vandaar de blauwe motorkap..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:38 schreef Erasmo het volgende:
Wat is dat toch met al die net-niet ratlook golfjes en vento's tegenwoordig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Turquaz52 op 15-02-2014 14:18:56 ]Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doet er niet toe; net als je gordelplicht. Als je een gordel in je auto hebt zitten moet ie deugdelijk bevestigd zijn. Haal hem er of uit, of bevestig hem deugdelijk.
Dat mag volgens mij wel als je ze afplakt?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
Ook voor mistlampen aan de voorzijde dien je een controlelampje te hebben in je dashboard.
Bovendien moeten ze werken, als ze op je auto zitten. Je mag geen lege/niet functionerende mistlampen in je bumper hebben zitten.
Ja, dan wel. Ondoorzichtig maken en het knopje uit je dashboard halen.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat mag volgens mij wel als je ze afplakt?
I stand correctedquote:Op maandag 17 februari 2014 10:44 schreef gerster het volgende:
nou,ik heb de regelgeving er ff bijgepakt ,maar vronie heeft gelijk .
voormistlichten hoeven niet meer te werken ,was vroeger wel ,als ze werken moeten ze het alletwee doen .
Daarop inhakend, een auto met alleen voorruitverwarming mag dat APK technisch nog ?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:48 schreef Erasmo het volgende:
Is dit afdoende ontwaseming? Mijn vaste opstelling heeft een beetje kuren nu.
[ afbeelding ]
De voorruit ontwaseming is de enige stand die moet werken voor de APK. De aanjager moet het ook doen op de hoogste stand.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Daarop inhakend, een auto met alleen voorruitverwarming mag dat APK technisch nog ?
Hmmm de aanjager doet het dus niet, maar het systeem van Ford voor de vooruit verwarming is dus afkeur?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
De voorruit ontwaseming is de enige stand die moet werken voor de APK. De aanjager moet het ook doen op de hoogste stand.
Ik doe dit niet snel, maar ik moet je even terug fluitenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:39 schreef vronie het volgende:
bij voormistlampen is geeen controlelampje verplicht .
Jaquote:Op maandag 17 februari 2014 22:38 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Hmmm de aanjager doet het dus niet, maar het systeem van Ford voor de vooruit verwarming is dus afkeur?
En zo'n los ding als hier boven?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
De voorruit ontwaseming is de enige stand die moet werken voor de APK. De aanjager moet het ook doen op de hoogste stand.
Stand 4 moet het doenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Potverdikkie en m'n printplaat is compleet versleten:
[ afbeelding ]
Dan maar ff een jumpertje leggen voor de apk
Als je 2 van de 5 contacten achterop (rechts-boven op de foto) doorlust, werkt het ding op vol vermogen. Sterker nog: dan werkt 'ie op meer vermogen dan op de maximale stand als alles zou werken.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Potverdikkie en m'n printplaat is compleet versleten:
[ afbeelding ]
Dan maar ff een jumpertje leggen voor de apk
Zal even poeren en merk het vanzelf. Het lijkt wel alsof die trut echt niet door de apk wil dit jaarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als je 2 van de 5 contacten achterop (rechts-boven op de foto) doorlust, werkt het ding op vol vermogen. Sterker nog: dan werkt 'ie op meer vermogen dan op de maximale stand als alles zou werken.
Alleen weet ik even net uit mijn hoofd welke 2 contacten je door moet lussen. De 2 meest rechtsen (op de foto) zijn voor de lampjes.
Alle contacten geprobeerd op de stekker maar niksquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als je 2 van de 5 contacten achterop (rechts-boven op de foto) doorlust, werkt het ding op vol vermogen. Sterker nog: dan werkt 'ie op meer vermogen dan op de maximale stand als alles zou werken.
Alleen weet ik even net uit mijn hoofd welke 2 contacten je door moet lussen. De 2 meest rechtsen (op de foto) zijn voor de lampjes.
Ventilatormotor uitbouwen*. Daar zit een printplaatje-achtig ding in. Schroefje loshalen en er uit trekken (van de buitenkant lijkt het een ietwat maffig afdekplaatje met daarin een HEEL klein sleufje waar een HEEL klein lipje doorheen steekt zodat je die chip niet ondersteboven kan monteren). Er is een kans dat die printplaat-achtige aan gort is. Nog niet weggooien tenzij je zeker bent dat dat de oorzaak is van het defect. Die dingen worden n.l. schaars.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Alle contacten geprobeerd op de stekker maar niks
Staat me iets van bij dat die niet in dat circuit zit. Maar zekeringen checken is in dit geval sneller en makkelijker dan wat ik beschreven heb. Dus het is geen slecht plan om dat eerst te doen. Als er een zekering in zit, zit die in het zekeringenpaneel boven het koppelingspedaal.quote:
Afstand hart naafmoer tot rand van de velg meten. Van die afstand mag je 0.5% speling hebben. Dit kun je meten door een meet klokje op een statief te zetten en dan het meet gedeelte op de rand van de velg te zetten. De meter op 0 zetten en dan het wiel heen en weer trekkenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:25 schreef 2cv het volgende:
Hoeveel speling mogen wiellagers hebben voor de APK ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |