dude, waarom geef je de oplossingquote:Op donderdag 17 december 2009 09:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
*blaat*
En de naam voor zo'n puzzel is een 'glyph'
Omdat veel mensen hem blijkbaar niet snappen?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:05 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dude, waarom geef je de oplossing
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat veel mensen hem blijkbaar niet snappen?![]()
Die puzzels zijn juist het allermakkelijkst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
Tegen het einde worden ze best pittig hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 11:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat veel mensen hem blijkbaar niet snappen?![]()
Die puzzels zijn juist het allermakkelijkst
Die laatste vond ik zwaar lastig met die schijven ronddraaien tot alles op z'n juiste plekje kwam.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Tegen het einde worden ze best pittig hoor
Lees jij anders eerst eens goed, hij vraagt heel iets anders.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:14 schreef Thrilled het volgende:
Ja Ubisoft laat je een overeenkomst afsluiten die ervoor zorgt dat Assassin's Creed 1 eerst wordt uitgespeeld voordat je verder mag gaan naar deel 2. Doe je dit niet pleeg je contractbreuk wat resulteert in het blokkeren van je online account en daarnaast is er kans op mogelijke strafrechtelijke vervolging..
Dus denk eerst goed na
Dat is dan ook wel weer waar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:26 schreef Thrilled het volgende:
Oh ja, ik begreep het niet goed.. Vreemd, aangezien zijn zinnen grammaticaal perfect waren en zooo makkelijk te begrijpen zijn.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb die puzzels van die kerel nooit gedaan.
Vond ze erg storend in het verhaal klopt het dat ze in deel 1 verplicht zijn ?
Deel 1 ligt hier voor 9.50 maar als dat persoon 16 of wat was het ook al weer niet verplicht is en er gewoon bij kan zou ik hem wel kopen.
Wat eenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:05 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dude, waarom geef je de oplossing
You're not worthyquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb die puzzels van die kerel nooit gedaan.
Vond ze erg storend in het verhaal klopt het dat ze in deel 1 verplicht zijn ?
Deel 1 ligt hier voor 9.50 maar als dat persoon 16 of wat was het ook al weer niet verplicht is en er gewoon bij kan zou ik hem wel kopen.
Dan moet je beter lezen klaphark. Bovendien worden al die 'puzzels' in iedere guide aangeduid als 'glyph'.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:09 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Wat eenis die gast, loop tie het te spoilen voor je en ook nog een puzzel een glyph noemen
Die puzzels worden gewoon aangegeven als puzzels hoor, de glyphs worden aangegeven als glyphs. Lijkt me logisch.quote:Op zondag 20 december 2009 00:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dan moet je beter lezen klaphark. Bovendien worden al die 'puzzels' in iedere guide aangeduid als 'glyph'.![]()
Wat is het spoilen dan trouwens? Het is een supersimpele puzzelDe antwoorden worden fucking praktisch weggegeven! (omdat ze in dikke rode letters worden aangegeven)
quote:Op zondag 20 december 2009 00:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wat is het spoilen dan trouwens? Het is een supersimpele puzzel![]()
Je hebt 'm ondanks zijn wensen om geen hulp te zoeken, toch het antwoord gegeven. Is dat niet spoilen?quote:Op donderdag 17 december 2009 07:39 schreef Thrilled het volgende:
ik weiger om hulp te zoeken op het internet dus ik ga vanavond nog maar eens een poging wagen
Dat ze in guides verwijzen naar glyphs is niet zo heel gek, aangezien iedere puzzel gelinked is aan een bepaalde glyph. Op 1up vind je de antwoorden onder de naam "Truth Puzzles" .quote:Op zondag 20 december 2009 00:14 schreef Sigmund666 het volgende:
Dan moet je beter lezen klaphark. Bovendien worden al die 'puzzels' in iedere guide aangeduid als 'glyph'.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 december 2009 16:06 schreef Thrilled het volgende:
Jongens jongens, niet vechten!
Net de vliegmissie gedaan.. supervet gedaan!!! Ben maar 6 keer gecrashed voor het lukteIk ben een keer of 12 gecrashed. Maar ik heb van iedere crash genotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Nog steeds?quote:Op maandag 21 december 2009 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
Nog steeds in Venetie! Het is carnaval!
ik probeerde altijd zo recht op mijn doel af te gaan, en op een gegeven moment waren die kampvuren weg. dus ik ga tergend langzaam omlaag... en toen was ik er bijna en knalde ik precies tegen het gebouw waar ik moest zijn, alleen moest ik op het dak landen, niet erin...quote:Op zondag 20 december 2009 16:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik ben een keer of 12 gecrashed. Maar ik heb van iedere crash genoten
Inverted controls vind ik altijd kut bij elke game. Ik snap niet dat mensen er mee kunnen spelen.quote:Op maandag 21 december 2009 10:47 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik probeerde altijd zo recht op mijn doel af te gaan, en op een gegeven moment waren die kampvuren weg. dus ik ga tergend langzaam omlaag... en toen was ik er bijna en knalde ik precies tegen het gebouw waar ik moest zijn, alleen moest ik op het dak landen, niet erin...
ik ben behoorlijk gefrustreerd geraakt tijdens dat stuk (het helpt trouwens wel als je de inverted controls uitzet, ik vind het maar lastig)
Idd. Als je naar onder drukt naar boven gaan of andersom. Bovendien is het ook tegenstrijdige logica, kom op! Als bij een vliegtuig omlaag drukt ga je omhoog, en vice versaquote:Op maandag 21 december 2009 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Inverted controls vind ik altijd kut bij elke game. Ik snap niet dat mensen er mee kunnen spelen.
Als het logischer was zou het niet inverted hetenquote:Op maandag 21 december 2009 16:01 schreef jimjim1983 het volgende:
inverted controls vind ik juist veel logischer.
Jawel.quote:Op maandag 21 december 2009 16:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Als het logischer was zou het niet inverted heten
het is toch ook inverted, of niet? maakt het niet minder logisch.quote:Op maandag 21 december 2009 16:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Als het logischer was zou het niet inverted heten
Omdat anders de huidige inverted besturing normaal zou zijn, en de huidige normale besturing inverted zou heten.quote:Op maandag 21 december 2009 17:59 schreef Ezio het volgende:
Inverted betekend gewoon dat het tegenovergesteld is hoor. Ik snap niet waarom dat minder logisch zou zijn
Maar waarom is het dan minder logisch? Ze moeten toch ergens voor kiezen qua standaarbesturing? Sommige mensen vinden het nou eenmaal fijner zo.quote:Op maandag 21 december 2009 18:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat anders de huidige inverted besturing normaal zou zijn, en de huidige normale besturing inverted zou heten.
Stick naar boven - beeld naar boven is logisch. Stick naar boven - beeld naar onder niet.quote:Op maandag 21 december 2009 18:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar waarom is het dan minder logisch? Ze moeten toch ergens voor kiezen qua standaarbesturing? Sommige mensen vinden het nou eenmaal fijner zo.
Dat vind ik dus niet. Ik zie de controller als een vliegtuig, de knuppel naar je toe trekken is omhoog, van je af duwen is omlaag.quote:Op maandag 21 december 2009 18:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Stick naar boven - beeld naar boven is logisch. Stick naar boven - beeld naar onder niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius
quote:Op maandag 21 december 2009 23:01 schreef Mister_T het volgende:
Ik zit vast:GeluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox Live: Anormius
quote:Op maandag 21 december 2009 23:01 schreef Mister_T het volgende:
Ik zit vast:daar zit echt iedereen vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
quote:Op maandag 21 december 2009 23:09 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
daar zit echt iedereen vastROFL IK NIET WAT HEB IK GEWONNEN!?!?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 21 december 2009 23:09 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
daar zit echt iedereen vastBull shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag vlak voor dat ik daar was op Fok! een post over dat moment.
Wist dus precies wat ik moest doen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ik ook niet, aangezien je daar in Assassin's Creed 1 ook komtquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:44 schreef -Dries- het volgende:
Volgens mij ben ik echt de enige persoon op aarde die daar daadwerkelijk NIET vast zat.
Soms vind ik het inderdaad een beetje engquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:49 schreef Sigmund666 het volgende:
Soms wil Ezio niet echt alles beetpakken maar bij een tweede poging wel
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ook niet, aangezien je daar in Assassin's Creed 1 ook komt
moet je je region instellen op USAquote:Op donderdag 24 december 2009 18:11 schreef peleetje het volgende:
Pfff... log in ik op Xboxlive... krijg een update voor AC2, is de hele spel interface opeens in het nederlands. Ook nergens meer terug te zetten naar engels. grrrrrrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |