You're trapped.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:19 schreef Alucart het volgende:
Ze heeft zware pychische problemen. Ze heeft gister bijna zelfmoord gepleegd. Ze is een persoon die als ik er ben 24/7 aan me vast klampt kan amper naar de wc zonder dat ze mee gaat. Daar bij ben ik de enige die ze vertrouwt.
Oh, dan wilde ze vast ook zelfmoord plegen omdat ze zin had in je pik.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:28 schreef Alucart het volgende:
zaten we een oud foto boek te kijken waar ik als klein jongtje nogal versufd keek was haar opmerken waar mijn beide groot ouders bij waren je had vast zin in mijn kut.
Dat is inderdaad een opmerking waar je grootouders hoogstwaarschijnlijk niet op zaten te wachtenquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:28 schreef Alucart het volgende:
Zo ver ik weet heeft ze alleen de normale puber ruzies. Maar er speelt volgens mij veel meer in haar hoofd. Want ze weet ook niet wanneer ze dingen wel en niet kan zeggen b.v. ik was gister bij mijn groot ouders. Waar zij voor het eerst was zaten we een oud foto boek te kijken waar ik als klein jongtje nogal versufd keek was haar opmerken waar mijn beide groot ouders bij waren je had vast zin in mijn kut. ik deed het af als iets wat ik verkeerd heeft gehoord
Tja ik vind het niet erg dat ze zo aan mij kleeft. Maar ik heb ook zo het gevoel dat ik haar juist nu niet in de steek moet laten vanwegen dat ze echt een moeilijke tijd gaat krijgenquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:31 schreef Gizmo112 het volgende:
Is dit wat je wilt de rest van je leven ?
Zover ik heb gehoord willen ze een pyscigoloog inschakelen Sorry voor als het woord verkeerd geschreven is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een opmerking waar je grootouders hoogstwaarschijnlijk niet op zaten te wachten. Kraamt ze er vaker zulke dingen uit op de verkeerde momenten...zou je daar eens op moeten wijzen...wellicht heeft dat ook te maken met de problemen die ze ondervindt...mensen zullen haar toch wel een beetje vreemd vinden als ze dat vaker doet en haar daarnaar behandelen waardoor zij mensen wellicht weer niet vertrouwt. Wat willen haar ouders trouwens doen?
Het streelt je onzekere ego, maar op termijn word je er knettergek vanquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:33 schreef Alucart het volgende:
Tja ik vind het niet erg dat ze zo aan mij kleeft.
Is in dit geval toch het beste voor jezelf.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:33 schreef Alucart het volgende:
[..]
Tja ik vind het niet erg dat ze zo aan mij kleeft. Maar ik heb ook zo het gevoel dat ik haar juist nu niet in de steek moet laten vanwegen dat ze echt een moeilijke tijd gaat krijgen
Lijkt me ook het beste, ze moet allereerst erachter komen wat haar nou precies mankeert. (al denk ik dat ik het al weet).quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:34 schreef Alucart het volgende:
Zover ik heb gehoord willen ze een pyscigoloog inschakelen Sorry voor als het woord verkeerd geschreven is.
Lijkt me heel verstandig...een psycholoog of psychiater kan haar wellicht wat verder helpen...praat ook eens met haar ouders erover dat ze zo zwaar op jou leunt...je bent 17....als ze zo op jou leunt is dat voor jou ook niet goed...... Voor de rest is het afwachten wat er gaat gebeuren, als ze een zelfmoordpoging heeft gedaan en nog steeds suïcidaal is is de kans er ook nog dat ze voor een tijdjes opgenomen wordt. Natuurlijk niet leuk maar als het voor haar beter is.....quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:34 schreef Alucart het volgende:
[..]
Zover ik heb gehoord willen ze een pyscigoloog inschakelen Sorry voor als het woord verkeerd geschreven is.
Morgen maar even bellen dan he?quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:40 schreef Alucart het volgende:
Btw ben er bij te vermelden dat ze een fictief zusje heeft waar ze het in het openbaar mee aan het praten is en mij er gewoon vrolijk over verteld alsof ze naast haar staat
ze zegt wel dat ze zelfmoord heeft proberen te plegen maar ik ken haar ze blaast 80 procent van haar verhalen 100 procent op waarschijnlijk voor aandacht. dus ik neem die zelfmoord pogin tochwel met een korreltje zoutquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Lijkt me heel verstandig...een psycholoog of psychiater kan haar wellicht wat verder helpen...praat ook eens met haar ouders erover dat ze zo zwaar op jou leunt...je bent 17....als ze zo op jou leunt is dat voor jou ook niet goed...... Voor de rest is het afwachten wat er gaat gebeuren, als ze een zelfmoordpoging heeft gedaan en nog steeds suïcidaal is is de kans er ook nog dat ze voor een tijdjes opgenomen wordt. Natuurlijk niet leuk maar als het voor haar beter is.....
Je bent 17 je kan nog lang niet voor iemand zorgen..quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:40 schreef Alucart het volgende:
Btw ben er bij te vermelden dat ze een fictief zusje heeft waar ze het in het openbaar mee aan het praten is en mij er gewoon vrolijk over verteld alsof ze naast haar staat
Dat is lief van je en valt te prijzen. Maar misschien moet je voor jezelf een limiet vaststellen hoe ver je wilt gaan? Als je merkt dat je jezelf ten gronde aan het richten bent, zou ik wat afstand nemen. Zodra ze professionele hulp krijgt, moet dat kunnen. Anderen helpen is mooi, maar het moet nooit (langdurig) ten koste van jezelf gaan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:37 schreef Alucart het volgende:
daar heb je wel gelijk in. Maar ik heb er al voor gekozen haar niet te dumpen. want ik denk als ze deze moeilijke tijd achter de rug heeft en weer goed in dr vel zit dat ze dan als ik haar ook in deze tijd niet verlaten heb. Weer een nog closere relatie hebben
dat was ik zo ie zo al van plan want ik ben toch wel benieuwd of die ouders wel door gaan zetten zo niet, zal ik de ernst van het probleem uitleggen maar ik denk wel dat de ouders hun ogen geopend zijnquote:
Ze heeft gister bijna zelfmoord gepleegd. Ze is een persoon die als ik er ben 24/7 aan me vast klampt kan amper naar de wc zonder dat ze mee gaat.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:41 schreef Alucart het volgende:
[..]
ze zegt wel dat ze zelfmoord heeft proberen te plegen maar ik ken haar ze blaast 80 procent van haar verhalen 100 procent op waarschijnlijk voor aandacht. dus ik neem die zelfmoord pogin tochwel met een korreltje zout
Oef...dan is niet goed om te horen...dan is ze verder heen dan ik in eerste instantie dacht....wellicht heel verstandig dat ze opgenomen wordt....fictieve zusjes hoor je niet meer te hebben op je 15de.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:40 schreef Alucart het volgende:
Sterkte!quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:45 schreef Alucart het volgende:
Ok hou jullie op de hoogte van stand van zaken.
Mensen met serieuze vragen krijgen normaal antwoord alleen niet mensen die belachelijke toppics makenquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:48 schreef Alucart het volgende:
thanks guys voor jullie serieuze Comments was bang dat er zoals er meestal bij fok! gebeurd alleen maar domme niet grappige rot opmerkingen komen. Waar ik geen steek mee verder kan. Dit had ik helemaal niet verwacht nogmaals thanks
Neh, al die etterbakjes liggen al in bed op hun duimpje te zuigen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:48 schreef Alucart het volgende:
thanks guys voor jullie serieuze Comments was bang dat er zoals er meestal bij fok! gebeurd alleen maar domme niet grappige rot opmerkingen komen. Waar ik geen steek mee verder kan. Dit had ik helemaal niet verwacht nogmaals thanks
Er zitten echt wel serieuze mensen op FOK! hoor zolang je maar uit KLAAGBAAK en ONZIN wegblijft.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:48 schreef Alucart het volgende:
Kom je tzt wel achterquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:50 schreef Alucart het volgende:
Maar ok als ik er nu voor kies om haar te blijven "helpen/steunen hoe kan ik dat het beste doen want.
1. Weet ik veel waar ze nu terecht komt
Moet je ook niet willen, ik neem aan dat ze daar een doordacht programma gaat volgen, waar vriendjes, hoe lief hun bedoelingen ook zijn, niet 24/7 bij nodig zijn. In tegendeelquote:2. Je kunt een opvang tehuis niet zomaar binnen wandelen
Je hoeft er niet altijd naar toequote:3. ik heb ook nog een opleiding waar door ik dus niet altijd naar haar toe kan
Zoals je zelf al eerder hebt aangegeven blaast ze vaak haar verhalen op. Als dat in dit geval ook zo is dan zal ze echt niet worden opgenomen. Veel tieners gaan zo'n periode door en met professionele begeleiding van een psychiater/psycholoog komen ze er vaak bovenop. Ik spreek uit ervaring.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:50 schreef Alucart het volgende:
Maar ok als ik er nu voor kies om haar te blijven "helpen/steunen hoe kan ik dat het beste doen want.
1. Weet ik veel waar ze nu terecht komt
2. Je kunt een opvang tehuis niet zomaar binnen wandelen
3. ik heb ook nog een opleiding waar door ik dus niet altijd naar haar toe kan
quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:56 schreef Alucart het volgende:
Maar ik merk zelf ook aan haar dat ze goed de kluts kwijt is dus als ze niet door haar ouders naar een profi hulp wordt getrap moet dat toch gebeuren. dat is 1 ding dat zeker is of het een 1malig gesprek is met een pyscoloog of het nou een 3maanden lange opnamen is het maakt me niet zoveel uit zolang ze maar weer het pad terug vind
Als haar ouders het probleem niet serieus nemen, probeer haar dan naar de huisarts te krijgen. Ga desnoods met haar mee. Als ze echt zo wazig is, zal een goede huisarts haar doorsturen richting psychische hulpverlening. Waar ze zo te horen inderdaad thuishoort.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:56 schreef Alucart het volgende:
Maar ik merk zelf ook aan haar dat ze goed de kluts kwijt is dus als ze niet door haar ouders naar een profi hulp wordt getrap moet dat toch gebeuren. dat is 1 ding dat zeker is of het een 1malig gesprek is met een pyscoloog of het nou een 3maanden lange opnamen is het maakt me niet zoveel uit zolang ze maar weer het pad terug vind
Ik weet het niet. Om eerlijk te zijn, ze klinkt als een labiel pubermeisje, zo'n stadium dat wel meer meisjes doorgaan, alleen dan allemaal een fikse graad erger. Als ze zelfs in bijzijn van je grootouders over d'r kut gaat praten maak je nogal wat hormonen in haar los. Ik denk dat totaal isolement best kan helpen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:37 schreef Alucart het volgende:
Nieuwsflash: Ik probeerde haar vandaag te bellen maar ze neemt niet op ik heb het gevoel dat haar ouders mij aan het buitensluiten zijn want ze willen volgens mij niet dat er "buitenstaanders" zich met het probleem gaan bemoeien. terwijl ze me zeker nu hard nodig heeft.
En die mensen die hier roepen dat het pubtertijd is a.u.b niet serieus nemenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:50 schreef Alucart het volgende:
dit zijn geen problemen die in de puber tijd zijn ontstaan maar dat ze alang heeft. B.v. dat fictive zusje heeft ze al vanaf groep5 en ze zegt dat ze eigenlijk altijd alleen is geweest en geen tot weinig vrienden had/heeft
dat jij de kans hebt laten lopen om flink in het rond te neuken hoeft natuurlijk niet retrospectief op een ander afgegeven te worden, toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:00 schreef donthate het volgende:
[..]
En die mensen die hier roepen dat het pubtertijd is a.u.b niet serieus nemen![]()
Ze heft gewoon problemen klaardat moet je gewoon acepteren tuurlijk is het niet leuk voor je maar voor haar zelf ook niet...
Maar je bent pas 17 ik heb zelf een domme fout gemaakt door op mn 16de tot mn 18de een relatie aan te gaan met een bazerig wijf die 5jaar ouder was.. Dus ik heb 2jaar van mn leven gewoon vergooid.En die krijg je nooit meer terug
En als je heel eerlijk bent dit zijn nu je belangrijkste jaren om te gaan genieten en wat denk je als zij morgen mischien een ander vind jullie zijn 15/17 voor je het weet word je weer op iemand anders verliefd op die leeftijd
En dan heb je een tijd vergooit waar je goed had van kunnen genieten je hoort op deze leeftijd met andere dingen bezig te zijn dan voor iemand te zorgen.Je bent geen oppas
Ten eerste je bent er niet klaar voor
Ten 2de waarom zou je dit doen?
Ten 3de geniet van je leven laat je vollopen pak elke wijf die je kan op deze leeftijd kan het nog straks over paar jaar niet meer en dan heb je echt wat gemist
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:02 schreef Re het volgende:
[..]
dat jij de kans hebt laten lopen om flink in het rond te neuken hoeft natuurlijk niet retrospectief op een ander afgegeven te worden, toch?
Om mensen die 'bijna' zelfmoord plegen hoef je je geen zorgen te maken. Dat zijn aandachtshoeren. Iemand die werkelijk zelfmoord wil plegen doet geen pogingen, die wordt pas gevonden als het te laat is. Laat je niet emotioneel chanteren, kies voor jezelf.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:19 schreef Alucart het volgende:
Laten we beginnen bij het begin. Ik heb een vriendin van 15 (ben zelf 17) maar dat is het probleem niet. Het probleem is iets wat ik al een tijdje vreesde. Ze heeft zware pychische problemen. Ze heeft gister bijna zelfmoord gepleegd. Ze is een persoon die als ik er ben 24/7 aan me vast klampt kan amper naar de wc zonder dat ze mee gaat. Daar bij ben ik de enige die ze vertrouwt. Jongens help! dumpen is geen oplossing daar is ze me te dierbaar voor. btw. ze krijgt waarschijnlijk pyscische hulp een opvang centrum ofzo iets.Maar hoe kan ik haar nu het beste helpen en steunen want probleem 2 is we wonen allebei in een andere stad (vroeger woonde ik in de zelfde als haar) dus er ff heen fietsen is er ook niet bij. Pas volgend jaar krijg ik een ov jaar kaart en een kaartje kost 15 euro enkele reis, en ik heb het geld niet op me rug groeien en een opleiding die succesvol moet worden afgerond. Help me plz
Als je geen nieuwe kan vinden kun je altijd nog bijna zelfmoord plegenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:09 schreef Alucart het volgende:
misschien heb ik zelf ook wel last van verlatings angst. Dat ik als ik deze laat gaan moeilijk een nieuwe vind
Dat denk ik eerder je hebt een goed karakter als je voor iemand wilt zorgen dus een nieuw meisje heb je zoquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:09 schreef Alucart het volgende:
misschien heb ik zelf ook wel last van verlatings angst. Dat ik als ik deze laat gaan moeilijk een nieuwe vind
Goed dat je dit benoemt. Onderzoek het bij jezelf en handel ernaar. Dat wil zeggen: blijf nooit om dit soort drogredenen bij iemand, dat is ook niet fair tegenover die ander. Als je bij haar weggaat, vind je heus wel weer iemand anders.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:09 schreef Alucart het volgende:
Het was geen garpje; ik meende het serieusquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:13 schreef Alucart het volgende:
wtf dude wat is er mis met jouw dat zijn geen dingen waar je fucking grapjes over maakt ik vind dit een serieus probleem. en vraag advies aan mensen niet of ik van een brug ga afspringen ofzo btw dit is een pic van ons 2
[ [url=C:Documents and SettingsGebruikerMijn documentenMijn afbeeldingen797261184_5_GVSn.jpg]afbeelding[/url] ]
Je bent 17! Dat wicht zonder schaamtegevoel is 15, kan zich niet gedragen bij je grootouders en is haar gepuber heerlijk op jou aan het botvieren.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:09 schreef Alucart het volgende:
Maar niet op je 17dequote:Op dinsdag 8 december 2009 12:25 schreef Alucart het volgende:
Maar kijk ik zie het zo. Als iedereen maar altijd de problemen uit de weg blijven gaan word er nooit iets (goed) opgelost. Daarbij heb ik gezegd dat ik nooit een probleem uit de weg ga hoe moeilijk of zwaar het ook is. van leven word je wijs.
Sommige zaken zijn niet aan jou om op te lossen ...quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:25 schreef Alucart het volgende:
Maar kijk ik zie het zo. Als iedereen maar altijd de problemen uit de weg blijven gaan word er nooit iets (goed) opgelost. Daarbij heb ik gezegd dat ik nooit een probleem uit de weg ga hoe moeilijk of zwaar het ook is. van leven word je wijs.
Jongen je bent niet grappig of *stoer* of wat dan ook ga even een ander toppic vergallenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Volgens mij is je vriendin niet de enige met problemen
mee eens, maar jij bent geen professional in het oplossen van psychologische problemen. Ze zal eerst zelf "beter" moeten worden, voor je aan een toekomst moet denken. Wil jij voor de rest van je leven vastzitten aan een psychologisch patiënt? Ik denk het niet, anders had je dit topic ook niet geopend!quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:25 schreef Alucart het volgende:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Als je geen nieuwe kan vinden kun je altijd nog bijna zelfmoord plegen
je mag best iets genuanceerder reageren...quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Maak er dan vooral jouw probleem van. Daar word je op zeker evenwichtig van.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:29 schreef Alucart het volgende:
Ja ik kan problemen wel altijd uit de weg gaan maar dan. leer je er nooit mee omgaan of ze zelf opte lossen. Ik ben iemand die zich altijd probeert te verbeteren en uit elke ervaring nieuwe verbeter punten vind. Dus als ik de boel blijf ontwijken word ik nooit een goed evenwichtig respectzaam mens
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:29 schreef Dj_unkie het volgende:
Een betere wereld begint bij jezelf, maar je moet er wel iets aan kunnen bijdragen
En wat wil je daar mee zeggen? jij durft nog niet eens foto's van je zelf neer te zetten ik ben niet onder de indruk van mensen die je afkraken op uiterlijk. dat is het zwakste volk dat op deze aardkloot rondlooptquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Je kunt je sowieso afvragen wat die foto toevoegt aan dit topic. Ik zou 'm weghalen, maar wie ben ik.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:32 schreef Alucart het volgende:
[..]
En wat wil je daar mee zeggen? jij durft nog niet eens foto's van je zelf neer te zetten ik ben niet onder de indruk van mensen die je afkraken op uiterlijk. dat is het zwakste volk dat op deze aardkloot rondloopt
Dat klopt, als dit jouw probleem zou zijn. Echter is het haar probleem en niet die van jou. Jij hebt haar geen denkbeeldige vriendin aangepraat, en jij hebt haar niet gek gemaakt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:25 schreef Alucart het volgende:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:06 schreef Alucart het volgende:
Donthate heeft er toch wel een punt en ik heb mijn gedachten wel kunnen maken met behulp van deze comments en wat lange gesprekken met wat goede vrienden. Daar bij hebben 14 vriendjes voor mij haar laten vallen. Dus dan lijkt het me niet raar dat ik niet nummer 15 wil zijn die haar in de steek laat. Want voor de verandering mag zie ook wel eens iemand hebben die net voor problemen op de vlucht slaat maar ze keihard aanpakt en tot zover heeft mijn opleiding er niet ondergeleden dus laten we het gewoon aankijken want ik heb er een goed vertrouwen in dat deze relatie later toch wel wat word want nu hebben we een close relatie. En het enige wat ik wil is dat ze zich weer beter voelt. daarbij vergeet ik soms mijn eigen belanges. Maar dat zijn puntjes waar ik zelf aan moet werken.
Dat zijn er wel erg veel; is het niet mogelijk dat daar een goede reden voor is, die jij nu nog niet ziet?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:06 schreef Alucart het volgende:
Daar bij hebben 14 vriendjes voor mij haar laten vallen. Dus dan lijkt het me niet raar dat ik niet nummer 15 wil zijn die haar in de steek laat.
Ik denk dat jij je punt al had gemaakt voordat je dit topic opendequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:06 schreef Alucart het volgende:
Donthate heeft er toch wel een punt en ik heb mijn gedachten wel kunnen maken met behulp van deze comments en wat lange gesprekken met wat goede vrienden. Daar bij hebben 14 vriendjes voor mij haar laten vallen. Dus dan lijkt het me niet raar dat ik niet nummer 15 wil zijn die haar in de steek laat. Want voor de verandering mag zie ook wel eens iemand hebben die net voor problemen op de vlucht slaat maar ze keihard aanpakt en tot zover heeft mijn opleiding er niet ondergeleden dus laten we het gewoon aankijken want ik heb er een goed vertrouwen in dat deze relatie later toch wel wat word want nu hebben we een close relatie. En het enige wat ik wil is dat ze zich weer beter voelt. daarbij vergeet ik soms mijn eigen belanges. Maar dat zijn puntjes waar ik zelf aan moet werken.
Nouja, in mijn optiek niet. Eenvoudigweg omdat het naar mijn mening niet mogelijk is om een gezonde relatie met iemand te hebben die hartstikke labiel is. Je hebt geen "recht" op een relatie, het vereist moeite van twee kanten. Momenteel lijkt het me voornamelijk eenrichtingsverkeer, van jouw kant af.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:36 schreef Alucart het volgende:
en als je dat 14 keer achter elkaar meemaakt lijkt mij dat meer dan genoeg. Want nu heeft ze ook wel recht op een rots in de branding die haar niet in de steek laat denken jullie niet
Het zou haar goed doen? Wat heeft zij jou eigenlijk te bieden? Het lijkt er namelijk wel meer op dat jij haar fulltime therapeut aan het worden bent, en niet haar partner in een gelijkwaardige liefdesrelatie.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:42 schreef Alucart het volgende:
Het is wel een punt van vertrouwen dat ze goed kan gebruiken ja. Want ik denk meer dat ze meer aan me heeft als vriendje dan als vriend. En een vaste(re) relatie zou haar wel goed doen dunkt mij
Ik forceer deze relatie niet want ze heeft nooit gezegd dat ik haar op haar nek zit ofzo dat wilt ze zelf en ja ik wil er graag voor haar zijn omdat ik van der hou.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:46 schreef Copycat het volgende:
Het lijkt wel alsof je je willens en wetens in deze 'relatie' perst om toch maar vooral de barmhartige Samaritaan voor haar te kunnen zijn.
Jij bent wellicht ook niet permanent aanwezig. Wacht maar tot je wat ouder bent en je iets anders met je leven wilt en zij niet. Je moet echt niet bij haar blijven omdat ze je nodig heeft, niet op deze leeftijd. Ga eens praten met die ouders en een professional, vraag eens wat hun mening is over dit geval. Je kan blijven aangeven dat ze veel aan je heeft, maar is dat wel zo? (maak je het niet alleen maar erger?)quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:49 schreef Alucart het volgende:
Nou ja je kunt natuurlijk geen vertrouwens band met mensen opbouwen als ze je dumpen, En als ze "permanent" een persoon heeft waar ze haar ei kwijt kan zou dat wel weer haar band met deze wereld versterken. Want dan ziet ze dat niet iedereen haar in de steek laat. En bouwt ze weer een Band met de mensen van de echte wereld op
Waar hou je van? Van haar of van de mogelijkheid om haar ridder te paard te zijn? Wat heeft zij jou te bieden? Jullie situatie is geen gelijkwaardige liefdesrelatie, je zegt zelf al dat ze heel erg aan jou kleeft. Is dat houden van?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:50 schreef Alucart het volgende:
[..]
Ik forceer deze relatie niet want ze heeft nooit gezegd dat ik haar op haar nek zit ofzo dat wilt ze zelf en ja ik wil er graag voor haar zijn omdat ik van der hou.
wat is anders de hele tijd kleven aan dan? want ze doet het bij niemand anders en als je aandacht wilt zou je dat toch bij iedereen doen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Waar hou je van? Van haar of van de mogelijkheid om haar ridder te paard te zijn? Wat heeft zij jou te bieden? Jullie situatie is geen gelijkwaardige liefdesrelatie, je zegt zelf al dat ze heel erg aan jou kleeft. Is dat houden van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |