abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75419627
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik trapte er ook in hoor, en wel om dit stukje:
[..]

Dat blijkt dus uit de hitsige grote duim van De Telegraaf te komen.
Niet te snel reageren voortaan.
Ik las het ook en dacht ook eerst dat het wel ver ging. Maar het ging ook zo ver dat het niet waar kon zijn.
I´m back.
  † In Memoriam † dinsdag 8 december 2009 @ 19:33:49 #277
137949 Disana
pi_75419676
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niet te snel reageren voortaan.
Ik las het ook en dacht ook eerst dat het wel ver ging. Maar het ging ook zo ver dat het niet waar kon zijn.
Gelukkig heb ik vanochtend voornamelijk off-topic in dit topic zitten posten... phew
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:36:21 #278
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_75419774
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik trapte er ook in hoor, en wel om dit stukje:
[..]

Dat blijkt dus uit de hitsige grote duim van De Telegraaf te komen.
Dat is toch wel merkwaardig. Dat citaat moet toch ergens vandaan komen, anders is er sprake van journalistieke fraude. Kan de tekst op de site van de hogeschool achteraf zijn aangepast?

Overigens was het sowieso tegenstrijdig dat men volgens het artikel weliswaar geen kerstboom zou optuigen, maar wél aandacht aan het kerstfeest zou besteden in de vorm van een thema 'licht en warmte'.
  † In Memoriam † dinsdag 8 december 2009 @ 19:41:29 #279
137949 Disana
pi_75419974
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:36 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Dat is toch wel merkwaardig. Dat citaat moet toch ergens vandaan komen, anders is er sprake van journalistieke fraude. Kan de tekst op de site van de hogeschool achteraf zijn aangepast?

Overigens was het sowieso tegenstrijdig dat men volgens het artikel weliswaar geen kerstboom zou optuigen, maar wél aandacht aan het kerstfeest zou besteden in de vorm van een thema 'licht en warmte'.
Het is dus een interpretatie van de journalist. Achteraf gezien duidelijk met de opzet te stoken.
pi_75420017
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:41 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is dus een interpretatie van de journalist. Achteraf gezien duidelijk met de opzet te stoken.
Wel misleiding dan.
Vraag me af of je tegen dit soort stemmingmakerij van een krant iets kan doen.
I´m back.
  † In Memoriam † dinsdag 8 december 2009 @ 19:43:47 #281
137949 Disana
pi_75420058
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wel misleiding dan.
Ik denk het niet, de roddelbladen leven immers van suggestie en insinuatie.
pi_75420081
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wel misleiding dan.
Als er onwaarheden in staan kan dat wel denk ik.
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:45:57 #283
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_75420129
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:41 schreef Disana het volgende:

[..]

Fok! heeft hierin blijkbaar een katalyserende rol gespeeld. Andere sites, onder meer die van het Parool, verwijzen naar deze discussie:
http://www.parool.nl/paro(...)eert-kerstboom.dhtml
Als dit inderdaad puur een verzinsel is, zou dat zeer kwalijk zijn.
pi_75420142
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:43 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik denk het niet, de roddelbladen leven immers van suggestie en insinuatie.
Maar die worden natuurlijk ook af en toe aangepakt, als in een artikel aperte leugens voorkomen, of er dingen gesuggereerd worden die kant noch wal raken.
I´m back.
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:46:23 #285
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_75420149
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:44 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Als er onwaarheden in staan kan dat wel denk ik.
Nou bij deze dan...

en even een vraag aan jou: je zegt: heel veel mensen vinden het wel beklagenswaardig. Wat ik me afvraag: zou jij toegeven dat je fout zat, als het ook werkelijk een misinterpretatie was of zou jij blijven bij je standpunt, omwille van het feit dat de beargumentering geen steek houdt?
put
your
clothes
on!
pi_75420156
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Welnee, mensen zijn vrij om te denken wat ze willen, In Het Westen.
Ja, dat klopt. En wanneer je zaken als zodanig kan omschrijven is het vrij om te zeggen dat het opgedrongen cultuurrelativisme betreft.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  † In Memoriam † dinsdag 8 december 2009 @ 19:48:21 #287
137949 Disana
pi_75420234
Ja hoor, Geert Wilders is er ook weer bij. Het is 'absurd' en hij zou er het liefst zelf een boom neerzetten. Terwijl de directrice toch duidelijk zegt dat er geen enkel bezwaar tegen een boom was, maar dat ze dit jaar voor een breder thema (licht) hebben gekozen.
pi_75420239
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:36 schreef Iblardi het volgende:

Typerend dat hier weer aan voorbij wordt gegaan.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:49:15 #289
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_75420272
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:45 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Fok! heeft hierin blijkbaar een katalyserende rol gespeeld. Andere sites, onder meer die van het Parool, verwijzen naar deze discussie:
http://www.parool.nl/paro(...)eert-kerstboom.dhtml
Als dit inderdaad puur een verzinsel is, zou dat zeer kwalijk zijn.
Het lijkt inderdaad van FOK! te komen... Ook het ND verwijst daarnaar:

School is te 'divers' voor een kerstboom
pi_75420296
Wat klopt er dan precies niet aan het Telegraaf-artikel?
Ik heb dat hier niet duidelijk kunnen lezen namelijk.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  † In Memoriam † dinsdag 8 december 2009 @ 19:49:48 #291
137949 Disana
pi_75420303
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar die worden natuurlijk ook af en toe aangepakt, als in een artikel aperte leugens voorkomen, of er dingen gesuggereerd worden die kant noch wal raken.
Ja maar lees en vergelijk maar, er staat geen leugen, het is slechts een verdraaiing die 'toevallig' op een voor de school negatieve manier geïnterpreteerd kan worden.
pi_75420309
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:46 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Nou bij deze dan...

en even een vraag aan jou: je zegt: heel veel mensen vinden het wel beklagenswaardig. Wat ik me afvraag: zou jij toegeven dat je fout zat, als het ook werkelijk een misinterpretatie was of zou jij blijven bij je standpunt, omwille van het feit dat de beargumentering geen steek houdt?
Tuurlijk zou ik mijn fout toegeven.
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:51:16 #293
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_75420367
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:48 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Typerend dat hier weer aan voorbij wordt gegaan.
Hoezo typerend?

Jij gaat toch ook voorbij aan de rest van het artikel? en er is niks tegenstrijdigs aan. Er wordt gewoon op een andere manier in die ene hal de gedachte van kerst duidelijk gemaakt dan in de rest van het pand, waar, nogmaals gezegd WEL kerstbomen staan....

Mijn hemel zeg, dat je getriggerd wordt om een hoop gebakkelei te veroorzaken door een artikel, prima... dat je, als je hele gebakkelei op gereutel en gestook is gebasseerd en je er nog over door blijft gaan, zielig...
put
your
clothes
on!
pi_75420392
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:46 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. En wanneer je zaken als zodanig kan omschrijven is het vrij om te zeggen dat het opgedrongen cultuurrelativisme betreft.
Ja, alleen is dat een zwakke vorm van sociologie.
I´m back.
pi_75420427
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:48 schreef Disana het volgende:
Ja hoor, Geert Wilders is er ook weer bij. Het is 'absurd' en hij zou er het liefst zelf een boom neerzetten. Terwijl de directrice toch duidelijk zegt dat er geen enkel bezwaar tegen een boom was, maar dat ze dit jaar voor een breder thema (licht) hebben gekozen.
Ja en het gaat er om waarom hebben ze nu dat thema gekozen?
pi_75420444
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:51 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Hoezo typerend?

Jij gaat toch ook voorbij aan de rest van het artikel? en er is niks tegenstrijdigs aan. Er wordt gewoon op een andere manier in die ene hal de gedachte van kerst duidelijk gemaakt dan in de rest van het pand, waar, nogmaals gezegd WEL kerstbomen staan....

Mijn hemel zeg, dat je getriggerd wordt om een hoop gebakkelei te veroorzaken door een artikel, prima... dat je, als je hele gebakkelei op gereutel en gestook is gebasseerd en je er nog over door blijft gaan, zielig...
Dus in de andere zalen staan wel kerstbomen?
Dat is alles?
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:53:16 #297
123170 alors
zlata1234
pi_75420452
quote:
foto Op dinsdag 8 december 2009 19:48 schreef Disana het volgende:
Idd wat een treurkoning is dat zeg Ga je druk maken om echte problemen.
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:53:43 #298
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_75420476
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja en het gaat er om waarom hebben ze nu dat thema gekozen?
Waarom niet?
Op de uni bij ons staan er ook niet in elke hal kerstbomen, maar bijvoorbeeld andere projecten die kerst uitbeelden... moet Wilders daar dan ook ff een boom komen plaatsen?
put
your
clothes
on!
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:53:57 #299
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75420484
Sinterklaas is het land nog niet uitgejouwd of de aanval wordt alweer ingezet tegen een van de weinige andere autochtone cultuurelementen: de kerstboom.

Ze willen ons en onze identiteit gewoon kapot hebben. Helemaal kapot. En wie daarbij niet langs de kant staat te klappen wordt nazi genoemd.
The End Times are wild
pi_75420513
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:53 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Waarom niet?
Op de uni bij ons staan er ook niet in elke hal kerstbomen, maar bijvoorbeeld andere projecten die kerst uitbeelden... moet Wilders daar dan ook ff een boom komen plaatsen?
Er moet niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop