Ja, onder de ingangen van de tribunes.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:43 schreef AMDB het volgende:
Paula, weet jij toevallig waar je je fietsen stalt bij Gelredome?
Je bent jaloers op die vrouwen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
Ik vind heel dat gedoe rond Tiger Woods beetje lijkenpikkerij. Ineens zijn er allerlei vrouwen die beweren met hem gesext te hebben... Beetje-niveau
Mooi, lekker dichtbij dus.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, onder de ingangen van de tribunes.
Bootje wilt ook een keer seks met een donker iemand.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je bent jaloers op die vrouwen!
[..]
Mooi, lekker dichtbij dus.
Been there, done thatquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:51 schreef jna het volgende:
[..]
Bootje wilt ook een keer seks met een donker iemand.
Oh wacht...
quote:
Ambtenarenquote:
quote:
Aso.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:04 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben trouwens vanochtend nog gelaserdIk was gelukkig net met mn radio aan het kloten waardoor ik iets boven de 60 reed (op de teller). Ineens zag ik zo'n fluorescerend hesje met zo'n lasergun in zn hand. Daarna nog 5min in mn spiegel gekeken maar niks gezien
Was wel geluk want normaal kom ik daar toch wel met 70/80km/h langs..
quote:
She take my money, well I'm in needquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
Ik vind heel dat gedoe rond Tiger Woods beetje lijkenpikkerij. Ineens zijn er allerlei vrouwen die beweren met hem gesext te hebben... Beetje-niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |