abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:55:26 #1
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_75400168
http://voetbal.nl.msn.com(...)a-dicht.htm?msn=true
Zo jammer dit.
Seedorf is echt een geweldige voetballer.
Deathlift or Die.
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:58:15 #2
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75400239
Nee, dat is niet jammer, en nee, dat is hij niet.
pi_75400272
He's playing hard to get, doen negers wel vaker.
I feel kinda Locrian today
pi_75400308
waar haal je vandaan dat hij een geweldige voetballer is?!? Ik kan me serieus alleen maar slechte dingen herinneren...
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:10:49 #5
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_75400546
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
waar haal je vandaan dat hij een geweldige voetballer is?!? Ik kan me serieus alleen maar slechte dingen herinneren...
Jij kijkt dus duidelijk geen AC Milan.
Deathlift or Die.
pi_75400552
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:12:28 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_75400596
Nee idd, bij Milan is hij slechts de excuusneger natuurlijk, dat ie nou af en toe beslissend is etc, das allemaal toeval .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_75400621
Het knaagde al een tijdje aan me dat het totaal niet uitmaakte hoe ik presteerde in Italië.

Hier heeft ie wel een puntje. Zeker als je kijkt naar de regel "Je moet regelmatig op niveau spelen" en dat weer combineert met wie er opgeroepen worden.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:15:45 #9
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_75400692
als voetballer is hij geweldig, als persoon past hij niet in het elftal. hij schijnt nogal een bemoeial te zijn.. toch zonde...
ga eens koffie halen
pi_75400827
Ik heb eigenlijk geen echte mening hierover, ik heb zo'n gevoel dat we het prima af kunnen zonder hem, het is nou niet zo alsof we mensen en kwaliteit te kort hebben op het middenveld.

Ik zit me trouwens af te vragen, het schiet me nu even niet te binnen. Zijn er vergelijkbare voorbeelden van vroeger of van andere landen waar overduidelijke vedettes stelselmatig gengeerd worden?

Raul is natuurlijk een voorbeeld bij Spanje, maar eigenlijk zoek ik naar langere periodes... (ze zijn er vast, maar het is nog vroeg )
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_75400871
Dit is waarom Nederland nooit een WK zal winnen
pi_75401111
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:20 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik heb eigenlijk geen echte mening hierover, ik heb zo'n gevoel dat we het prima af kunnen zonder hem, het is nou niet zo alsof we mensen en kwaliteit te kort hebben op het middenveld.

Ik zit me trouwens af te vragen, het schiet me nu even niet te binnen. Zijn er vergelijkbare voorbeelden van vroeger of van andere landen waar overduidelijke vedettes stelselmatig gengeerd worden?

Raul is natuurlijk een voorbeeld bij Spanje, maar eigenlijk zoek ik naar langere periodes... (ze zijn er vast, maar het is nog vroeg )
Cantona had een haat-liefde verhouding met het Franse elftal volgens mij.
pi_75401132
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:15 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
hij schijnt nogal een bemoeial te zijn.. ...
Lekker boeien, zolang hij maar goed voetbalt.
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:38:14 #14
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75401362
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:12 schreef HeatWave het volgende:
Nee idd, bij Milan is hij slechts de excuusneger natuurlijk, dat ie nou af en toe beslissend is etc, das allemaal toeval .
Alsof er in Italie fantastisch wordt gevoetbald()!) Er zijn 3-4 teams in staat om goed te kunnen voetballen (doen ze ook lang niet altijd), en verder is het zwaar drama daarzo.

En Seedorf af en toe beslissend voor AC Milan: tja... wie niet op die positie? Als Zenden daar nu zou spelen, zou hij er ook regelmatig nog wel een balletje inleggen. Zet Emanuelson er neer, waar ik geen grote fan van ben trouwens, en die zal ook regelmatig kunnen scoren.

Seedorf kan leuk meevoetballen daarzo, maar ik had hem graag eens gezien in bijvoorbeeld de Engelse league, en dan zul je al snel zien dat hij (handelings) snelheid tekort komt, en te vaak balverlies heeft.
pi_75401384
quote:

Günter Netzer heeft eigenlijk vrij weinig voor het Duitse Elftal gespeeld, voor en internationale topspeler (Real Madrid) en moest bijna het hele WK74 op de bank zitten... een van de reden zou zijn dat hij slecht kon samenspelen met Wolfgang Overath, maar mogelijk ook omdat veel mensen hem te arrogant en bepalend vonden, o.m. Bckenbauer zelf (bij Mönchengladbach heeft hij ooit eens toen hij op de reservebank zat zichzelf ingewisseld door simpelweg op te staan, zn trainingspak uit te trekken en tegen de coach te zeggen 'ik ga nu spelen' ... vervolgens scoorde hij bij zn tweede balcontact de winnnde treffer)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_75401399
Erg jammer dat hij hier nooit gewaardeerd wordt.
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:51:55 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75401755
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:39 schreef alors het volgende:
Erg jammer dat hij hier nooit gewaardeerd wordt.
Volgens mij wordt Seedorf juist door zo'n beetje 3/4de van NL gewaardeerd, alleen de argumenten zijn meestal 'topclubs, DUS moet wel een fantastische voetballer zijn!', en '4x CL win je niet zomaar!!!'.
Tja, dat zijn geen voetbaltechnische argumenten.

Toen mensen hem nog wel regelmatig zagen spelen in Oranje, zagen ze dus dat hij gewoon eigenlijk tekort komt voor Oranje... en regelmatig een van de slechtste spelers was. Toen was men het er ook wel redelijk over eens dat Seedorf niet goed genoeg was.
pi_75402545
Fantastische voetballer voor AC Milan, daar kun je niet omheen. Je kunt wel blijven lullen dat Zenden ook net zo goed zou zijn maar dat is niet zo. Dat is veel te makkelijk. Zelfs clubiconen als Gattuso zitten op de bank maar Seedorf niet.

Maar wat wel waar is dat hij altijd gefaalt heeft bij het nederlands elftal. Kan zich gewoon niet aanpassen aan het elftal.

Wat wel laf van Van Marwijk is dat die gewoon niet toegeeft dat het om zijn karakter gaat en niet om zijn voetbal kwaliteiten. Want tuurlijk heb je meer aan een Seedorf dan aan mensen als Babel , Brama , Schaars etc. die wel bij de selectie zitten.
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:21:04 #19
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75402663
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:17 schreef Confetti het volgende:
Fantastische voetballer voor AC Milan, daar kun je niet omheen. Je kunt wel blijven lullen dat Zenden ook net zo goed zou zijn maar dat is niet zo. Dat is veel te makkelijk. Zelfs clubiconen als Gattuso zitten op de bank maar Seedorf niet.

Maar wat wel waar is dat hij altijd gefaalt heeft bij het nederlands elftal. Kan zich gewoon niet aanpassen aan het elftal.

Wat wel laf van Van Marwijk is dat die gewoon niet toegeeft dat het om zijn karakter gaat en niet om zijn voetbal kwaliteiten. Want tuurlijk heb je meer aan een Seedorf dan aan mensen als Babel , Brama , Schaars etc. die wel bij de selectie zitten.
Misschien gaat het bij Van Marwijk wel gewoon om zijn voetbalkwaliteiten. Daarop zou ik hem namelijk ook niet selecteren. Vergeleken met de andere middenvelders die we hebben voor Oranje, is Seedorf geen meerwaarde.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 december 2009 @ 12:18:25 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75404434
Bij Milan fantastisch maar in Oranje toch vaak net niet. Het is vaak geprobeerd in Oranje maar op de een of andere manier lijkt dat niet te willen werken.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_75404490
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:18 schreef rubbereend het volgende:
Bij Milan fantastisch maar in Oranje toch vaak net niet. Het is vaak geprobeerd in Oranje maar op de een of andere manier lijkt dat niet te willen werken.
pi_75405794
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:38 schreef Yi-Long het volgende:
Alsof er in Italie fantastisch wordt gevoetbald()!) Er zijn 3-4 teams in staat om goed te kunnen voetballen (doen ze ook lang niet altijd), en verder is het zwaar drama daarzo.

En Seedorf af en toe beslissend voor AC Milan: tja... wie niet op die positie? Als Zenden daar nu zou spelen, zou hij er ook regelmatig nog wel een balletje inleggen. Zet Emanuelson er neer, waar ik geen grote fan van ben trouwens, en die zal ook regelmatig kunnen scoren.

Seedorf kan leuk meevoetballen daarzo, maar ik had hem graag eens gezien in bijvoorbeeld de Engelse league, en dan zul je al snel zien dat hij (handelings) snelheid tekort komt, en te vaak balverlies heeft.
Belachelijk je doet alsof de Serie A een mickey mouse league als de eredivisie is.

Ja hij is af en toe beslissend, Seedorf is geen speler die er tien inschiet natuurlijk. Hij speelt bij MIlan op een constant hoog niveau, dat moet genoeg zijn om in ieder geval bij de Oranje selectie te zitten.

Hij komt in Champions League top wedstrijden absoluut geen handelingssnelheid tekort, zou hij dat in Engeland dan wel doen? Hij heeft jaren lang een basisplaats gehad bij Real Madrid, dat kunnen Van der Vaart en Sneijder niet zeggen. Is de handelingssnelheid in Spandje dan zoveel lager? Of vind jij dat hij over the hill is?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 december 2009 @ 13:35:09 #23
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75406746
Seedorf kan je onmogelijk een koekebakker noemen. Als je het maakt bij Real Madrid, Inter en AC Milan en je mag vier keer de cup met de grote oren omhoog houden dan ben je gewoon een topspeler.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:38:53 #24
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75406884
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:07 schreef JOHAN410 het volgende:

[..]

Belachelijk je doet alsof de Serie A een mickey mouse league als de eredivisie is.

Ja hij is af en toe beslissend, Seedorf is geen speler die er tien inschiet natuurlijk. Hij speelt bij MIlan op een constant hoog niveau, dat moet genoeg zijn om in ieder geval bij de Oranje selectie te zitten.

Hij komt in Champions League top wedstrijden absoluut geen handelingssnelheid tekort, zou hij dat in Engeland dan wel doen? Hij heeft jaren lang een basisplaats gehad bij Real Madrid, dat kunnen Van der Vaart en Sneijder niet zeggen. Is de handelingssnelheid in Spandje dan zoveel lager? Of vind jij dat hij over the hill is?
Ik vind de NLse competitie zelfs BETER, voetballend gezien, als de Italiaanse.

Bij Madrid was hij zeker geen uitblinker, bij Milan voetbalt hij aardig mee maar krijgt ook regelmatig wat kritiek van het publiek volgens mij. Zijn handelingssnelheid is NOOIT goed geweest, ook niet in de CL, ook niet bij Madrid, zeer zeker niet bij Ajax, en ik geloof ook niet dat hij 'over the hill' is (ik vind hem nu zelfs beter dan jaren geleden), maar ik ben gewoon geen fan van 'domme' voetballers, en met 'dom' bedoel ik dus spelers die pas gaan denken over wat ze nu moeten gaan doen met die bal, zodra ze hem krijgen. Veder vind ik hem positioneel(zowel aanvallend als verdedigend) zeer zwak, en maakt hij simpelweg te vaak de verkeerde beslissingen in het veld.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 december 2009 @ 13:47:27 #25
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75407166
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:38 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik vind de NLse competitie zelfs BETER, voetballend gezien, als de Italiaanse.
Europese resultaten verraden een andere werkelijkheid
quote:
Bij Madrid was hij zeker geen uitblinker,
Je wordt niet zomaar basis speler van een club die heerst over Europa
quote:
bij Milan voetbalt hij aardig mee maar krijgt ook regelmatig wat kritiek van het publiek volgens mij. Zijn handelingssnelheid is NOOIT goed geweest, ook niet in de CL,
in 06/07 werd hij verkozen tot beste middenvelder in de CL
quote:
ook niet bij Madrid, zeer zeker niet bij Ajax, en ik geloof ook niet dat hij 'over the hill' is (ik vind hem nu zelfs beter dan jaren geleden), maar ik ben gewoon geen fan van 'domme' voetballers, en met 'dom' bedoel ik dus spelers die pas gaan denken over wat ze nu moeten gaan doen met die bal, zodra ze hem krijgen. Veder vind ik hem positioneel(zowel aanvallend als verdedigend) zeer zwak, en maakt hij simpelweg te vaak de verkeerde beslissingen in het veld.
dus al die top trainers van die top clubs hebben het verkeerd gezien?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_75410333
Het elftal moet om Clarence heen worden gebouwd, anders hoeft het inderdaad niet .

Seedorf !
pi_75410699
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:13 schreef Chriz2k het volgende:
Het elftal moet om Clarence heen worden gebouwd, anders hoeft het inderdaad niet .
Toch is dat zo. Of je maakt een plek voor Seedorf of je doet dat niet, voor beide is wat te zeggen. Of Seedorf is de man, en zo niet, dan kun je hem beter thuislaten.
quote:
Seedorf !
Ook hier geldt: Toch is dat zo. Geweldige voetballer, geen bruikbare voetballer.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_75411011
Wel een beetje overbodig: de deur dichtgooien terwijl hij nog nooit is geselecteerd (door de huidige bondscoach).
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:33:06 #29
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75411106
quote:

Jerrel Hasselbaink
En Roy Makaay ook eigenlijk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_75414742
Zijn beste actie ooit voor Oranje
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_75415173
Dit is hetzelfde als dat Janssen van Roda de deur zou dichtgooien,ook nooit opgeroepen...
AFC Ajax
pi_75415485
onvoorstelbaar dat Nederlands beste speler ooit niet bij deze selectie zit en een simpele nikszeggende waterdrager/kneus als Woutje Bramaatje die het niveau van een provinciaal clubje in de kneuzendivisie nauwelijks ontstijgt wel ach ach ach, tekent weer het mickey mouse gehalte van Nederland.

elk ander land zou het team rondom Seedorf bouwen. terecht dat ie bedankt. als ik hem was zou ik lekker nog 2 of 3 jaar al mn energie in Milan steken en nog es een scudetto proberen te winnen of een uefa cupje pakken ofzo.
grandioze speler en een echte winnaar!
pi_75416833
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:19 schreef Joel-Smeets het volgende:
Dit is hetzelfde als dat Janssen van Roda de deur zou dichtgooien,ook nooit opgeroepen...
goede vergelijking idd
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:49:51 #34
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_75417939
Ondergewaardeerde voetballer in Nederland. Kijk op welk niveau hij al jaren in het buitenland speelt...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:54:39 #35
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_75418118
Gemiste kans. Al jaren. Seedorf
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:15:32 #36
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_75418872
Weer een debiel minder die een strafschop kan missen
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:33:05 #37
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_75419643
Seedorf wordt in Nederland helemaal niet door driekwart van de bevolking gewaardeerd. Seedorf is de meest gehate voetballer in de ogen van het Nederlandse klotenvolk! En dat is niet eens vanwege zijn vermeende gebrek aan voetbalkwaliteit.

Nederlanders zien hem slechts als een arrogante kutneger die als zwarte piet beter tot zijn recht komt dan als middenvelder bij Milan, Inter en Real Madrid.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:35:56 #38
30220 Barca
pi_75419759
Ach ... waarom zou je Seedorf selecteren. Sneijder is altijd fit en in vorm. Van der Vaart speelt iedere wedstrijd van het begin tot het einde. Mendes da Silva en Schaars behoren tot de Europese top. Dit oranje heeft een prima leider.
pi_75420643
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:33 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Jerrel Hasselbaink
En Roy Makaay ook eigenlijk.
Ik geef Seedorf wel enigszins gelijk(los van het feit of hij voldoende kwaliteit heeft/in de groep past).. ze konden het in de kwalificatie zonder mij dan op het toernooi ook..

Overigens andere voorbeelden zijn:
Jan van Beveren(misschien wel Nederlands beste keeper ooit, 32 interlands)
Willy van der Kuijlen(all-time Eredivisie topscorer, 22 interlands)
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:59:08 #40
30220 Barca
pi_75420737
Oh wat fijn dat Van Marwijk de bondscoach is!
pi_75421016
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:21 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Misschien gaat het bij Van Marwijk wel gewoon om zijn voetbalkwaliteiten. Daarop zou ik hem namelijk ook niet selecteren. Vergeleken met de andere middenvelders die we hebben voor Oranje, is Seedorf geen meerwaarde.
Waanzin ten top. Plaatsvervangende schaamte voor zoveel onzin in één zin. Zum kotzen.
Half Nederland is verdomme blind. Seedorf beheerst alle facetten van een aanvallende middenveler.

Seedorf vs egotripper Sneijder, nou ik weet het wel.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_75421248
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:23 schreef Weltschmerz het volgende:

Ook hier geldt: Toch is dat zo. Geweldige voetballer, geen bruikbare voetballer.
Geen bruikbare voetballer? Een Adriaanse of een Hiddink zou Seedorf kunnen laten uitblinken.
Dat zijn coaches die dat nu ook zouden durven. Seedorf is zo'n voetballer die het spel, als het moet, heel simpel weet te houden maar tegelijkertijd zo beelderig mooi voetbal kan laten zien. Dat allemaal in één actie.

Als je Seedorf hebt, moet je daar je elftal op af stemmen. En anders spelen als Milan. Maar ja, andere personen komen schromelijk tekort.
Sneijder wordt omver gelopen tegen de Kameroeners, tactisch weggespeeld door de Denen en meehobbelen met de Japanners zal nog net gaan.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_75421553
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:33 schreef Barca het volgende:
Seedorf wordt in Nederland helemaal niet door driekwart van de bevolking gewaardeerd. Seedorf is de meest gehate voetballer in de ogen van het Nederlandse klotenvolk! En dat is niet eens vanwege zijn vermeende gebrek aan voetbalkwaliteit.

Nederlanders zien hem slechts als een arrogante kutneger die als zwarte piet beter tot zijn recht komt dan als middenvelder bij Milan, Inter en Real Madrid.
ach, de meeste Nederlanders denken dat Oranje de finale kan halen en denken ook dat Nederland alleen maar topspelers in huis heeft hahaha, m.a.w. veel misplaatste arrogantie, weinig voetbalverstand en relativeringsvermogen.

In het buitenland kent men alleen vpersie en sneijder als echte vedetten, de rest is aardig, niveautje denemarken.

en dan seedorf thuislaten ach ach ach....puur onwetendheid en wereldvreemdheid in mijn ogen.
maar gelukkig zullen we wel weer mooi en aanvallend voetbal laten zien in de groepsfase en das nog altijd belangrijker dan winnen, toch bondscoach???

woutertje brama
pi_75421650
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Geen bruikbare voetballer? Een Adriaanse of een Hiddink zou Seedorf kunnen laten uitblinken.
Dat zijn coaches die dat nu ook zouden durven. Seedorf is zo'n voetballer die het spel, als het moet, heel simpel weet te houden maar tegelijkertijd zo beelderig mooi voetbal kan laten zien. Dat allemaal in één actie.

Als je Seedorf hebt, moet je daar je elftal op af stemmen. En anders spelen als Milan.
Daarom zeg ik, geen bruikbare voetballer maar een geweldige voetballer. Daarom vind ik het zo'n gelul dat hij mee zou moeten omdat hij zo goed is. De enige reden om hem mee te nemen is omdat hij dan de grote man gaat worden. Daar kun je voor kiezen maar dat is me nogal een keuze. Een keuze waar ook grote risico's aan zitten, want wat hij bij Milan doet, dat zal bij Oranje niet werken.
quote:
Maar ja, andere personen komen schromelijk tekort.
Sneijder wordt omver gelopen tegen de Kameroeners, tactisch weggespeeld door de Denen en meehobbelen met de Japanners zal nog net gaan.
Ik zie het spel met Van der Vaart wel zitten, dat is een ander spel dan met Seedorf. Als je zoals met Sneijder wil spelen kun je volgens mij beter voor een volwassene kiezen, Seedorf dus.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:18:42 #45
30919 mitt
Michael Corleone
pi_75421688
Scheelt weer een onderwerp die nooit aan de orde zou zijn geweest.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:21:47 #46
30220 Barca
pi_75421851
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:17 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Daarom zeg ik, geen bruikbare voetballer maar een geweldige voetballer. Daarom vind ik het zo'n gelul dat hij mee zou moeten omdat hij zo goed is. De enige reden om hem mee te nemen is omdat hij dan de grote man gaat worden. Daar kun je voor kiezen maar dat is me nogal een keuze. Een keuze waar ook grote risico's aan zitten, want wat hij bij Milan doet, dat zal bij Oranje niet werken.
[..]

Ik zie het spel met Van der Vaart wel zitten, dat is een ander spel dan met Seedorf. Als je zoals met Sneijder wil spelen kun je volgens mij beter voor een volwassene kiezen, Seedorf dus.
Maar de optie Van der Vaart is niet realistisch omdat hij niet speelt bij zijn club.
pi_75421963
Ik zou hem erg graag bij zien
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:29:52 #48
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_75422192
Goede clubvoetballer maar op de één of andere manier lukt het nooit in het nationale elftal. Wel jammer want voetballen kan hij erg goed! Misschien zijn persoonlijkheid? Ik zou het gewoon echt niet weten.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_75422390
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goede clubvoetballer maar op de één of andere manier lukt het nooit in het nationale elftal. Wel jammer want voetballen kan hij erg goed! Misschien zijn persoonlijkheid? Ik zou het gewoon echt niet weten.
Hadden de andere Nederlands elftal voetballers maar de persoonlijkheid van Seedorf.
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:44:42 #50
30220 Barca
pi_75422771
Niet de persoonlijkheid van Seedorf is het probleem. Dat anderen niet met zijn persoonlijkheid om kunnen gaan is een probleem van die losers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')