So blonde is toch ook al uit in het engels gewoon...voor de ds heb je hem zelfs alquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:11 schreef melstyle het volgende:
nehhh mijn duits is niet goed genoeg hahaha
Probeerde ook al So blonde in het duits, ook al snel mee gekapt
Ja ik had het ook al gevonden ja maar krijg nu weer mijn twijfels over het spel, lees veel recensies die het behoorlijk naar beneden halen en dat die puzzels zwaar irri zijn. Dus wacht wel tot het wat goedkoper wordtquote:Op zondag 11 april 2010 12:01 schreef lizardtattoo het volgende:
Oh, ik geloof niet dat ze bij BOL Duitse spellen verkopen hoor, en bovendien moet er op Duitse spellen altijd zo'n ruitje met de leeftijdsindicatie staan.
Dit is de Duitse cover
[ afbeelding ]
(zie groen ruitje)
en dit die van bol
[ afbeelding ]
Woodruff and the Schnibble of Azimuthquote:Op zondag 18 april 2010 17:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[ afbeelding ]
uit welk spel is dat mannetje rechtsonder?
Vooral moeilijk. Zelfs in een guide spieken heeft mij nog niet door het hele spel heen geholpen. Overigens, ik heb vorige week Machinarium Collector's Edition ontvangen. Da's toch wel een van de meer bijzondere exemplaren in mijn collectie.quote:Op zondag 18 april 2010 18:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Woodruff and the Schnibble of Azimuth
schijnt een erg bizarre en moeilijke adventure te zijn
Ja mooi niet dus. Gisteren eindelijk de tijd genomen om hem even te proberen, heb ik de mac only disc. Er schijnen nogal wat probleempjes met de eerste batch te zijn, daar ben ik nu slachtoffer van.quote:Op zondag 18 april 2010 19:03 schreef NutKees het volgende:
Overigens, ik heb vorige week Machinarium Collector's Edition ontvangen. Da's toch wel een van de meer bijzondere exemplaren in mijn collectie.
Ik heb hem ook voor de DS in het engels inderdaad.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:46 schreef kimikkuh het volgende:
[..]
So blonde is toch ook al uit in het engels gewoon...voor de ds heb je hem zelfs al
quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:19 schreef lizardtattoo het volgende:
Maar dat project ligt wegens gebrek aan financien (lees: geinteresseerde uitgevers) voorlopig in de koelkast...
Net besteld bij amazonquote:Op maandag 3 mei 2010 15:12 schreef PhalanX het volgende:
Als ik Whispered World ergens kan vinden dan koop ik 'em in een hartslag... al is het maar om het genre te steunen op financieel vlak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |