Klopt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat het spel officieel nog niet uit is...
Deal of the week... Het is omgerekend 3 euro...quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik wacht wel ff tot het een deal-of-the-week wordt. sowieso eerst ME2 spelen
En aan de hand van de review vind ik 3 euro teveel voor een uurtje...quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Deal of the week... Het is omgerekend 3 euro...Maar het valt wat tegen lijkt het...
Ja dat wel ja... Maar goed ik moet de vliegmachine achievement nog en ik wil hem compleet dus koop ik hem zo wel op me werk alvast... Wanneer zal hij online komen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En aan de hand van de review vind ik 3 euro teveel voor een uurtje...
Ga je dit echt aanschaffen voor een achievment? Ik heb dat nooit zo begrepen met die achievments.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:42 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja dat wel ja... Maar goed ik moet de vliegmachine achievement nog en ik wil hem compleet dus koop ik hem zo wel op me werk alvast... Wanneer zal hij online komen?
Ja en om het spel volledig te maken...quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:25 schreef banapples het volgende:
[..]
Ga je dit echt aanschaffen voor een achievment? Ik heb dat nooit zo begrepen met die achievments.
Ik heb toevallig ooit wat tegoed gehad voor de PS3 dus ik ga hem denk wel downloaden.
Kan je nog wat met die achievements eigenlijk? Of is het alleen leuk om te hebben?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:34 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja en om het spel volledig te maken...
Het is de heb. Schijnbaar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:51 schreef banapples het volgende:
[..]
Kan je nog wat met die achievements eigenlijk? Of is het alleen leuk om te hebben?
Dus ik mis niks als ik al die veren niet ga lopen zoeken.. Behalve dan een cape waar je niks aan hebt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |