abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75411282
Met dank aan PietjePuk007 voor de nieuwstip
quote:
Ook downloadsite Pirate Bay gaat links verwijderen

Rotterdam, 8 dec. Downloadsite The Pirate Bay gaat niet in hoger beroep tegen het oordeel van de rechtbank in Amsterdam.

De Zweedse site, waar veel films, muziek en software te downloaden is, moet voor 1 maart 2010 links verwijderen die verwijzen naar auteursrechtelijk beschermd materiaal.

Onlangs besloot ook de Nederlandse downloadsite Mininova onder dwang van de rechter de links naar illegale kopieën te verwijderen.

NRC
The Pirate Bay wordt dus net zo waardeloos als mininova per 1 Maart 2010 of wellicht nog eerder.
Tegen degene die deze site gebruikt zou ik zeggen:

KUIK WAT JE NOG KUIKEN WIL!
pi_75411375
Ik lees alleen dat ze het moeten verwijderen, nergens dat ze dat ook daadwerkelijk gaan doen.
pi_75411396
Als ze niet in hoger beroep gaan, denk ik dat ze gewoon in de voetsporen treden van mininova...
pi_75411450
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:40 schreef OldJeller het volgende:
Als ze niet in hoger beroep gaan, denk ik dat ze gewoon in de voetsporen treden van mininova...
Ze maken nu gebruik van floating torrents ofzo dus volgens mij had deze uitspraak weinig effect
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:42:33 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75411487
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:40 schreef OldJeller het volgende:
TPB zit niet in NL toch? Waarom zouden ze zich iets aantrekken van wat een stel corrupte kneuzen hier roept!?
pi_75411504
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:41 schreef BaggerUser het volgende:

[..]

Ze maken nu gebruik van floating torrents ofzo dus volgens mij had deze uitspraak weinig effect
Wat zijn dat?

Maar, zolang je torrents via hun site kan vinden, dan zijn ze toch nog aan te spreken?
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:43:08 #7
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75411519
Mooi kut dus. Alles wat leuk is mag niet meer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_75411554
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

TPB zit niet in NL toch? Waarom zouden ze zich iets aantrekken van wat een stel corrupte kneuzen hier roept!?
Werd mininova wel in NL gehost? Zo ja, waarom hadden ze de site dan niet verplaatst?
Brein gaat het erom dat in elk geval NL wordt afgeloten, denk ik.
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:46:12 #9
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_75411620
Staat brein boven de Europese wetten tegenwoordig, gaat de goede kant op!
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:48:12 #10
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_75411688
TPB geeft echt niet op toch?
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:58:18 #11
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75412096
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:44 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Werd mininova wel in NL gehost? Zo ja, waarom hadden ze de site dan niet verplaatst?
Werd in NL gehost denk ik. Misschien ook niet, maar de eigenaren waren wel NLs geloof ik.

Als ze alleen voor NL afgesloten moeten worden, dan zat TPB het wellicht erop gooien dat NL dat dan zelf maar via de providers moet regelen, en dat zij daar niet aan hoeven mee te werken.
Daarnaast is het natuurlijk gewoon pure censuur, maar goed...(!)

Vervolgens kunnen wij als downloaders gewoon overstappen op nieuwsgroepen ofzo, of via een proxy alsnog naar TPB gaan. Of we kopen het bij de softwarepiraat op het werk of op school, en dan gaat ons geld dus naar een piraat.
pi_75412173
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:58 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Werd in NL gehost denk ik. Misschien ook niet, maar de eigenaren waren wel NLs geloof ik.

Als ze alleen voor NL afgesloten moeten worden, dan zat TPB het wellicht erop gooien dat NL dat dan zelf maar via de providers moet regelen, en dat zij daar niet aan hoeven mee te werken.
Daarnaast is het natuurlijk gewoon pure censuur, maar goed...(!)

Vervolgens kunnen wij als downloaders gewoon overstappen op nieuwsgroepen ofzo, of via een proxy alsnog naar TPB gaan. Of we kopen het bij de softwarepiraat op het werk of op school, en dan gaat ons geld dus naar een piraat.
Of via één van de tientallen andere torrentsites.
pi_75412309
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:00 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Of via één van de tientallen duizenden andere torrentsites.
pi_75412348
Een user in een ander topic deelt mee dat het wel mee valt en dat TPB brein te slim af is:
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:45 schreef switchboy het volgende:
wehehe TPB geeft al bijna gehoor aan het vonnis door alleen DHT links te plaatsen ipv torrent files. waarmee heel de overwinning van brein waardeloos is.

AKA: de muziekindustrie is alwéér ingehaald door de techniek. Dit kat- en muisspel gaan ze nooit winnen
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef switchboy het volgende:
Wel ze moesten de torrent bestanden verwijderen die naar illegale content verwijzen. Door ipv torrent files DHT linkjes aan te bieden en geen eigen tracker meer te draaien blijven ze nu weer buiten schot. Ze zitten nu in de overgangsfase bieden zowel de torrent als DHT link aan. In maart stoppen ze gewoon met het torrent bestand aanbieden en kan iedereen gewoon door downloaden.
pi_75412400
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:00 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Of via één van de tientallen andere torrentsites.
Tuurlijk, maar zoals ik al in een ander topic zei: voor er weer één site dé torrentsite wordt waar zo'n beetje alles op te vinden is en veel wordt aangeboden ( TPB en tot voor kort ook mininova ), duurt het wel even. Tot die tijd is veel verspreid.
pi_75412600
Jammer weer.
Cool story, Hansel.
pi_75412877
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:44 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ja die werd in Nederland gehost, volgens mij bij Leaseweb, en daarnaast was het een officieel bedrijf met een eigen KVK nummer en waren ze ook belastingplichting enzo. Dat verhuis je niet zomaar even.
-
pi_75414349
mininova heeft kantoortje in utrecht aan de westerkade..
piratebay komt nu van de chezelle eilanden of zoiets maar toch kunnen ze de 'eigenaren' aansprakelijk stellen.
de piratebay heeft inderdaad iets aangepast met de links, ga maar kijken.
maar nog gewoon alles te downloaden hoor.
pi_75414569
Hop, BREIN weer in het kontje geneukt. Timmie mag weer erachteraan gaan rennen
pi_75414633
Rapidshare ftw.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_78035920
Wat is er met pirate bay gebeurd?
Ik ben aan, net als die Zuid-koreaan tegen Italia
pi_78035975
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:18 schreef KingChronic het volgende:
Wat is er met pirate bay gebeurd?
Niks ?
Cool story, Hansel.
pi_78036002
Ze komen vast wel met iets dat de torrents ergens anders gehost worden, zodat het niet met TPB te maken heeft ofzo.
pi_78036024
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:19 schreef CasB het volgende:
Ze komen vast wel met iets dat de links ergens anders gehost worden, zodat het niet met TPB te maken heeft ofzo.
Daar hebben ze die magnet links toch al voor. En de torrentlinks staan er nog gewoon bij, hoor.
Cool story, Hansel.
pi_78036206
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:19 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Niks ?
Ik krijg telkens een virusmelding als ik er op wil gaan
Ik ben aan, net als die Zuid-koreaan tegen Italia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: