Woensdag 25 novemberquote:De afwas
Peter begint aan de afwas
Johan komt grappend binnen
Johan pakt er zelfs een barkruk bij, en gaat zitten sms-sen
Peter wil graag dat Johan hem ff helpt, het is een vrij grote afwas
Johan verlaat de ruimte, en laat Peter alleen achter
Zondag 29 novemberquote:De opvolgsters van Mera en Dottey zijn gearriveerd
Hihihi, dat kan je los maken
Hihihi, er zit ook iets bloots onder, hihihi bloot
Hihihi, nu is ie kaal, hihihi, ik zei kaal
Johan roept dat we naar de andere kamer moeten komen, hihihi ik zei komen
Misschien mogen we wel de regie doen
Oh
Ze zijn ook alleen maar bezig zichzelf te onderhouden met niks hè.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:54 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
het schilderij van Koning Kannix sneuvelt!snel besluit Johan om toch maar even een handje te helpen
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:36 schreef Dottey het volgende:
omdat jij der niet was in de chat.. ben je verdomme een lurker geworden
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:36 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
en ik mijn best maar doen om als een deus te cappen omdat jij der niet was in de chat.. ben je verdomme een lurker geworden
Ik zag op een gegeven moment ruim 50 viewers, totdat ik f5de, kon niet waar zijn. Was het ook niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, er was iets mis.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, er was iets mis.
wtfquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:19 schreef Dottey het volgende:
Je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn
[ afbeelding ]
met al die virussen op het internet.
Peter is gearriveerd en Alsido laat hem gelijk de mooie collage V-aktie zienquote:Op woensdag 9 december 2009 13:28 schreef Peter6000 het volgende:
AANKONDIGING
Uit betrouwbare bron is er vernomen dat ex-Bunkerdeelnemer, en regionaal bekend entertainer Peter Nuninga later vandaag in PS2 aanwezig zal zijn.
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:47 schreef snetje het volgende:
[..]
Peter is gearriveerd en Alsido laat hem gelijk de mooie collage V-aktie zien![]()
[ afbeelding ]
Gisterenavond om 21.30 uur.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Peter, wat is volgens jou het beste tijdstip om even goed voor de streams te gaan zitten?
Dat de kans dat ik wat leuks mee krijg het grootst is als het ware.
Nou, het gaat zeg maar om het idee.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:07 schreef Copycat het volgende:
Er zijn geen keukenkastjes. Of nu wel?
Okay, ik geef het toe.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb even research gedaan en er zijn inderdaad geen keukenkastjes maar hij heeft wel fijn allemaal planken boven zijn fornuis. Daar zullen heus ook wel schroefjes inzitten ofzo.
Ik geloof je op je woord.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Okay, ik geef het toe.
Dat van die keukenkastjes was niet waar.
Maar stop maar met verdere research hoor, de rest is 100 procent geverifieerd.
Hij heeft ook maar 1 hand in 1 zakquote:Op woensdag 9 december 2009 18:04 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Peter Nuninga, die vanmiddag op de chat nog zei dit keer niet met zijn handen in zijn zakken te zullen gaan staan![]()
Rechts zichtbaar: de planken die dienen als surrogaatkeukenkastjes
dat lijkt met vet gaaf!quote:Op woensdag 9 december 2009 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord.
En hij heeft volgens mij best een stoer keukentje daar. Zal ik 'm een mailtje sturen en vragen of ik een keer voor 'm mag koken?
Het beeld staat gewoon stil hoor....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |