Dat ligt dan aan jouw computer.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:22 schreef KingChronic het volgende:
[..]
Ik krijg telkens een virusmelding als ik er op wil gaan
Dacht het niet, wordt elke dag gescand en is gewoon virusvrijquote:Op maandag 15 februari 2010 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jouw computer.
Al gechecked voor spyware?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:23 schreef KingChronic het volgende:
[..]
Dacht het niet, wordt elke dag gescand en is gewoon virusvrij
Volgens mij heeft BREIN ze tot maart de tijd gegeven? of is rond die tijd ook het hoger beroep? Ze hoefde iig nog niet meteen offline van BREIN. Overigens verwacht ik niet dat er IETS zal veranderen na een hoger beroep, het vonnis wordt gewoon genegeerd door TPB, waarna BREIN de ISP's voor de rechter zal dagen en we een soortgelijke rechtzaak als in italië en australië krijgen. En daarbij een hele fundamentele maatschappelijke discussie over netneutraliteit. Daar is het laatste woord nog lang niet over gezegd.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:18 schreef KingChronic het volgende:
Wat is er met pirate bay gebeurd?
http://freakbits.com/pirate-bay-classified-as-threat-by-avg-anti-virus-0217?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Freakbits+%28freakbits.com%29quote:Op maandag 15 februari 2010 22:22 schreef KingChronic het volgende:
[..]
Ik krijg telkens een virusmelding als ik er op wil gaan
quote:What DHT Means
The biggest disadvantage of torrents is that when a tracker is down, you can't download anything. With DHT, if the tracker goes down, or there's simply no tracker at all, downloading can still happen. It's called "trackerless" because there doesn't have to be any usage of a traditional tracker!
The DHT makes no guarantees on how reliable it will be, but it requires no resources at all from the publisher. Also, a dedicated tracker lets you collect statistics about the download, where DHT does not.
Nee, het werkt perfect.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:24 schreef SeLang het volgende:
Maar is er dan een probleem met TPB? (vanuit NL).
Hier in de UK draait het namelijk beter dan ooit...
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat zijn dat?
Maar, zolang je torrents via hun site kan vinden, dan zijn ze toch nog aan te spreken?
Geen enkel probleem hier.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:24 schreef SeLang het volgende:
Maar is er dan een probleem met TPB? (vanuit NL).
Hier in de UK draait het namelijk beter dan ooit...
psst...quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zoals ik al in een ander topic zei: voor er weer één site dé torrentsite wordt waar zo'n beetje alles op te vinden is en veel wordt aangeboden ( TPB en tot voor kort ook mininova ), duurt het wel even. Tot die tijd is veel verspreid.
je vergeet nog heel wat andere diensten.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:29 schreef WallOfStars het volgende:
/care
next peer-2-peer progje
eens kijken Tim.
Twilight Cd/DVD
Napster
GNutella
Kazaa
Utorrent + TPB
..........
het enige wat je bereikt hiermee is een nerd aan het werk zetten om het weer eens op te lossen.
de tijd dat onze vriend Tim Kuik op zijn leven moet terug kijken en tot conclusie komt dat
hij een zinloos leven heeft gehad zal nog wel ff duren.
Tim succes!
Er zijn vooral veel zoeksites . Sites die ook daadwerkelijk hosten zijn al een stuk beperkter.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |