Ja he.quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 22:02 schreef Lamon. het volgende:
Ik vind mezelf niet extreem knap, zelfs te lelijk want ik ben een perfectionist, maar ik heb inmiddels geleerd van met name vrouwen dat ik zwaar boven het gemiddelde zit, dus mijn eigen mening sluit niet aan bij de mening van derden.
Arrogant gezegd, ja, ik ben extreem knap, maar zie het zelf niet.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:21 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Het is lang geleden dat ik hard moest lachen om zo'n lolcat achtig plaatje
Topic Hijackquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:34 schreef Maisnon het volgende:
Oh mijn god het was echt zn eigen toetsenbord
Omdat het lekkere vrolijke muziek is:quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:40 schreef Broekpaling het volgende:
Bwuuuurgh, waarom vinden zoveel mensen dit een geniaal nummer?
Mij maak je er niet vrolijk mee, dus ik pas.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat het lekkere vrolijke muziek is:
[ afbeelding ]
Death Cab for Cutiequote:Op dinsdag 8 december 2009 17:42 schreef Maisnon het volgende:
Owl City
Dikke na aap stem van die Death Cab for Cutie. Met een heeeele hoop auto tune erover.
Het is niet slecht, maar ik trek het absoluut niet
Wat een mongool is het toch ook.quote:
Had hij niet redelijk hard verloren bij de mister sexy verkiezingen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een mongool is het toch ook.
Ik heb geen idee, heb alleen de uitslag van de winnaars meegemaakt. Waarschijnlijk zal ie het wel weer sarcastisch bedoelen en hebben wij domme snotneusjes het weer niet door.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Had hij niet redelijk hard verloren bij de mister sexy verkiezingen?
En dan nog denkt hij dat hij 'extreem knap' is.
Lijstjes...quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:54 schreef Maisnon het volgende:
Ik moet nog mn lijstje van dit jaar tofste albums maken
Ik vond Arctic Monkeys live goed, maar slecht. Muzikaal was het echt goed maar qua show is het niks aan. Hij ging op het podium staan met zijn haar voor z'n gezicht begon te spelen en daarna liep hij ook weer weg. Geen bedankje of wat dan ook.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:53 schreef Japsnars het volgende:
Doe mij maar Calvin Harris, Arctic Monkeys, Rascals, Kooks, Fratelli's, Daniel Steinberg, The whitest boy alive en meer van dat soort meuk.
Ja daar was zo'n topic van op FOK en ik had halverwege er iets ingezet, dus ik denkquote:
Maisnon gaat all the way!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja daar was zo'n topic van op FOK en ik had halverwege er iets ingezet, dus ik denkdan maar all the way
quote:
Voel je iets groeien terwijl je dit zegt?quote:
Nee, ik zit dan ook niet op een plant.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Voel je iets groeien terwijl je dit zegt?
Kaiser Chiefs kunnen mij niet echt boeien, volgens mij ben ik niet eens bij dat concert geweest.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:57 schreef Japsnars het volgende:
Arctic Monkeys staan er dan ook wel om bekend een hele onpersoonlijke live performance te hebben![]()
The kaiser chiefs en prodigy aren wel tof
Vooral de Chiefs zijn echte entertainers.
Camping 3 bij de t-splitsing rechts en dan vrijwel meteen links.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs kunnen mij niet echt boeien, volgens mij ben ik niet eens bij dat concert geweest.![]()
Prodigy was wel heel tof ja, er waren sowieso echt veel gave acts.
Welke camping stond je?
Ik stond ook op camping 3. Maar dan net achter de rij met bomen. Op het middelste veld zeg maar.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Camping 3 bij de t-splitsing rechts en dan vrijwel meteen links.
Je hebt dan wel wat gemist want de KC waren echt wel tof live
KoL,Killers, Coldplay en Metallica (en nog heel veel andere) waren op werchter ook heel vet om te zien.
Kun je niet instellen dat die luisterbeurten worden meegerekend op Last.fm? Ik kon het met m'n iPod wel iig.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:58 schreef Maisnon het volgende:
Eigenlijk klopt mijn last.fm echt maar half want ik luister veel meer naar muziek op mijn mp3 speler
Ons libido.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]!!!
Hier word ik niet vrolijk van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muzieksmaak.quote:
Ooh. Nou ik heb het in de afgelopen 24 uur 2 keer gedaan. En ik zou nu best nog een keer willenquote:
Nah, ik ben nu niet echt in de stemming.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh. Nou ik heb het in de afgelopen 24 uur 2 keer gedaan. En ik zou nu best nog een keer willenjullie dan?
Ik noemde maar een klein deel op van waar ik naar luisterquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik stond ook op camping 3. Maar dan net achter de rij met bomen. Op het middelste veld zeg maar.
Die bands die je opnoemd vind ik eigenlijk niet zo heel leuk.Kasabian vond ik ook gaaf trouwens, Basemant Jaxx waren geweldig. En zo kan ik nog uren door gaan.
iPod wel maar volgens mij niks anders dan dat:Pquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun je niet instellen dat die luisterbeurten worden meegerekend op Last.fm? Ik kon het met m'n iPod wel iig.
Ik en mijn rechterhand.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh. Nou ik heb het in de afgelopen 24 uur 2 keer gedaan. En ik zou nu best nog een keer willenjullie dan?
Wat voor mp3spelert heb jij dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
iPod wel maar volgens mij niks anders dan dat:P
Kees van Hondt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik noemde maar een klein deel op van waar ik naar luisterBasement Jaxx vond ik ook ubergaaf, Kasbabian heb ik niet gezien. De enige dingen die ik echt niet leuk vond waren Bring me the Horizon enzo
Jammer. Waarom niet?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, ik ben nu niet echt in de stemming.
Hoevaak hebben jullie seksquote:
Ik ben verkouden; m'n neus lekt en ik voel me een dweil.quote:
Een Sansa Fuze waar van die handige geheugenkaartjes in gaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor mp3spelert heb jij dan?
Sowieso, muziekquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:09 schreef Maisnon het volgende:
En laten we alsjeblieft geen muzieksmaak testen
Aux Raus wou een vriend van mij heel graag mee en dat heb ik maar gewoon vanaf de zijlijn meegeluisterd, ik werd echt helemaal gek na een tijdjequote:Op dinsdag 8 december 2009 18:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kees van Hondt.![]()
Aux Raus![]()
Dat waren ook twee hele leuke acts.
Een paar keer per week. Meestal afhankelijk van het aantal nieuwe foto die jij van jezelf post.quote:
Bwhehe, lijkt precies op de iPod.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Een Sansa Fuze waar van die handige geheugenkaartjes in gaan
Op FOK! gewonnen
Ik stond bij Aux Raus midden in de pit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Aux Raus wou een vriend van mij heel graag mee en dat heb ik maar gewoon vanaf de zijlijn meegeluisterd, ik werd echt helemaal gek na een tijdjeKees van Hondt was wel heel tof net zoals de andere artiesten in de Lima.
Allemaal balkanachtige muziek.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:16 schreef kurk_droog het volgende:
wie wil het Fobo van ynuhh beschrijven?
Zo voelde ik me ook toen ik wakker werdquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben verkouden; m'n neus lekt en ik voel me een dweil.
Nu maak je me gewoon bangquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een paar keer per week. Meestal afhankelijk van het aantal nieuwe foto die jij van jezelf post.
Ja kloptquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bwhehe, lijkt precies op de iPod.
Hehe, ik ben ooit eens met wat vrienden mee geweest naar een kleinschalig metal concert waar we ook constant in de pit stonden. De eerste en laatste keer dat ik dat doequote:Op dinsdag 8 december 2009 18:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik stond bij Aux Raus midden in de pit.Als ik nuchter ben zal ik dat niet zo snel doen.
Ben je serieus nu?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu maak je me gewoon bangmaar echt een paar keer per week? Niet elke dag?
Grapje, jeweets. En nee, soms sla ik weleens een dagje overquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu maak je me gewoon bangmaar echt een paar keer per week? Niet elke dag?
Die Luuk Bouwman gaf les aan één van mijn vrienden aan Avans Hogeschool.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik stond bij Aux Raus midden in de pit.Als ik nuchter ben zal ik dat niet zo snel doen.
Dus je bent iig nat.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben verkouden; m'n neus lekt en ik voel me een dweil.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo voelde ik me ook toen ik wakker werdmaar weet je wat daar goed tegen helpt, een stevig potje neuken
!!
Ze is heel serieus.quote:
Laat je inzending eens zien.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:20 schreef Maisnon het volgende:
Ik had meegedaan op zo'n simpele last minute dicht wedstrijd van fok om die nieuwe Mario voor de Wii te winnen... hopelijk maken ze snel bekend wie gewonnen heeft
Dacht ik al ja.quote:
Nee, ik ben een dweil die nog niet in het water is geweest.quote:
quote:LEEUWARDEN - Het gerechtshof in Leeuwarden heeft dinsdag drie jongens uit Augustina (Friesland) vrijgesproken van een verkrachting met een bevroren frikadel.
De jongens werden vorig jaar door de rechtbank in Leeuwarden veroordeeld tot een taakstraf van 50 uur. Ze zouden in 2006 een toen nog 14-jarige dorpsgenootje met de frikadel hebben verkracht.
Ik hou ook van haar kont.quote:
Zo'n krokante? Dat zijn ze meestal als ze al eens nat zijn geweewst.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik ben een dweil die nog niet in het water is geweest.
quote:
Ik wil pics, nu.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Goed gezegd.
Het is ook een kunstwerk, gemaakt door god.
Waar dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:22 schreef Maisnon het volgende:
Hij staat gewoon openbaar in de reacties bij dat item, Fas
Nee, ik ben zo'n nieuwe uit de winkel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo'n krokante? Dat zijn ze meestal als ze al eens nat zijn geweewst.
En dat is het punt dat ik terug krabbel.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar dan?![]()
[..]
Nee, ik ben zo'n nieuwe uit de winkel.
En die pm's van vorige keer dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
En dat is het punt dat ik terug krabbel.
Chai eet me levend op als ik pics van haar kont verspreid.
Oke van haar cunt dan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
En dat is het punt dat ik terug krabbel.
Chai eet me levend op als ik pics van haar kont verspreid.
Dus jij denkt dat wij allemaal dagelijks rukken?quote:
Ik ben nog helemaal fris.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat wij allemaal dagelijks rukken?![]()
Misschien kunnen m'n mede-mannelijke SC'ers dit ontkrachten. Jongens?quote:
Oh, ben jij er ook weer.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:32 schreef kurk_droog het volgende:
jaloers op degene die zijn dop tussen chai haar billetjes mag plaatsen
Ik ruik naar waterleliesquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:31 schreef Maisnon het volgende:
Zo veel liefde.
Ik ga zo uitgebreid in bad met nieuwe zeep en nieuwe conditioner en als het goed is ruik ik de komende tijd naar perzik
Vast niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Misschien kunnen m'n mede-mannelijke SC'ers dit ontkrachten. Jongens?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee.quote:
Ik kan dit beamen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Meldt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:32 schreef kurk_droog het volgende:
jaloers op degene die zijn dop tussen chai haar billetjes mag plaatsen
Soms heb ik het heel druk en dan vergeet ik het!quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja maar de helden uit dit topic hebben geen (vaste) relatie dus moeten ze af en toe wel rukken lijkt me.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:42 schreef Mozy het volgende:
Echte helden fappen niet, echte helden neuken.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar de helden uit dit topic hebben geen (vaste) relatie dus moeten ze af en toe wel rukken lijkt me.
Hmm.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
Seksnummers volgens Beau van Erven Dorens:
Sinds ik een Fleshlight heb wel ja.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
inderdaad..
Meerdere keren per dag
Jamaar niet dagelijks. Dat zou best wel sad zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar de helden uit dit topic hebben geen (vaste) relatie dus moeten ze af en toe wel rukken lijkt me.
Die hebben allerlei sletjes die ze kunnen oproepen wanneer ze willen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waaromquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jamaar niet dagelijks. Dat zou best wel sad zijn.!
Sowieso.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die hebben allerlei sletjes die ze kunnen oproepen wanneer ze willen.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die hebben allerlei sletjes die ze kunnen oproepen wanneer ze willen.
Tmiquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom? Als ik geen seks heb bevredig ik mezelf meestal ook wel elke dag
!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Hoezo zou dat sad zijn?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jamaar niet dagelijks. Dat zou best wel sad zijn.!
Ik ben geen addict, ik ben een gezonde jonge vrouwquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat sowieso.
[..]
TmiEn jij bent een addict, dat telt niet
Nu de hele boel nog... sorterenquote:x Bat for Lashes - Two Suns
x Cymbals Eat Guitars - Why there are mountains
x Camera Obscura - My Maudlin Career
x Moderat - Moderat
x Esser - Braveface
x Zwart Licht - Bliksemschict
x Maccabees - Wall of Arms
x Japandroids - Post-Nothing
x Grizzly Bear - Veckitamest
x LeLe - Marble
x Passion Pit - Manners
x Dirty Projectors - Bitte Orca
x Olivia Ruiz - Miss Meteores
x Merriweather Post Pavillion
x White Lies - To Lose My Life
x Bibio - Ambivalence Avenue
x Major Lazer - Guns Dont Kill People LAZERS DO
x Gui Boratto - Take My Breath Away
x Nosaj Thing - Drift
x Portugal.The man - The Satanic Satanist
x Julian Plenti - Julian Plenti is... Skyscraper
x Delorean - Ayrton Senna (EP)
x jj - jj no2
x The Fiery Furnaces - I'm Going Away
x Arctic Monkeys - Humbug
x Birdy Nam Nam - Manual for succesful Rioting
x Florence + The Machine - Lungs
x the XX - XX
x Wild Beasts - Two Dancers
x The ASteroids Galaxy Tour - Fruit
x Zoot Woman - Things are what they used to be
x Mew - No More Stories etc et etc etc etc
x Baroness - Blue Record
x Fever Ray - Fever Ray
x Beirut - March of the Zapotec / Realpeople - Holland
x Lily allen - It's Not me It's you
x Phoenix - Wolfgang Amadeus Phoenix
x Röyksopp - Junior
x Fakkelbrigade - Colucci Era
x Kasabian - West Ryder Pauper Lunatic ASylum
x Patrick Watson - Wooden Arms
x St.Vincent - Actor
x Muse - The Resistance
x Bear in Heaven - Beast Rest Forth Mouth
x Doves - Kingdom of Rust
x Matt & Kim - Grand
Ze zitten nog in de ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben geen addict, ik ben een gezonde jonge vrouw!
En duidelijk zijn jullie niet de hormoonbommetjes die ik dacht dat jullie waren!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Oké, Maisnon bevredigt haarzelf ook elke dag.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:51 schreef Maisnon het volgende:
Dagelijks is toch niet zo raar voor gezonde jonge mensen
Lijkt mij dus ook nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:51 schreef Maisnon het volgende:
Dagelijks is toch niet zo raar voor gezonde jonge mensen
Hormoonbommetjes.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben geen addict, ik ben een gezonde jonge vrouw!
En duidelijk zijn jullie niet de hormoonbommetjes die ik dacht dat jullie waren!
Anders kun je toch ook nooit slapen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, Maisnon bevredigt haarzelf ook elke dag.
Ja maar dat kun je toch geen seksueel plezier noemen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:54 schreef Maisnon het volgende:
Vandaag haal ik bvb genoeg plezier uit een gigantische chocoladeletter eten terwijl ik in bad lig te ver perziken
Maisnon is nogal raar.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dat kun je toch geen seksueel plezier noemen?
Dat doet mijn vader ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:52 schreef Mozy het volgende:
Mijn vriendin patience'd de hele dag. Is dat gezond?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:53 schreef Maisnon het volgende:
Neuh niet elke dag, eens per twee dagen
Oh really?quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat doet mijn vader ook
MISSCHIEN KUNNEN WE ZE WEL KOPPELEN!!!!
quote:
hele chocoletter erin? Doen weinig je naquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:54 schreef Maisnon het volgende:
Vandaag haal ik bvb genoeg plezier uit een gigantische chocoladeletter eten terwijl ik in bad lig te ver perziken
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik niet kan slapen bevredig ik mezelf ook wel eens [ afbeelding ]!
Nooit iemand anders?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij doet niet goed genoeg je best.quote:
Oké, nu heb ik wel zin.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, zij doet haar best niet om mij geil te krijgen. LEZENquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus jij moet je best doen om niet elke dag te fappen?_!
Je zou het van nature moeten zijn. Ik ben eigenlijk een standaard-level geil en dat kun je met een paar luttele kusjes alweer aanwakkeren tot niveautje neuk-me-nu.quote:
Kus kus kusquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zou het van nature moeten zijn. Ik ben eigenlijk een standaard-level geil en dat kun je met een paar luttele kusjes alweer aanwakkeren tot niveautje neuk-me-nu.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zou het van nature moeten zijn. Ik ben eigenlijk een standaard-level geil en dat kun je met een paar luttele kusjes alweer aanwakkeren tot niveautje neuk-me-nu.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Faker.quote:
Ja, ik heb volgens mij weleens wat geluisterd. Klonk wel redelijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:09 schreef Maisnon het volgende:
Drift album van Nosaj Thing kan ik ook iedereen aanraden. Het is best apart (joh!), spookachtig, electronisch, dubstep achtig en hiphop achtig.
Nu ik niet de enige ben is het niet meer grappig nee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
De originaliteit spat er werkelijk vanaf!
Daar vroeg je niet om.. 3 kusjes was genoeg. Dan ga ik me niet inspannenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
De originaliteit spat er werkelijk vanaf!
Artiesten die makkelijk willen scoren door liedjes uit te brengen met zoetsappige, idealistische teksten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:12 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die onder dit soort liedjes als reactie "PEACE FROM [insert land]" neerzetten![]()
![]()
Kutnummerquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:12 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die onder dit soort liedjes als reactie "PEACE FROM [insert land]" neerzetten![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 8 december 2009 19:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daar vroeg je niet om.. 3 kusjes was genoeg. Dan ga ik me niet inspannen
vrijdag kan je?
Wist Skylark dat maar.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeen die roos moet ik ook niet.
Die dan weer welquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En deze: [ afbeelding ]
quote:
Het ging me niet om het nummerquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Artiesten die makkelijk willen scoren door liedjes uit te brengen met zoetsappige, idealistische teksten.
Sybianquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erwten van Nederland.quote:
Ik heb manboobs. En ja ik wilquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:20 schreef iszinloos het volgende:
Extra invites gehad van google voor google wave ......wie wil?
Als je tieten hebt krijg je uiteraard voorrang.
mannelijke tieten melden zichquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:20 schreef iszinloos het volgende:
Hey, ik wil wel. Wil je tieten, kijk dan in m'n postgeschiedenisquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:20 schreef iszinloos het volgende:
Past dat onder de kerstboom?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:23 schreef Lakitu het volgende:
Dit luister ik nu, wat een held was dat toch ook
Inderdaad. Plus het oude TMF logo uit de tijd dat TMF nog leuk was en ook echt muziek uitzond.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:23 schreef Lakitu het volgende:
Dit luister ik nu, wat een held was dat toch ook
Ze heeft een snor.quote:
Taylor Swift zag ik vorige keer nog langskomen bij TMF hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Plus het oude TMF logo uit de tijd dat TMF nog leuk was en ook echt muziek uitzond.
Gewoon de onderste takken wegknippen.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Taylor Swift zag ik vorige keer nog langskomen bij TMF hoor.
Jij hebt een maximale belasting van 45kg?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die trots zijn op hun vettieten
Ik had het over muziek.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Taylor Swift zag ik vorige keer nog langskomen bij TMF hoor.
Wat? Het is gewoon 1 brok spier bij mij.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt een maximale belasting van 45kg?
NIET HATEN OP GAMEKINGS VERDOMMEquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had het over muziek.
En iedere keer wanneer ik er langszap zijn er kansloze sjappies op vakantie, of een stel nerds die zich af beren op een nieuwe computergame met de nieuwste faalhaas engine.
maak maar gmail adres voor mij aan en stuur daarna wachtwoord en alles via pmquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:28 schreef iszinloos het volgende:
Pm me even jullie gmail adressen dan kan ik de invites versturen.
En ja je moet een gmail adres hebben!
hotmail werkt niet.
Dus even aan maken als je die niet hebt en pm me het adress dan vul ik het in.
geilebobbybeer_xxx@gmail.com.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:28 schreef iszinloos het volgende:
hotmail werkt niet.
Gamekings met de Nederlands Schwarzenegger en Skatequote:
Lazy ass bitchquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
maak maar gmail adres voor mij aan en stuur daarna wachtwoord en alles via pm
Eerlijk toegegeven is dat nog een van de beste programma's. Maar waar het op neer komt is dat ik erg weinig muziek zie voor een muziek zender. Zelfde geldt voor MTV overigens. Daar is volgens mij echt alleen nog maar de hele dag The Hills, Cribs of Pimp My Ridequote:
Ik heb ergens volgens mij nog een mailadres liggenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:28 schreef iszinloos het volgende:
hotmail werkt niet.
Hotmailquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lazy ass bitch
En mensen die hotmail boven gmail verkiezen
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat? Het is gewoon 1 brok spier bij mij.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
maak maar gmail adres voor mij aan en stuur daarna wachtwoord en alles via pm
The Hillsquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eerlijk toegegeven is dat nog een van de beste programma's. Maar waar het op neer komt is dat ik erg weinig muziek zie voor een muziek zender. Zelfde geldt voor MTV overigens. Daar is volgens mij echt alleen nog maar de hele dag The Hills, Cribs of Pimp My Ride
's ochtends slaap ik.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
The Hills's ochtends heeft MTV altijd nog wel goede muziek. 's Nachts is het allemaal nigger shit.
In het weekend. Doordeweeks zit ik op het werk natuurlijk.quote:
Braaf.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In het weekend. Doordeweeks zit ik op het werk natuurlijk.
Hoi kutwijf.quote:
Hoe is het, tyfushoer?quote:
of duizend!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:02 schreef Mozy het volgende:
Serieus wolvendagen, ga even weg ofzo.
En met even bedoel ik een jaar of 20.
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:02 schreef Mozy het volgende:
quote:
quote:
Wat heeft ze misdaan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:02 schreef Mozy het volgende:
Ik ben hier een maand of anderhalf niet geweest. Dat zal het zijn.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben hier een maand of anderhalf niet geweest. Dat zal het zijn.
Er speelt zich hier, zoals normaal, niks af.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh.Tja, dan verlies je het respect he. Maar goed, ben hier ook niet meer zoveel dus weet sowieso amper wat zich hier allemaal afspeelt.
Ja okee, maar ik dach dat er misschien een specifieke reden was dat ze zo tegen je deden. Dat van mij was een grapje iig.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er speelt zich hier, zoals normaal, niks af.
Douche je nog steeds naakt?quote:
Mneu, ik ben gewoon leuk en geil. Daar kan ik niks aan doen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja okee, maar ik dach dat er misschien een specifieke reden was dat ze zo tegen je deden. Dat van mij was een grapje iig.
Fully.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mneu, ik ben gewoon leuk en geil. Daar kan ik niks aan doen.![]()
Mensen die naakt douchen.quote:Fully.
Jawel. Probeer alleen net te doen alsof ik je niet leuk en geil vind. Lukt het volgens jou een beetje denk je?quote:
Je moeder en Camilla Belle in een tutu godverdomme.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
He kenkerfalers, melden op Hamachi voor UT.
Nee. En nu ga ik douchen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel. Probeer alleen net te doen alsof ik je niet leuk en geil vind. Lukt het volgens jou een beetje denk je?
Oh. Nou doei he!quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moeder en Camilla Belle in een tutu godverdomme.
Hihi het is leuk he, ik kijk ook.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga even douchen, anders moet ik na Floor Faber en daar heb ik geen zin in want ik wil fris en fruitig zijn voor Floor Faber.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:53 schreef RickoKun het volgende:
Yo mense ik ga even aan mn purperen frivoolstaaf trekken wat ik heb net WOodbuRns Black Teens #4 gedowned!!!!!!!
Sla er op.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:58 schreef RickoKun het volgende:
ik heb op dit moment een dikke stijfmans!
Je kutpaintsquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:02 schreef Ensaf het volgende:
Hoi!
Waar zullen we over gaan praten hier?
Ik probeer de lichamen altijd zo a-seksueel mogelijk te tekenen.quote:
Purperen frivoolstaafquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:53 schreef RickoKun het volgende:
Yo mense ik ga even aan mn purperen frivoolstaaf trekken wat ik heb net WOodbuRns Black Teens #4 gedowned!!!!!!!
Misschien geeft de meid je achter de kassa wel een lekker fist-beurt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
Zal ik naar de AH fietsen om m'n lege flessen in te leveren?
QFTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF
[ Bericht 12% gewijzigd door iszinloos op 08-12-2009 21:32:12 ]Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Bij sommige mensen is hij groot doordat er veel vet in zit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:21 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom zeggen zoveel mensen dikke teen?Het is toch gewoon grote teen.
Euhmquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Misschien geeft de meid je achter de kassa wel een lekker fist-beurt.
Dat heb ik nou nog nooit iemand horen zeggen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:21 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom zeggen zoveel mensen dikke teen?Het is toch gewoon grote teen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:22 schreef Breathtaking het volgende:
Dat heb ik nou nog nooit iemand horen zeggen.
Bij de korenbeurs?!quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
Zal ik naar de AH fietsen om m'n lege flessen in te leveren?
De mijne heten: Henk, Gerda, Truus, Wil en Hanniequote:Op dinsdag 8 december 2009 21:26 schreef Ensaf het volgende:
Hebben jullie koosnaampjes voor jullie tenen?
Ik best vaak.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhm?
[..]
Dat heb ik nou nog nooit iemand horen zeggen.
Priscilla vind ik een beetje een vreemde naam eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De mijne heten: Henk, Gerda, Truus, Wil en Hannie
en: Jamilla, Priscilla, Wesley, Kimberly en Johnny
Het is de teen naast mijn grote teenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:33 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Priscilla vind ik een beetje een vreemde naam eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |