abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 december 2009 @ 08:29:35 #52
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75640120
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:
wtf, het lijkt wel of de AI opeens uitgevallen is ofzo vijanden pakken nog wel hun wapens maar ze vallen me helemaal niet aan meer mensen met dit probleem?
kan het niet zo zijn dat je zo'n speciale cape draagt?
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 15 december 2009 @ 08:50:47 #53
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_75640447
De Truth is ontrafeld. Maar ik snap er maar een klein beetje van

Kan iemand even in een spoiler zetten wat er aan de hand is? Heb het spel nog niet uitgespeeld dus endgame spoilers kunnen achterwege blijven
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 15 december 2009 @ 09:13:57 #54
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_75640826
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 08:50 schreef El_Thijs het volgende:

Kan iemand even in een spoiler zetten wat er aan de hand is? Heb het spel nog niet uitgespeeld dus endgame spoilers kunnen achterwege blijven
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 15 december 2009 @ 09:16:38 #55
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_75640883
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 08:50 schreef El_Thijs het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_75641619
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 09:13 schreef Bart het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Geweldige game die deel 1 indrukwekkend achter zich laat.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 15 december 2009 @ 10:24:43 #57
Brabo Bastard
pi_75642407
Bedankt! Het is allemaal een stuk duidelijker geworden nu! Kon er geen wijs uit komen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_75646026
Zit er aan te denken om al die veertjes te gaan zoeken. Alleen zodat ik dan voor het eerst alle achievements heb voor een spel Is dit veel moeite of niet? Weet iemand ook een goede guide hiervoor?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 15 december 2009 @ 12:33:32 #59
Brabo Bastard
pi_75646245
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:25 schreef -Dries- het volgende:
Zit er aan te denken om al die veertjes te gaan zoeken. Alleen zodat ik dan voor het eerst alle achievements heb voor een spel Is dit veel moeite of niet? Weet iemand ook een goede guide hiervoor?
Kijk eens op xbox360achievements.org, daar kan je alles vinden. Ik heb er nu iets van 30 zelf gevonden, dus ben nog wel even bezig. Je kan in het DNA menu zien bij extra memories (of iets in die geest) hoeveel veren je hebt uit welke stad.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_75646380
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:25 schreef -Dries- het volgende:
http://www.gamesradar.com(...)20091120161944695091
http://www.gamesradar.com(...)20091118131317820094
pi_75646521
Ik zit op een hele domme manier vast. Ik moet voor een missie via balken naar een andere plek komen. Maar zodra ik aan zo'n balk hang lukt het me niet om verder te springen. Poppetje beweegt wel maar reageert niet goed op de knopjes die ik indruk lijkt wel.
pi_75647047
Als je hangt moet je slingeren.. gewoon RT en A (xbox) ingedrukt houden.. dan gaat ie slingeren en springt ie vanzelf door naar een volgende plek (als dat mogelijk is).. anders klimt ie erbovenop..

Overigens over die veertjes.. hoe herken ik die nou duidelijk? Ik heb het eerste veertje gevonden omdat ik voor mijn broertje dat ding moest pakken, en het tweede (tevens laatste) veertje wat ik gevonden heb was per toeval omdat ik net daar het dak op klom.. ik ren veel over daken maar zie ze nooit liggen/zweven.. zijn die dingen niet goed te zien of let ik niet goed op?
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:58:28 #63
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75647148
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:56 schreef Thrilled het volgende:
Als je hangt moet je slingeren.. gewoon RT en A (xbox) ingedrukt houden.. dan gaat ie slingeren en springt ie vanzelf door naar een volgende plek (als dat mogelijk is).. anders klimt ie erbovenop..

Overigens over die veertjes.. hoe herken ik die nou duidelijk? Ik heb het eerste veertje gevonden omdat ik voor mijn broertje dat ding moest pakken, en het tweede (tevens laatste) veertje wat ik gevonden heb was per toeval omdat ik net daar het dak op klom.. ik ren veel over daken maar zie ze nooit liggen/zweven.. zijn die dingen niet goed te zien of let ik niet goed op?
als je eagle vision aanzet zie je ze heel goed. en ik ga altijd op het geluid af.
pi_75647200
quote:
zijn die dingen niet goed te zien of let ik niet goed op?
Beide? Ze liggen niet op de meest voor de hand liggende plekken maar ze zijn zeker niet onvindbaar en ze maken geluid. De schittering is ook prima te zien over het algemeen.
pi_75647310
quote:
Bedankt, ik ga het straks proberen.
pi_75647390
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:03 schreef Gewas het volgende:

[..]

Bedankt, ik ga het straks proberen.
succes, waar is het trouwens? Kheb gister namelijk ook een dik uur zitten kutten bij allerlei balken
pi_75647482
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:05 schreef Thrilled het volgende:

[..]

succes, waar is het trouwens? Kheb gister namelijk ook een dik uur zitten kutten bij allerlei balken
Ik ben bij...
SPOILER
En daar zat ik vast.
pi_75647729
Weet er iemand wanneer nu eigenlijk die ps3 theme uit komt? Wanneer ik inlog op Uplay krijg ik de melding dat hij niet verkrijgbaar is.
SPOILER
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:16:04 #69
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75647748
SPOILER
pi_75647885
Kan nog steeds niet begrijpen hoe iedereen daar vast komt te zitten
pi_75647899
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:08 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik ben bij...
SPOILER
En daar zat ik vast.
SPOILER
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:23:36 #72
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75647968
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:20 schreef -Dries- het volgende:
Kan nog steeds niet begrijpen hoe iedereen daar vast komt te zitten
als je op de ledge zit en je probeert eraan te gaan hangen spring je er dwars doorheen
dus aangezien veel mensen niet weten dat als je tegen een muur oprent en dan naar links of rechts springt je wél op dat balkje komt, zit dus iedereen daar vast
pi_75648019
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:21 schreef Thrilled het volgende:

[..]
SPOILER
Dat stuk heb ik nog niet gehad denk ik.
SPOILER
pi_75648411
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:24 schreef Gewas het volgende:

[..]

Dat stuk heb ik nog niet gehad denk ik.
SPOILER
SPOILER
pi_75653135
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:37 schreef Thrilled het volgende:

[..]
SPOILER
Ja die missie was het en ik heb hem net gehaald. Best leuke missie.

Daarna kwam een achtervolgingsmissie. Had ik dat ventje bijna te pakken, val ik van het dak af. Tweede keer lukte het wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2009 15:52:57 ]
pi_75653486
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:52 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ja die missie was het en ik heb hem net gehaald. Best leuke missie.

Daarna kwam een achtervolgingsmissie. Had ik dat ventje bijna te pakken, val ik van het dak af. Tweede keer lukte het wel.
SPOILER
pi_75671197
ik ben volgens mij bij die vliegmissie beland, ben ik dan al bijna bij het eind?
pi_75676453
Gister alle viewpoints gepakt in Florence en alle codex pages.. man wat is dit verslavend Dan rent er weer een dief voorbij die ik persee neer wil beuken of kom ik langs een assassination opdracht.. ik kom niet aan die verhaallijn toe !
  woensdag 16 december 2009 @ 07:59:06 #79
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75676543
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:09 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ben volgens mij bij die vliegmissie beland, ben ik dan al bijna bij het eind?
ik denk dat je over de helft bent.
pi_75676577
quote:
Op woensdag 16 december 2009 07:47 schreef Thrilled het volgende:
Gister alle viewpoints gepakt in Florence en alle codex pages.. man wat is dit verslavend Dan rent er weer een dief voorbij die ik persee neer wil beuken of kom ik langs een assassination opdracht.. ik kom niet aan die verhaallijn toe !
Volgens mij ook de leukste manier om te spelen. Anders ben je straks na het verhaal weer alleen de side missions aan het doen.
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 december 2009 @ 08:35:49 #81
Brabo Bastard
pi_75676994
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:23 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

als je op de ledge zit en je probeert eraan te gaan hangen spring je er dwars doorheen
dus aangezien veel mensen niet weten dat als je tegen een muur oprent en dan naar links of rechts springt je wél op dat balkje komt, zit dus iedereen daar vast
Had ik ook, tig keer geprobeerd, en toen lukte het ineens
"Omae wa mou shindeiru."
pi_75678205
Huppakee, 1000/1000. Ga alleen nog even de assasination missions doen, die vind ik nog wel leuk ookal kan je er niks mee halen. De beat-up, race, en koerier missies laat ik voor wat ze zijn.
pi_75678377
Ik vind het irritant dat als je een race wilt doen, en je hebt hem na 20 frustrerende pogingen nog niet gehaald je hem niet kan annuleren.. je moet persee die race finishen om verder te gaan..

(of ik zie wat over het hoofd )
pi_75678441
Start > abort memory
pi_75682254
Ik heb de game nu een week en mijn aanvankelijke twijfels vanwege deel 1 zijn echt totaal ongegrond gebleken. De game is geweldig .

Het is afwisselend, verslavend en meeslepend. Om te beginnen de historische setting. Persoonlijk spreekt die me erg aan en eigenlijk meer dan die in deel 1 en ze hebben het Italië van de Renaissance goed neer weten te zetten met beroemde gebouwen uit die tijd en met wat wiki achtige informatie erbij. Ik vind het allemaal wel sfeervol.

Het verhaal spreekt me aan. Ik weet niet waar toe het leidt en dat wil ik nu ook nog niet weten maar het is meeslepend en interessant mede door de historische figuren die er een rol in spelen en last but not least de side quests waarvan The Truth erg dik is uitgewerkt. Ik ben benieuwd naar de uitkomst ervan .
pi_75693938
enige minpunt vind ik dat de AI van de tegenstanders wel erg slecht is en dat de gevechten te makkelijk zijn. verder is ie idd fantastisch.
pi_75694067
Van mij hadden ze er ook een Hard en verder in kunnen bouwen en Leo begint na 10 codex pages ook wel te vervelen

Bij mij is de game al weer weg gegeven omdat je bij 100% ook echt klaar bent.
pi_75694310
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:52 schreef Godtje het volgende:
en Leo begint na 10 codex pages ook wel te vervelen
aaaah how exciting
pi_75695029
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:49 schreef jimjim1983 het volgende:
enige minpunt vind ik dat de AI van de tegenstanders wel erg slecht is en dat de gevechten te makkelijk zijn. verder is ie idd fantastisch.
Er zijn inderdaad ook wel minpunten. De character models tijdens de cut scenes zijn niet heel mooi en soms tijdens het klimmen wil je ergens heen springen en val je ongewenst naar beneden maar dat zijn kleine minpunten.
pi_75699533
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:16 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad ook wel minpunten. De character models tijdens de cut scenes zijn niet heel mooi en soms tijdens het klimmen wil je ergens heen springen en val je ongewenst naar beneden maar dat zijn kleine minpunten.
en er zitten wat slordigheden in. er was een missie waar ik probeerde te vluchten maar opeens sprong ie over naar een cutscene waarin iedereen dood was
maar ik vind t tot nu toe een van de leukste spellen van t jaar.
  woensdag 16 december 2009 @ 19:43:03 #91
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_75700438
Je ontkomt veelste simpel aan de wachters. Dat is een minpunt. In Venetië hoef je maar het water in te duiken om zo goed als zeker aan ze te ontkomen. In Forli trouwens ook. de NPC's zijn namelijk zo geprogrammeerd dat wanneer ze in het water vallen ze meteen sterven.
(Knap dat Ezio trouwens met al die dikke bepantsering toch kan zwemmen. 9 van de 10 mensen zouden direct naar de bodem zinken )
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  woensdag 16 december 2009 @ 19:54:19 #92
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75701018
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:52 schreef Godtje het volgende:
Van mij hadden ze er ook een Hard en verder in kunnen bouwen en Leo begint na 10 codex pages ook wel te vervelen

Bij mij is de game al weer weg gegeven omdat je bij 100% ook echt klaar bent.
ah, you've found another one! how exciting!
pi_75701111
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:23 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

en er zitten wat slordigheden in. er was een missie waar ik probeerde te vluchten maar opeens sprong ie over naar een cutscene waarin iedereen dood was
Dat komt bekend voor dat had ik vanmiddag ook .
quote:
maar ik vind t tot nu toe een van de leukste spellen van t jaar.
Zeker .
pi_75703209
Zo. Ook alle asassination contracts gehaald!
pi_75708958
Vergeef me als dit al gepost is, heb niet het hele topic gelezen.

Bekijk deze YouTube-video

YES! De vraag is, moeten we hiervoor betalen?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_75712078
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:42 schreef Ezio het volgende:
Vergeef me als dit al gepost is, heb niet het hele topic gelezen.

Bekijk deze YouTube-video

YES! De vraag is, moeten we hiervoor betalen?
Wat ik wil weten: Nieuwe wapens? Nieuwe Game-play mechanics? Iets nieuws?
  donderdag 17 december 2009 @ 00:21:52 #97
187674 Sigmund666
pi_75712601
Nieuwe wapens lijken me overbodig. Voor de 360 heb je een fuckload aan wapens (5 soorten zwaarden, dolken, messen, hamers, en dan nog de pakbare wapens als hellebaarden en speren) bij de PS3 versie kun je zelfs de wapens die je in de PSP versie van AC2 hebt gekocht in je PS3 game zetten en vice versa.
pi_75715738
Gister voor het eerst zo'n puzzel gevonden (wat is de naam daarvoor btw?) maar snap er geen reet van kheb 10 plaatjes en daarvan hebben er 5 een 'core simularity'.. ik weiger om hulp te zoeken op het internet dus ik ga vanavond nog maar eens een poging wagen die assassination contracts zijn ook leuk.. kheb er gister 3 achter elkaar gedaan maar dan krijg je toch wel wat eentonigheid.. soms mag je niet gezien worden en soms wel, maar verder is het vrijwel hetzelfde
SPOILER
  donderdag 17 december 2009 @ 09:40:40 #99
187674 Sigmund666
pi_75718403
quote:
Op donderdag 17 december 2009 07:39 schreef Thrilled het volgende:
Gister voor het eerst zo'n puzzel gevonden (wat is de naam daarvoor btw?) maar snap er geen reet van kheb 10 plaatjes en daarvan hebben er 5 een 'core simularity'.. ik weiger om hulp te zoeken op het internet dus ik ga vanavond nog maar eens een poging wagen die assassination contracts zijn ook leuk.. kheb er gister 3 achter elkaar gedaan maar dan krijg je toch wel wat eentonigheid.. soms mag je niet gezien worden en soms wel, maar verder is het vrijwel hetzelfde
SPOILER
Neem alle schilderijen waarin de appel terugkomt

En de naam voor zo'n puzzel is een 'glyph'
pi_75721288
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:40 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Neem alle schilderijen waarin de appel terugkomt

Nee, die plaatjes die je moet vinden om die puzzel te unlocken heten glyphs
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_75721414
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:40 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

*blaat*

dude, waarom geef je de oplossing

[ Bericht 13% gewijzigd door Thrilled op 17-12-2009 11:42:29 ]
  donderdag 17 december 2009 @ 11:08:12 #102
187674 Sigmund666
pi_75721505
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:05 schreef Thrilled het volgende:

[..]

dude, waarom geef je de oplossing
Omdat veel mensen hem blijkbaar niet snappen?

Die puzzels zijn juist het allermakkelijkst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')