Ja he.quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 22:02 schreef Lamon. het volgende:
Ik vind mezelf niet extreem knap, zelfs te lelijk want ik ben een perfectionist, maar ik heb inmiddels geleerd van met name vrouwen dat ik zwaar boven het gemiddelde zit, dus mijn eigen mening sluit niet aan bij de mening van derden.
Arrogant gezegd, ja, ik ben extreem knap, maar zie het zelf niet.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:21 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Het is lang geleden dat ik hard moest lachen om zo'n lolcat achtig plaatje
Topic Hijackquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:34 schreef Maisnon het volgende:
Oh mijn god het was echt zn eigen toetsenbord
Omdat het lekkere vrolijke muziek is:quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:40 schreef Broekpaling het volgende:
Bwuuuurgh, waarom vinden zoveel mensen dit een geniaal nummer?
Mij maak je er niet vrolijk mee, dus ik pas.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat het lekkere vrolijke muziek is:
[ afbeelding ]
Death Cab for Cutiequote:Op dinsdag 8 december 2009 17:42 schreef Maisnon het volgende:
Owl City
Dikke na aap stem van die Death Cab for Cutie. Met een heeeele hoop auto tune erover.
Het is niet slecht, maar ik trek het absoluut niet
Wat een mongool is het toch ook.quote:
Had hij niet redelijk hard verloren bij de mister sexy verkiezingen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een mongool is het toch ook.
Ik heb geen idee, heb alleen de uitslag van de winnaars meegemaakt. Waarschijnlijk zal ie het wel weer sarcastisch bedoelen en hebben wij domme snotneusjes het weer niet door.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Had hij niet redelijk hard verloren bij de mister sexy verkiezingen?
En dan nog denkt hij dat hij 'extreem knap' is.
Lijstjes...quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:54 schreef Maisnon het volgende:
Ik moet nog mn lijstje van dit jaar tofste albums maken
Ik vond Arctic Monkeys live goed, maar slecht. Muzikaal was het echt goed maar qua show is het niks aan. Hij ging op het podium staan met zijn haar voor z'n gezicht begon te spelen en daarna liep hij ook weer weg. Geen bedankje of wat dan ook.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:53 schreef Japsnars het volgende:
Doe mij maar Calvin Harris, Arctic Monkeys, Rascals, Kooks, Fratelli's, Daniel Steinberg, The whitest boy alive en meer van dat soort meuk.
Ja daar was zo'n topic van op FOK en ik had halverwege er iets ingezet, dus ik denkquote:
Maisnon gaat all the way!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja daar was zo'n topic van op FOK en ik had halverwege er iets ingezet, dus ik denkdan maar all the way
quote:
Voel je iets groeien terwijl je dit zegt?quote:
Nee, ik zit dan ook niet op een plant.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Voel je iets groeien terwijl je dit zegt?
Kaiser Chiefs kunnen mij niet echt boeien, volgens mij ben ik niet eens bij dat concert geweest.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:57 schreef Japsnars het volgende:
Arctic Monkeys staan er dan ook wel om bekend een hele onpersoonlijke live performance te hebben![]()
The kaiser chiefs en prodigy aren wel tof
Vooral de Chiefs zijn echte entertainers.
Camping 3 bij de t-splitsing rechts en dan vrijwel meteen links.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs kunnen mij niet echt boeien, volgens mij ben ik niet eens bij dat concert geweest.![]()
Prodigy was wel heel tof ja, er waren sowieso echt veel gave acts.
Welke camping stond je?
Ik stond ook op camping 3. Maar dan net achter de rij met bomen. Op het middelste veld zeg maar.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Camping 3 bij de t-splitsing rechts en dan vrijwel meteen links.
Je hebt dan wel wat gemist want de KC waren echt wel tof live
KoL,Killers, Coldplay en Metallica (en nog heel veel andere) waren op werchter ook heel vet om te zien.
Kun je niet instellen dat die luisterbeurten worden meegerekend op Last.fm? Ik kon het met m'n iPod wel iig.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:58 schreef Maisnon het volgende:
Eigenlijk klopt mijn last.fm echt maar half want ik luister veel meer naar muziek op mijn mp3 speler
Ons libido.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]!!!
Hier word ik niet vrolijk van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muzieksmaak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |