Inderdaad, de publieke omroep weet van gekkigheid niet meer wat ze moeten uitzenden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:03 schreef DeTolk het volgende:
Flikker op! , dit soort programmas is er al in overvloed op RTL en SBS
Dan liever een paar commerciële kanalen afschaffen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Inderdaad, de publieke omroep weet van gekkigheid niet meer wat ze moeten uitzenden.
Ze kunnen best met een kanaaltje of twee minder af.
Daar moet de overheid zich niet mee bemoeien.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:37 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Dan liever een paar commerciële kanalen afschaffen.
Als ik zulke dingen hoor, is bij mij het maximum bereikt....quote:Op woensdag 23 december 2009 13:55 schreef Klummie het volgende:
die studerende negerin, alleenstaande moeder, inkomen, inclusief subsidies dik 1700 euries....
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Als ik zulke dingen hoor, is bij mij het maximum bereikt....
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:06 schreef Stiemie het volgende:
Pff ik ben best geschrokken van de afleveringen tot nu toe. Hoe komen zulke jonge mensen in godsnaam aan zulke enorme schulden?
Wat???quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:06 schreef LoudGirl het volgende:
Vaag verhaal ook, 1 x ¤ 450,00 betalen en daarna een half jaar gratis wonen
Noodoplossing dus als dat zo zou zijn. staat ze straks weer op straat en begint het riedeltje weer opnieuw.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:55 schreef ScarFace- het volgende:
Ik gok toch echt dat ze een huisje heeft gekregen wat binnen 6-12 maanden gesloopt gaat worden.
Ik zou er niet willen wonen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:41 schreef bluemoon23 het volgende:
Dat stel uit de uitzending van 28 December was ook hilarisch.
Een stofzuiger kopen van 5000 gulden van een verkoper aan de deur (colportage)![]()
, en dan van diezelfde verkoper een andere hypotheek/lening nemen.
![]()
Waarom gaat ze niet de hoer spelen? Ik heb er wel een tientje voor over...quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:41 schreef bluemoon23 het volgende:
Dat stel uit de uitzending van 28 December was ook hilarisch.
Een stofzuiger kopen van 5000 gulden van een verkoper aan de deur (colportage)![]()
, en dan van diezelfde verkoper een andere hypotheek/lening nemen.
![]()
Milfquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:18 schreef Klummie het volgende:
Waarom gaat ze niet de hoer spelen? Ik heb er wel een tientje voor over...
Ze had beter voor een hersentransplantatie kunnen gaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef Stiemie het volgende:
Waarom is die wendy nog begonnen aan een 2e kindje? Waarom niet eerst wat aan die schulden doen en dan een kindje?
zoals?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:03 schreef DeTolk het volgende:
Flikker op! , dit soort programmas is er al in overvloed op RTL en SBS
'Geen cent te makken' toch ook?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:09 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
zoals?
ik vind het namelijk wel leuke programma's om naar te kijken.
Maar ik ken enkel "Een dubbeltje op zijn kant" waar volgens mij maar 2 seizoenen van gemaakt zijn.
welke zijn er nog meer dan??
Verdient hij dat in z'n eentje?? Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat zij ook nog wel ergens achter de kassa zit.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:49 schreef BasilicumPlant het volgende:
hoe verdient deze man netto 2775 euro? Serieus een van de meest naïeve mensen die ik heb gezien. En die psycholoog is echt een vieze dilettant, met ze te grote C&A pak. BAH. Deze mensen zijn zo DOM.
Ja, ga lekker op cursus 'voorkom schulden'. HET KOST ALLEEN GELD, SUKKEL!!
HUH?? Zoveel?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:49 schreef BasilicumPlant het volgende:
hoe verdient deze man netto 2775 euro? Serieus een van de meest naïeve mensen die ik heb gezien. En die psycholoog is echt een vieze dilettant, met ze te grote C&A pak. BAH. Deze mensen zijn zo DOM.
Ja, ga lekker op cursus 'voorkom schulden'. HET KOST ALLEEN GELD, SUKKEL!!
probeer het maar eens met een vrouw en 3 kinderen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
HUH?? Zoveel?
Damn. En jezelf dan nog in de schulden kunnen steken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |