Mwa, dan zal ik wel niet in aanmerking gekomen zijn. Ik heb een Hi 20 abbo zonder extra's (geen internet of onbeperkt sms). En ik blijf vrijwel altijd binnen m'n bundel, houd meestal nog over zelfs.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb een Hi 25 met onbeperkt sms. Ik moet wel zeggen dat ik vaak over mijn abonnement heenga qua bellen en zo gemiddeld rond de ¤ 40,- per maand betaal. Ik zou niet weten waar KPN die rating op baseert maar ik denk dat het met je verbruik te maken heeft...
Kan iemand anders een nieuwe openen, thanks.
Ben benieuwd hoe het bij mij zal gaan. We zullen het binnenkort weten. Ben er stiekum nog altijd een beetje huiverig voor, dus hoop dat het goed zal zijn!quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:23 schreef Adelante het volgende:
T-mobile in Arnhem is vrij redelijk, alleen op Malburgen (nieuw gedeelte) heb ik nooit bereik.
spelletjes?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:26 schreef NanKing het volgende:
tvp, ik zoek wat leuke (free voornamelijk) apps. Niet iets speciaals.
verschil tussen Ping en Ping(lite) is er toch nog niet?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Whatsapp of Ping(Lite) zijn ook handig als je veel vrienden met een iPhone hebt.
Oeps...quote:
Ik laat het er liever even op staan. De reden dat ik een restore moest doen was omdat ik Cydia niet meer opstartte. Wanneer ik toen met SSH kon werken hoefde dit alles niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Donder SSh eraf man ik gebruik t nooit...
cydia packages installeren met terminal.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:53 schreef mime_negert het volgende:
Heb net even een restore gedaan op mijn iPhone. Alle programma's weer geinstalleerd, Cydia met afc2add en openSSH (natuurlijk ook het wachtwoord veranderd).
Ik vroeg me eigenlijk af wat jullie allemaal met SSH doen.
VW Rijbewijs is gratis, wel handig voor mensen die graag theorieproefexamens doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah niet speciaal. Gewoon wat echt toffe dingetjes.
Zoveel packages blijf ik niet installeren maar zal er ook eens naar gaan kijkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:53 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
cydia packages installeren met terminal.
cydia is geweldig voor al zijn packages, maar omdat hij zo lang moet laden download ik alle .deb files gewoon met Cyder, duw die vervolgens in /private/var/mobile en dan met terminal installeren, gaat ongeveer 3x zo snel...
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:50 schreef Maraca het volgende:
Ok.. ik ben op zoek naar een spelletje![]()
Geen idee hoe het heet, maar misschien dat jullie iets weten..
Je hebt zeg maar een rij met bolletjes in verschillende kleuren. Je krijgt dan (net als bij tetris) willekeurig een ander kleur bolletje en die moet je tegen die andere bolletjes schieten. Als je daardoor meerdere kleurtjes op een rij hebt dan vallen ze weg en krijg je punten![]()
Weet iemand hoe dit spel heet op de iPhone?
Kan alleen met een jailbreak.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:58 schreef Greatmarked het volgende:
Heb de vraag al eerder gepost, maar geen antwoord dus nogmaals:
weet iemand hoe je een (eigen) smstoon instelt? Heb een bepaald geluid dat ik als smstoon wil, alleen dit krijg ik maar niet voor elkaar.. het geluid staat ondertussen wel bij 'beltonen'...
jammer dat er behalve Amsterdam geen locaties in Nederland in staanquote:Op woensdag 9 december 2009 00:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wie gebruikt er Foursquare? Best grappig!
niet voor vaste klanten, meteen ook de reden dat ik volgend jaar na acht jaar ga uitkijken naar een andere providerquote:Op woensdag 9 december 2009 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Binnenkort mag ik mijn abonnement weer vernieuwen en ik zit te denken aan een iPhone. Ik zit momenteel al bij T-mobile en ik vraag me af of die nog wel eens met aanbiedingen komen?
heb ik ook gedaan, was ff pielen met apps, maar het ging redelijk soepelquote:Op woensdag 9 december 2009 12:41 schreef Repeat het volgende:
Kan ik mn 3GS waar nu een JB 3.0 opstaat veilig upgraden naar 3.1.2 en deze weer jailbreaken zonder dat ik misschien in de toekomst problemen krijg?
hoe heb je dat gedaan dan? er is toch geen nieuwe versie van redsn0w?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan, was ff pielen met apps, maar het ging redelijk soepel.
Er is blackra1n. Blacksn0w om te unlocken. (zie redmondpie.com)quote:Op woensdag 9 december 2009 13:28 schreef Misan het volgende:
[..]
hoe heb je dat gedaan dan? er is toch geen nieuwe versie van redsn0w?
Aha. Maar in het geval van een iPhone wordt dat nogal lastig toch? Aangezien alleen T-mobile ze aanbied.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:23 schreef Misan het volgende:
[..]
niet voor vaste klanten, meteen ook de reden dat ik volgend jaar na acht jaar ga uitkijken naar een andere provider
oh en kijk ook even naar telefoons met android, ook best interessant
gewoon geupdated en weer gejailbreaked, was alleen f vergeten dat je via cydia weer iets moet installeren om dan je apps weer te kunnen syncenquote:Op woensdag 9 december 2009 13:28 schreef Misan het volgende:
[..]
hoe heb je dat gedaan dan? er is toch geen nieuwe versie van redsn0w?
KPN heeft ze nu ook.. maar volgens mij is dat tijdelijkquote:Op woensdag 9 december 2009 13:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Aha. Maar in het geval van een iPhone wordt dat nogal lastig toch? Aangezien alleen T-mobile ze aanbied.
ik dacht dat cydia niet meer geïnstalleerd werd met een nieuwe jailbreak namelijkquote:Op woensdag 9 december 2009 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon geupdated en weer gejailbreaked, was alleen f vergeten dat je via cydia weer iets moet installeren om dan je apps weer te kunnen syncen.
jawel, via de blackra1n appquote:Op woensdag 9 december 2009 14:40 schreef Misan het volgende:
[..]
ik dacht dat cydia niet meer geïnstalleerd werd met een nieuwe jailbreak namelijk
Nederland is toch enkel Amsterdam?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:54 schreef Misan het volgende:
[..]
jammer dat er behalve Amsterdam geen locaties in Nederland in staan
Ja, station groningen in Amsterdam ofzo
Ah, nu weet ik het. Je kan niet meer terug naar eerdere firmwares. Heb je wel ingewikkelde truukjes voor om dat in de toekomst mogelijk te maken, maar dan moet je nu al voorbereidingen nemen. Ben me druk aan het inlezenquote:Op woensdag 9 december 2009 13:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
Er is blackra1n. Blacksn0w om te unlocken. (zie redmondpie.com)
Ik hoor alleen die verhalen dat je later misschien niet meer kan jailbreaken, maar wat daar nou van waar is
Gewoon in itunes slepen.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:17 schreef mime_negert het volgende:
Is er nog een manier om ipa's te installeren zonder installous?
http://www.iphoneclub.nl/(...)-aan-trouwe-klanten/quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef Jos_ het volgende:
Ik lees hier iets over KPN die nu ook een iPhone aanbiedt? Waar kan ik daar meer info over vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |