Ga je hier nog foto's posten?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
Laat maar komen die sneeuw![]()
En anders trek ik lekker een lange neus naar jullie!
Tuurlijk. Koos ondersteboven in de sneeuw omdat ik niet kan skienquote:
Wat voor schaatsen? Lage noren?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:48 schreef Hukkie het volgende:
Sneeuw![]()
En ijs mag ook weer wmb, ben van plan om weer eens een goed paar schaatsen te gaan kopen.
Nee ijshockey schaatsen, Bauers of Grafs. Op de laatste ijsdag dit jaar moest ik schaatsen lenen van de vader van een goede vriend. Was een leuke dag, maar op 50 jaar oude ijshockeyschaatsen is het toch een beetje behelpen.quote:
Schaatsen blijft geweldig. Vorig jaar direct schaatsen gekocht toen er ijs lag.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:05 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Nee ijshockey schaatsen, Bauers of Grafs. Op de laatste ijsdag dit jaar moest ik schaatsen lenen van de vader van een goede vriend. Was een leuke dag, maar op 50 jaar oude ijshockeyschaatsen is het toch een beetje behelpen.
Jep, dat ga ik dus dit jaar doen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schaatsen blijft geweldig. Vorig jaar direct schaatsen gekocht toen er ijs lag.
Moet het natuurlijk eerst gaan vriezen, mn beste Hukkie.quote:
Heb ik zo weinig aan op m'n fietsjequote:Op dinsdag 8 december 2009 23:05 schreef tho_Omas het volgende:
Winterbanden voor de overwinning.
Sinds ik 4 jaar geleden iets te nonchalant afsloeg, ben ik op mijn hoede. Vallen is pijnlijk en het ziet er ronduit dom uit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
Fietsen in de sneeuw is vragen om moeilijkheden
Het was midden in de nacht, dus niemand die het zag.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
Het levert wel vermakelijke beeden op. Althans, voor jou was het natuurlijk stukken minder grappig.
Niet volgens de mededelingen, maar er zijn plots wel een aantal mensen heel stilgevallen. Misschien heeft Yvonne ze vriendelijk de goede kant opgeleid.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:54 schreef tho_Omas het volgende:
Waar is iedereen toch. Zijn er zoveel verbannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |