Er staat ook nergens dat mensen met een geheim zonder enig schroom of schuldgevoel door het leven gaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Leuke link, maar waar staat dan precies dat een geheim hebben bijna altijd het einde van je relatie betekent?
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:19 schreef ripley1 het volgende:
Maar capricia, je gaat nog steeds voorbij aan het feit dat er misschien iets anders is waar ze zich op moet focussen: haar relatie. Als die kut is: maak 'm of kap er mee.
Ik denk dat er genoeg mensen zijn met geheimen die daar geen last van hebben, idd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:21 schreef katerwater het volgende:
[..]
Er staat ook nergens dat mensen met een geheim zonder enig schroom of schuldgevoel door het leven gaan
Ik geloof niet dat een notoir vreemdganger, zonder wroeging naar zijn levensstijl, een relatie kan hebben met een preuts persoon, die vreemdgang een vreselijke zaak vindt (ervan uitgaande dat niemand iets afweet van het vreemdgaan, natuurlijk). Die personen zijn toch te verschillend?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg mensen zijn met geheimen die daar geen last van hebben, idd.
Mij verbaasd het altijd hogelijk hoe bijvoorbeelde oorlogsmisdadigers zonder enige wroeging verder kunnen leven. Maar goed, daarmee dwalen we af!
Deze misschien? Je geeft aan het niet netjes te vinden, maar je geeft ook aan dat als ze het leuk vind er vooral van moet genieten. Niet echt een afkeurpost dus.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik stel daar alleen een vraag.
Nogmaals: Graag een letterlijke quote uit dit topic waarin staat dat ik vreemdgaan goedkeur.
Maar als ik te speculatief ben moet je het zeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:09 schreef capricia het volgende:
Anna, het is inderdaad niet zo netjes, maar als je het toch doet, zorg er dan voor dat je er goed van geniet! Je leeft tenslotte maar 1 keer
Ja, als ze het dan toch doet, geniet er dan van! Anders is het helemaal voor niets.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze misschien? Je geeft aan het niet netjes te vinden, maar je geeft ook aan dat als ze het leuk vind er vooral van moet genieten. Niet echt een afkeurpost dus.
[..]
Maar als ik te speculatief ben moet je het zeggen natuurlijk.
Was dat geen retorische vraag?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik stel daar alleen een vraag.
Nogmaals: Graag een letterlijke quote uit dit topic waarin staat dat ik vreemdgaan goedkeur.
Das jouw interpretatie.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Was dat geen retorische vraag?
Ook een topic van jouw?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Das jouw interpretatie.
Trouwens, we gaan hier verder:
Sexvriend in relatie, ervaringdeskundigen gezocht
Nee, geen van deze topics zijn van mijn.quote:
Ja, want TS komt hier niet meer terug. Hoe lang zou het duren voordat de andere TS verdwenen is?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Das jouw interpretatie.
Trouwens, we gaan hier verder:
Sexvriend in relatie, ervaringdeskundigen gezocht
Ik heb ook echt geen idee hoe serieus ik al die topics opeens moet nemen. Jij wel?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, want TS komt hier niet meer terug. Hoe lang zou het duren voordat de andere TS verdwenen is?![]()
Je zou als man en atheïst bijna het klooster ingaan, godverdomme, met al die vreemdgaantopics van vrouwen de laatste tijd.
De eerste nam ik zeker wel serieus. Nu niet meer helaas. Als het al echt is, zoeken ze alleen maar goedkeuring voor het vreemdgaan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen idee hoe serieus ik al die topics opeens moet nemen. Jij wel?
Hilarisch omwille van de Fok! Moraalridder-Community die erbovenop duikt en het als blasfemie blijft omroepen, of? Want daardoor lach ik er meestal omquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Waarom al dat vreemdgaan btw? Komt dat door de komende winter of zo? Of heb ik gemist dat 2009 uitverkozen is tot het nationale buiten-de-deur-neuken-jaar?
Ach, het levert hilarische topics op in ieder geval.![]()
Groetjes,
Barbusse
En andere mensen kunnen een knop omzetten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar zijn mensen toch een heel stuk kwaadaardiger dan wij denken. Ik zit met verbazing de opmerkingen te lezen over het feit dat haar partner het niet hoeft te weten. Dat zulke mensen niet ontzettend walgen van hunzelf, onbegrijpelijk. Heel je moraal en fatsoen is dan toch weg, als je zoiets doet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |