quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:15 schreef capricia het volgende:
Tis toch ook wel een beetje misbruik maken van iemands armoede:
[..]
quote:Ben je een vrouw die moeilijk rond kan komen en toch graag van een computer gebruik wil maken? Ik (leuke 40'er met een goed voorkomen) biedt je een gratis laptop aan inclusief installatie. De vergoeding hiervoor laat zich raden! Ook onderhoudsbeurten kunnen door mij worden uitgevoerd. Graag reageren met foto en eventuele specifieke wensen. Groetjes, E
Oké, die gaat dus Champions League kijken met vrienden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:24 schreef capricia het volgende:
Heb net m'n vriend gesmst: "Hey schat, zie jij het zitten om zo even langs de supermarkt te rijden en voor ons iets lekkers en uitgebreids te koken? Zal ik je vanavond verwennen. Kus XXX"
Ben benieuwd!
De eerste breuken in de relatie.. uit vrije wil, of als het "gewoon" gevraagd wordt, vertikt hij het?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:24 schreef capricia het volgende:
Heb net m'n vriend gesmst: "Hey schat, zie jij het zitten om zo even langs de supermarkt te rijden en voor ons iets lekkers en uitgebreids te koken? Zal ik je vanavond verwennen. Kus XXX"
Ben benieuwd!
Hij houdt niet van voetbal...quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, die gaat dus Champions League kijken met vrienden.
Ik dacht: Ik probeer het gewoon...meestal ben ik degene die kookt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
De eerste breuken in de relatie.. uit vrije wil, of als het "gewoon" gevraagd wordt, vertikt hij het?
quote:
‘uw’ is hier niet juist. Dit advies was gratis hoor.quote:
Zie je jezelf als zoiets voor je moeder plaatsen...quote:dochter zoekt voor haar moeder - ik zoek een lieve man voor vakantie!
Rubriek: Vakantie/Reispartner - Algemene oproepen
Wie wil mij meenemen op een heerlijke droom vakantie ? ik ben een vrouw van middelbare leeftijd en door de ellende van een scheiding niet in staat dit zelf te betalen. natuurlijk kom ik lekker bij je slapen, en misschien bij de juiste klik een beetje meer. Ben jij die lieve man?
Duh, Iblis, duhhhhh!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:33 schreef Iblis het volgende:
[..]
‘uw’ is hier niet juist. Dit advies was gratis hoor.
Opeten?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik dacht: Ik probeer het gewoon...meestal ben ik degene die kookt.
Maar hij hing meteen aan de telefoon hoor...hij heeft zin om zuurkool te maken.
Tja, wat moet ik daar nou weer mee?
Natuurlijk! Maar ja, ik had uitgebreider gehoopt...quote:
Mijn moeder zou door het lint gaan, en dan bedoel ik niet op een positieve manier.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:34 schreef capricia het volgende:
Er zijn hele families actief:
[..]
Zie je jezelf als zoiets voor je moeder plaatsen...![]()
![]()
Vraag me af wat je op je bord had gekregen als je er niet bij had gemeld dat er verwennerij voor toe was. Droog brood ofzo.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Natuurlijk! Maar ja, ik had uitgebreider gehoopt...
Dus toch voetbal kijken vanavond.
Mijn moeder zal ook not amused zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Mijn moeder zou door het lint gaan, en dan bedoel ik niet op een positieve manier.
Maar dit topic brengt me wel op ideeen voor practical jokes. vanavond eens een advetentie plaatsen voor iemand anders
Als jij helpt met afscheren....quote:
http://www.sexmarkt.nl/ru(...)haamhaar-kapper.aspxquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als jij helpt met afscheren....
quote:32 jarige expat, wonend en werkend in Thailand zoekt een leuke meid om Kerst en Nieuw in Thailand door te brengen op een zonnige strand
Periode: 18 december t.e.m 2 januarie
Bereidt Ticket + alle onkosten te dragen
enkel reacties met foto zullen beantwoord worden
- iets zegt me dat hij niet veel succes zal hebbenquote:Lex2003 - Blinde vrouw gezocht voor contact Rubriek: Sexcontact - Gehandicapten Hoi, Ik ben Lex, 35 jaar en woonachtig in Gelderland. Ik ben op zoek naar een blinde vrouw voor contact. Al heel lang koester ik de wens om een contact te hebben met een blinde vrouw. Ik ben niet iemand die haast heeft met dingen, en als het niet klikt dan klikt het niet.. Lex
Zou hij enkel gewoon lelijk zijn, of zou het een soort van gehandicapten-fetisjisme zijn?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:47 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
- iets zegt me dat hij niet veel succes zal hebben![]()
- moet wel erg lelijk zijn
Kan dat echt een fetisj zijn? Heus?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Zou hij enkel gewoon lelijk zijn, of zou het een soort van gehandicapten-fetisjisme zijn?
zoiets bestaat wel:quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:50 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Kan dat echt een fetisj zijn? Heus?
Jij bent mij er eentje.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:53 schreef capricia het volgende:
[..]
zoiets bestaat wel:
http://fetishwijzer.nl/blader/Beperkte_bewegingsvrijheidfetish
[ afbeelding ]
beide zouquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Zou hij enkel gewoon lelijk zijn, of zou het een soort van gehandicapten-fetisjisme zijn?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:53 schreef capricia het volgende:
[..]
zoiets bestaat wel:
http://fetishwijzer.nl/blader/Beperkte_bewegingsvrijheidfetish
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien werd hij het zat om bij het optillen van het rokje iets te vinden wat normale mannen niet willen vinden?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In thailand niets te neuken krijgen, hoe triest is dat?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:56 schreef OldJeller het volgende:
[..]!
Doe die test maar niet op die site...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
oh, er is ook nog een test!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Doe die test maar niet op die site...
quote:Amber - geil stringetje met korting!!! Rubriek: Diversen - Algemene oproepen
Wie wil er een lekker geil gedragen slipje van mij ..... voor ¤10 stuur ik je m,n speciaal voor jou gedragen slipje op in een luchtdicht zakje en discrete envelop zodat m,n heerlijke geurtje voor jou bewaard blijft , mail je me snel XXX Amber. SPECIALE AKTIE !!! NU MIJN GEILE STRINGETJE VOOR MAAR ¤10.-
Oeh zit zal ik als man zijnde wel ff doen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:44 schreef capricia het volgende:
[..]
http://www.sexmarkt.nl/ru(...)haamhaar-kapper.aspx
heet toch het huwelijkquote:2 dec 2009 muntzoen - zoekt je geile suikeroom Rubriek: Bijverdienen / Financiële hulp - Suikeroom dan ben ik je man ik zit zelf in business en wil vrouw tot 35 jaar financieel helpen en/of onderhouden in ruil voor sex. discretie verzekerd. alles bespreekbaar.
Ik zei nog zo: Doe die test maar niet...quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:01 schreef Q.E.D. het volgende:
Welke van deze plaatjes spreekt je het meeste aan?
Godzilla / Krukken
Borstvoedingfetish...daar kun je mee aankomen op www.sexmarkt.nlquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:04 schreef Q.E.D. het volgende:
Jouw top 5
Niesfetish
Fruitfetish
Blinddoekfetish
Borstvoedingfetish
Handschoenfetish
![]()
![]()
Eigenlijk moet hij omgedraaid, maar ik vind 'm wel accuraat.
Komt veel voor. Het nieuwe dwergwerpen bijvoorbeeld;quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:49 schreef capricia het volgende:
[..]
ik heb een schoenfetish,quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:59 schreef OldJeller het volgende:
[..]
oh, er is ook nog een test!![]()
En die tekening.
Wat is er toch mis met deze wereld.
Kan er ook nog iets "normaals" uitrollen, of is die test alleen voor vreemde figuren?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:08 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
ik heb een schoenfetish,![]()
raar, is me nooit echt opgevallen
Het bestaat dus gewoon echt!quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:11 schreef Q.E.D. het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_nies-fetish__.html
Pas maar op.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:11 schreef Q.E.D. het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_nies-fetish__.html
Pas maar op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |