quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef Alucart het volgende:
[..]
wat is anders de hele tijd kleven aan dan? want ze doet het bij niemand anders en als je aandacht wilt zou je dat toch bij iedereen doen?
ja maar ik wil niet weer zo'n gozer zijn die vlucht voor de problemen want zo ben ik nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:00 schreef Copycat het volgende:
Bang dat ook jij haar verlaat vanwege haar problemen?
En het werkt blijkbaar.
Jij noemt het vluchten, maar het zou natuurlijk ook een kwestie kunnen zijn van de feiten onder ogen zien en inzien dat ze in deze staat helemaal niet toe is aan een vriendje en dat je zelf veel te jong bent om je nu al te binden aan een halve basket case.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:05 schreef Alucart het volgende:
ja maar ik wil niet weer zo'n gozer zijn die vlucht voor de problemen want zo ben ik niet
Waarom moeten haar ouders haar een langere tijd aan jou toe vertrouwen? Het kind, want dat is ze nog, is pas 15.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:45 schreef Alucart het volgende:
dat is het maffe ook er is ook 2kanten inspanningen maar haar "handicaps" maken het alleen een stuk moeilijker voor haar ouders om haar los te laten. En langer tijd aan iemand anders (mij) toe te vertrouwen omdat ze waarschijnlijk bewust van de situatie zijn. Maar zich er voor schamen ofzo
Dat vraag ik me dan ook af hij is zelf 17 .. dan kan je nog niet eens goed voor je zelf zorgen laat staan voor een anderquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:21 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Waarom moeten haar ouders haar een langere tijd aan jou toe vertrouwen? Het kind, want dat is ze nog, is pas 15.
Misschien heb ik het gemist, maar hoe lang zijn jullie bij elkaar?
exactly!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:29 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat vraag ik me aan ook af hij is zelf 17 .. dan kan je nog niet eens goed voor je zelf zorgen laat staan voor een ander
Inderdaad, als mijn dochter van 15 dit soort problemen zou hebben, dan zou ik haar alleen aan professionele mensen toevertrouwen en niet aan een jochie van 17 die denkt dat hij haar ridder kan zijn. Het is heel nobel dat hij wil helpen, maar zoals al eerder werd gezegd, lijkt het er op dat hij dat vooral voor het goede gevoel wil doen en redder in nood wil zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:29 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat vraag ik me aan ook af hij is zelf 17 .. dan kan je nog niet eens goed voor je zelf zorgen laat staan voor een ander
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:38 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Inderdaad, als mijn dochter van 15 dit soort problemen zou hebben, dan zou ik haar alleen aan professionele mensen toevertrouwen en niet aan een jochie van 17 die denkt dat hij haar ridder kan zijn. Het is heel nobel dat hij wil helpen, maar zoals al eerder werd gezegd, lijkt het er op dat hij dat vooral voor het goede gevoel wil doen en redder in nood wil zijn.
Nogmaals: Waar in dit verhaal heb jij iets veroorzaakt waardoor haar gedrag verklaarbaar zou zijn?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:05 schreef Alucart het volgende:
[..]
ja maar ik wil niet weer zo'n gozer zijn die vlucht voor de problemen want zo ben ik niet
Dat kan overigens juist een kenmerk van een 'redder in nood' zijn: jezelf wegcijferen, waardoor je ook je eigen problemen en / of gevoelens niet onder ogen hoeft te komen. Het is voor jezelf eigenlijk heel veilig en als je dan idd je 'carrière' vergooit, kun je er zelf zogenaamd niks aan doen. Want je moest er toch zijn voor die ander?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:00 schreef Alucart het volgende:
als ik dit zou doen om de "redder in nood te zijn" zou ik er niet zo druk op pushen want wtf heb ik er aan om bij 1 chick te imponeren als er een groot deel van mijn carriere mee kan vergooien
Nog closer? Je bedoelt dat ze op je schoot gaat zitten terwijl je zit te poepen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:37 schreef Alucart het volgende:
daar heb je wel gelijk in. Maar ik heb er al voor gekozen haar niet te dumpen. want ik denk als ze deze moeilijke tijd achter de rug heeft en weer goed in dr vel zit dat ze dan als ik haar ook in deze tijd niet verlaten heb. Weer een nog closere relatie hebben
\quote:
van af vandaag 2 maanden maar zo soort meisje kan je toch niet in de steek laten zonder ernstige quesicuenties eraan te hangen want dan raakt ze nog verder van de echte wereld afdwaalt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nog closer? Je bedoelt dat ze op je schoot gaat zitten terwijl je zit te poepen?
OT: dit meisje is bad news en moet heel hard aan zichzelf gaan werken voor ze uberhaupt toe is aan een (gezonde) relatie. Hoe lief je het ook bedoelt, dit gaat uiteindelijk ten koste van jullie allebei.
Hoe lang zijn jullie bij elkaar?
gast serieus...jij wil je toekomst vergooien om een meid die je net twee maanden kent....als je niet naar onze raad wilt luisteren, wat doe je hier dan nog?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:03 schreef Alucart het volgende:
[..]
van af vandaag 2 maanden maar zo soort meisje kan je toch niet in de steek laten zonder ernstige quesicuenties eraan te hangen want dan raakt ze nog verder van de echte wereld afdwaalt.
Als jullie nu al een hele relatie hadden opgebouwd en er ook goede tijden waren geweest. Maar je wist vanaf dag 1 dat ze psychische problemen heeft. Ik snap niet dat je uberhaupt die investering bent begonnen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:03 schreef Alucart het volgende:
[..]
van af vandaag 2 maanden maar zo soort meisje kan je toch niet in de steek laten zonder ernstige quesicuenties eraan te hangen want dan raakt ze nog verder van de echte wereld afdwaalt.
Je kent haar twee maanden gast, haar ouders weten echt wel beter wat zij nodig heeft dan jij. Dus hou nou eens op met beslissingen nemen voor anderen. Als je iemand twee maanden kent moet het allemaal nog helemaal niet zo moeilijk zijn. Zeker niet op jullie leeftijd. En daarbij, hoe wil je haar daar naartoe brengen? Je bindt haar vast achterop je fiets? Kom op zeg...word wakker en besef dat jij niet degene bent die dit soort dingen kan beslissen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:01 schreef Alucart het volgende:
[..]
\
Jep ze doen net alsof hun neus bloed... Dus ik zal haar zelf naar de pyscigoloog moeten lijden
Ik wil best naar jullie raad luisteren maar ik vind het gewoon heel moeilijk om iemand los te laten vooral ik weet dat ze een nog moeilijkere tijd gaat krijgen. En dat geeft mij gewoon een dieprakend schuldgevoelquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:15 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
gast serieus...jij wil je toekomst vergooien om een meid die je net twee maanden kent....als je niet naar onze raad wilt luisteren, wat doe je hier dan nog?
Los laten? Je kent haar twee maanden! Denk aan jezelf en leg je erbij neer dat jij dit echt niet kan oplossen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:23 schreef Alucart het volgende:
[..]
Ik wil best naar jullie raad luisteren maar ik vind het gewoon heel moeilijk om iemand los te laten vooral ik weet dat ze een nog moeilijkere tijd gaat krijgen. En dat geeft mij gewoon een dieprakend schuldgevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |