abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:43:58 #51
8369 speknek
Another day another slay
pi_75403353
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:37 schreef Alucart het volgende:
Nieuwsflash: Ik probeerde haar vandaag te bellen maar ze neemt niet op ik heb het gevoel dat haar ouders mij aan het buitensluiten zijn want ze willen volgens mij niet dat er "buitenstaanders" zich met het probleem gaan bemoeien. terwijl ze me zeker nu hard nodig heeft.
Ik weet het niet. Om eerlijk te zijn, ze klinkt als een labiel pubermeisje, zo'n stadium dat wel meer meisjes doorgaan, alleen dan allemaal een fikse graad erger. Als ze zelfs in bijzijn van je grootouders over d'r kut gaat praten maak je nogal wat hormonen in haar los. Ik denk dat totaal isolement best kan helpen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_75403564
dit zijn geen problemen die in de puber tijd zijn ontstaan maar dat ze alang heeft. B.v. dat fictive zusje heeft ze al vanaf groep5 en ze zegt dat ze eigenlijk altijd alleen is geweest en geen tot weinig vrienden had/heeft
Life is a Journey-not a destination
pi_75403760
Dit beschrijft perfect in wat voor positie ik me nu bevind

dinsdag 8 december 2009 @ 12:00:21 #54
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75403924
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:50 schreef Alucart het volgende:
dit zijn geen problemen die in de puber tijd zijn ontstaan maar dat ze alang heeft. B.v. dat fictive zusje heeft ze al vanaf groep5 en ze zegt dat ze eigenlijk altijd alleen is geweest en geen tot weinig vrienden had/heeft
En die mensen die hier roepen dat het pubtertijd is a.u.b niet serieus nemen
Ze heft gewoon problemen klaar dat moet je gewoon acepteren tuurlijk is het niet leuk voor je maar voor haar zelf ook niet...
Maar je bent pas 17 ik heb zelf een domme fout gemaakt door op mn 16de tot mn 18de een relatie aan te gaan met een bazerig wijf die 5jaar ouder was.. Dus ik heb 2jaar van mn leven gewoon vergooid .En die krijg je nooit meer terug
En als je heel eerlijk bent dit zijn nu je belangrijkste jaren om te gaan genieten en wat denk je als zij morgen mischien een ander vind jullie zijn 15/17 voor je het weet word je weer op iemand anders verliefd op die leeftijd
En dan heb je een tijd vergooit waar je goed had van kunnen genieten je hoort op deze leeftijd met andere dingen bezig te zijn dan voor iemand te zorgen.Je bent geen oppas
Ten eerste je bent er niet klaar voor
Ten 2de waarom zou je dit doen?
Ten 3de geniet van je leven laat je vollopen pak elke wijf die je kan op deze leeftijd kan het nog straks over paar jaar niet meer en dan heb je echt wat gemist
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:02:30 #55
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75403988
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:00 schreef donthate het volgende:

[..]

En die mensen die hier roepen dat het pubtertijd is a.u.b niet serieus nemen
Ze heft gewoon problemen klaar dat moet je gewoon acepteren tuurlijk is het niet leuk voor je maar voor haar zelf ook niet...
Maar je bent pas 17 ik heb zelf een domme fout gemaakt door op mn 16de tot mn 18de een relatie aan te gaan met een bazerig wijf die 5jaar ouder was.. Dus ik heb 2jaar van mn leven gewoon vergooid .En die krijg je nooit meer terug
En als je heel eerlijk bent dit zijn nu je belangrijkste jaren om te gaan genieten en wat denk je als zij morgen mischien een ander vind jullie zijn 15/17 voor je het weet word je weer op iemand anders verliefd op die leeftijd
En dan heb je een tijd vergooit waar je goed had van kunnen genieten je hoort op deze leeftijd met andere dingen bezig te zijn dan voor iemand te zorgen.Je bent geen oppas
Ten eerste je bent er niet klaar voor
Ten 2de waarom zou je dit doen?
Ten 3de geniet van je leven laat je vollopen pak elke wijf die je kan op deze leeftijd kan het nog straks over paar jaar niet meer en dan heb je echt wat gemist
dat jij de kans hebt laten lopen om flink in het rond te neuken hoeft natuurlijk niet retrospectief op een ander afgegeven te worden, toch?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:04:48 #56
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75404049
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:02 schreef Re het volgende:

[..]

dat jij de kans hebt laten lopen om flink in het rond te neuken hoeft natuurlijk niet retrospectief op een ander afgegeven te worden, toch?

Dat is mn punt ook niet het zijn meer voorbeelden dat die nu moet gaan genieten van zijn leven als die wilt gaan rondneuken of wat dan ook dan moet die het rond deze leeftijd gaan doen Hij heeft er niet op te gaan rondneuken hij kan ook van andere dingen gaan genieten maar hij verkloot zijn hele toekomst zo. Als die op zijn 17de voor een meisje te gaan zorgen hij hoort zich daar helemaal nog niet druk over hoeven te maken dat is meer mn punt
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:06:30 #57
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_75404097
Jongens, schrijf alsjeblieft puberteit en geen pubertijd of zelfs puber tijd. Als ik zo wat schrijfsels in dit topic lees, is het punt dat ik er geen moer meer van begrijp wel heel dichtbij aan het komen. Wat doen jullie in vredesnaam op school?
Stop the world, I want to get out.
pi_75404122
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 01:19 schreef Alucart het volgende:
Laten we beginnen bij het begin. Ik heb een vriendin van 15 (ben zelf 17) maar dat is het probleem niet. Het probleem is iets wat ik al een tijdje vreesde. Ze heeft zware pychische problemen. Ze heeft gister bijna zelfmoord gepleegd. Ze is een persoon die als ik er ben 24/7 aan me vast klampt kan amper naar de wc zonder dat ze mee gaat. Daar bij ben ik de enige die ze vertrouwt. Jongens help! dumpen is geen oplossing daar is ze me te dierbaar voor. btw. ze krijgt waarschijnlijk pyscische hulp een opvang centrum ofzo iets.Maar hoe kan ik haar nu het beste helpen en steunen want probleem 2 is we wonen allebei in een andere stad (vroeger woonde ik in de zelfde als haar) dus er ff heen fietsen is er ook niet bij. Pas volgend jaar krijg ik een ov jaar kaart en een kaartje kost 15 euro enkele reis, en ik heb het geld niet op me rug groeien en een opleiding die succesvol moet worden afgerond. Help me plz
Om mensen die 'bijna' zelfmoord plegen hoef je je geen zorgen te maken. Dat zijn aandachtshoeren. Iemand die werkelijk zelfmoord wil plegen doet geen pogingen, die wordt pas gevonden als het te laat is. Laat je niet emotioneel chanteren, kies voor jezelf.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_75404187
misschien heb ik zelf ook wel last van verlatings angst. Dat ik als ik deze laat gaan moeilijk een nieuwe vind
pi_75404226
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:09 schreef Alucart het volgende:
misschien heb ik zelf ook wel last van verlatings angst. Dat ik als ik deze laat gaan moeilijk een nieuwe vind
Als je geen nieuwe kan vinden kun je altijd nog bijna zelfmoord plegen
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:12:00 #61
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75404250
quote:
Dat denk ik eerder je hebt een goed karakter als je voor iemand wilt zorgen dus een nieuw meisje heb je zo En het is natuurlijk klote voor dat meisje.. maar zij heeft die problemen daar moet je je niet in mee laten slepenn
pi_75404294
wtf dude wat is er mis met jouw dat zijn geen dingen waar je fucking grapjes over maakt ik vind dit een serieus probleem. en vraag advies aan mensen niet of ik van een brug ga afspringen ofzo btw dit is een pic van ons 2

[ Bericht 23% gewijzigd door Alucart op 08-12-2009 12:37:06 ]
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:14:10 #63
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_75404312
quote:
Goed dat je dit benoemt. Onderzoek het bij jezelf en handel ernaar. Dat wil zeggen: blijf nooit om dit soort drogredenen bij iemand, dat is ook niet fair tegenover die ander. Als je bij haar weggaat, vind je heus wel weer iemand anders.

Desnoods ben je een paar jaar alleen, nou en? Er valt heus genoeg van het leven te genieten zonder vriendin. In veel gevallen zelfs meer
pi_75404318
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:13 schreef Alucart het volgende:
wtf dude wat is er mis met jouw dat zijn geen dingen waar je fucking grapjes over maakt ik vind dit een serieus probleem. en vraag advies aan mensen niet of ik van een brug ga afspringen ofzo btw dit is een pic van ons 2
[ [url=C:Documents and SettingsGebruikerMijn documentenMijn afbeeldingen797261184_5_GVSn.jpg]afbeelding[/url] ]
Het was geen garpje; ik meende het serieus

En die foto moet je eerst uploaden op tinypic.com ofzo
pi_75404346
PUB dicht?

-edit- en nog een serieuze reactie:

Deze meid gilt om aandacht (komop ze is 15, met haar denkbeeldige vriendin... geen 5), maar dan in de negatieve vorm. De vraag echter is: Wil je later terugkijken op je 17e-18e levensjaar waarin je enkel drama ervaren hebt en gekut? Ik zou nee zeggen en er lekker op los leven. Dat jullie uit elkaar wonen is alleen maar beter, hierdoor kan je steeds langer wachten met contact opnemen tot het verwatert waardoor het uiteindelijk geen drama zal worden.

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2009 12:19:50 ]
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:23:11 #66
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_75404531
Nogmaals het is dat je je verantwoordelijk voelt voor het meisje, maar dit gaat te ver. Laat haar voor wat het is. Laat haar en haar familie zich concentreren op haar problemen. Ze zal dit toch zel moeten oplossen, jij kan dit niet wegnemen. Ze is pas 15 en ik weet uit ervaring (al wat jaartjes terug) dat dit soort meisjes zo ongelofelijk moeilijk kunnen zijn dat ze je er helemaal onderdoor sleuren. Voor je het weet zit je er voor altijd aan vast.

Kies gewoon voor jezelf. Geloof me met de goede instelling die je al hebt, heb je binnen no-time een vriendin hoor
Stand for something or fall for anything
pi_75404577
Maar kijk ik zie het zo. Als iedereen maar altijd de problemen uit de weg blijven gaan word er nooit iets (goed) opgelost. Daarbij heb ik gezegd dat ik nooit een probleem uit de weg ga hoe moeilijk of zwaar het ook is. van leven word je wijs.
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:26:11 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75404587
quote:
Je bent 17! Dat wicht zonder schaamtegevoel is 15, kan zich niet gedragen bij je grootouders en is haar gepuber heerlijk op jou aan het botvieren.

Lekker laten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_75404604
Volgens mij is je vriendin niet de enige met problemen
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:27:05 #70
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75404612
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:25 schreef Alucart het volgende:
Maar kijk ik zie het zo. Als iedereen maar altijd de problemen uit de weg blijven gaan word er nooit iets (goed) opgelost. Daarbij heb ik gezegd dat ik nooit een probleem uit de weg ga hoe moeilijk of zwaar het ook is. van leven word je wijs.
Maar niet op je 17de
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:27:25 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75404617
quote:
Sommige zaken zijn niet aan jou om op te lossen ...
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:28:28 #72
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75404646
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Jongen je bent niet grappig of *stoer* of wat dan ook ga even een ander toppic vergallen
pi_75404661
Ja ik kan problemen wel altijd uit de weg gaan maar dan. leer je er nooit mee omgaan of ze zelf opte lossen. Ik ben iemand die zich altijd probeert te verbeteren en uit elke ervaring nieuwe verbeter punten vind. Dus als ik de boel blijf ontwijken word ik nooit een goed evenwichtig respectzaam mens
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:29:18 #74
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_75404671
quote:
mee eens, maar jij bent geen professional in het oplossen van psychologische problemen. Ze zal eerst zelf "beter" moeten worden, voor je aan een toekomst moet denken. Wil jij voor de rest van je leven vastzitten aan een psychologisch patiënt? Ik denk het niet, anders had je dit topic ook niet geopend!

Denk er nu nog eens rustig over na en zet alle + en - punten op papier. Trek dan je conclusies. Als het dan nog niet duidelijk is, ga dan eens praten met die ouders (zonder je vriendin).

Een betere wereld begint bij jezelf, maar je moet er wel iets aan kunnen bijdragen
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:30:23 #75
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75404703
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Als je geen nieuwe kan vinden kun je altijd nog bijna zelfmoord plegen
quote:
je mag best iets genuanceerder reageren...

TS: zorgen voor iemand met zulke psychische problemen op jouw leeftijd zal altijd ten koste gaan van jezelf, is het niet nu dan wel over een tijdje. Zij moet haar problemen zelf oplossen want zolang ze jou als safety net heeft zal ze het wel best vinden
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:30:24 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75404704
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:29 schreef Alucart het volgende:
Ja ik kan problemen wel altijd uit de weg gaan maar dan. leer je er nooit mee omgaan of ze zelf opte lossen. Ik ben iemand die zich altijd probeert te verbeteren en uit elke ervaring nieuwe verbeter punten vind. Dus als ik de boel blijf ontwijken word ik nooit een goed evenwichtig respectzaam mens
Maak er dan vooral jouw probleem van. Daar word je op zeker evenwichtig van.
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:30:48 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75404717
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:29 schreef Dj_unkie het volgende:

Een betere wereld begint bij jezelf, maar je moet er wel iets aan kunnen bijdragen
pi_75404758
quote:
En wat wil je daar mee zeggen? jij durft nog niet eens foto's van je zelf neer te zetten ik ben niet onder de indruk van mensen die je afkraken op uiterlijk. dat is het zwakste volk dat op deze aardkloot rondloopt
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:35:29 #79
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_75404854
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:32 schreef Alucart het volgende:

[..]

En wat wil je daar mee zeggen? jij durft nog niet eens foto's van je zelf neer te zetten ik ben niet onder de indruk van mensen die je afkraken op uiterlijk. dat is het zwakste volk dat op deze aardkloot rondloopt
Je kunt je sowieso afvragen wat die foto toevoegt aan dit topic. Ik zou 'm weghalen, maar wie ben ik.
pi_75405386
Dude je moet 1 ding afvragen: IS ZEI AL DEZE ELLENDE WAARD!! Want ik zie dat je heelveel tijd in haar steekt. Geeft zie je terug wat jij haar geeft of is het een eenrichtings weg. Daarbij bekijk je punten die je hebt van haar haar positive en negatieve kanten is dat in balans. En denk ja dat ze naar x jaar behandeling nogsteeds om je geeft en bij je blijft of een andere jongen zoekt. Veel geluk met je probleem. Maak er het beste van. En:Keep the mood buddy!
Tell me please
Who the fuck did you want me to be?
Was it something that I couldn't see?
Never knew this would be so political
pi_75406078
quote:
Dat klopt, als dit jouw probleem zou zijn. Echter is het haar probleem en niet die van jou. Jij hebt haar geen denkbeeldige vriendin aangepraat, en jij hebt haar niet gek gemaakt.

Er is maar 1 waar je op dit moment voor leeft: jij.

Maak je studie af zodat je later leuk werk kan gaan doen, ontmoet leuke meisjes die zin in een feestje hebben en in het leven en maak het niet te moeilijk. Rond je 30ste mag je gaan leven voor een huilmonster in luiers, tot die tijd: leef.
pi_75407672
-edit- genoeg geweest

[ Bericht 87% gewijzigd door Re op 08-12-2009 14:02:58 ]
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:04:06 #83
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75407767
break!

genoeg op elkaar gereageerd, nu weer ontopic, rest wordt verwijderd
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:04:24 #84
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_75407776
Mijn oudste zus had dat ook...

En nu ben ik de oudste
Tot zover de kwaliteitspost
pi_75407854
Donthate heeft er toch wel een punt en ik heb mijn gedachten wel kunnen maken met behulp van deze comments en wat lange gesprekken met wat goede vrienden. Daar bij hebben 14 vriendjes voor mij haar laten vallen. Dus dan lijkt het me niet raar dat ik niet nummer 15 wil zijn die haar in de steek laat. Want voor de verandering mag zie ook wel eens iemand hebben die net voor problemen op de vlucht slaat maar ze keihard aanpakt en tot zover heeft mijn opleiding er niet ondergeleden dus laten we het gewoon aankijken want ik heb er een goed vertrouwen in dat deze relatie later toch wel wat word want nu hebben we een close relatie. En het enige wat ik wil is dat ze zich weer beter voelt. daarbij vergeet ik soms mijn eigen belanges. Maar dat zijn puntjes waar ik zelf aan moet werken.
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:17:17 #86
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75408200
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:06 schreef Alucart het volgende:
Donthate heeft er toch wel een punt en ik heb mijn gedachten wel kunnen maken met behulp van deze comments en wat lange gesprekken met wat goede vrienden. Daar bij hebben 14 vriendjes voor mij haar laten vallen. Dus dan lijkt het me niet raar dat ik niet nummer 15 wil zijn die haar in de steek laat. Want voor de verandering mag zie ook wel eens iemand hebben die net voor problemen op de vlucht slaat maar ze keihard aanpakt en tot zover heeft mijn opleiding er niet ondergeleden dus laten we het gewoon aankijken want ik heb er een goed vertrouwen in dat deze relatie later toch wel wat word want nu hebben we een close relatie. En het enige wat ik wil is dat ze zich weer beter voelt. daarbij vergeet ik soms mijn eigen belanges. Maar dat zijn puntjes waar ik zelf aan moet werken.

Je moet gewoon doen wat jij voelt wij kunnen niet over jou leven beslissen maar we geven alleen tips mjaa hoop echt dat je eruit komt tis wel een groot probleem ik heb een goede vriendin gehad die zelfmoord gepleegd heeft en dat voelt niet bepaald fijn dus en dat moet je altijd serieus nemen als iemand dat roep want zij riep het ook altijd niemand nam haar serieus maar kijk nu.. is ze er ook niet meer du wel serieus nemen
pi_75408268
quote:
Daar bij hebben 14 vriendjes voor mij haar laten vallen. Dus dan lijkt het me niet raar dat ik niet nummer 15 wil zijn die haar in de steek laat.
Dat zijn er wel erg veel; is het niet mogelijk dat daar een goede reden voor is, die jij nu nog niet ziet?
pi_75408903
De rede is omdat ze een paar van die "tikken" heeft want je kan na 1 dagje met haar omgaan al zien dat er iets mis is. Dan denken de meest jongens och dat zal wel weg gaan maarja als ze desbetrevende jongens/vriendjes. Haar problemen gaat vertelen denken ze die chick is niet goed snik ik peer hem voor dat ik er iets mee temaken krijg en als je dat 14 keer achter elkaar meemaakt lijkt mij dat meer dan genoeg. Want nu heeft ze ook wel recht op een rots in de branding die haar niet in de steek laat denken jullie niet
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:40:20 #89
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_75409052
quote:
Ik denk dat jij je punt al had gemaakt voordat je dit topic opende

Maar goed....dat er voor jou al 14 andere zijn geweest, wil meer zeggen dat er iets niet helemaal op plaats zit bij je vriendin. Is een liefdesrelatie noodzakelijk om haar te helpen?
pi_75409073
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:36 schreef Alucart het volgende:
en als je dat 14 keer achter elkaar meemaakt lijkt mij dat meer dan genoeg. Want nu heeft ze ook wel recht op een rots in de branding die haar niet in de steek laat denken jullie niet
Nouja, in mijn optiek niet. Eenvoudigweg omdat het naar mijn mening niet mogelijk is om een gezonde relatie met iemand te hebben die hartstikke labiel is. Je hebt geen "recht" op een relatie, het vereist moeite van twee kanten. Momenteel lijkt het me voornamelijk eenrichtingsverkeer, van jouw kant af.
pi_75409131
Het is wel een punt van vertrouwen dat ze goed kan gebruiken ja. Want ik denk meer dat ze meer aan me heeft als vriendje dan als vriend. En een vaste(re) relatie zou haar wel goed doen dunkt mij
pi_75409226
dat is het maffe ook er is ook 2kanten inspanningen maar haar "handicaps" maken het alleen een stuk moeilijker voor haar ouders om haar los te laten. En langer tijd aan iemand anders (mij) toe te vertrouwen omdat ze waarschijnlijk bewust van de situatie zijn. Maar zich er voor schamen ofzo
pi_75409242
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:42 schreef Alucart het volgende:
Het is wel een punt van vertrouwen dat ze goed kan gebruiken ja. Want ik denk meer dat ze meer aan me heeft als vriendje dan als vriend. En een vaste(re) relatie zou haar wel goed doen dunkt mij
Het zou haar goed doen? Wat heeft zij jou eigenlijk te bieden? Het lijkt er namelijk wel meer op dat jij haar fulltime therapeut aan het worden bent, en niet haar partner in een gelijkwaardige liefdesrelatie.
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:46:09 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75409275
Het lijkt wel alsof je je willens en wetens in deze 'relatie' perst om toch maar vooral de barmhartige Samaritaan voor haar te kunnen zijn.
pi_75409407
Nou ja je kunt natuurlijk geen vertrouwens band met mensen opbouwen als ze je dumpen, En als ze "permanent" een persoon heeft waar ze haar ei kwijt kan zou dat wel weer haar band met deze wereld versterken. Want dan ziet ze dat niet iedereen haar in de steek laat. En bouwt ze weer een Band met de mensen van de echte wereld op
pi_75409461
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:46 schreef Copycat het volgende:
Het lijkt wel alsof je je willens en wetens in deze 'relatie' perst om toch maar vooral de barmhartige Samaritaan voor haar te kunnen zijn.
Ik forceer deze relatie niet want ze heeft nooit gezegd dat ik haar op haar nek zit ofzo dat wilt ze zelf en ja ik wil er graag voor haar zijn omdat ik van der hou.
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:56:20 #97
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_75409691
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:49 schreef Alucart het volgende:
Nou ja je kunt natuurlijk geen vertrouwens band met mensen opbouwen als ze je dumpen, En als ze "permanent" een persoon heeft waar ze haar ei kwijt kan zou dat wel weer haar band met deze wereld versterken. Want dan ziet ze dat niet iedereen haar in de steek laat. En bouwt ze weer een Band met de mensen van de echte wereld op
Jij bent wellicht ook niet permanent aanwezig. Wacht maar tot je wat ouder bent en je iets anders met je leven wilt en zij niet. Je moet echt niet bij haar blijven omdat ze je nodig heeft, niet op deze leeftijd. Ga eens praten met die ouders en een professional, vraag eens wat hun mening is over dit geval. Je kan blijven aangeven dat ze veel aan je heeft, maar is dat wel zo? (maak je het niet alleen maar erger?)
pi_75409718
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:50 schreef Alucart het volgende:

[..]

Ik forceer deze relatie niet want ze heeft nooit gezegd dat ik haar op haar nek zit ofzo dat wilt ze zelf en ja ik wil er graag voor haar zijn omdat ik van der hou.
Waar hou je van? Van haar of van de mogelijkheid om haar ridder te paard te zijn? Wat heeft zij jou te bieden? Jullie situatie is geen gelijkwaardige liefdesrelatie, je zegt zelf al dat ze heel erg aan jou kleeft. Is dat houden van?
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:57:30 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75409738
Ik heb ook niet bepaald het idee dat deze relatie zo gezond is als TS graag zou willen.
pi_75409789
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Waar hou je van? Van haar of van de mogelijkheid om haar ridder te paard te zijn? Wat heeft zij jou te bieden? Jullie situatie is geen gelijkwaardige liefdesrelatie, je zegt zelf al dat ze heel erg aan jou kleeft. Is dat houden van?
wat is anders de hele tijd kleven aan dan? want ze doet het bij niemand anders en als je aandacht wilt zou je dat toch bij iedereen doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')