abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75408348
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:18 schreef capricia het volgende:

[..]

Leuke link, maar waar staat dan precies dat een geheim hebben bijna altijd het einde van je relatie betekent?
Er staat ook nergens dat mensen met een geheim zonder enig schroom of schuldgevoel door het leven gaan
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:22:40 #152
236264 crew  capricia
pi_75408378
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:19 schreef ripley1 het volgende:
Maar capricia, je gaat nog steeds voorbij aan het feit dat er misschien iets anders is waar ze zich op moet focussen: haar relatie. Als die kut is: maak 'm of kap er mee.
Helemaal mee eens.
Alleen gaat de OP over het vreemdgaan en niet over het wel en wee van haar huidige relatie. Ik kan daar alleen maar naar gissen en heb te weinig info om daar uberhaupt iets zinnigs over te zeggen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:24:45 #153
236264 crew  capricia
pi_75408453
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:21 schreef katerwater het volgende:

[..]

Er staat ook nergens dat mensen met een geheim zonder enig schroom of schuldgevoel door het leven gaan
Ik denk dat er genoeg mensen zijn met geheimen die daar geen last van hebben, idd.
Mij verbaasd het altijd hogelijk hoe bijvoorbeelde oorlogsmisdadigers zonder enige wroeging verder kunnen leven. Maar goed, daarmee dwalen we af!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75408568
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:24 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik denk dat er genoeg mensen zijn met geheimen die daar geen last van hebben, idd.
Mij verbaasd het altijd hogelijk hoe bijvoorbeelde oorlogsmisdadigers zonder enige wroeging verder kunnen leven. Maar goed, daarmee dwalen we af!
Ik geloof niet dat een notoir vreemdganger, zonder wroeging naar zijn levensstijl, een relatie kan hebben met een preuts persoon, die vreemdgang een vreselijke zaak vindt (ervan uitgaande dat niemand iets afweet van het vreemdgaan, natuurlijk). Die personen zijn toch te verschillend?

Maar goed, we dwalen inderdaad af
pi_75408641
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:21 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik stel daar alleen een vraag.
Nogmaals: Graag een letterlijke quote uit dit topic waarin staat dat ik vreemdgaan goedkeur.
Deze misschien? Je geeft aan het niet netjes te vinden, maar je geeft ook aan dat als ze het leuk vind er vooral van moet genieten. Niet echt een afkeurpost dus.
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:09 schreef capricia het volgende:
Anna, het is inderdaad niet zo netjes, maar als je het toch doet, zorg er dan voor dat je er goed van geniet! Je leeft tenslotte maar 1 keer
Maar als ik te speculatief ben moet je het zeggen natuurlijk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:31:57 #156
236264 crew  capricia
pi_75408719
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Deze misschien? Je geeft aan het niet netjes te vinden, maar je geeft ook aan dat als ze het leuk vind er vooral van moet genieten. Niet echt een afkeurpost dus.
[..]

Maar als ik te speculatief ben moet je het zeggen natuurlijk.
Ja, als ze het dan toch doet, geniet er dan van! Anders is het helemaal voor niets.
Maar ik schrijf toch dat ik het niet zo netjes vind.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:33:23 #157
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_75408778
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:21 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik stel daar alleen een vraag.
Nogmaals: Graag een letterlijke quote uit dit topic waarin staat dat ik vreemdgaan goedkeur.
Was dat geen retorische vraag?
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:34:18 #158
236264 crew  capricia
pi_75408816
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:33 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Was dat geen retorische vraag?
Das jouw interpretatie.
Trouwens, we gaan hier verder:
Sexvriend in relatie, ervaringdeskundigen gezocht
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:36:02 #159
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_75408885
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:34 schreef capricia het volgende:

[..]

Das jouw interpretatie.
Ook een topic van jouw?
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:37:10 #160
236264 crew  capricia
pi_75408933
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:36 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Ook een topic van jouw?
Nee, geen van deze topics zijn van mijn.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75409055
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:34 schreef capricia het volgende:

[..]

Das jouw interpretatie.
Ja, want TS komt hier niet meer terug. Hoe lang zou het duren voordat de andere TS verdwenen is?

Je zou als man en atheïst bijna het klooster ingaan, godverdomme, met al die vreemdgaantopics van vrouwen de laatste tijd.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:41:20 #162
236264 crew  capricia
pi_75409082
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, want TS komt hier niet meer terug. Hoe lang zou het duren voordat de andere TS verdwenen is?

Je zou als man en atheïst bijna het klooster ingaan, godverdomme, met al die vreemdgaantopics van vrouwen de laatste tijd.
Ik heb ook echt geen idee hoe serieus ik al die topics opeens moet nemen. Jij wel?
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:43:58 #163
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_75409184
Tja... vreemdgaan... ik heb het nooit gedaan al die jaren dat ik een relatie had. Als ik toen had geweten hoe het later uit zou gaan.... was ik niet zo braaf gebleven...zucht...

Ach ja, we zijn gewoon allemaal beesten, we doen met zn allen wel of we zo 'sophisticated' zijn.... maar tis een grote zeepbel die we onszelf voor houden! We zijn gedreven door hormonen, feromonen etc.... Het is allemaal gewoon dierlijk instinct. Ik geloof inmiddels ook steeds minder in 100% monogamie.
Degenen die niet vreemd gaan, doen dat wel in hun dromen/fantasieën, en dat is zo niet, nog veel triester.

Aan de andere kant, als je net verliefd bent op iemand dan ben je wel vaak 100% monogaam. Dan is diegene de enige aan wie je wil denken en heb je absoluut geen behoefte aan iemand anders. Maar zodra die verliefdheid langzaam overgaat in het bekende "houden van"...en jullie niet meer als crazy love-bunnies 4X per dag de liefde bedrijven.....

Jep.... that's how it starts
pi_75409203
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:41 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik heb ook echt geen idee hoe serieus ik al die topics opeens moet nemen. Jij wel?
De eerste nam ik zeker wel serieus. Nu niet meer helaas. Als het al echt is, zoeken ze alleen maar goedkeuring voor het vreemdgaan.
pi_75416347
Waarom gaan er zoveel mensen altijd vreemd met de meest onzinnigste redenen..
nu ook weer?
Sorry hoor, maar je voelt je beter bij een ander te flikflooien dan met je eigen vriend(in) ?
Sorry hoor maar dan is het gewoon de relatie niet waard.
-
pi_75434160
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Waarom al dat vreemdgaan btw? Komt dat door de komende winter of zo? Of heb ik gemist dat 2009 uitverkozen is tot het nationale buiten-de-deur-neuken-jaar?

Ach, het levert hilarische topics op in ieder geval.

Groetjes,
Barbusse

Hilarisch omwille van de Fok! Moraalridder-Community die erbovenop duikt en het als blasfemie blijft omroepen, of? Want daardoor lach ik er meestal om
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_75434318
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tja, blijkbaar zijn mensen toch een heel stuk kwaadaardiger dan wij denken. Ik zit met verbazing de opmerkingen te lezen over het feit dat haar partner het niet hoeft te weten. Dat zulke mensen niet ontzettend walgen van hunzelf, onbegrijpelijk. Heel je moraal en fatsoen is dan toch weg, als je zoiets doet?
En andere mensen kunnen een knop omzetten.
pi_75434336
Een dergelijke typstijl + een kind op je 22-jarige = Kansloze kinderwerper met uitkering.
I was an atheist until I realized I was God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')