Denk het nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:22 schreef Frey het volgende:
Nu As The World Turns stopt, kan Sair in GTST blijven.
Yep je kan de grootse streken uithalen maar zolang je tot de here wend hoef je je geen zorgen te maken om de gevolgen.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:11 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
zolang je aan het einde van de dag netjes het Onze Vader bidt, is alles vergeven en vergeten
Heee heeft Janine daar nou Wendela van Houten ofwel Sjors Langeveld op haar arm???quote:Op woensdag 9 december 2009 04:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En dat zien we haar ook al nooit doen![]()
Waarschijnlijk al bekend, maar Maria de Jong in de jaren 90:
(ongeveer op 2/3e van het filmpje)
quote:
Nee Nina.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:31 schreef Countess het volgende:
[..]
Heee heeft Janine daar nou Wendela van Houten ofwel Sjors Langeveld op haar arm???
ja alleen weet Noud dat niet natuurlijk. Little does he know. Die heeft niet door dat Lucas hem leuk vindt. En Noud ziet hun relatie als vriendschappelijk en thats it. Ja, die zoen was misschien wat overdrevenquote:Op woensdag 9 december 2009 13:04 schreef Sk00p het volgende:
Dat geplaag van Noud is eigenlijk maar irritant voor Lucas.. Terwijl ik Lucas maar een kwal vindt
helemaal mee eensquote:Op woensdag 9 december 2009 13:06 schreef bloodymary het volgende:
Toch vind ik Noud hierin wel erg komisch en relaxed.
Lorenaquote:
Ik kies voor Sair.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:14 schreef verleiding het volgende:
Van fansite:
Wat is/wordt de leukste gastrol?
Sair (Hubbard)
Arthur (Dragtsma)
Maria (Bruijs)
Paul (Kamphuijs)
Dus dan zal het wel geen vaste rol worden, voor wie dan ook niet.
Uhu, inderdaad. Ik zou ook voor Sair kiezenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kies voor Sair.
Ben blij dat Maria maar een gastrol is, want dat wijf vind ik zo slecht acteren en irritant!
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Rowena is vast een kruising tussen Lorena en Ronja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |